Dagcafé
+22
Moezie
Oasis
Lotus_
Lies
TwistedAngel
Bimbam
ExpressoB
Jordana
Tiana
aniet
Penny Blossom
Sjaantje
Lavendel
Suus
Zwoesj
TNMN
Chocolate Cookie
Burn
silly-one
Lotus
SuperGrover
Atelier Madame
26 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
zo eentje zeg maar :p
https://youtu.be/YWSevt_i51w
Laatst aangepast door Atelier Madame op wo 15 jun 2011 - 22:11; in totaal 1 keer bewerkt
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Atelier Madame schreef:@Bimbam en @JadeBimbam schreef:Hij is mooi AM, speel je zelf trompet?
Het is geen bartiton en geen trompet.. het is een bugel!
En die speel ik zelf ja :p
oke! Ik miste al wat koper.. maar vond hem te breed voor een trompet
Ik heb zelf alt-saxofoon en dwarsfluit gespeeld in een drum- en showband.. wel erg dat ik niet eens de instrumenten ken.. (al hebben we deze er niet tussen zitten)
Gast- Gast
Atelier Madame schreef:@Bimbam en @JadeBimbam schreef:Hij is mooi AM, speel je zelf trompet?
Oh hahaha, daar weet ik nooit zo goed het verschil tussen, dus noem ik alles maar trompet
Bimbam- Kletskop
- Aantal berichten : 2318
Punten : 2352
Registratiedatum : 24-02-11
Plus en Jumbo heb je niet hier (en ook geen c1000, dirk vd broek, spar, bas van dr heijden etc voordat jullie dat gaan roepen )
Gast- Gast
Jade schreef:Atelier Madame schreef:@Bimbam en @JadeBimbam schreef:Hij is mooi AM, speel je zelf trompet?
Ik heb zelf alt-saxofoon en dwarsfluit gespeeld in een drum- en showband.. wel erg dat ik niet eens de instrumenten ken.. (al hebben we deze er niet tussen zitten)
Wow Jade, wat grappig, ik heb zelf piccolo en alt-saxsofoon gespeeld, ook in een showband. Ik dacht even: ben jij mij
Bimbam- Kletskop
Wat een muzikale mensen hier zeg
Een bugel zit sowieso alleen maar in een fanfare, niet in een harmonie of strijkorkest, daarom is het misschien niet zo bij jullie bekend!
Ik heb overigens ook jaren melodisch slagwerk gespeeld, niet in een showband
Een bugel zit sowieso alleen maar in een fanfare, niet in een harmonie of strijkorkest, daarom is het misschien niet zo bij jullie bekend!
Ik heb overigens ook jaren melodisch slagwerk gespeeld, niet in een showband
Atelier Madame- Ratel
Bimbam schreef:Jade schreef:Atelier Madame schreef:@Bimbam en @JadeBimbam schreef:Hij is mooi AM, speel je zelf trompet?
Wow Jade, wat grappig, ik heb zelf piccolo en alt-saxsofoon gespeeld, ook in een showband. Ik dacht even: ben jij mij
leuk zeg!
Ik heb ook een blauwe maandag trompet en bariton gespeeld.. maar ik kan niet met het mondstuk overweg..
Mag ik vragen bij welke band je (hebt ge-)speelt?
Gast- Gast
Waar woon jij dan? heb je daar serieus een AH?Reva schreef:Plus en Jumbo heb je niet hier (en ook geen c1000, dirk vd broek, spar, bas van dr heijden etc voordat jullie dat gaan roepen )
Atelier Madame- Ratel
Jade schreef:Bimbam schreef:Jade schreef:Atelier Madame schreef:@Bimbam en @JadeBimbam schreef:Hij is mooi AM, speel je zelf trompet?
leuk zeg!
Ik heb ook een blauwe maandag trompet en bariton gespeeld.. maar ik kan niet met het mondstuk overweg..
Mag ik vragen bij welke band je (hebt ge-)speelt?
Aan wie is deze vraag gesteld? :p
Ik speel iig bij een fanfare bij een muziekvereniging.. eerder bij een malletband.
Atelier Madame- Ratel
Atelier Madame schreef:Waar woon jij dan? heb je daar serieus een AH?Reva schreef:Plus en Jumbo heb je niet hier (en ook geen c1000, dirk vd broek, spar, bas van dr heijden etc voordat jullie dat gaan roepen )
AH, Lidl, Aldi, Dekamarkt, Vomar en Deen. Volgens mij 'blokt' Deen heel veel andere supermarktketens in NH.
Gast- Gast
Goedemorgen Ladies!
Lekker geslapen?
Lekker geslapen?
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
En volgens mij zijn Deen en Dekamarkt ook typische Noord-Hollandse supermarkten. Ben ze nog nooit ergens anders tegen gekomen.
Gast- Gast
Jade, je hebt PM.
Bimbam- Kletskop
Hoi Jordana! Ik heb niet zo lekker geslapen. Jij?
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Nog nooit van gehoord deen en dekamarkt..
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Lotus schreef:Hoi Jordana! Ik heb niet zo lekker geslapen. Jij?
Ik heb alleen vaag gedroomd
Maar hoe is het met jou Lotus?
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ook niet en jij ook al een nieuwe avatar LP,
ik heb wel lekker geslapen hoor en jij?
Gast- Gast
kun je het niet gewoon bestellen, deed mijn Ma ook bij de Jumbo
zo komt met bakken uit de hemel nu, ook al zit ik binnen, het moet gewoon stoppen met regenen!
dat word anders met de auto naar de dokter ipv op de fiets
heb al een aantal telefoontjes gepleegd, wat ik eigenlijk gisteren al had moeten doen, moet nu weer ff terug bellen naar het aannemers bedrijf en wacht op een telefoontje(heb een voicemail ingesproken voor een sollicitatie voor a.s dinsdag)
zo komt met bakken uit de hemel nu, ook al zit ik binnen, het moet gewoon stoppen met regenen!
dat word anders met de auto naar de dokter ipv op de fiets
heb al een aantal telefoontjes gepleegd, wat ik eigenlijk gisteren al had moeten doen, moet nu weer ff terug bellen naar het aannemers bedrijf en wacht op een telefoontje(heb een voicemail ingesproken voor een sollicitatie voor a.s dinsdag)
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Vergeet-me-nietje schreef:En volgens mij zijn Deen en Dekamarkt ook typische Noord-Hollandse supermarkten. Ben ze nog nooit ergens anders tegen gekomen.
Dat denk ik ook, ik ken ze ook niet.
Gast- Gast
Alex schreef:Vergeet-me-nietje schreef:En volgens mij zijn Deen en Dekamarkt ook typische Noord-Hollandse supermarkten. Ben ze nog nooit ergens anders tegen gekomen.
Dat denk ik ook, ik ken ze ook niet.
+1
Bimbam- Kletskop
Deen is idd noord hollands, dekamarkt ken ik alleen van naam. Zelfde als dat de hoogvliet en de digros ook lang niet overal zitten.
Atelier Madame- Ratel
Lily schreef:Ik ook niet en jij ook al een nieuwe avatar LP,
Kon niet achterblijven he
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
Vergeet-me-nietje schreef:En volgens mij zijn Deen en Dekamarkt ook typische Noord-Hollandse supermarkten. Ben ze nog nooit ergens anders tegen gekomen.
Klopt. Scheelt dat ze wel gewoon normale merken verkopen, itt Aldi, Lidl etc, maar ik wil ook naar Jumbo of c1000 En in het centrum is geen grote supermarkt. Een mini Deen, die het vooral moet hebben van hongerige hangpubers en een klein assortiment hebben en een Aldi die dus geen merken.verkoopt en sluit om 18u, handig voor werkende mensen (dus daar kom ik nooit).
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: