Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor de 1e keer cupcakes maken.. Help!

4 plaatsers

Ga naar beneden

Voor de 1e keer cupcakes maken.. Help! Empty Voor de 1e keer cupcakes maken.. Help!

Bericht  Jelleke za 27 okt 2012 - 23:08

Hoi,

Ik wil binnenkort cupcakes gaan maken en deze op een leuke manier versieren. Welke basisproducten heb ik dan nodig?

Volgens mij sowieso:

basismix voor cupcakes
cupcake vormpjes
marsepein
topping
strooidecoratie ofzo

Wat vergeet ik? En heb ik naast een mixer nog andere dingen uit de keuken nodig? Ik zag dat je van Dr Oetker een compleet pakket kunt kopen maar dan kun je geen marspein meer gebruiken denk ik en het lijkt me juist leuk om zelf iets leuks te maken. Ik ben niet bepaald creatief dus ik wil het vrij eenvoudig houden smile

x Jelleke
Jelleke
Jelleke
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 113
Punten : 182
Registratiedatum : 16-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de 1e keer cupcakes maken.. Help! Empty Re: Voor de 1e keer cupcakes maken.. Help!

Bericht  Linnie1985 zo 28 okt 2012 - 3:37

Als ik zo'n pakket koop, gebruik ik meestal niet alles. Ook hebben wij vlak bij een taartenwinkel zitten, en die heeft ook gewoon mix voor cupcakes. En de rest kan je gewoon los in die winkel kopen.

Wat ook ideaal is, is een bakblik maar je de cupcakes in kan zetten, zodat ze er niet raar uit gaan zien. Kan je bij xenos kopen.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de 1e keer cupcakes maken.. Help! Empty Re: Voor de 1e keer cupcakes maken.. Help!

Bericht  Summerlovin zo 28 okt 2012 - 5:26

Ik gebruik ook zo'n blik die Linnie1985 bedoeld. Bij mij komen de cupcakes altijd een beetje bol de oven uit, dan leg ik er kort een snijplank op en dan worden ze plat. (heb hier als tip gekregen er dan wel een bakpapiertje tussen te leggen). Als ze plat zijn kun je ze goed versieren met marsepein.

ik gebruik mix van een taartenwinkel uit de buurt. De cupcakemix van dr. Oetker is ook lekker. Daar zit alleen mix in, verder niets.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de 1e keer cupcakes maken.. Help! Empty Re: Voor de 1e keer cupcakes maken.. Help!

Bericht  June zo 28 okt 2012 - 5:41

Summerlovin schreef:Ik gebruik ook zo'n blik die Linnie1985 bedoeld. Bij mij komen de cupcakes altijd een beetje bol de oven uit, dan leg ik er kort een snijplank op en dan worden ze plat. (heb hier als tip gekregen er dan wel een bakpapiertje tussen te leggen). Als ze plat zijn kun je ze goed versieren met marsepein.

ik gebruik mix van een taartenwinkel uit de buurt. De cupcakemix van dr. Oetker is ook lekker. Daar zit alleen mix in, verder niets.

Die tip had ik echt nodig! Ik heb altijd een snijplank met stukjes cupcake eraan Very Happy.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Voor de 1e keer cupcakes maken.. Help! Empty Re: Voor de 1e keer cupcakes maken.. Help!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum