Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dagcafé

+22
May
Bimbam
Penny Blossom
NerdChic
Pien
Lady4
Inge
Chocolate Cookie
aniet
Susan
Monte
Burn
Sjaantje
Oasis
Try
Suus
Tiana
Moezie
silly-one
Caroow
Jordana
Atelier Madame
26 plaatsers

Pagina 28 van 40 Vorige  1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Dagcafé - Pagina 28 Empty Re: Dagcafé

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 11:28

Alex schreef:ABE weet dat het niet serieus was Very Happy maar het was een voorbeeldje, geloof ik.

Klopt. Relativeren. Very Happy Jij weet ook wat Smikkell bedoelt, ik weet wat Sjaan bedoelt. En een dolletje kan erbij. Maar dan moet ik me wel even over mijn zielige ik zetten. Wink

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 11:29

Ja, dat relativeren gaat me nog niet best af. Ik laat me nog wat teveel op m'n kop zitten en dat heeft als gevolg dat mensen niet meer met me om (willen) gaan, waardoor ik alleen overblijf. Klinkt heel zielig, is het niet. Doe ik toch zelf?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 11:29

Stylegirl schreef:
Angel Blue Eyes schreef:
Stylegirl schreef:Dit snap ik even niet...

En op een ander moment kan ik best de grap inzien van opmerkingen, maar nu even niet.

Sjaan maakte vanavond en grap. Kan je niet eens meer vertellen hoe en wat, maar ik had wel mijn eigen vraagtekens erbij. Maar een vriendin smst niet als eerste vanavond hoe het met stief staat, om je vervolgens op een forum met de grond gelijk te maken. Dus ik wist niet goed, omdat ik mezelf niet goed voel, wat ik met haar grap aanmoest, maar kan het wel relativeren. En dus was er niets aan de hand. Met als key-word, hier, in dit topic, moeten we even wat meer relativeren.

Oke, nou dan ga ik op een ander moment weer relativeren goed, nu even niet angel. Maar ik snap nu wel wat je wilt zeggen smile.

Hoe gaat het daar nu eigenlijk mee, met de vriendin/vrouw van je vader (toch?)?
Vrouw! I love you

Maar allemaal goed. De rest staat te lezen in persoonlijk. smile

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje di 14 jun 2011 - 11:30

Angel Blue Eyes schreef:
Stylegirl schreef:Dit snap ik even niet...

En op een ander moment kan ik best de grap inzien van opmerkingen, maar nu even niet.

Sjaan maakte vanavond en grap. Kan je niet eens meer vertellen hoe en wat, maar ik had wel mijn eigen vraagtekens erbij. Maar een vriendin smst niet als eerste vanavond hoe het met stief staat, om je vervolgens op een forum met de grond gelijk te maken. Dus ik wist niet goed, omdat ik mezelf niet goed voel, wat ik met haar grap aanmoest, maar kan het wel relativeren. En dus was er niets aan de hand. Met als key-word, hier, in dit topic, moeten we even wat meer relativeren.

Skattie, voortaan wat eerder aangeven als je het idee hebt dat een grap niet goed overkomt! Ik weet dat het een nadeel is van het forum, je mist de non-verbale communicatie. Sorry als ik je op het verkeerde been heb gebracht, maar ik ben blij dat je het wel wist te relativeren.
Extra dikke hug voor jou!
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 11:30

Hee nou typ ik wat Alex en dan wordt er overheen gelezen tssss :P

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 11:32

Alex schreef:Ja, dat relativeren gaat me nog niet best af. Ik laat me nog wat teveel op m'n kop zitten en dat heeft als gevolg dat mensen niet meer met me om (willen) gaan, waardoor ik alleen overblijf. Klinkt heel zielig, is het niet. Doe ik toch zelf?

Dat is te hard voor jezelf. Ik weet wel dat ik sommige dingen niet durf te posten, omdat je ze te letterlijk weet op te nemen. Die hele zooi gaat met elkaar meeten in Utrecht, en jij bint dabei! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 11:32

Anousch schreef:Hee nou typ ik wat Alex en dan wordt er overheen gelezen tssss :P

Sorry! Dagcafé - Pagina 28 394967

Fijn dat het beter gaat met je moeder, niet zoveel ruzie meer?

Gast
Gast

Bericht  Tiana di 14 jun 2011 - 11:33

ABE: fijn dat het weer goed gaat met haar Very Happy!

Ik heb er trouwens een beetje last van dat als ik in een rotbui ben, ik er in blijf hangen en dat ik dan het gevoel heb dat iedereen alles negatief bedoelt.. Terwijl ik weet dat het niet zo is!
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 11:33

Angel Blue Eyes schreef:
Alex schreef:Ja, dat relativeren gaat me nog niet best af. Ik laat me nog wat teveel op m'n kop zitten en dat heeft als gevolg dat mensen niet meer met me om (willen) gaan, waardoor ik alleen overblijf. Klinkt heel zielig, is het niet. Doe ik toch zelf?

Dat is te hard voor jezelf. Ik weet wel dat ik sommige dingen niet durf te posten, omdat je ze te letterlijk weet op te nemen. Die hele zooi gaat met elkaar meeten in Utrecht, en jij bint dabei! Very Happy

Oh, leuk! Wanneer? Very Happy

En je mag best posten wat je kwijt wil hoor, ik moet ook maar leren dat niet alles negatief bedoeld is en soms heb ik gewoon een schop onder m'n kont nodig.

Gast
Gast

Nee het gaat beter smile heel af en toe nog wel eens maar ja dat hoort erbij.

Ik ga maar slapen! weltruste allemaal.

Gast
Gast

Sjaantje schreef:
Skattie, voortaan wat eerder aangeven als je het idee hebt dat een grap niet goed overkomt! Ik weet dat het een nadeel is van het forum, je mist de non-verbale communicatie. Sorry als ik je op het verkeerde been heb gebracht, maar ik ben blij dat je het wel wist te relativeren.
Extra dikke hug voor jou!

Skat, zie hier ergens boven. :P Jij bent de eerste die mij smste met.... Ik moest even relativeren, niet slecht voor me Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 11:34

Anousch schreef:Hee nou typ ik wat Alex en dan wordt er overheen gelezen tssss :P

Treurwilg.

Ik ga dat denk ik ook maar bij elke post roepen die ik plaats, maar geen reactie krijgt.

Gast
Gast

Reva schreef:

Treurwilg.

Ik ga dat denk ik ook maar bij elke post roepen die ik plaats, maar geen reactie krijgt.

Is toch een grapjuhhhhhh omdat alex zei dat ik weinig zeiiiiiiii

Gast
Gast

Alex schreef:
Angel Blue Eyes schreef:

Oh, leuk! Wanneer? Very Happy

En je mag best posten wat je kwijt wil hoor, ik moet ook maar leren dat niet alles negatief bedoeld is en soms heb ik gewoon een schop onder m'n kont nodig.

Therapie online! Very Happy

En qua meeting zaten we volgens mij eind september, begin oktober in Utrecht. Daar ben je toch bij?

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 11:36

Reva schreef:

Treurwilg.

Kijk, daarom ben ik op je gevallen. Dagcafé - Pagina 28 166342

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 11:37

Angel Blue Eyes schreef:

En qua meeting zaten we volgens mij eind september, begin oktober in Utrecht. Daar ben je toch bij?

Euhhhh ... jaaa als ik dan niet op vakantie ben Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje di 14 jun 2011 - 11:37

Angel Blue Eyes schreef:Skat, zie hier ergens boven. :P Jij bent de eerste die mij smste met.... Ik moest even relativeren, niet slecht voor me Wink
Klopt skatje, maar ik moet me ook realiseren dat getypte woorden niet altijd zo overkomen als ik ze bedoelde. Meestal ben ik me daar wel van bewust maar in mijn enthousiasme kan ik dat soms over het hoofd zien en dan mag ik ook best op mijn vingers getikt worden. Ik kan vanaf hier niet zien of jij met een glimlach of met opgetrokken wenkbrauwen mijn posts zit te lezen Wink

Lex, ja, je moet komen!!! Ik heb de 'mazzel' dat mijn vakantie naar Turkije niet doorgaat dus de kans dat ik erbij kan zijn is ook groter smile Heb waarschijnlijk alleen wel vervoer nodig, want mag dan misschien nog niet autorijden.
Organisatie ABE, knoopt gij dat in uw oren? Very Happy
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Stylegirl schreef:ABE: fijn dat het weer goed gaat met haar Very Happy!

Ik heb er trouwens een beetje last van dat als ik in een rotbui ben, ik er in blijf hangen en dat ik dan het gevoel heb dat iedereen alles negatief bedoelt.. Terwijl ik weet dat het niet zo is!

Weet je wat ik altijd doe? Maar ik ben mevrouw optimist momenteel. Lees het morgen even na.

Gast
Gast

Anousch schreef:
Reva schreef:

Treurwilg.

Ja, maar de honderd keer hiervoor was het serieus.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 11:39

Sjaantje schreef:Organisatie ABE, knoopt gij dat in uw oren? Very Happy

Nu ben je de SJAAK!

Organisatie Zwoesj, ABE, Maple en Jordana. Wink

Gast
Gast

Bericht  Sjaantje di 14 jun 2011 - 11:40

Angel Blue Eyes schreef:
Sjaantje schreef:Organisatie ABE, knoopt gij dat in uw oren? Very Happy

Nu ben je de SJAAK!

Organisatie Zwoesj, ABE, Maple en Jordana. Wink
I know, maar jij bent van de afdeling rolstoelen en rolstoelraces :P
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 11:40

Reva schreef:
Anousch schreef:
Reva schreef:

Treurwilg.

Ja, maar de honderd keer hiervoor was het serieus.

Wat jij wilt Very Happy
Blij dat jij mij beter denkt te kennen als ik mezelf.

Slaap lekker.

Laatst aangepast door Anousch op di 14 jun 2011 - 11:41; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 11:40

Alex schreef:
Angel Blue Eyes schreef:

Euhhhh ... jaaa als ik dan niet op vakantie ben Embarassed

Dan zeg je maar af. :P Je bent net geweest, dus twee keer is meer dan ik ga. :P Twisted Evil

Gast
Gast

Bericht  Tiana di 14 jun 2011 - 11:41

Meiden ik ga een film kijken en hopelijk een beetje slapen vannacht! Bedankt voor de knuffels en voor het proberen om me op te vrolijken I love you.
Tiana
Tiana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3135
Punten : 3238

Bericht  Gast di 14 jun 2011 - 11:41

Sjaantje schreef:
Angel Blue Eyes schreef: