Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Werkt dit echt tegen grijze haren?

+2
Monte
remover27
6 plaatsers

Ga naar beneden

Werkt dit echt tegen grijze haren? Empty Werkt dit echt tegen grijze haren?

Bericht  remover27 wo 6 apr 2011 - 5:52

Mijn man begint grijs te worden.

Hij heeft donkerblond haar of heel licht zwart een beetje een mix, maar er zitten de laatste tijd heel veel grijze haren tussen het overheerst nog niet maar valt wel op.

Hij zit hier erg mee. Nu hoorde ik dat je een soort shampoo/spoeling/verf hebt en als je daar je haren mee wast dekt dat ALLEEN de grijze haren en de rest van het haar niet.

Weten jullie of dit ook echt werkt?? want zon pakje kost vrij duur en vind het sonde om te kopen als het toch niet werkt.

En dan weet ik nog niet welke tint ik met nemen bij de etos hebben ze er weinig verstand van merkte ik al. Kun je dan gewoon zwart nemen of ziet er dat heel raar uit?

Groetjes.

remover27
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 126
Punten : 251
Registratiedatum : 19-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Werkt dit echt tegen grijze haren? Empty Re: Werkt dit echt tegen grijze haren?

Bericht  Monte wo 6 apr 2011 - 6:01

Het lijkt me niet dat je zoiets in het zwart moet kopen, als je man donkerblond haar heeft. Volgens mij kleurt de verf namelijk ook wel je echte haar en dat daarom de grijze ook mee worden gekleurd zodat ze weer donkerblond lijken. Maar zeker weten doe ik het niet(ken dit soort verf ook niet)
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Werkt dit echt tegen grijze haren? Empty Re: Werkt dit echt tegen grijze haren?

Bericht  remover27 wo 6 apr 2011 - 6:07

Monte schreef:Het lijkt me niet dat je zoiets in het zwart moet kopen, als je man donkerblond haar heeft. Volgens mij kleurt de verf namelijk ook wel je echte haar en dat daarom de grijze ook mee worden gekleurd zodat ze weer donkerblond lijken. Maar zeker weten doe ik het niet(ken dit soort verf ook niet)

Ik ken het verder ook niet hoor.

remover27
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 126
Punten : 251
Registratiedatum : 19-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Werkt dit echt tegen grijze haren? Empty Re: Werkt dit echt tegen grijze haren?

Bericht  Lynn_ wo 6 apr 2011 - 6:11

Ik vraag me dat ook altijd af bij die reclame. Je kunt het altijd proberen, toch?
Lynn_
Lynn_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Werkt dit echt tegen grijze haren? Empty Re: Werkt dit echt tegen grijze haren?

Bericht  remover27 wo 6 apr 2011 - 6:14



just for men heet het.


Laatst aangepast door remover27 op za 16 apr 2011 - 21:41; in totaal 2 keer bewerkt

remover27
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 126
Punten : 251
Registratiedatum : 19-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Werkt dit echt tegen grijze haren? Empty Re: Werkt dit echt tegen grijze haren?

Bericht  Try wo 6 apr 2011 - 6:18

Dat spul 'ken' ik, het is van schwarzkopf toch? Anders hebben zij iets soortgelijks. Ik heb daar gewerkt, op de haarkleur afdeling, en heb me toen afgevraagd hoe dat werkte (en of het uberhaupt wel werkte). Ik kreeg als antwoord dat ze niet iets op de verpakking mogen zetten als het niet zo is, dus als het er op staat, zou het ook zo moeten werken.
Is dit het spul dat grijze haren weer pigmenteerd? Dat is er namelijk ook, geen idee hoe dat heet en of dat hetzelfde is..
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Werkt dit echt tegen grijze haren? Empty Re: Werkt dit echt tegen grijze haren?

Bericht  remover27 wo 6 apr 2011 - 6:19

Try schreef:Dat spul 'ken' ik, het is van schwarzkopf toch? Anders hebben zij iets soortgelijks. Ik heb daar gewerkt, op de haarkleur afdeling, en heb me toen afgevraagd hoe dat werkte (en of het uberhaupt wel werkte). Ik kreeg als antwoord dat ze niet iets op de verpakking mogen zetten als het niet zo is, dus als het er op staat, zou het ook zo moeten werken.
Is dit het spul dat grijze haren weer pigmenteerd? Dat is er namelijk ook, geen idee hoe dat heet en of dat hetzelfde is..

ja dat is het.

remover27
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 126
Punten : 251
Registratiedatum : 19-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Werkt dit echt tegen grijze haren? Empty Re: Werkt dit echt tegen grijze haren?

Bericht  Try wo 6 apr 2011 - 6:24

Tja, dat zou moeten werken, maar zou 'm niet zwart kopen als hij peper/zout haar heeft.

Dit moet je toch elke 3 of 5 weken ofzo herhalen? Je ziet dan niet gelijk resultaat maar het schijnt dus wel te werken.. Succes!
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Werkt dit echt tegen grijze haren? Empty Re: Werkt dit echt tegen grijze haren?

Bericht  remover27 wo 6 apr 2011 - 6:28

zijn kleur zit er niet bij, bij de kleuren die ze hebben dus zou echt de kleur niet weten.


remover27
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 126
Punten : 251
Registratiedatum : 19-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Werkt dit echt tegen grijze haren? Empty Re: Werkt dit echt tegen grijze haren?

Bericht  Manonn do 7 apr 2011 - 2:39

Normaal moet je het wel dikwijls herhalen ja, maar het idee erachter is dus dat het als man als een 'shampoo' gebruikt kan worden en daardoor iets laagdrempeliger is. En voor zover ik tot nu toe heb gezien werkt het wel! Denk dat het vergelijkbaar is met een soort van spoeling wat zich hecht op de grijze haren.

Manonn
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 42
Punten : 61
Registratiedatum : 10-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Werkt dit echt tegen grijze haren? Empty Re: Werkt dit echt tegen grijze haren?

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 3:06

Als iets grijsdekkend is, is het zeker weten een verf. Dus zeker niet donkerder nemen dan z'n eigen haarkleur anders kleur zijn eigen donkere haar ook mee en wordt dat nog donkerder.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Werkt dit echt tegen grijze haren? Empty Re: Werkt dit echt tegen grijze haren?

Bericht  Mari do 7 apr 2011 - 3:16

Mijn vader gebruikt ''just for men''

Hij heeft eigenlijk donkerblond haar (als kind dacht ik zwart, dus best donker), maar ik koop voor hem altijd lichtblond, dat pakt prima uit. Elke 3/4 weken wordt het opnieuw door mijn mams gedaan.

Je kan beter een tint te licht kopen dan te donker, dan wordt het zo'n elvis. (had mijn collega gedaan).
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Werkt dit echt tegen grijze haren? Empty Re: Werkt dit echt tegen grijze haren?

Bericht  Gast do 7 apr 2011 - 3:18

Eens met Mari.. M`n broer gebruikt het ook en die heeft zwart haar, maar gebruikt donkerbruine 'just for men' anders pakt het zo nep uit!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Werkt dit echt tegen grijze haren? Empty Re: Werkt dit echt tegen grijze haren?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum