Wat werkt echt goed tegen keelpijn?
+5
Zonnetje
May
Caroow
SuperGrover
MiKa
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat werkt echt goed tegen keelpijn?
Heb jij de gouden tip voor me?
Ben er gewoon verdrietig van hoe me dit tegenwerkt, bah bah, constant die pijn weer....zal wel weer verkouden worden (net nu k het weekend naar de sauna ga)....
Honingthee drink ik al, met toevoeging van extra honing, honingdropjes, aspirines gehad....maar wat werkt nou echt??
Ben er gewoon verdrietig van hoe me dit tegenwerkt, bah bah, constant die pijn weer....zal wel weer verkouden worden (net nu k het weekend naar de sauna ga)....
Honingthee drink ik al, met toevoeging van extra honing, honingdropjes, aspirines gehad....maar wat werkt nou echt??
MiKa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 315
Punten : 467
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Wat werkt echt goed tegen keelpijn?
Dit topic is echt al minstens 10 keer geweest, maar laat ik mijn nuttige bijdrage nogmaals herhalen: Er is geen gouden tip, Strepsils zijn geldverspilling, net als Trachitol. Er is nooit bewezen dat dit soort "geneesmiddelen" beter werken dan dropjes. Ik zou dus dropjes kopen als ik jou was, het sabbelen op de dropjes werkt enigszins verzachtend. Verder is er niks aan te doen, gewoon wachten tot het over gaat.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik gebruik altijd keelspray, dit vind ik echt enorm goed helpen.
http://www.avogel.nl/webwinkel/producten/keelspray-keel.php
http://www.avogel.nl/webwinkel/producten/keelspray-keel.php
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
En gorgelen met zout water!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Het is ontzettend goor spul maar het werkt wel vind ik
Gast- Gast
Ik heb ook keelpijn en heb gisteren een waterijsje gegeten. Dat hielp ook. Of gorgelen met zout water inderdaad.
Zonnetje- Kletskop
- Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Goed uitrusten en je mond houden :-)
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Ik gebruik sinds korte deze zuigtabletjes:
http://www.smeetsengraas.nl/aov/zink-extra_zuigtabletten.php
Ik heb ze gekocht bij rozemarijn&tijm, maar in mijn woonplaats zat die helaas niet en toen heb ik ze via internet gevonden. Ik heb ze gekocht omdat ik bij mijn hooikoorts heel veel last had van kriebels in de keel en er eigenlijk geen hooikoorts-keel medicijn was (naast de oogdruppels, neusspray etc ) maar als ik verkouden ben, hoest ik ook veel en deze tabletjes verzachten dat best goed.
http://www.smeetsengraas.nl/aov/zink-extra_zuigtabletten.php
Ik heb ze gekocht bij rozemarijn&tijm, maar in mijn woonplaats zat die helaas niet en toen heb ik ze via internet gevonden. Ik heb ze gekocht omdat ik bij mijn hooikoorts heel veel last had van kriebels in de keel en er eigenlijk geen hooikoorts-keel medicijn was (naast de oogdruppels, neusspray etc ) maar als ik verkouden ben, hoest ik ook veel en deze tabletjes verzachten dat best goed.
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Dropjes/zachte snoepjes, de hele dag door. Veel meer kan je er niet aan doen.
Labeendje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 100
Punten : 105
Registratiedatum : 29-11-10
IJSJES!!!!!!!!
Verder ligt het een beetje aan de keelpijn zelf (schraal, pijn met slikken...). Gewoon zuigsnoepjes/drop om de keel te smeren. GEEN ZUIVELPRODUCTEN, daar wordt je keel dikker van. Verder IJSJES om de pijn te verzachten. En keelspray kan werken, maar het beste is de keel goed te verzorgen, net als met een rode neus zeg maar.
Verder ligt het een beetje aan de keelpijn zelf (schraal, pijn met slikken...). Gewoon zuigsnoepjes/drop om de keel te smeren. GEEN ZUIVELPRODUCTEN, daar wordt je keel dikker van. Verder IJSJES om de pijn te verzachten. En keelspray kan werken, maar het beste is de keel goed te verzorgen, net als met een rode neus zeg maar.
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Soortgelijke onderwerpen
» Wat helpt nou écht tegen keelpijn?
» Werkt dit echt tegen grijze haren?
» Keelpijn, wat neem jij er tegen?
» Het werkt dus echt
» Wat werkt nou echt?
» Werkt dit echt tegen grijze haren?
» Keelpijn, wat neem jij er tegen?