Dagcafé
+22
May
Bimbam
Penny Blossom
NerdChic
Pien
Lady4
Inge
Chocolate Cookie
aniet
Susan
Monte
Burn
Sjaantje
Oasis
Try
Suus
Tiana
Moezie
silly-one
Caroow
Jordana
Atelier Madame
26 plaatsers
Pagina 28 van 40
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Re: Dagcafé
Alex schreef:ABE weet dat het niet serieus was maar het was een voorbeeldje, geloof ik.
Klopt. Relativeren. Jij weet ook wat Smikkell bedoelt, ik weet wat Sjaan bedoelt. En een dolletje kan erbij. Maar dan moet ik me wel even over mijn zielige ik zetten.
Gast- Gast
Ja, dat relativeren gaat me nog niet best af. Ik laat me nog wat teveel op m'n kop zitten en dat heeft als gevolg dat mensen niet meer met me om (willen) gaan, waardoor ik alleen overblijf. Klinkt heel zielig, is het niet. Doe ik toch zelf?
Gast- Gast
Vrouw!Stylegirl schreef:Angel Blue Eyes schreef:Stylegirl schreef:Dit snap ik even niet...
En op een ander moment kan ik best de grap inzien van opmerkingen, maar nu even niet.
Sjaan maakte vanavond en grap. Kan je niet eens meer vertellen hoe en wat, maar ik had wel mijn eigen vraagtekens erbij. Maar een vriendin smst niet als eerste vanavond hoe het met stief staat, om je vervolgens op een forum met de grond gelijk te maken. Dus ik wist niet goed, omdat ik mezelf niet goed voel, wat ik met haar grap aanmoest, maar kan het wel relativeren. En dus was er niets aan de hand. Met als key-word, hier, in dit topic, moeten we even wat meer relativeren.
Oke, nou dan ga ik op een ander moment weer relativeren goed, nu even niet . Maar ik snap nu wel wat je wilt zeggen .
Hoe gaat het daar nu eigenlijk mee, met de vriendin/vrouw van je vader (toch?)?
Maar allemaal goed. De rest staat te lezen in persoonlijk.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Stylegirl schreef:Dit snap ik even niet...
En op een ander moment kan ik best de grap inzien van opmerkingen, maar nu even niet.
Sjaan maakte vanavond en grap. Kan je niet eens meer vertellen hoe en wat, maar ik had wel mijn eigen vraagtekens erbij. Maar een vriendin smst niet als eerste vanavond hoe het met stief staat, om je vervolgens op een forum met de grond gelijk te maken. Dus ik wist niet goed, omdat ik mezelf niet goed voel, wat ik met haar grap aanmoest, maar kan het wel relativeren. En dus was er niets aan de hand. Met als key-word, hier, in dit topic, moeten we even wat meer relativeren.
Skattie, voortaan wat eerder aangeven als je het idee hebt dat een grap niet goed overkomt! Ik weet dat het een nadeel is van het forum, je mist de non-verbale communicatie. Sorry als ik je op het verkeerde been heb gebracht, maar ik ben blij dat je het wel wist te relativeren.
Extra dikke voor jou!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Alex schreef:Ja, dat relativeren gaat me nog niet best af. Ik laat me nog wat teveel op m'n kop zitten en dat heeft als gevolg dat mensen niet meer met me om (willen) gaan, waardoor ik alleen overblijf. Klinkt heel zielig, is het niet. Doe ik toch zelf?
Dat is te hard voor jezelf. Ik weet wel dat ik sommige dingen niet durf te posten, omdat je ze te letterlijk weet op te nemen. Die hele zooi gaat met elkaar meeten in Utrecht, en jij bint dabei!
Gast- Gast
Anousch schreef:Hee nou typ ik wat Alex en dan wordt er overheen gelezen tssss
Sorry!
Fijn dat het beter gaat met je moeder, niet zoveel ruzie meer?
Gast- Gast
ABE: fijn dat het weer goed gaat met haar !
Ik heb er trouwens een beetje last van dat als ik in een rotbui ben, ik er in blijf hangen en dat ik dan het gevoel heb dat iedereen alles negatief bedoelt.. Terwijl ik weet dat het niet zo is!
Ik heb er trouwens een beetje last van dat als ik in een rotbui ben, ik er in blijf hangen en dat ik dan het gevoel heb dat iedereen alles negatief bedoelt.. Terwijl ik weet dat het niet zo is!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Angel Blue Eyes schreef:Alex schreef:Ja, dat relativeren gaat me nog niet best af. Ik laat me nog wat teveel op m'n kop zitten en dat heeft als gevolg dat mensen niet meer met me om (willen) gaan, waardoor ik alleen overblijf. Klinkt heel zielig, is het niet. Doe ik toch zelf?
Dat is te hard voor jezelf. Ik weet wel dat ik sommige dingen niet durf te posten, omdat je ze te letterlijk weet op te nemen. Die hele zooi gaat met elkaar meeten in Utrecht, en jij bint dabei!
Oh, leuk! Wanneer?
En je mag best posten wat je kwijt wil hoor, ik moet ook maar leren dat niet alles negatief bedoeld is en soms heb ik gewoon een schop onder m'n kont nodig.
Gast- Gast
Nee het gaat beter heel af en toe nog wel eens maar ja dat hoort erbij.
Ik ga maar slapen! weltruste allemaal.
Ik ga maar slapen! weltruste allemaal.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:
Skattie, voortaan wat eerder aangeven als je het idee hebt dat een grap niet goed overkomt! Ik weet dat het een nadeel is van het forum, je mist de non-verbale communicatie. Sorry als ik je op het verkeerde been heb gebracht, maar ik ben blij dat je het wel wist te relativeren.
Extra dikke voor jou!
Skat, zie hier ergens boven. Jij bent de eerste die mij smste met.... Ik moest even relativeren, niet slecht voor me
Gast- Gast
Anousch schreef:Hee nou typ ik wat Alex en dan wordt er overheen gelezen tssss
Treurwilg.
Ik ga dat denk ik ook maar bij elke post roepen die ik plaats, maar geen reactie krijgt.
Gast- Gast
Reva schreef:Anousch schreef:Hee nou typ ik wat Alex en dan wordt er overheen gelezen tssss
Treurwilg.
Ik ga dat denk ik ook maar bij elke post roepen die ik plaats, maar geen reactie krijgt.
Is toch een grapjuhhhhhh omdat alex zei dat ik weinig zeiiiiiiii
Gast- Gast
Alex schreef:Angel Blue Eyes schreef:Alex schreef:Ja, dat relativeren gaat me nog niet best af. Ik laat me nog wat teveel op m'n kop zitten en dat heeft als gevolg dat mensen niet meer met me om (willen) gaan, waardoor ik alleen overblijf. Klinkt heel zielig, is het niet. Doe ik toch zelf?
Oh, leuk! Wanneer?
En je mag best posten wat je kwijt wil hoor, ik moet ook maar leren dat niet alles negatief bedoeld is en soms heb ik gewoon een schop onder m'n kont nodig.
Therapie online!
En qua meeting zaten we volgens mij eind september, begin oktober in Utrecht. Daar ben je toch bij?
Gast- Gast
Reva schreef:Anousch schreef:Hee nou typ ik wat Alex en dan wordt er overheen gelezen tssss
Treurwilg.
Kijk, daarom ben ik op je gevallen.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:
Therapie online!
En qua meeting zaten we volgens mij eind september, begin oktober in Utrecht. Daar ben je toch bij?
Euhhhh ... jaaa als ik dan niet op vakantie ben
Gast- Gast
Klopt skatje, maar ik moet me ook realiseren dat getypte woorden niet altijd zo overkomen als ik ze bedoelde. Meestal ben ik me daar wel van bewust maar in mijn enthousiasme kan ik dat soms over het hoofd zien en dan mag ik ook best op mijn vingers getikt worden. Ik kan vanaf hier niet zien of jij met een glimlach of met opgetrokken wenkbrauwen mijn posts zit te lezenAngel Blue Eyes schreef:Skat, zie hier ergens boven. Jij bent de eerste die mij smste met.... Ik moest even relativeren, niet slecht voor me
Lex, ja, je moet komen!!! Ik heb de 'mazzel' dat mijn vakantie naar Turkije niet doorgaat dus de kans dat ik erbij kan zijn is ook groter Heb waarschijnlijk alleen wel vervoer nodig, want mag dan misschien nog niet autorijden.
Organisatie ABE, knoopt gij dat in uw oren?
Stylegirl schreef:ABE: fijn dat het weer goed gaat met haar !
Weet je wat ik altijd doe? Maar ik ben mevrouw optimist momenteel. Lees het morgen even na.
Gast- Gast
Anousch schreef:Reva schreef:Anousch schreef:Hee nou typ ik wat Alex en dan wordt er overheen gelezen tssss
Treurwilg.
Ja, maar de honderd keer hiervoor was het serieus.
Gast- Gast
Sjaantje schreef:Organisatie ABE, knoopt gij dat in uw oren?
Nu ben je de SJAAK!
Organisatie Zwoesj, ABE, Maple en Jordana.
Gast- Gast
I know, maar jij bent van de afdeling rolstoelen en rolstoelracesAngel Blue Eyes schreef:Sjaantje schreef:Organisatie ABE, knoopt gij dat in uw oren?
Nu ben je de SJAAK!
Reva schreef:Anousch schreef:Reva schreef:Anousch schreef:Hee nou typ ik wat Alex en dan wordt er overheen gelezen tssss
Treurwilg.
Ja, maar de honderd keer hiervoor was het serieus.
Wat jij wilt
Blij dat jij mij beter denkt te kennen als ik mezelf.
Slaap lekker.
Laatst aangepast door Anousch op di 14 jun 2011 - 11:41; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Alex schreef:Angel Blue Eyes schreef:
Therapie online!
Euhhhh ... jaaa als ik dan niet op vakantie ben
Dan zeg je maar af. Je bent net geweest, dus twee keer is meer dan ik ga.
Gast- Gast
Meiden ik ga een film kijken en hopelijk een beetje slapen vannacht! Bedankt voor de knuffels en voor het proberen om me op te vrolijken .
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Sjaantje schreef:I know, maar jij bent van de afdeling rolstoelen en rolstoelracesAngel Blue Eyes schreef:Sjaantje schreef:Organisatie ABE, knoopt gij dat in uw oren?
Nu ben je de SJAAK!
We wilden jou nu net op een Segway zetten.
De 23e gaan we eerst kijken of de cocktails te zuipen zijn.
Gast- Gast
Pagina 28 van 40 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 34 ... 40
Pagina 28 van 40
Permissies van dit forum: