Dagcafé
+22
May
Bimbam
Penny Blossom
NerdChic
Pien
Lady4
Inge
Chocolate Cookie
aniet
Susan
Monte
Burn
Sjaantje
Oasis
Try
Suus
Tiana
Moezie
silly-one
Caroow
Jordana
Atelier Madame
26 plaatsers
Pagina 15 van 40
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Re: Dagcafé
Wat dan???? Ben je niet in verwachting van een tweeling? ben je überhaupt wel zwanger????ProudMama schreef:Het valt me mee dat er aan mijn verhaal nooit getwijfeld is. Of in elk geval niet hardop tegen mij...
Het is allemaal waar hoor, voor jullie denken dat ik het biechtje ben hahaha!
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
ProudMama schreef:Het valt me mee dat er aan mijn verhaal nooit getwijfeld is. Of in elk geval niet hardop tegen mij...
Ik heb vaak genoeg getwijfeld aan verhalen, maar aan het jouwe nog nooit.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Pijnlijke handen ivm het vuur.
Whaha, PM. Jij bent gewoon niet zo attent als Leah was
Ik heb hier weleens het verwijt gekregen dat ik niet echt een eetprobleem heb, maar daarmee gewoon op Alex wil lijken. Uhuh.
Ik heb hier weleens het verwijt gekregen dat ik niet echt een eetprobleem heb, maar daarmee gewoon op Alex wil lijken. Uhuh.
Gast- Gast
Tweeling, complicaties, dreigende bevalling bij 26 weken, toch weer naar huis. Weer paar dagen ter observatie, weer thuis... Het kan zomaar dat iemand eraan gaat twijfelen natuurlijk.Sjaantje schreef:Wat dan???? Ben je niet in verwachting van een tweeling? ben je überhaupt wel zwanger????ProudMama schreef:Het valt me mee dat er aan mijn verhaal nooit getwijfeld is. Of in elk geval niet hardop tegen mij...
Maar ik ben echt zwanger, het zijn er echt 2 en het zit echt allemaal tegen.
Gast- Gast
Zal ik dan maar opbiechten dat ik helemaal geen reuma heb?
Die vind ik uh.. leukReva schreef:Pijnlijke handen ivm het vuur.
Ah, ja, vuur Maar, uhh.. jij zat er toch in met je houten neus?
Gast- Gast
Gelukkig. Zou zoiets ook nooit verzinnen over mijn eigen kindjes!!Susan schreef:ProudMama schreef:Het valt me mee dat er aan mijn verhaal nooit getwijfeld is. Of in elk geval niet hardop tegen mij...
Ik heb vaak genoeg getwijfeld aan verhalen, maar aan het jouwe nog nooit.
Iedereen hoopt op de roze zwangerschaps- wolk
Gast- Gast
Pm, zo klink je best zielig!
Maar dames, ik ga er weer vandoor! Ik ga helaaaaaaaaaaas weer terug naar mijn stageplekkie,
Maar dames, ik ga er weer vandoor! Ik ga helaaaaaaaaaaas weer terug naar mijn stageplekkie,
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Dat zou ik het beste nieuws ooit op dit forum vinden denkSjaantje schreef:Zal ik dan maar opbiechten dat ik helemaal geen reuma heb?
Gast- Gast
Die foto (buik-bijzettafel) was ook niet te fakenProudMama schreef:Tweeling, complicaties, dreigende bevalling bij 26 weken, toch weer naar huis. Weer paar dagen ter observatie, weer thuis... Het kan zomaar dat iemand eraan gaat twijfelen natuurlijk.Sjaantje schreef:Wat dan???? Ben je niet in verwachting van een tweeling? ben je überhaupt wel zwanger????ProudMama schreef:Het valt me mee dat er aan mijn verhaal nooit getwijfeld is. Of in elk geval niet hardop tegen mij...
Maar ik ben echt zwanger, het zijn er echt 2 en het zit echt allemaal tegen.
Gast- Gast
Die rolstoel is gewoon decoratie?Sjaantje schreef:Zal ik dan maar opbiechten dat ik helemaal geen reuma heb?
Gast- Gast
ProudMama schreef:Die rolstoel is gewoon decoratie?Sjaantje schreef:Zal ik dan maar opbiechten dat ik helemaal geen reuma heb?
wist je dat nog niet....
Gast- Gast
Ik heb helemaal geen rolstoel joh. Wat moet ik daarmee?Stuiterbal schreef:ProudMama schreef:Die rolstoel is gewoon decoratie?Sjaantje schreef:Zal ik dan maar opbiechten dat ik helemaal geen reuma heb?
wist je dat nog niet....
En PM heeft die buik-bijzettafel-foto gewoon van internet geplukt. Wie zegt dat het werkelijk haar buik is???
ProudMama schreef:Die rolstoel is gewoon decoratie?Sjaantje schreef:Zal ik dan maar opbiechten dat ik helemaal geen reuma heb?
Een excuus voor dr wiebelkontje!
Gast- Gast
Dankjewel, dat vind ik lief van je!Smikkell schreef:Dat zou ik het beste nieuws ooit op dit forum vinden denkSjaantje schreef:Zal ik dan maar opbiechten dat ik helemaal geen reuma heb?
Nee, daarmee racet ze tegen mij. Ze heeft er twee, neemt ze altijd mee als we meeten, en dan sjezen we voor de lol door de straten. Ik win altijd!
Gast- Gast
Haha, als jij me nog niet geloofd... Ga dan donderdag maar mee.Alex schreef:Reva, vieze na-aperd!
PM, ik geloof je nog steeds niet.
Gast- Gast
Ik ben gewoon dik...Sjaantje schreef:Ik heb helemaal geen rolstoel joh. Wat moet ik daarmee?Stuiterbal schreef:ProudMama schreef:Die rolstoel is gewoon decoratie?Sjaantje schreef:Zal ik dan maar opbiechten dat ik helemaal geen reuma heb?
wist je dat nog niet....
En PM heeft die buik-bijzettafel-foto gewoon van internet geplukt. Wie zegt dat het werkelijk haar buik is???
Gast- Gast
Je bent wel een top-faker als je Alex kan meeten en ook dan kan faken dat je zwanger bent.ProudMama schreef:Haha, als jij me nog niet geloofd... Ga dan donderdag maar mee.Alex schreef:Reva, vieze na-aperd!
Gast- Gast
Ja, een kussen onder mijn kleren kan niet meer, die bewegen namelijk niet...Smikkell schreef:Je bent wel een top-faker als je Alex kan meeten en ook dan kan faken dat je zwanger bent.ProudMama schreef:Haha, als jij me nog niet geloofd... Ga dan donderdag maar mee.Alex schreef:Reva, vieze na-aperd!
Gast- Gast
Pagina 15 van 40 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40
Pagina 15 van 40
Permissies van dit forum: