Dagcafé
+22
Moezie
Oasis
Lotus_
Lies
TwistedAngel
Bimbam
ExpressoB
Jordana
Tiana
aniet
Penny Blossom
Sjaantje
Lavendel
Suus
Zwoesj
TNMN
Chocolate Cookie
Burn
silly-one
Lotus
SuperGrover
Atelier Madame
26 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Dagcafé
Suus schreef:TNMN schreef:Suus schreef:Waar ben je geweest TNMN?
Ik ben in Lausanne, Turijn, Nice en Barcelona geweest (interrail)! Hadden jammer genoeg maar een paar dagen erg warm weer, maar was wel erg leuk. Ga jij nog op vakantie?
Klinkt als een leuke reis!
Ik ga deze zomer naar Istanbul, mijn vriend gaat daar namelijk heen voor zijn studie en ik ga hem opzoeken
Ooh leuk!! Istanbul is een erg mooie stad, ik ben daar op studie reis geweest. Was wat minder gecharmeerd van het oosterse deel, maar het westerse deel was geweldig. Als je tijd/zin hebt, 'moet' je trouwens echt naar een
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Pfff, ik wilde spontaan de keuken verven (raamkozijn en deurposten), maar ik heb geen kwast meer Nu heb ik gelijk geen zin meer.
Gast- Gast
TNMN schreef:Suus schreef:TNMN schreef:Suus schreef:Waar ben je geweest TNMN?
Ik ben in Lausanne, Turijn, Nice en Barcelona geweest (interrail)! Hadden jammer genoeg maar een paar dagen erg warm weer, maar was wel erg leuk. Ga jij nog op vakantie?
Ik ga deze zomer naar Istanbul, mijn vriend gaat daar namelijk heen voor zijn studie en ik ga hem opzoeken
Ooh leuk!! Istanbul is een erg mooie stad, ik ben daar op studie reis geweest. Was wat minder gecharmeerd van het oosterse deel, maar het westerse deel was geweldig. Als je tijd/zin hebt, 'moet' je trouwens echt naar eensaunahuis (ben ff de juiste naam kwijt)Hamam gaan. Super gaaf (want oud en binnenin vaak erg mooi) en relaxed natuurlijk! Voor hoelang ga je?
Die Hamam ga ik zeker uitproberen, daar houdt mijn vriend ook wel van We hebben ongeveer 5 vrije dagen in Istanbul (dus als je nog meer tips hebt zijn ze welkom ) en daarna nog 5 dagen waarbij we ook nog ergens anders heen kunnen, dat moeten we nog even uitzoeken.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Hamam is zoooo heerlijk! Dat heb ik altijd gedaan als ik in Turkije was, behalve afgelopen vakantie.
Gast- Gast
Reva schreef:Je had toch laatst al de keuken geschilderd, Lex?
Ja, maar dat waren alleen de muren. Nu wil ik dus eigenlijk nog de kozijnen en deur(posten) doen.
Gast- Gast
Alex schreef:Reva schreef:Je had toch laatst al de keuken geschilderd, Lex?
Ja, maar dat waren alleen de muren. Nu wil ik dus eigenlijk nog de kozijnen en deur(posten) doen.
Jonguh.
Gast- Gast
Ik heb schuurpapier, plamuur, grondverf, lak, kwasten en heel veel wat nog geverft moet worden...Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Je had toch laatst al de keuken geschilderd, Lex?
Jonguh.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ik heb schuurpapier, plamuur, grondverf, lak, kwasten en heel veel wat nog geverft moet worden...Reva schreef:Alex schreef:Reva schreef:Je had toch laatst al de keuken geschilderd, Lex?
Jonguh.
Ik heb alleen een kwast nodig, hoor. En ik doe m'n eigen huis wel
Gast- Gast
ProudMama schreef:Flauw. Verven is erg lastig met een sharpei onder je shirt...
Ja, dat had je je maar moeten bedenken voor je je verhaal verzon.
Gast- Gast
Suus schreef:TNMN schreef:Suus schreef:TNMN schreef:Suus schreef:Waar ben je geweest TNMN?
Ooh leuk!! Istanbul is een erg mooie stad, ik ben daar op studie reis geweest. Was wat minder gecharmeerd van het oosterse deel, maar het westerse deel was geweldig. Als je tijd/zin hebt, 'moet' je trouwens echt naar eensaunahuis (ben ff de juiste naam kwijt)Hamam gaan. Super gaaf (want oud en binnenin vaak erg mooi) en relaxed natuurlijk! Voor hoelang ga je?
Die Hamam ga ik zeker uitproberen, daar houdt mijn vriend ook wel van We hebben ongeveer 5 vrije dagen in Istanbul (dus als je nog meer tips hebt zijn ze welkom ) en daarna nog 5 dagen waarbij we ook nog ergens anders heen kunnen, dat moeten we nog even uitzoeken.
De meeste oude Hamams zijn wel gescheiden (man/vrouw).
Ik ben trouwens in deze geweest:
Hij heet 'Cagaloglu Hamami' en is 300jaar oud, was echt super gaaf!
Wij hebben toen trouwens een beetje de toeristische route gedaan: Blauwe Moskee, Aquaduct, Hagia Sophia, Basilica Cistern, Grand Bazaar..
@Alex: heerlijk inderdaad!
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
TNMN schreef:Suus schreef:TNMN schreef:Suus schreef:TNMN schreef:Suus schreef:Waar ben je geweest TNMN?
De meeste oude Hamams zijn wel gescheiden (man/vrouw).
Ik ben trouwens in deze geweest:
Hij heet 'Cagaloglu Hamami' en is 300jaar oud, was echt super gaaf!
Wij hebben toen trouwens een beetje de toeristische route gedaan: Blauwe Moskee, Aquaduct, Hagia Sophia, Basilica Cistern, Grand Bazaar..
@Alex: heerlijk inderdaad!
Wow, dat ziet er mooi uit En dankjewel voor de tips, ik ga de route vanavond even opzoeken in de lonely planet
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Zo ben ook weer wakker, was op de bank in slaap gevallen
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
+1 en zo te horen is m'n nichtje ook weer wakker dus die ga ik maar gelijk uit bed plukken. Tot straks!Zwoesj schreef:Zo ben ook weer wakker, was op de bank in slaap gevallen
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Ik heb nog een vraag vandaag!
Dit jaar gaan mijn vriend en ik voor het eerst samen op vakantie. We gaan naar kefalonia in Griekenland.
Ons hotel is inclusief ontbijt. We gaan 8 dagen en willen 3 (kleine)excursies doen. Aan hoeveel reisgeld moeten we ongeveer denken?
Ik kan dit natuurlijk ook in de reizen-pijler vragen, maar ik heb het idee dat daar niet altijd evenveel gereageerd wordt.
Dit jaar gaan mijn vriend en ik voor het eerst samen op vakantie. We gaan naar kefalonia in Griekenland.
Ons hotel is inclusief ontbijt. We gaan 8 dagen en willen 3 (kleine)excursies doen. Aan hoeveel reisgeld moeten we ongeveer denken?
Ik kan dit natuurlijk ook in de reizen-pijler vragen, maar ik heb het idee dat daar niet altijd evenveel gereageerd wordt.
Penny Blossom- Prater
- Aantal berichten : 864
Punten : 1034
BlackRabbit, ik heb geen idee.
Maar ik heb ook nog een vraag: Is Donnaa alweer terug?
Maar ik heb ook nog een vraag: Is Donnaa alweer terug?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
ProudMama schreef:Je pikante flappen?Reva schreef: Iegh, vieeees
Nee, die waren heerlijk. Ik bedoelde een hammamding.
Gast- Gast
Jade schreef:Ik ben trots op mijzelf!
vertel!
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Pagina 4 van 40
Permissies van dit forum: