Dagcafé
+22
Moezie
Oasis
Lotus_
Lies
TwistedAngel
Bimbam
ExpressoB
Jordana
Tiana
aniet
Penny Blossom
Sjaantje
Lavendel
Suus
Zwoesj
TNMN
Chocolate Cookie
Burn
silly-one
Lotus
SuperGrover
Atelier Madame
26 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Dagcafé
Die bel ik wel als ze er zijn, mannen snappen het toch niet.
Snapt niet eens dat ik niet iedere dag stalend op de bank zit terwijl ik me klote voel enz....
Snapt niet eens dat ik niet iedere dag stalend op de bank zit terwijl ik me klote voel enz....
Gast- Gast
Hoezo? Denk je dat je daar een man voor nodig hebt? Bah wat een ongeëmancipeerde gedachte...Reva schreef:Sjaantje schreef:En je man dan??? Mag hij ook later op youtube terugkijken?ProudMama schreef:Ik doe het gewoon alleen ja!!
Je hebt ze zeker ook alleen gemaakt, he?!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
PM in werpkamer tegen man, vk, gyn, 7 staigaires en sbs:
'Gaan jullie even wat voor jezelf doen, roep ik als ik klaar ben'
Gast- Gast
ProudMama schreef:Die bel ik wel als ze er zijn, mannen snappen het toch niet.
Je bent toch altijd stralend zwanger..
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Als ik dan zo voor elkaar krijg film ik het nog wel ff zelf ookReva schreef:PM in werpkamer tegen man, vk, gyn, 7 staigaires en sbs:
Gast- Gast
Ow dat zou ik best willen meemakenReva schreef:PM in werpkamer tegen man, vk, gyn, 7 staigaires en sbs:
Teenmomtokkie... uitvinding van de eeuw, maar alleen als je er 'grapje' achter zet he
Absoluut. Stralende dikke enkels, stralende striae enz.Jordana schreef:ProudMama schreef:Die bel ik wel als ze er zijn, mannen snappen het toch niet.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Ow dat zou ik best willen meemakenReva schreef:PM in werpkamer tegen man, vk, gyn, 7 staigaires en sbs:
Teenmomtokkie... uitvinding van de eeuw, maar alleen als je er 'grapje' achter zet he
En als t er nou écht eentje is?
Gast- Gast
1 baby?Reva schreef:Sjaantje schreef:Ow dat zou ik best willen meemakenReva schreef:PM in werpkamer tegen man, vk, gyn, 7 staigaires en sbs:
En als t er nou écht eentje is?
Da's balen, zit ik dan met alles dubbel. En dan ben ik nog niet van mijn buik af...
Gast- Gast
ProudMama schreef:Absoluut. Stralende dikke enkels, stralende striae enz.Jordana schreef:ProudMama schreef:Die bel ik wel als ze er zijn, mannen snappen het toch niet.
Dat is nog niets joh..
Jordana- Ratel
Balen Alex!
Hier ook piemelhoofden, krijg ook geen contract. Vond de manager voorlopig even beter ivm het overlijden van papa. Geen druk om te moeten werken, wel vaste uren gekregen. Mixed feelings!
Hier ook piemelhoofden, krijg ook geen contract. Vond de manager voorlopig even beter ivm het overlijden van papa. Geen druk om te moeten werken, wel vaste uren gekregen. Mixed feelings!
Gast- Gast
Ik vind jullie allemaal vervelend! (grapje)
ProudMama schreef:Je kan hier gewoon alles zeggen, je zet er gewoon (grapje) achter!
Of een knipoog.
Gast- Gast
De rest van de genante kwaaltjes zal ik je besparen, kom je zelf wel achter als je zo ver bent gnagnagna...Jordana schreef:ProudMama schreef:Absoluut. Stralende dikke enkels, stralende striae enz.Jordana schreef:ProudMama schreef:Die bel ik wel als ze er zijn, mannen snappen het toch niet.
Dat is nog niets joh..
Gast- Gast
ProudMama schreef:Je kan hier gewoon alles zeggen, je zet er gewoon (grapje) achter!
waar woon jij ?? jij maakt mijn dag echt goed ik rol hier echt van de bank af van het lachen.....
Gast- Gast
Reva schreef:ProudMama schreef:Je kan hier gewoon alles zeggen, je zet er gewoon (grapje) achter!
Of een knipoog.
Gast- Gast
Of je kijkt heel schijnheiligProudMama schreef:Reva schreef:ProudMama schreef:Je kan hier gewoon alles zeggen, je zet er gewoon (grapje) achter!
Of een knipoog.Of je zet er een streep door
is ook altijd goed.Sjaantje schreef:Of je kijkt heel schijnheiligProudMama schreef:Reva schreef:ProudMama schreef:Je kan hier gewoon alles zeggen, je zet er gewoon (grapje) achter!
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Of je kijkt heel schijnheiligProudMama schreef:Reva schreef:ProudMama schreef:Je kan hier gewoon alles zeggen, je zet er gewoon (grapje) achter!
Gast- Gast
Gast- Gast
Owja die kan ook nog. Jeetje wat kun je ongestraft veel flikken!ProudMama schreef:is ook altijd goed.Sjaantje schreef:Of je kijkt heel schijnheiligProudMama schreef:Reva schreef:ProudMama schreef:Je kan hier gewoon alles zeggen, je zet er gewoon (grapje) achter!
Jullie zijn weer lekker bezig..
Zolang jullie niet over stappen op Schapen vind ik het best
Zolang jullie niet over stappen op Schapen vind ik het best
Jordana- Ratel