Dagcafé
+22
May
Bimbam
Penny Blossom
NerdChic
Pien
Lady4
Inge
Chocolate Cookie
aniet
Susan
Monte
Burn
Sjaantje
Oasis
Try
Suus
Tiana
Moezie
silly-one
Caroow
Jordana
Atelier Madame
26 plaatsers
Pagina 27 van 40
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
Stylegirl schreef:Ik weet niet waarom ik me rot voel! Wil het liefste keihard huilen..
+1
Dus lig ik in bed met Friends, ibuprofen en Licor 43.
Gast- Gast
Stylegirl:
Hoe is het met je glasvijl afgelopen? Nog teruggevonden?
Hoe is het met je glasvijl afgelopen? Nog teruggevonden?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Reva schreef:Stylegirl schreef:Ik weet niet waarom ik me rot voel! Wil het liefste keihard huilen..
+1
Ik denk dat ik zo in bed ga liggen met mn temazepam omdat ik anders de hele nacht wakker lig..
ABE: een gesprek bij de GGZ, moest me daar aanmelden van de dokter, toen zou er een lange wachtlijst zijn en ben ik terug naar hem gegaan op een moment dat ik helemaal overstuur was en toen zei ik dat het niet meer zou trekken zonder hulp, ben toen via de crisisdienst binnengekomen en degene die toen een gesprek met me had, is nu mijn psycholoog. Alleen ben ik er pas 2x geweest en heb ik 2x af moeten zeggen vanwege mijn knie operatie en zij heeft het dus altijd zo druk, dat ik dan niet eerder dan 2 weken weer terecht kan..
Sjaantje: nee niet meer gevonden, ik ga morgen maar een nieuwe kopen bij de Hema, want ik kreeg een tip van Reva geloof ik dat ze die daar ook verkopen.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Reva schreef:Stylegirl schreef:Ik weet niet waarom ik me rot voel! Wil het liefste keihard huilen..
+1
Maak me maar weer jaloers.
Lekkere combi trouwens, die laatste twee
Gast- Gast
Zul je zien, Stylegirl, dan heb je een nieuwe gekocht en dan vind je de oude ineens terug. Maar ach, dan heb je er twee!
ik hoop dat je lekker slaapt vannacht.
Ik duik er ook in meiden! Welterusten!
ik hoop dat je lekker slaapt vannacht.
Ik duik er ook in meiden! Welterusten!
Stylegirl; Ik bedoelde het ook zeer zeker niet verkeerd. Ondanks dat het grapje kennelijk niet goed viel. Ik kan het hele traject van GGz en verplicht op worden genomen.
Ik kan zelfs stellen dat ik het grapje van Sjaan niet goed interpreteren. Het enige wat ik dacht was:"Ze is nog mijn vriendin", dus bedoelt ze het niet serieus.
Al met al, hier kun je overal over praten, maar het kan ook zo zijn dat je als een grapje wordt opgenomen. Dan moet je je niet down voelen, maar even lekker meedoen en wellicht kun je mij of een ander zelfs nog op zijn of haar nummer zetten.
Ik kan zelfs stellen dat ik het grapje van Sjaan niet goed interpreteren. Het enige wat ik dacht was:"Ze is nog mijn vriendin", dus bedoelt ze het niet serieus.
Al met al, hier kun je overal over praten, maar het kan ook zo zijn dat je als een grapje wordt opgenomen. Dan moet je je niet down voelen, maar even lekker meedoen en wellicht kun je mij of een ander zelfs nog op zijn of haar nummer zetten.
Gast- Gast
Alex schreef:Het wordt wel rustig, denk ik. Is iedereen al naar bed?
In mijn slaap praat ik; nee, ik ga wel zo.
Gast- Gast
Anousch schreef:Ik ben er nog, ook al vraag ik me af waarom
Ik ook, je post niks.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Stylegirl; Ik bedoelde het ook zeer zeker niet verkeerd. Ondanks dat het grapje kennelijk niet goed viel. Ik kan het hele traject van GGz en verplicht op worden genomen.
Dit snap ik even niet...
En op een ander moment kan ik best de grap inzien van opmerkingen, maar nu even niet.
Tiana- Ratel
Alex schreef:Anousch schreef:Ik ben er nog, ook al vraag ik me af waarom
Ik ook, je post niks.
Ik heb net nog een lading knuffels uitgedeeld 1 pagina hier voor
Gast- Gast
Anousch schreef:Alex schreef:Anousch schreef:Ik ben er nog, ook al vraag ik me af waarom
Ik ook, je post niks.
Oh ja, das waar. Je post bijna niks, dan.
Gast- Gast
Huh? Bedoelde je die grap van eerder vanavond?Angel Blue Eyes schreef:Ik kan zelfs stellen dat ik het grapje van Sjaan niet goed interpreteren. Het enige wat ik dacht was:"Ze is nog mijn vriendin", dus bedoelt ze het niet serieus.
Nee joh die was niet serieus, dat was omdat we zo zaten te dollen om al die biechtjes over mij en PM enzo. Lieve schat, als ik jou zou willen ontvrienden, dan zou daar ten eerste een héél goede reden voor moeten zijn en ten tweede, dan ga ik dat niet zo op een forum doen. Vriendjes??
Alex schreef:Anousch schreef:Alex schreef:Anousch schreef:Ik ben er nog, ook al vraag ik me af waarom
Ik ook, je post niks.
Oh ja, das waar. Je post bijna niks, dan.
Heb niet zo heel veel te vertellen
Oh ja, dat ik zondag weer met Sweety afgesproken had en leuke foto's gemaakt heb van haar!
En het eigenlijk wel goed gaat samen met mijn moeder ondanks dat ik best veel thuis ben!
Gast- Gast
Stylegirl schreef:Dit snap ik even niet...
En op een ander moment kan ik best de grap inzien van opmerkingen, maar nu even niet.
Sjaan maakte vanavond en grap. Kan je niet eens meer vertellen hoe en wat, maar ik had wel mijn eigen vraagtekens erbij. Maar een vriendin smst niet als eerste vanavond hoe het met stief staat, om je vervolgens op een forum met de grond gelijk te maken. Dus ik wist niet goed, omdat ik mezelf niet goed voel, wat ik met haar grap aanmoest, maar kan het wel relativeren. En dus was er niets aan de hand. Met als key-word, hier, in dit topic, moeten we even wat meer relativeren.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Stylegirl schreef:Dit snap ik even niet...
Sjaan maakte vanavond en grap. Kan je niet eens meer vertellen hoe en wat, maar ik had wel mijn eigen vraagtekens erbij. Maar een vriendin smst niet als eerste vanavond hoe het met stief staat, om je vervolgens op een forum met de grond gelijk te maken. Dus ik wist niet goed, omdat ik mezelf niet goed voel, wat ik met haar grap aanmoest, maar kan het wel relativeren. En dus was er niets aan de hand. Met als key-word, hier, in dit topic, moeten we even wat meer relativeren.
Oke, nou dan ga ik op een ander moment weer relativeren goed, nu even niet . Maar ik snap nu wel wat je wilt zeggen .
Hoe gaat het daar nu eigenlijk mee, met de vriendin/vrouw van je vader (toch?)?
Tiana- Ratel
Pagina 27 van 40 • 1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 33 ... 40
Pagina 27 van 40
Permissies van dit forum: