Dagcafé
+22
Moezie
Oasis
Lotus_
Lies
TwistedAngel
Bimbam
ExpressoB
Jordana
Tiana
aniet
Penny Blossom
Sjaantje
Lavendel
Suus
Zwoesj
TNMN
Chocolate Cookie
Burn
silly-one
Lotus
SuperGrover
Atelier Madame
26 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Jordana schreef:Zusje schreef:Jordana schreef:Ik morgen nog een dagje werken en ik ben vrijdag al lekker vrij
Ik ben jaloers! Ik heb het zooo druk op mijn werk
Te druk?
Nou ja, het is ook allemaal nieuw dus kost het meer energie natuurlijk. Plus dat er een groot congres aankomt wat we nu aan het doen zijn dus het is nu ook gewoon even onwijs druk. Ach, bijna vakantie; ik mag niet klagen .
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Jordana schreef:Stuiterbal schreef:Hallo Jordana, klaar met werken ?
Ja ben weer lekker thuis..
Hoe is het nou met jou?
Mmmm net weer een vervelend berichtje gehad en ik zou willen dat het me niet raakt maar dit keer gaat het om mijn zoon die er midden in zit.. en dat steekt....
Wat je er over praten?
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Alex wanneer gaat het huis de verkoop in ? weet je inmiddels al wat meer?
@Jordana
@Jordana
Gast- Gast
Alex schreef:Whahaha Zusje, toch maar even aangepast?
Haha . Ik was bang dat het gequote zou worden .
Gast- Gast
Ik ga denk ik maar lekker vroeg naar bed vandaag, hopelijk voel ik me dan morgen weer wat uitgeruster
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Jordana schreef:Stuiterbal schreef:Jordana schreef:Stuiterbal schreef:Hallo Jordana, klaar met werken ?
Hoe is het nou met jou?
Mmmm net weer een vervelend berichtje gehad en ik zou willen dat het me niet raakt maar dit keer gaat het om mijn zoon die er midden in zit.. en dat steekt....
Wat je er over praten?
Ja ik wil het het liefst uit me schreeuwen en hier neer knallen maar iets in me zegt dat ik het beter niet kan doen. Je weet maar nooit wat ermee gedaan kan worden.... ik bedoel het is en blijft internet !
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Jordana schreef:Stuiterbal schreef:Jordana schreef:Stuiterbal schreef:Hallo Jordana, klaar met werken ?
Hoe is het nou met jou?
Wat je er over praten?
Ja ik wil het het liefst uit me schreeuwen en hier neer knallen maar iets in me zegt dat ik het beter niet kan doen. Je weet maar nooit wat ermee gedaan kan worden.... ik bedoel het is en blijft internet !
Mocht je willen mijn inbox staat voor je open!
Jordana- Ratel
Stuiterbal, vrijdag komen er twee makelaars kijken bij ons thuis. Ik ben echt heel benieuwd wat ze gaan zeggen, naar mijn idee ziet het huis er gewoon hartstikke goed uit, misschien hier en daar een likje verf nodig, maar verder prima. Alleen de tuin moet nog af, maar goed, dat willen we dit weekend en volgend weekend afmaken.
Gast- Gast
hallo allemaal..
wat doen/kijken jullie nu?
wat is er stuiterbal?!
ben nog steeds niet bijgekomen van het weekend...vanmiddag ben ik ff in bed gaan liggen en in slaap gevallen
wat doen/kijken jullie nu?
wat is er stuiterbal?!
ben nog steeds niet bijgekomen van het weekend...vanmiddag ben ik ff in bed gaan liggen en in slaap gevallen
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Zo, ik heb een heel epistel geschreven over mijn parkietenvriendjes...
Stuiter: en ook mijn inbox staat tot je beschikking!
Stuiter: en ook mijn inbox staat tot je beschikking!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
En komt ook niets op de tv zeg..
Jordana- Ratel
Dan ga ik de was maar even opvouwenJordana schreef:En komt ook niets op de tv zeg..
Ik bedacht me net dat er een enorm pluspunt zit aan het feit dat mijn auto nog bij de garage staat en morgen pas klaar is... Ik heb vrij moeten nemen van mijn vrijwilligerswerk dus ik kan onverwacht uitslapennnn
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Alex schreef:Wat heb je gedaan afgelopen weekend dat je zo moe bent dan?
zaterdag van 15.30 tot 00uur op mijn poten gestaan (uit geweest)
die nacht niet genoeg slaap gehad en zondag weer bijtijds op(weer uitgeweest) en van 14.00 tot midden in de nacht gestaan en was een hele heftige nacht geweest (wat er allemaal is gebeurd) natuurlijk wel paar keer gezeten maar niet veel..
zondag op maandag bijna niet geslapen en moest ook weer bijtijds op
Ik ga slapen! Fijne avond nog
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
slaap lekker CC
nou hoor ik van meerdere mensen dat je ook pistache nootjes kunt eten als je savonds wat wilt knabbelen
niet de hele zak opeten natuurlijk haha
meer mensen kennis van?
wou ze kopen maar bij de Ah vond ik ze wel duur, aldi heeft ze ook toch?
nou hoor ik van meerdere mensen dat je ook pistache nootjes kunt eten als je savonds wat wilt knabbelen
meer mensen kennis van?
ExpressoB schreef:slaap lekker CC
meer mensen kennis van?
Zijn duur idd. Maar heel veel noten zijn gezond, mits ongebrand en ongezout.
Gast- Gast
maar die pistache nootjes zijn toch best wel zout... of heb je ook ongezoute pistache nootjes? nee toch
ik vind ze wel lekker! kost alleen m'n nagels haha en sommige krijg je gewoon niet open
ik vind ze wel lekker! kost alleen m'n nagels haha en sommige krijg je gewoon niet open
ExpressoB schreef:maar die pistache nootjes zijn toch best wel zout... of heb je ook ongezoute pistache nootjes? nee toch
Ja, heb je ook ongezout. Ik koop ze alleen 'gepeld'
Gast- Gast
ik ben er nog alleen alles tegelijk aan het doen... en daar ben ik niet zo goed in.
Gast- Gast
Haha, ik wilde vanmiddag ook de zolder opruimen en de eerste verdieping én ook nog op het forum. Maar dat ging niet.
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:ik ben er nog alleen alles tegelijk aan het doen... en daar ben ik niet zo goed in.
+ 1
Jordana- Ratel
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: