Dagcafé
+22
May
Bimbam
Penny Blossom
NerdChic
Pien
Lady4
Inge
Chocolate Cookie
aniet
Susan
Monte
Burn
Sjaantje
Oasis
Try
Suus
Tiana
Moezie
silly-one
Caroow
Jordana
Atelier Madame
26 plaatsers
Pagina 16 van 40
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Re: Dagcafé
Ja, dikke polsen en een dikke kop heb ik (nog) nietAlex schreef:Plaatselijk dik dan
Gast- Gast
Smikkell schreef:Je bent wel een top-faker als je Alex kan meeten en ook dan kan faken dat je zwanger bent.ProudMama schreef:Haha, als jij me nog niet geloofd... Ga dan donderdag maar mee.Alex schreef:Reva, vieze na-aperd!
PM, ik geloof je nog steeds niet.
Eigenlijk vind ik het wel sneu dat ze het moet faken. Ik heb dan ook niks gezegd toen de staart van haar sharpei onder haar shirt vandaan kwam en ik gegrom hoorde.
Gast- Gast
Verhip, da's waar ook! Alleen dat deel dat JIJ altijd wint, is gelogen!!!! Foei ABE!Angel Blue Eyes schreef:ProudMama schreef:Die rolstoel is gewoon decoratie?Sjaantje schreef:Zal ik dan maar opbiechten dat ik helemaal geen reuma heb?
Nee, daarmee racet ze tegen mij. Ze heeft er twee, neemt ze altijd mee als we meeten, en dan sjezen we voor de lol door de straten. Ik win altijd!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Je kunt nep-zwangere buiken bestellen, serieus.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Alex schreef:Smikkell schreef:Je bent wel een top-faker als je Alex kan meeten en ook dan kan faken dat je zwanger bent.ProudMama schreef:Haha, als jij me nog niet geloofd... Ga dan donderdag maar mee.Alex schreef:Reva, vieze na-aperd!
Eigenlijk vind ik het wel sneu dat ze het moet faken. Ik heb dan ook niks gezegd toen de staart van haar sharpei onder haar shirt vandaan kwam en ik gegrom hoorde.
Gast- Gast
Alex schreef:Smikkell schreef:Je bent wel een top-faker als je Alex kan meeten en ook dan kan faken dat je zwanger bent.ProudMama schreef:Haha, als jij me nog niet geloofd... Ga dan donderdag maar mee.Alex schreef:Reva, vieze na-aperd!
Dan moet ik er zeker 3 onder mijn shirt stoppen om dit formaat te krijgen hahaha!
Gast- Gast
Whahahahahahaha, omg :loll:
En tegen mij zei ze nog wel, nou als je komt strijken, sluit ik hem wel even op. Ja, dat snap ik nu!
Gast- Gast
Reva schreef:Wel een laffe stronthoop als het Leah is. Kom het dan gewoon hier zeggen.
Waar gaat dit over?
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Verhip, da's waar ook! Alleen dat deel dat JIJ altijd wint, is gelogen!!!! Foei ABE!Angel Blue Eyes schreef:ProudMama schreef:Die rolstoel is gewoon decoratie?Sjaantje schreef:Zal ik dan maar opbiechten dat ik helemaal geen reuma heb?
Nee, daarmee racet ze tegen mij. Ze heeft er twee, neemt ze altijd mee als we meeten, en dan sjezen we voor de lol door de straten. Ik win altijd!
Tja, wie liegt... Dat is de vraag!
Gast- Gast
Ja, de babykleertjes ed zijn gewoon voor mijn sharpei. Net als de ledikantjes en kinderwagen.
Binnenkort moet ik dan wel ff een tweede kopen bedenk ik me net...
Gast- Gast
Die hangen idd ook in paskamers bij winkels waar je positiekleding koopt, kan je kijken hoe het staat met dikke buik...Susan schreef:Je kunt nep-zwangere buiken bestellen, serieus.
Gast- Gast
JIJ natuurlijk!Angel Blue Eyes schreef:Tja, wie liegt... Dat is de vraag!
+1Alex schreef:Reva schreef:Wel een laffe stronthoop als het Leah is. Kom het dan gewoon hier zeggen.
Waar gaat dit over?
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Zie je wel... jij bent ook al niet meer te vertrouwen. Wie hier nog wel??ProudMama schreef:Ja, de babykleertjes ed zijn gewoon voor mijn sharpei. Net als de ledikantjes en kinderwagen.
PM, daarom heb je je naam ook in PM veranderd. Om ons op een verkeerd spoor te zetten.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Ja, de babykleertjes ed zijn gewoon voor mijn sharpei. Net als de ledikantjes en kinderwagen.
Een tweede sharpei, bedoel je?
Gast- Gast
Sjaantje schreef:JIJ natuurlijk!Angel Blue Eyes schreef:Tja, wie liegt... Dat is de vraag!
Gast- Gast
Haha ja jij begint te stoken! Maar wel fijn dat je mij gelooftSmikkell schreef:Wie liegt:
ABE: IIII
SJAAN:
aniet schreef:+1Alex schreef:Reva schreef:Wel een laffe stronthoop als het Leah is. Kom het dan gewoon hier zeggen.
Waar gaat dit over?
Dat ik het stom vind dat ze dat dan niet hier onder haar eigen naam gewoon zegt. De bak stront die je over je heen krijgt is even groot.
Gast- Gast
Ik heb iets gemist denk ik,Reva!
Waar kan ik iets teruglezen,of een kleine update?
Ik kom eigenlijk net binnenvallen na een dag werken..
Waar kan ik iets teruglezen,of een kleine update?
Ik kom eigenlijk net binnenvallen na een dag werken..
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Pagina 16 van 40 • 1 ... 9 ... 15, 16, 17 ... 28 ... 40
Pagina 16 van 40
Permissies van dit forum: