Dagcafé
+22
May
Bimbam
Penny Blossom
NerdChic
Pien
Lady4
Inge
Chocolate Cookie
aniet
Susan
Monte
Burn
Sjaantje
Oasis
Try
Suus
Tiana
Moezie
silly-one
Caroow
Jordana
Atelier Madame
26 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
Smikkell schreef:Bij de visboer hier om de hoek kom ik nog niet eens als ik geld toe krijg...
Haha, zo slecht?
Gast- Gast
JaIsabella schreef:Smikkell schreef:Bij de visboer hier om de hoek kom ik nog niet eens als ik geld toe krijg...
Haha, zo slecht?
Een keer geweest en toen kreeg ik diepvriesblokjes kibbeling! Het ziet er ook niet heel aantrekkelijk uit, die zaak!
Ik ga morgen wel ergens kibbeling eten (nu is alles dicht)!
Gast- Gast
Ik heb op de hoek een supermarkt, Chinees en snackbar. Maar visboer zit niet echt in de buurt
Gast- Gast
Smikkell schreef:JaIsabella schreef:Smikkell schreef:Bij de visboer hier om de hoek kom ik nog niet eens als ik geld toe krijg...
Haha, zo slecht?
Een keer geweest en toen kreeg ik diepvriesblokjes kibbeling! Het ziet er ook niet heel aantrekkelijk uit, die zaak!
Ik ga morgen wel ergens kibbeling eten (nu is alles dicht)!
Bah.
Hier was het echt vers, ze moesten nog door het paneermeel ook, dat zag ik ze doen. Maar er zitten hier zoveel winkels, dat hij teveel concurrentie had, helaas! Maar kan nog shoarma, turkse pizza en friet halen
Gast- Gast
Hier wordt het vandaag kip met kikkererwten, linzen en wortel in zelfgemaakte tomatensaus.
Gast- Gast
Laquisia is vandaag online geweest, maar heeft niets gepost
Mag ik mijn handen al uit het vuur halen?
Gast- Gast
Dat klinkt niet lekker, Smikkie.
Ik weet nog niet wat we eten. Iets met aardappels en een nog nader te bepalen stuk vlees.
Ik weet nog niet wat we eten. Iets met aardappels en een nog nader te bepalen stuk vlees.
Gast- Gast
Smikkell schreef:Laquisia is vandaag online geweest, maar heeft niets gepost
Heb ik iets gemist?
En ik ga lekker pitabroodjes met kruidenboter eten, zo`n zin in. Jammiej.
Gast- Gast
Ik vind het nu ook een beetje vreemd met Laquisia....
uhmm Daisy... mmmm nu moet ik echt hard gaan denken wie jij eerst was
uhmm Daisy... mmmm nu moet ik echt hard gaan denken wie jij eerst was
Gast- Gast
Lol, ik wilde net hetzelfde zeggen..
Iemand stelt een vraag en het valt stil..
Zusje, hoe is het met je? Hoe bevalt je nieuwe job? Is het trouwens tijdelijk of vast?
Zusje, hoe is het met je? Hoe bevalt je nieuwe job? Is het trouwens tijdelijk of vast?
Try- Kletskop
- Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10
Oh ik had zo iets raars net. Kreeg een FB berichtje van iemand die ik via K. (mijn ex) 1 keer heb ontmoet. Hij heeft me daarna gelijk toegevoegd op Hyves, FB en MSN. Nou ja, ik heb alleen FB toen geaccepteerd zodat ik hem ook kon taggen in een foto. Nu stuurt hij me dit:
Ik weet niet beter dan dat K. hem bijna nooit ziet verder maar als hij ins en outs wil weten is K. toch de juiste weg? En waarom wil hij ineens weten hoe het met mijn gaat? Ik heb hem in jan. 2010 1 keer ontmoet en na de toevoeging op FB nooit iets van hem gehoord... Is het raar dat ik hier mijn vraagtekens bij heb? Zal ik hem terug mailen of negeren... Ik hoef echt niks van hem, alleen al die spelfouten (zo praat hij ook), brrr.
Heen (mijn naam),
Wis niet dat het uit was tussen jou en k. joh dat verbaasd me echt vond jullie altijd wel goed bij elkaar passen! Waarom is het eigelijk uit gegaan?
Hoe gaat het verder met je?
Spreek je snel
Xx (zijn naam)
Ik weet niet beter dan dat K. hem bijna nooit ziet verder maar als hij ins en outs wil weten is K. toch de juiste weg? En waarom wil hij ineens weten hoe het met mijn gaat? Ik heb hem in jan. 2010 1 keer ontmoet en na de toevoeging op FB nooit iets van hem gehoord... Is het raar dat ik hier mijn vraagtekens bij heb? Zal ik hem terug mailen of negeren... Ik hoef echt niks van hem, alleen al die spelfouten (zo praat hij ook), brrr.
Gast- Gast
Het een hoeft niets met het ander te maken te hebben natuurlijk!Try schreef:Lol, ik wilde net hetzelfde zeggen..
Gast- Gast
Ik zou hem negeren.. Zusje
Hallo allemaal.
Hallo allemaal.
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Try schreef:Lol, ik wilde net hetzelfde zeggen..
Het gaat wel, gister een beetje down en vannacht een ingewikkeld mailtje uit TX gehad waar ik nog een antwoord op moet bedenken. Maar de baan is op zich leuk en met een jaarcontract dus ik zit voorlopig goed en daarna heb ik gewoon recht op een uitkering enzo... Maar ik ga er niet vanuit dat ik dan weg moet hoor... Het is alleen vervelend dat de collega van 1 afdeling maar 2 dagen werkt dus ik zit daar al hele dagen alleen. Niks werkt, mijn bureau was echt een natuurramp dus daar ben ik veel mee bezig geweest. Ik zit nu eerst een maand op deze afdeling zodat ik hier ingewerkt ben. Na mijn vakantie ga ik halve dagen op de andere beginnen (ik heb twee banen binnen het bedrijf dus, lekker afwisselend haha).
Hoe gaat het eigenlijk met je been?
Gast- Gast
Wat raar, Zusje. Ik zou er niet op reageren en 't zo laten! Als hij het echt wil weten, dan gaat hij maar naar K. En als hij het om een andere reden vraagt, dan maakt hij toch geen kans
Gast- Gast
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: