Voor de 1e keer cupcakes maken.. Help!
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Voor de 1e keer cupcakes maken.. Help!
Hoi,
Ik wil binnenkort cupcakes gaan maken en deze op een leuke manier versieren. Welke basisproducten heb ik dan nodig?
Volgens mij sowieso:
basismix voor cupcakes
cupcake vormpjes
marsepein
topping
strooidecoratie ofzo
Wat vergeet ik? En heb ik naast een mixer nog andere dingen uit de keuken nodig? Ik zag dat je van Dr Oetker een compleet pakket kunt kopen maar dan kun je geen marspein meer gebruiken denk ik en het lijkt me juist leuk om zelf iets leuks te maken. Ik ben niet bepaald creatief dus ik wil het vrij eenvoudig houden
x Jelleke
Ik wil binnenkort cupcakes gaan maken en deze op een leuke manier versieren. Welke basisproducten heb ik dan nodig?
Volgens mij sowieso:
basismix voor cupcakes
cupcake vormpjes
marsepein
topping
strooidecoratie ofzo
Wat vergeet ik? En heb ik naast een mixer nog andere dingen uit de keuken nodig? Ik zag dat je van Dr Oetker een compleet pakket kunt kopen maar dan kun je geen marspein meer gebruiken denk ik en het lijkt me juist leuk om zelf iets leuks te maken. Ik ben niet bepaald creatief dus ik wil het vrij eenvoudig houden
x Jelleke
Jelleke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 113
Punten : 182
Registratiedatum : 16-12-10
Re: Voor de 1e keer cupcakes maken.. Help!
Als ik zo'n pakket koop, gebruik ik meestal niet alles. Ook hebben wij vlak bij een taartenwinkel zitten, en die heeft ook gewoon mix voor cupcakes. En de rest kan je gewoon los in die winkel kopen.
Wat ook ideaal is, is een bakblik maar je de cupcakes in kan zetten, zodat ze er niet raar uit gaan zien. Kan je bij xenos kopen.
Wat ook ideaal is, is een bakblik maar je de cupcakes in kan zetten, zodat ze er niet raar uit gaan zien. Kan je bij xenos kopen.
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Ik gebruik ook zo'n blik die Linnie1985 bedoeld. Bij mij komen de cupcakes altijd een beetje bol de oven uit, dan leg ik er kort een snijplank op en dan worden ze plat. (heb hier als tip gekregen er dan wel een bakpapiertje tussen te leggen). Als ze plat zijn kun je ze goed versieren met marsepein.
ik gebruik mix van een taartenwinkel uit de buurt. De cupcakemix van dr. Oetker is ook lekker. Daar zit alleen mix in, verder niets.
ik gebruik mix van een taartenwinkel uit de buurt. De cupcakemix van dr. Oetker is ook lekker. Daar zit alleen mix in, verder niets.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Summerlovin schreef:Ik gebruik ook zo'n blik die Linnie1985 bedoeld. Bij mij komen de cupcakes altijd een beetje bol de oven uit, dan leg ik er kort een snijplank op en dan worden ze plat. (heb hier als tip gekregen er dan wel een bakpapiertje tussen te leggen). Als ze plat zijn kun je ze goed versieren met marsepein.
Die tip had ik echt nodig! Ik heb altijd een snijplank met stukjes cupcake eraan .
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Soortgelijke onderwerpen
» Cupcakes maken van cakemix?
» Cupcakes voor studentenvereniging
» gel kleurstoffen voor bijv cupcakes
» Cupcakes of taart voor visite op 1e verjaardag?
» Voor de tweede keer op rij..
» Cupcakes voor studentenvereniging
» gel kleurstoffen voor bijv cupcakes
» Cupcakes of taart voor visite op 1e verjaardag?
» Voor de tweede keer op rij..
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: