Voor de tweede keer op rij..
+28
Feline
Muppetje
Coccinelle
Prosecco
Jasmina
Lynn_
Phileine
bonita87
Ella
Kreeftje
Kabouter
Lady1984
Mysterious
Marie
Oasis
Jerry
Snoes
Zwoesj
Zininzon
Bosjesvrouw
Winegum
Effie_O
Eris
Susan
Ugly Betty
Sterre
Inge
Lady4
32 plaatsers
Pagina 4 van 6
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Voor de tweede keer op rij..
Ik wil je natuurlijk niet ontmoedigen maar ons huis stond ook nog een week of 2/3 te koop op funda terwijl wij alles al rond hadden. Ik hoop echt heel erg met je mee dat het toch niet verkocht is!
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
het is een kleine kans maar hoop voor jou dat ze het niet rond krijgen.... dan heb je echt geluk.
Wil je de link nog geven? Ben wel benieuwd geworden naar het huis die jij zooooo graag wil hebben
Wil je de link nog geven? Ben wel benieuwd geworden naar het huis die jij zooooo graag wil hebben
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ga er ook niet vanuit hoor, dat ik het huis nog kan kopen. En over de teleurstelling ben ik ook wel heen. Maar mocht het toch nog lukken, dan zou dat echt super zijn.
Yvette: **
Yvette: **
Laatst aangepast door Lady4 op di 4 jan 2011 - 10:14; in totaal 1 keer bewerkt
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Lady4 schreef:Ik ga er ook niet vanuit hoor, dat ik het huis nog kan kopen. En over de teleurstelling ben ik ook wel heen. Maar mocht het toch nog lukken, dan zou dat echt super zijn.
Yvette: /
Leuk!!! Ziet er nog groot uit ook...
Ella- Ratel
Valt mee hoor, mijn woon- en eetkamer nu zijn net zo groot. Al woon ik nu best ruim denk ik.. Maar voor mij alleen zou het inderdaad prima zijn. Er zou zelfs wel een leuke man bij kunnenYvette schreef:Lady4 schreef:Ik ga er ook niet vanuit hoor, dat ik het huis nog kan kopen. En over de teleurstelling ben ik ook wel heen. Maar mocht het toch nog lukken, dan zou dat echt super zijn.
Maar goed, het is voor 99.9% verkocht..
Lady4- Ratel
Zal voor je duimen dat het misschien nog lukt! Houd ons op de hoogteLady4 schreef:Valt mee hoor, mijn woon- en eetkamer nu zijn net zo groot. Al woon ik nu best ruim denk ik.. Maar voor mij alleen zou het inderdaad prima zijn. Er zou zelfs wel een leuke man bij kunnenYvette schreef:Lady4 schreef:Ik ga er ook niet vanuit hoor, dat ik het huis nog kan kopen. En over de teleurstelling ben ik ook wel heen. Maar mocht het toch nog lukken, dan zou dat echt super zijn.
Maar goed, het is voor 99.9% verkocht..
Ella- Ratel
Yvette schreef:het is een kleine kans maar hoop voor jou dat ze het niet rond krijgen.... dan heb je echt geluk.
Ik ben ook wel erg nieuwsgierig.
Jasmina- Fluisteraar
- Aantal berichten : 131
Punten : 153
Registratiedatum : 17-12-10
Heb zonet contact gehad met het makelaarskantoor en tot op heden hebben ze nog geen bericht gekregen dat de koper de financieën rond heeft. De uiterste datum was vandaag.. Maar kopers krijgen altijd een dag extra en zonodig nog een week. Dus nog steeds ga ik er vanuit dat het niet doorgaat, maar heel stiekem is het toch een beetje spannend! :face:
Lady4- Ratel
Oeeeh Lady, stiekem is er dan toch nog een sprankje hoop he Ik duim voor je!
Gast- Gast
Darcy schreef:Oeeeh Lady, stiekem is er dan toch nog een sprankje hoop he Ik duim voor je!
Thanks Darc, ik houd het wel spannend hè!
Lady4- Ratel
Spannend! Kan de makelaar niet even contact opnemen met deze mensen dan? Dan heb jij ook meer duidelijkheid..Lady4 schreef:Heb zonet contact gehad met het makelaarskantoor en tot op heden hebben ze nog geen bericht gekregen dat de koper de financieën rond heeft. De uiterste datum was vandaag.. Maar kopers krijgen altijd een dag extra en zonodig nog een week. Dus nog steeds ga ik er vanuit dat het niet doorgaat, maar heel stiekem is het toch een beetje spannend! :face:
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Ze zullen vast wel contact met haar zoeken. Zodra er meer bekend is hoor ik het, dus dat wacht ik gewoon maar af.Lynn_ schreef:Spannend! Kan de makelaar niet even contact opnemen met deze mensen dan? Dan heb jij ook meer duidelijkheid..Lady4 schreef:Heb zonet contact gehad met het makelaarskantoor en tot op heden hebben ze nog geen bericht gekregen dat de koper de financieën rond heeft. De uiterste datum was vandaag.. Maar kopers krijgen altijd een dag extra en zonodig nog een week. Dus nog steeds ga ik er vanuit dat het niet doorgaat, maar heel stiekem is het toch een beetje spannend! :face:
Lady4- Ratel
SPannend hoor..... ik hoor op het moment dat veel mensen meer tijd nodig hebben voor de financiering.... de banken zijn zooooo traag
Ella- Ratel
Dat kan natuurlijk ook nog de oorzaak zijn. In dat geval is dat niet gunstig voor mij..Yvette schreef:SPannend hoor..... ik hoor op het moment dat veel mensen meer tijd nodig hebben voor de financiering.... de banken zijn zooooo traag
Lady4- Ratel
Nee dat zou voor jouw niet gunstig zijn. En om eerlijk te zijn denk ik dat als de mensen het niet rond kregen je het allang had geweten. Je wordt namelijk al zo snel getoetst enzoLady4 schreef:Dat kan natuurlijk ook nog de oorzaak zijn. In dat geval is dat niet gunstig voor mij..Yvette schreef:SPannend hoor..... ik hoor op het moment dat veel mensen meer tijd nodig hebben voor de financiering.... de banken zijn zooooo traag
Ella- Ratel
Het blijft wel spannend zo! Toch nog een beetje hoop, en hoop doet leven!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Yvette schreef:SPannend hoor..... ik hoor op het moment dat veel mensen meer tijd nodig hebben voor de financiering.... de banken zijn zooooo traag
Nou inderdaad! Mijn bank is al 5 weken (!!!!!) te laat met het afgeven van de bankgarantie. Heb vanmiddag maar eens boos opgebeld want dit gaat natuurlijk nergens meer over.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Prosecco schreef:Yvette schreef:SPannend hoor..... ik hoor op het moment dat veel mensen meer tijd nodig hebben voor de financiering.... de banken zijn zooooo traag
Nou inderdaad! Mijn bank is al 5 weken (!!!!!) te laat met het afgeven van de bankgarantie. Heb vanmiddag maar eens boos opgebeld want dit gaat natuurlijk nergens meer over.
Ook met betrekking tot het kopen van een huis? Hoe doe je dat dan, want je hebt toch bepaalde afspraken gemaakt de de verkopende partij?
Lady4- Ratel
Lady4 schreef:Prosecco schreef:Yvette schreef:SPannend hoor..... ik hoor op het moment dat veel mensen meer tijd nodig hebben voor de financiering.... de banken zijn zooooo traag
Ook met betrekking tot het kopen van een huis? Hoe doe je dat dan, want je hebt toch bepaalde afspraken gemaakt de de verkopende partij?
Wij hebben ons huis verkocht en nu is voor de 2de keer de afspraak aangepast in de offerte. De uiterste datum is dus nu voor de 2de keer verplaatst
Ella- Ratel
Wat vervelend voor jullie zeg. Maar hoe vaak kun je dat uitstellen, lijkt me dat jullie op een gegeven moment ook wel willen weten waar jullie aan toe zijn? Ik moet eerlijk zeggen dat je mijn ogen wel een beetje geopend hebt met je reacties. Goed ding hoor, heb ik geen zin om straks weer zo teleurgesteld te zijn, ondanks dat ik nu een hele grote slag om de arm houd.Yvette schreef:Lady4 schreef:Prosecco schreef:Yvette schreef:SPannend hoor..... ik hoor op het moment dat veel mensen meer tijd nodig hebben voor de financiering.... de banken zijn zooooo traag
Wij hebben ons huis verkocht en nu is voor de 2de keer de afspraak aangepast in de offerte. De uiterste datum is dus nu voor de 2de keer verplaatst
Lady4- Ratel
Lady4 schreef:Prosecco schreef:Yvette schreef:SPannend hoor..... ik hoor op het moment dat veel mensen meer tijd nodig hebben voor de financiering.... de banken zijn zooooo traag
Ja die heb ik inderdaad gemaakt, en daarom is het nu ook zo frusterend dat ik die afspraken niet na kan komen omdat de bank gewoon niks doet.
Ik hou de verkopende partij regelmatig op de hoogte van de vorderingen en meer kan ik niet doen. Gelukkig is de verkopende partij heel begrijpend en heeft het nog geen problemen opgeleverd.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Prosecco schreef:Lady4 schreef:Prosecco schreef:Yvette schreef:SPannend hoor..... ik hoor op het moment dat veel mensen meer tijd nodig hebben voor de financiering.... de banken zijn zooooo traag
Ja die heb ik inderdaad gemaakt, en daarom is het nu ook zo frusterend dat ik die afspraken niet na kan komen omdat de bank gewoon niks doet.
Ik hou de verkopende partij regelmatig op de hoogte van de vorderingen en meer kan ik niet doen. Gelukkig is de verkopende partij heel begrijpend en heeft het nog geen problemen opgeleverd.
Vervelend voor je zeg. Ik hoop dat je het snel rond hebt!
In mijn geval heeft de verkopend makelaar nog niks gehoord van de koper. Het lijkt mij dat je als koper de verkopende partij toch wel een beetje op de hoogte houdt, wanneer de banken zo traag zijn.
Lady4- Ratel
Lady4 schreef:Prosecco schreef:Lady4 schreef:Prosecco schreef:Yvette schreef:SPannend hoor..... ik hoor op het moment dat veel mensen meer tijd nodig hebben voor de financiering.... de banken zijn zooooo traag
Vervelend voor je zeg. Ik hoop dat je het snel rond hebt!
In mijn geval heeft de verkopend makelaar nog niks gehoord van de koper. Het lijkt mij dat je als koper de verkopende partij toch wel een beetje op de hoogte houdt, wanneer de banken zo traag zijn.
De makelaar krijgt er in princiepe ook berciht van ook al ze langer de tijd vragen. Dan weet de makelaar dat nog eerder als de verkopers
Ella- Ratel
Helaas, het huis is definitief verkocht. Hopelijk wordt 2011 het jaar waarin ik eindelijk mijn droomhuis vind en het ook daadwerkelijk koop..
Lady4- Ratel
Jammer meid! Ik hoop dat wanneer je een ander huisje kan vinden dat je zegt: ben zo blij dat het andere niet is gelukt!
Ella- Ratel
Pagina 4 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» haar voor de tweede keer verven
» Wanneer eerste en tweede keer bevallen?
» Tweede keer stuk kies afgebroken..
» Voor de zoveelste keer...
» Voor de 1e keer cupcakes maken.. Help!
» Wanneer eerste en tweede keer bevallen?
» Tweede keer stuk kies afgebroken..
» Voor de zoveelste keer...
» Voor de 1e keer cupcakes maken.. Help!
Pagina 4 van 6
Permissies van dit forum: