Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Cupcakes of taart voor visite op 1e verjaardag?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Cupcakes of taart voor visite op 1e verjaardag? Empty Cupcakes of taart voor visite op 1e verjaardag?

Bericht  Mida4you ma 13 jun 2011 - 9:51

Ik wou graag cupcakes maken voor de visite als Z. 1 jaar wordt. Maar nu begin ik toch te twijfelen...... Wat zouden jullie doen??

Met een taart wordt het zoiets:
Cupcakes of taart voor visite op 1e verjaardag? Article8759982

En cupcakes zoiets als dit en dan met een 1 en meer kleurtjes:
Cupcakes of taart voor visite op 1e verjaardag? Full14518327_a
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cupcakes of taart voor visite op 1e verjaardag? Empty Re: Cupcakes of taart voor visite op 1e verjaardag?

Bericht  rapa nui ma 13 jun 2011 - 10:11

Beide erg leuk! Hoeveel visite verwacht je? anders maak je 1 taart en maak je er wat cupcakes bij. En praktisch: hoeveel gebaksschoteltjes heb je? Cupcakes kun je wat makkelijker uit de hand eten.

Laatst aangepast door rapa nui op ma 13 jun 2011 - 10:12; in totaal 1 keer bewerkt
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Cupcakes of taart voor visite op 1e verjaardag? Empty Re: Cupcakes of taart voor visite op 1e verjaardag?

Bericht  CCC ma 13 jun 2011 - 10:11

Miss. kun je beide doen, ik weet niet hoeveel gasten je verwacht... Ik doe meestal een taart en wat cupcakes, dan kunnen mensen kiezen...

CCC
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Mida4you ma 13 jun 2011 - 10:13

Ik verwacht een stuk of 17 man, geen idee nog eigenlijk? Kost natuurlijk wel heel veel tijd om een taart en cupcakes te maken of niet? Vriendin van mij wil me wel helpen gelukkig Wink

Heeft er iemand een leuk voorbeeld van een taart met cupcakes erbij? Het moet een niet al te moeilijk taart worden hoor want zo goed ben ik nog niet :P
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  CCC ma 13 jun 2011 - 10:20

Oke... uit een taart haal je ong. 12 stukjes, ik doe altijd niet te grote stukjes, mijn visite wilt altijd een normaal stukje zeg maar... Dan zou je nog iets van 10 cupcakes kunnen maken bijv. op de website van de leukste taarten (forum) kun je veel foto's vinden voor inspiratie. Als je het moeilijk vind een puzzelplaatje zoals de foto van woezel en pip te maken, kun je ook gewoon leuke uitstekers nemen en daar de taart mee decoreren.

Je kunt met de marsepeinen decoratie al beginnen eventueel, als je die in een plastic zakje afgesloten bewaard, blijft het goed. En de biscuit kun je ook al bakken en vullen en evt. invriezen. ZO hoef je niet alles op het laatste moment te doen.

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Mida4you ma 13 jun 2011 - 10:22

Okee, bedankt voor je tip en advies. Ik zal eens gaan kijken op de leukste taarten smile
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  CCC ma 13 jun 2011 - 10:34

Hoop dat je er wat aan hebt! smile Heb je al wat geoefend met taartjes maken?

CCC
Ratel
Ratel

Bericht  Mida4you ma 13 jun 2011 - 18:21

Ik heb er 2 gemaakt. smile Dus het is nog heel pril allemaal
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  SarahKey ma 13 jun 2011 - 19:22

Ben benieuwd naar je creaties!

Je kunt ook voor je dochter een taart maken waarin ze kan meppen. En voor de visite cupcakes.

SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Mida4you ma 13 jun 2011 - 19:44

SarahKey schreef:Ben benieuwd naar je creaties!

Je kunt ook voor je dochter een taart maken waarin ze kan meppen. En voor de visite cupcakes.

Voor mijn dochtertje kopen we gewoon een slagroomtaart :P Zonde als ik een mooie taart ga maken voor haar waar niets van overblijft. Als ze wat ouder is ga ik wel zelf een taart voor haar maken
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 13 jun 2011 - 19:47

Ik had cupcakes, dat was echt heel fijn. Ik had ze in verschillende smaken zodat mensen wel konden kiezen.
Het was een groot succes!

Gast
Gast

Bericht  Mida4you ma 13 jun 2011 - 20:19

Snoepy87 schreef:Ik had cupcakes, dat was echt heel fijn. Ik had ze in verschillende smaken zodat mensen wel konden kiezen.
Het was een groot succes!

Heb je er een foto van? (A) Ben benieuwd
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Bericht  Tazz wo 15 jun 2011 - 21:13

Mirjam4you schreef:
SarahKey schreef:Ben benieuwd naar je creaties!

Voor mijn dochtertje kopen we gewoon een slagroomtaart :P Zonde als ik een mooie taart ga maken voor haar waar niets van overblijft. Als ze wat ouder is ga ik wel zelf een taart voor haar maken

Als ze er in wil slaan dan. Op mijn eerste verjaardag moest ik er niks van weten en 1 vingertopje in een beetje slagroom was toch wel het meeste wat ik gedaan heb. En bij mijn dochtertje net zo. Wij hadden trouwens 3 taarten voor haar 1e verjaardag en van de slagroomtaart een stuk afgesneden.
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: