Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Tweede keer stuk kies afgebroken..

4 plaatsers

Ga naar beneden

Tweede keer stuk kies afgebroken..  Empty Tweede keer stuk kies afgebroken..

Bericht  Gast di 20 maa 2012 - 10:43

En ik baal er zo ontzettend van! De tandarts had al gezegd dat het wel weer kon gebeuren omdat het een zwak punt blijft, maar ik was alleen maar een broodje pindakaas aan het eten (met nootjes..). Ik heb mn kies in juli 2011 laten repareren, dus niet lang geleden. Het is mn achterste kies bovenin. De tandarts had het over een kroon gehad, maar dit krijg ik niet vergoed door de verzekering. Aangezien het geen opvallende kies is heb ik zoiets van 'trek hem er maar uit!'. Maarja dit is misschien ook weer zonde..

Wat zouden jullie doen? Kies eruit laten halen of je portomonnee trekken voor een kroon?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tweede keer stuk kies afgebroken..  Empty Re: Tweede keer stuk kies afgebroken..

Bericht  ellibre di 20 maa 2012 - 10:50

ik heb zelf ooit voor een kroon gekozen en ik ben er nog steeds erg blij mee. zit er nu 11 jaar in en m'n gebit voelt gewoon compleet en gezond. heb er nooit meer last van gehad ook. ik vind het zeker de investering waard.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Tweede keer stuk kies afgebroken..  Empty Re: Tweede keer stuk kies afgebroken..

Bericht  Kaboutertje di 20 maa 2012 - 11:01

Ik heb precies hetzelfde! Mijn kies heeft ooit een wortelkanaalbehandeling gehad waardoor het bovenste deel dus grotendeels "vulling" is. Daardoor is hij nogal zwak. De tandarts heeft 'm toen gevuld maar wel gezegd dat er een grote kans is dat hij weer kapot gaat. Wat dus ook gebeurd is Neutral Toen toch nog maar een keer gevuld en kon er weer paar jaar tegenaan. Maar nu merk ik dat het toch weer niet helemaal goed zit.

Een kroon kost een hoop geld. Bovendien is het mijn één na laatste kies dus het zal niet heel zichtbaar zijn. Maar een kies laten trekken lijkt me zo eng pale
Kaboutertje
Kaboutertje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1594
Punten : 1991
Registratiedatum : 30-12-10
Woonplaats : V-town

Terug naar boven Ga naar beneden

Tweede keer stuk kies afgebroken..  Empty Re: Tweede keer stuk kies afgebroken..

Bericht  Caroow di 20 maa 2012 - 13:40

Ik heb een kies laten trekken omdat hij te zwak was om de garantie te geven dat een wortelkanaalbehandeling zou lukken. Nu heb ik wel een gat in mijn mond en dat vind ik echt niet tof! Je ziet het niet zitten gelukkig, maar ik voel het wel de hele dag. Ik zou als ik jou was dus kiezen voor een kroon.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tweede keer stuk kies afgebroken..  Empty Re: Tweede keer stuk kies afgebroken..

Bericht  Inge do 22 maa 2012 - 4:24

Caroow schreef:Ik heb een kies laten trekken omdat hij te zwak was om de garantie te geven dat een wortelkanaalbehandeling zou lukken. Nu heb ik wel een gat in mijn mond en dat vind ik echt niet tof! Je ziet het niet zitten gelukkig, maar ik voel het wel de hele dag. Ik zou als ik jou was dus kiezen voor een kroon.

+1

Hier precies hetzelfde. Na een wortelkanaalbehandeling is mijn kies afgebroken, zo fiks afgebroken dat die eruit getrokken moest worden.
Heb nu een groot gat achterin mijn mond, niet zichtbaar maar toch
Inge
Inge
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5374
Punten : 6086
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Tweede keer stuk kies afgebroken..  Empty Re: Tweede keer stuk kies afgebroken..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum