Dagcafé
+22
Moezie
Oasis
Lotus_
Lies
TwistedAngel
Bimbam
ExpressoB
Jordana
Tiana
aniet
Penny Blossom
Sjaantje
Lavendel
Suus
Zwoesj
TNMN
Chocolate Cookie
Burn
silly-one
Lotus
SuperGrover
Atelier Madame
26 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
Wat voor soort plaatje wil je?
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Alex schreef:Ik heb gewoon een afwijzingsbrief gekregen van de kledingwinkel
wat kut Alex en waarop was de afwijzing gebaseerd ??
Gast- Gast
Thnx meiden.Doet me goed jullie steun..
Alex: waarom heb je een reden gehad?
Alex: waarom heb je een reden gehad?
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Lexie, waarom? Stond dat erbij?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Nee, geen reden, niks. Standaard briefje. Helaas blablabla en we wensen je succes nogmeerblablabla.
Gast- Gast
Ik wilde de hele bevalling filmen en op You Tube en forum zetten eigenlijk...Reva schreef:Hee PM, je hebt nu ook geboortefotograven..iets voor jou?
Gast- Gast
Niks daarvan! Livestream voor op het forum!!!ProudMama schreef:Ik wilde de hele bevalling filmen en op You Tube en forum zetten eigenlijk...Reva schreef:Hee PM, je hebt nu ook geboortefotograven..iets voor jou?
Ze zijn knettergek!Alex schreef:Ik heb gewoon een afwijzingsbrief gekregen van de kledingwinkel
Gast- Gast
Mmm... dacht meer aan de NOS of SBS...Sjaantje schreef:Niks daarvan! Livestream voor op het forum!!!ProudMama schreef:Ik wilde de hele bevalling filmen en op You Tube en forum zetten eigenlijk...Reva schreef:Hee PM, je hebt nu ook geboortefotograven..iets voor jou?
Gast- Gast
Blegh... daar kun je dus gewoon niks mee! Geef de moed niet op meis, lekker verder blijven zoeken!Alex schreef:Nee, geen reden, niks. Standaard briefje. Helaas blablabla en we wensen je succes nogmeerblablabla.
Wil je echt al die onbekende mensen mee laten gluren????ProudMama schreef:Mmm... dacht meer aan de NOS of SBS...Sjaantje schreef:Niks daarvan! Livestream voor op het forum!!!ProudMama schreef:Ik wilde de hele bevalling filmen en op You Tube en forum zetten eigenlijk...Reva schreef:Hee PM, je hebt nu ook geboortefotograven..iets voor jou?
Whahahaha, echt niet!
Pas foto's als de kinderen er zijn, eerder echt niet. Hoef geen lens tussen mijn benen
Pas foto's als de kinderen er zijn, eerder echt niet. Hoef geen lens tussen mijn benen
Gast- Gast
Dus wij kunnen die livestream ook wel vergeten?ProudMama schreef:Whahahaha, echt niet!
Zeker weten!!Sjaantje schreef:Dus wij kunnen die livestream ook wel vergeten?ProudMama schreef:Whahahaha, echt niet!
Gast- Gast
Uhmm pm ik had gedacht dat jij MIJ toch wel op zijn minst bij je bevalling wilde hebben
Rel nicht he !!!
Rel nicht he !!!
Gast- Gast
En je man dan??? Mag hij ook later op youtube terugkijken?ProudMama schreef:Ik doe het gewoon alleen ja!!
Sjaantje schreef:En je man dan??? Mag hij ook later op youtube terugkijken?ProudMama schreef:Ik doe het gewoon alleen ja!!
Sorry vind hem wel grappig gevonden
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Sjaantje schreef:En je man dan??? Mag hij ook later op youtube terugkijken?ProudMama schreef:Ik doe het gewoon alleen ja!!
Je hebt ze zeker ook alleen gemaakt, he?!
Gast- Gast
wahahahaJordana schreef:Sjaantje schreef:En je man dan??? Mag hij ook later op youtube terugkijken?ProudMama schreef:Ik doe het gewoon alleen ja!!
Sorry vind hem wel grappig gevonden
Gast- Gast
Reva schreef:Sjaantje schreef:En je man dan??? Mag hij ook later op youtube terugkijken?ProudMama schreef:Ik doe het gewoon alleen ja!!
Je hebt ze zeker ook alleen gemaakt, he?!
Zie je alweer bewijs dat ze FAKE is !!! poeh poeh PM
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: