Dagcafé
+22
Moezie
Oasis
Lotus_
Lies
TwistedAngel
Bimbam
ExpressoB
Jordana
Tiana
aniet
Penny Blossom
Sjaantje
Lavendel
Suus
Zwoesj
TNMN
Chocolate Cookie
Burn
silly-one
Lotus
SuperGrover
Atelier Madame
26 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Dagcafé
Alex schreef:Lekker eigenwijze kids
Idd zeg. PM, zal ik ze alvast op mn werk op de wachtlijst zetten?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Misschien toch nog ff shoppen bij Lief!. Heb wel setjes met 'Lief' erop, maar had beter voor 'Eigenwijs' kunnen gaan
Die hebben ze toch ook?
Gast- Gast
Teamfoto van vrijdag:
*komt een kleinere!
*komt een kleinere!
Laatst aangepast door SunnyScience op wo 15 jun 2011 - 1:32; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja maar ga niks meer shoppen. Heb al best veel en mijn budget is opAlex schreef:ProudMama schreef:Misschien toch nog ff shoppen bij Lief!. Heb wel setjes met 'Lief' erop, maar had beter voor 'Eigenwijs' kunnen gaan
Die hebben ze toch ook?
Gast- Gast
Ja, doe maar. Als ze mijn slechte karakter eigenschappen combineren met de slechte van mijn man... Berg je maar!!Reva schreef:Alex schreef:Lekker eigenwijze kids
Idd zeg. PM, zal ik ze alvast op mn werk op de wachtlijst zetten?
Gast- Gast
Lange voeten = lange ...Reva schreef:Wow, wat hebben ze lange voeten!
Of is dat een fabeltje?
Gast- Gast
Lily schreef:je kijkt niet echt blij SS
Er komt zo ff een betere met normaal formaat
Gast- Gast
Suus schreef:Waar ben je geweest TNMN?
Ik ben in Lausanne, Turijn, Nice en Barcelona geweest (interrail)! Hadden jammer genoeg maar een paar dagen erg warm weer, maar was wel erg leuk. Ga jij nog op vakantie?
@PM: ik ben benieuwd!
@SS: fijn dat je op schema zit, altijd een goed gevoel toch? Ze waren daar inderdaad geweest ja haha. Reuni?
TNMN- Kletskop
- Aantal berichten : 1679
Punten : 1866
Registratiedatum : 18-11-10
Met een normaal formaat foto van het team
@TNMN
Op schema zijn is inderdaad wel fijn, maar ik word er lui van!
Ik kwam daar 2 oudklasgenootjes tegen! Met een nog leuk gepraat onderweg ri. de stad!
Ik zoek nog een vakantiebezigheid, zal ik je komen opzoeken
Gast- Gast
Deze week is al de 2e keer dat ik dan echt weg wil gaan, tas in mn hand, ik wil de deur opendoen, dat dan de bel gaat. Zo toevallig gewoon, en diegene kijkt me dan ook heel apart aan als hij me zo ziet met jas etc"oh je wilde zeker net weggaan" Ja dat klopt
Die jongen die dat bord vastheeft..
Die jongen die dat bord vastheeft..
Laatst aangepast door Yasmin op wo 15 jun 2011 - 1:44; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Lily schreef:kijk deze is al een stuk vrolijker
Haha ja Het is ook wel makkelijk gokken wie ik ben in het team, met de hoeveelheid vrouwen die meededen
Herkennen jullie ook nog de BN'er op de foto?
Gast- Gast
haha ik wilde het net zeggen! Fijne vent
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
SunnyScience schreef:Lily schreef:kijk deze is al een stuk vrolijker
Haha ja Het is ook wel makkelijk gokken wie ik ben in het team, met de hoeveelheid vrouwen die meededen
Is het die man links met de bloemetjes blouse?
En je mag langskomen hoor De vraag is alleen: kan je het weer aan?
Voorproefje (ben nu alle foto's aan het bekijken + bewerken) van uitzicht vanuit de trein:
TNMN- Kletskop
TNMN schreef:SunnyScience schreef:Lily schreef:kijk deze is al een stuk vrolijker
]
Dat dacht ik ook of die vrouw met de bloemetjes jas? Anders weet ik het niet
Gast- Gast
Lily schreef:TNMN schreef:SunnyScience schreef:Lily schreef:kijk deze is al een stuk vrolijker
]
Dat dacht ik ook of die vrouw met de bloemetjes jas? Anders weet ik het niet
Zijn gezicht komt bekent voor, volgens mij zat hij in GTST of K-Otic of zoiets
TNMN- Kletskop
TNMN schreef:SunnyScience schreef:Lily schreef:kijk deze is al een stuk vrolijker
Inderdaad diegene ja, Joris Putman (ex-GTST) mijn zusje was toch wel een beetje jaloers. Hij interviewde me nog en noemde mij verkeerd bij naam! Hij schaamde zich wel behoorlijk dood!
Bedoel je kan je het "weer", de weersomstandigheden aan? Of ben ik er mentaal toe in staat?
Had jij nog andere bezigheden deze zomer gepland?
Edit: prachtige foto!
Gast- Gast
SunnyScience schreef:TNMN schreef:SunnyScience schreef:Lily schreef:kijk deze is al een stuk vrolijker
Inderdaad diegene ja, Joris Putman (ex-GTST) mijn zusje was toch wel een beetje jaloers. Hij interviewde me nog en noemde mij verkeerd bij naam! Hij schaamde zich wel behoorlijk dood!
Bedoel je kan je het "weer", de weersomstandigheden aan? Of ben ik er mentaal toe in staat?
Had jij nog andere bezigheden deze zomer gepland?
Edit: prachtige foto!
Yaay ik had het goed Hij is wel aangekomen zeg..
Het weer bedoel ik mee de koude wind en de regen eigenlijk Er komen nog een aantal mensen langs in juli en augustus (ouders + broertje in aug.) en ik ga nog naar het noorden, maar weet alleen niet wanneer. Jij verder niet op vakantie?
En dankjewel, lucky shot!
TNMN- Kletskop
@ Reva, ook iemand in de energiesector... maar ik ben haar naam/functie kwijt.
@TNMN, ik heb totaal geen vakantie gepland eigenlijk. Heb ook niet echt iemand waarmee ik op vakantie zou kunnen/willen! Ben net maand terug uit Australië he!
@TNMN, ik heb totaal geen vakantie gepland eigenlijk. Heb ook niet echt iemand waarmee ik op vakantie zou kunnen/willen! Ben net maand terug uit Australië he!
Gast- Gast
TNMN schreef:Suus schreef:Waar ben je geweest TNMN?
Ik ben in Lausanne, Turijn, Nice en Barcelona geweest (interrail)! Hadden jammer genoeg maar een paar dagen erg warm weer, maar was wel erg leuk. Ga jij nog op vakantie?
Klinkt als een leuke reis!
Ik ga deze zomer naar Istanbul, mijn vriend gaat daar namelijk heen voor zijn studie en ik ga hem opzoeken
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: