Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de zoveelste keer...

+4
Angela_1986
Annemoontje
ExpressoB
Tinus
8 plaatsers

Ga naar beneden

Voor de zoveelste keer... Empty Voor de zoveelste keer...

Bericht  Tinus za 11 aug 2012 - 7:45

Echt, ik word er onderhand helemaal gestoord van! Van de tijd dat ik op mezelf woon(ruim 3.5) jaar is er tot 2 x toe mijn deurbel gejat, een keer mijn fietslamp, is mijn brievenbus klep gemolesteerd en mijn fiets gejat. Kom ik vanmorgen op de parkeerplaats is mijn kenteken aan de voorkant eraf! Lekker dan, kan ik dus niet rijden!
Ze beseffen de gevolgen van de ander gewoon niet. En bovendien moeten ze gewoon met hun poten van andermans spullen afblijven! Hier kan ik dus echt kwaad om worden!

Jullie hier ervaringen mee, met spullen gejat of gesloopt?
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de zoveelste keer... Empty Re: Voor de zoveelste keer...

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 7:48

Jeetje Tinus, dat is wel een boel zeg! Wat super balen!

"enige" wat hier gejat is waren mijn fiets (die ik niet goed op slot had gezet op het station) en bijna al mijn fotografiespullen uit huis.. dat heeft de ex van onze buurvrouw gedaan (die had de sleutel om de katten eten te geven), hij had gokschulden :shock:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de zoveelste keer... Empty Re: Voor de zoveelste keer...

Bericht  ExpressoB za 11 aug 2012 - 7:52

Sjonge jonge, dat is inderdaad om gek van te worden! kan daar ook heel kwaad om worden.

Inbraak meegemaakt in mijn vriends huis, ik ontdekte de braak(was wel freaky) en de naslag / nasleep vreselijk.... en al je spullen weg, heb er soms nog wel moeite mee! mijn spullen (kleren, laptop etc) zijn ook allemaal gestolen.
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de zoveelste keer... Empty Re: Voor de zoveelste keer...

Bericht  Annemoontje za 11 aug 2012 - 7:53

Heel herkenbaar. Laatst was mijn zadel inclusief buis die onder je zadel zit gejat.
Wat baalde ik, ben erg afhankelijk van mijn fiets en vond het een erg naar idee dat er iemand aan mijn fiets had gezeten. Mensen snappen blijkbaar inderdaad de gevolgen niet voor de ander.

Vorig jaar is ook mijn mooie omafiets gejat, zo op klaarlichte dag, op een plek waar mensen het gezien moeten hebben. Echt onbegrijpelijk. Ik was er toch ook wel even een paar weken flink van slag daardoor.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de zoveelste keer... Empty Re: Voor de zoveelste keer...

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 7:56

Je vraagt je toch af waarom mensen een zadel jatten... Triest eigenlijk, nietwaar?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de zoveelste keer... Empty Re: Voor de zoveelste keer...

Bericht  Tinus za 11 aug 2012 - 7:59

Het allerergste vind ik gewoon dat iemand anders aan je spullen zit. Ik bedoel, ik werk er net als jullie hard voor, en dan denkt een ander het recht te hebben om iets te jatten. Ook het slopen van spullen vind ik zo onbegrijpelijk.
Zoals mijn kentekenplaat..wat hebben ze nu aan 1 kentekenplaat? Van twee kan ik het nog snappen(niet goedkeuren natuurlijk) maar aan 1 heb je toch niks...
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de zoveelste keer... Empty Re: Voor de zoveelste keer...

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 8:00

Nee, ik snap ook niet wat ze aan 1 hebben. Alhoewel ze die misschien wel na willen gaan maken ofzo? Geen idee.. Snap dat je er van baalt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de zoveelste keer... Empty Re: Voor de zoveelste keer...

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 8:04

Bij mij zijn een keer mijn rubberen handvaten van mijn fiets gestolen. Het duurde even voor ik doorhad wat er niet klopte. laughcry

Toen ik nog thuiswoonde, is er ingebroken en was mijn portemonnee gestolen, met €10 erin. Dat was niet erg, maar er zaten ook veel foto's in, dat vond ik jammer!
En daarna het onrustige gevoel, dat iemand ongemerkt in je huis kan zijn, terwijl je slaapt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de zoveelste keer... Empty Re: Voor de zoveelste keer...

Bericht  Gast za 11 aug 2012 - 8:07

Kentekenplaat niet verloren?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de zoveelste keer... Empty Re: Voor de zoveelste keer...

Bericht  Tinus zo 12 aug 2012 - 6:14

Smikkell schreef:Kentekenplaat niet verloren?

Dat lijkt me heel onwaarschijnlijk. Ik parkeer mijn auto altijd achteruit en toen heb ik hem er nog op zien zitten. Tot het moment dat ik weer bij mijn auto kwam. Het viel ook meteen op.
Inmiddels maar aangifte gedaan en morgen maar een nieuwe plaat regelen...
Tinus
Tinus
Prater
Prater

Aantal berichten : 1104
Punten : 1188
Registratiedatum : 22-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de zoveelste keer... Empty Re: Voor de zoveelste keer...

Bericht  Angela_1986 zo 12 aug 2012 - 6:25

Mijn kentekenplaten zijn ook ooit gejat, erg vervelend inderdaad! Mij was het niet opgevallen 's morgens dus ik heb ook een aantal kilometers zo gereden Embarassed Gelukkig had ik binnen 3 uur weer nieuwe!
Ik heb ook aangifte gedaan maar nooit iets meer van gehoord... Ik wacht nog steeds op het moment dat ik 'Opsporing Verzocht' zit te kijken en m'n kentekenplaten voorbij zie komen Razz Al heb ik nu trouwens 'n andere auto maar ik denk niet dat ik dat kentenken ooit nog vergeet.

Er is hier ook een inbraakgolf geweest, gelukkig hebben ze toen niet bij mij ingebroken *klopt af*. Wel bij mijn 2 naaste buren en dat vond ik al een heel eng idee! Bij de eerste heb ik waarschijnlijk de inbrekers gezien, bij de tweede heb ik ze gehoord maar ik dacht dat het mijn buurjongetje was die herrie maakte...
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de zoveelste keer... Empty Re: Voor de zoveelste keer...

Bericht  Gast zo 12 aug 2012 - 6:41

Dat is mooi kloten.

Mijn auto zit compleet onder de deuken en krassen van de deuren van andere auto's. Ook heeft iemand geprobeerd om uit te parkeren in mijn auto (gevolg gigantische deuk/kras). Toen ik hem vergeten was op te halen van een andere parkeerplaats, dichtbij een kroeg, toen hebben ze mijn achterruitenwisser met geweld van de auto gerukt. Soms wordt er door de hangjeugd van alles wat plakt door de brievenbus gegooid, beneden en hebben ze de brievenbus kapot gemaakt. Moet nog gemaakt worden, maar de vve is wat langzaam.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de zoveelste keer... Empty Re: Voor de zoveelste keer...

Bericht  Gast zo 12 aug 2012 - 6:45

Ik kan me niet herinneren dat er ooit iets van mij/ons gestolen is...

Wat klote zeg. Ik snap ook echt niet waarom ze niet met hun vingers van andermans spullen af kunnen blijven.
Ik kan er ook altijd erg kwaad om worden als ik zoiets hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de zoveelste keer... Empty Re: Voor de zoveelste keer...

Bericht  Susan zo 12 aug 2012 - 6:47

Ja, vorige week zijn mijn portemonnee en mobiele telefoon gejat en er is ooit ingebroken in het vakantiehuisje van mijn ouders, toen is er best veel meegenomen. Het is inderdaad heel vervelend, ook de emotionele waarde, mijn mobiele telefoon was al vrij oud en levert waarschijnlijk niks meer op, maar ik ben wel mijn filmpjes kwijt.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de zoveelste keer... Empty Re: Voor de zoveelste keer...

Bericht  Parisienne zo 12 aug 2012 - 6:54

Bij mij is mijn fiets onlangs gestolen. Ook zijn de naambordjes van onze deur gestolen.. wat moeten ze daarmee? Rolling Eyes
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de zoveelste keer... Empty Re: Voor de zoveelste keer...

Bericht  Phileine zo 12 aug 2012 - 6:55

Mijn koplamp is eens van mijn fiets gestolen. Ik vind het niet zo erg, omdat ik liever fietslampjes gebruik, maar wel onnodig. Ook hebben ze 1 van de zijspiegels van de scooter van mijn ex en mij gejat.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de zoveelste keer... Empty Re: Voor de zoveelste keer...

Bericht  Angela_1986 zo 12 aug 2012 - 7:11

Oh m'n fietspomp is trouwens ook ooit van m'n fiets gejat... laughcry

En m'n jas met portomonnee maar die heb ik incl. inhoud terug gevonden. Het was érg koud toen en diegene had blijkbaar alleen 'n jas nodig. Wel érg zonde want het was net 'n nieuwe jas, m'n moeder was niet blij!

Op de middelbare school zijn er ook regelmatig dingen 'verdwenen', het meeste heb ik wel weer terug gevonden/gekregen maar m'n rekenmachine niet. Ik werd in die periode ook erg gepest en zij vonden het blijkbaar erg grappig om mijn spullen te laten verdwijnen, humor... Rolling Eyes
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de zoveelste keer... Empty Re: Voor de zoveelste keer...

Bericht  Phileine zo 12 aug 2012 - 7:24

Angela_1986 schreef:Oh m'n fietspomp is trouwens ook ooit van m'n fiets gejat... laughcry

En m'n jas met portomonnee maar die heb ik incl. inhoud terug gevonden. Het was érg koud toen en diegene had blijkbaar alleen 'n jas nodig. Wel érg zonde want het was net 'n nieuwe jas, m'n moeder was niet blij!

Op de middelbare school zijn er ook regelmatig dingen 'verdwenen', het meeste heb ik wel weer terug gevonden/gekregen maar m'n rekenmachine niet. Ik werd in die periode ook erg gepest en zij vonden het blijkbaar erg grappig om mijn spullen te laten verdwijnen, humor... Rolling Eyes

Flauw, bij vonden ze het 'leuk' om geld te lenen en dat vervolgens niet meer terug te geven. En spullen op de snoepautomaat leggen, waar ik niet bij kon. Ik weet niet of ze het er nou wel weer voor me vanaf haalden of dat een vriendin dat voor mij deed. En fietspompen, die haal ik er tegenwoordig standaard zelf al vanaf als ik een fiets net heb, omdat ie anders binnen de kortste keren verdwenen is.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de zoveelste keer... Empty Re: Voor de zoveelste keer...

Bericht  Joli86 zo 12 aug 2012 - 7:34

Bij mij hebben ze ooit mijn knipperlicht van mijn auto gejat... Balen!
Gelukkig was het niet heel duur een nieuwe te kopen, ook geen aangifte van gedaan toen.
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de zoveelste keer... Empty Re: Voor de zoveelste keer...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum