Reistijd werk
+25
Labeendje
Rovine
Shisha
Suus
minoessepoes
Lies
_Blush_
PrimaBella
MissD
Middleme
Niekske
Jeanette
Atelier Madame
Shanna
blondje1313
Mida4you
Prosecco
Caramba
Rumble
Angela_1986
Linnie1985
Flippin' Bitch
SnowWhite
Beachgirl
Gigi_
29 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Reistijd werk
Dit schooljaar is mijn stageplek 30 minuten fietsen of 25 minuten met de bus. Met de auto ga ik niet omdat ik er nog geen heb.
Volgend schooljaar ga ik verder weg stage lopen en dus komt er dan een wel een auto. 30 minuten rijden is het dan! Met de bus zou het bijna 1,5 uur zijn en dat vind ik toch echt te lang voor een enkele reis.
Volgend schooljaar ga ik verder weg stage lopen en dus komt er dan een wel een auto. 30 minuten rijden is het dan! Met de bus zou het bijna 1,5 uur zijn en dat vind ik toch echt te lang voor een enkele reis.
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
's Ochtends: 35 minuten met de auto
's avonds: ongeveer 40 minuten met de auto
Vind het wel oké omdat ik eigenlijk nooit file heb. Voorheen werkte ik ruim 10 km dichter bij huis, maar toen deed ik er ook 45 minuten over, waarvan ik 20 minuten stilstond in de file...
's avonds: ongeveer 40 minuten met de auto
Vind het wel oké omdat ik eigenlijk nooit file heb. Voorheen werkte ik ruim 10 km dichter bij huis, maar toen deed ik er ook 45 minuten over, waarvan ik 20 minuten stilstond in de file...
_Blush_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 245
Punten : 263
Registratiedatum : 18-11-10
2 min fietsen. En ik vind het heerlijk zo dichtbij
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Een half uur enkele reis, op de fiets. Dat is ook de snelste optie, met de metro en trein doe ik er langer over.
minoessepoes- Ratel
- Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10
10 minuten fietsen, heerlijk
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Op de fiets ongeveer 20min enkele reis. Met de bus een half uur.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Kwartier auto, ruim halfuur met de fiets.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
In principe fiets ik naar mijn werk. Daar doe ik 20 minuten over. Als het regent, ga ik met de bus. Dan doe ik er 25 minuten over.
Gast- Gast
Deur tot deur met openbaar vervoer enkele reis zo'n 50 minuten. Tot een uur reistijd vind ik kunnen. Langer echt niet! Vorige baan ging ik met de auto, wat een klein uurtje was. Met openbaar vervoer zou dat 1,5-2 uur zijn. Keuze snel gemaakt dus... Auto is nu ook wel sneller op zich, maar dan is de reiskostenvergoeding dramatisch...
Ik zou wel graag zo dicht bij werk willen wonen dat ik op de fiets kan, maar dan moet ik in een grote stad gaan wonen en dat wil ik niet (woon nu in kleine stad) en er is in de buurt verder geen werk voor mij Ik ben afhankelijk van research laboratoria en dat is altijd in de grote stad, zoals universitaire medische centra.
Ik zou wel graag zo dicht bij werk willen wonen dat ik op de fiets kan, maar dan moet ik in een grote stad gaan wonen en dat wil ik niet (woon nu in kleine stad) en er is in de buurt verder geen werk voor mij Ik ben afhankelijk van research laboratoria en dat is altijd in de grote stad, zoals universitaire medische centra.
Labeendje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 100
Punten : 105
Registratiedatum : 29-11-10
10 minuten fietsen (enkele reis), heerlijk! Ik heb een uur pauze en ga dan ook altijd naar huis.
Belle1985- Fluisteraar
- Aantal berichten : 87
Punten : 87
Registratiedatum : 28-12-10
10 minuutjes fietsen en dan ben ik er
Sushi- Kletskop
- Aantal berichten : 1578
Punten : 1758
Registratiedatum : 10-05-11
Kwartiertje, twintig minuten fietsen. Ik vind het eigenlijk wel goed, ik werk in mijn eigen woonplaats, makkelijk te doen op de fiets, maar ver genoeg van huis om dagelijks kinderen en ouders in bijvoorbeeld de supermarkt tegen te komen
Gast- Gast
Mijn bijbaan is 13 minuten fietsen. Prima te doen dus. Mijn stageadres voor de komende 10 maanden is helaas wel 5 kwartier reizen vanaf mijn huis. Niet echt optimaal, maar wel te doen. Hopelijk vind ik later werk dat wat dichter bij huis gevestigd is.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Werk 1: 15 á 20 minuten met de auto.
Werk 2: 10 á 15 minuten met de auto.
Werk 2: 10 á 15 minuten met de auto.
Tsjip- Prater
- Aantal berichten : 1489
Punten : 1512
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Maximale reistijd naar werk?
» Maximale reistijd naar werk
» Zie jij je collega's buiten het werk? Werk & prive scheiden?
» Maximale reistijd?
» Reistijd volgens routenet
» Maximale reistijd naar werk
» Zie jij je collega's buiten het werk? Werk & prive scheiden?
» Maximale reistijd?
» Reistijd volgens routenet
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: