Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Cupcakes 1e verjaardag, iemand leuke tips?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Cupcakes 1e verjaardag, iemand leuke tips? Empty Cupcakes 1e verjaardag, iemand leuke tips?

Bericht  Mida4you di 31 mei 2011 - 8:37

Ik ben mij vast aan het oriënteren want ons dochtertje wordt over 2 maanden 1 jaar. Ik wil i.p.v. een taart voor de visite lekkere cupcakes maken. Ik wil dan graag vrolijke cupcakes maken en in teken van 1 jaar. Heeft er iemand leuke tips??? Het moet niet al te moeilijk zijn hoor hihi!
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Cupcakes 1e verjaardag, iemand leuke tips? Empty Re: Cupcakes 1e verjaardag, iemand leuke tips?

Bericht  Kqip di 31 mei 2011 - 8:46

Kun je niet iets doen met marsepein en haar naam en het cijfer 1? En dan wat figuurtjes erop; cadeautjes, poppetje/beestje met een feestmuts op oid. Al denk ik dat dat wel veel werk is..
Kqip
Kqip
Prater
Prater

Aantal berichten : 938
Punten : 962
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Cupcakes 1e verjaardag, iemand leuke tips? Empty Re: Cupcakes 1e verjaardag, iemand leuke tips?

Bericht  Mida4you di 31 mei 2011 - 8:48

Kqip schreef:Kun je niet iets doen met marsepein en haar naam en het cijfer 1? En dan wat figuurtjes erop; cadeautjes, poppetje/beestje met een feestmuts op oid. Al denk ik dat dat wel veel werk is..

Het mag best wel wat werk zijn maar niet dat ik er de hele dag mee bezig ben en ik wil er niet teveel voor aanschaffen smile
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Cupcakes 1e verjaardag, iemand leuke tips? Empty Re: Cupcakes 1e verjaardag, iemand leuke tips?

Bericht  Mamasapje di 31 mei 2011 - 9:19

Wat dacht je hiervan?

Cupcakes 1e verjaardag, iemand leuke tips? Foto-IYUYQRXZ

Cupcakes 1e verjaardag, iemand leuke tips? Foto-YMNLXI7P

Cupcakes 1e verjaardag, iemand leuke tips? Foto-OKBYIDIH

Cupcakes 1e verjaardag, iemand leuke tips? Foto-XANRQETK
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cupcakes 1e verjaardag, iemand leuke tips? Empty Re: Cupcakes 1e verjaardag, iemand leuke tips?

Bericht  Gast di 31 mei 2011 - 10:38

@ Mamasapje, die zijn echt leuk !! Heb je die zelf gemaakt?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Cupcakes 1e verjaardag, iemand leuke tips? Empty Re: Cupcakes 1e verjaardag, iemand leuke tips?

Bericht  Mamasapje di 31 mei 2011 - 10:40

@ razz: nee vriendinnetje van mij! ( die onderste 3) ... de bovenste had ik ergens opgeslagen van een site!... Heb ook het taartplaatje daarvan... zoek m ff op smile


Meptaartje:

Cupcakes 1e verjaardag, iemand leuke tips? Foto-Z37SNEX8

Taart:

Cupcakes 1e verjaardag, iemand leuke tips? Foto-NJVJ6RMZ
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cupcakes 1e verjaardag, iemand leuke tips? Empty Re: Cupcakes 1e verjaardag, iemand leuke tips?

Bericht  Pien di 31 mei 2011 - 10:45

ik was vanmiddag even hier bij de wibra en daar hadden ze een cupcakes pakket. er zat van alles in wat je nodig hebt, misschien kun je eens kijken wat daar bij zit!

ik heb afgelopen vrijdag 50 cupcakes gemaakt, erg leuk werk! wel veel tijd gekost maar dat had ik er voor over....

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cupcakes 1e verjaardag, iemand leuke tips? Empty Re: Cupcakes 1e verjaardag, iemand leuke tips?

Bericht  Mida4you di 31 mei 2011 - 17:36

Mamasapje! Die zijn erg leuk smile
Mida4you
Mida4you
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Cupcakes 1e verjaardag, iemand leuke tips? Empty Re: Cupcakes 1e verjaardag, iemand leuke tips?

Bericht  Mamasapje di 31 mei 2011 - 19:26

Mirjam: Vind ik ook:) Ik ga zelf voor zo'n taart voor mijn dochters verjaardag en dan op school die cupcakes uitdelen. Mijn vriendinnetje had ze gemaakt voor op school van haar kindje. Was een groot succes!

Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Cupcakes 1e verjaardag, iemand leuke tips? Empty Re: Cupcakes 1e verjaardag, iemand leuke tips?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum