Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn?

+15
Roze Roos
Zwoesj
SarahKey
minoessepoes
Blond
SleepingBeauty
Eris
VeryCherry
SuperGrover
Rovine
Serena
Ugly Betty
SoGood
Pussycat
Try
19 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn? - Pagina 2 Empty Re: Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn?

Bericht  Zwoesj ma 13 dec 2010 - 8:43

Ik wil daar zeker wel eens gebruik van maken ja. Zeker werkgerelateerd, heb veel contact met mannen en dan krijg ik vaak meer gedaan dan mijn mannelijke collega's smile En dingen sjouwen of ergens vanaf halen. Ben niet zo groot, dus dan wil ik wel eens puppyogen op zetten zodat een man het voor me pakt.
Heel fout ik weet het, maar o zo leuk!
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn? - Pagina 2 Empty Re: Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn?

Bericht  Try ma 13 dec 2010 - 9:04

Zwoesj schreef:Ik wil daar zeker wel eens gebruik van maken ja. Zeker werkgerelateerd, heb veel contact met mannen en dan krijg ik vaak meer gedaan dan mijn mannelijke collega's smile
Daar had ik het vandaag met een vriendinnetje over die als secretaresse werkt en die zei ook dat zij meer over heeft voor mensen die aardig zijn (dus daar komt dat flirten en lachen weer om de hoek) dan voor iemand die dat niet doet, en dan is dat als een vrouw in een mannenwereldje natuurlijk al helemaal zo Wink
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn? - Pagina 2 Empty Re: Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn?

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 9:33

Try schreef:Dus probeer jij dingen voor mekaar te krijgen door extra lief te lachen bijvoorbeeld? Laat jij sommige dingen expres aan mannen over onder het mom van; dat is een mannending/jij bent groot en sterk (omdat je zelf misschien te lui bent)? Of profiteer jij misschien op andere manieren van je vrouw-zijn?

Hahaha! Nou ik probeer het wel, maar ik krijg het niet voor elkaar omdat ik extra lief lach of als een verleidelijke freule hen aankijk. Dat hele vrouw-zijn heeft mij nooit ergens bij geholpen. Maar misschien komt dat ook wel gewoon omdat ik een enorme Piranha ben en ze mij al doorhebben op het moment dat ik zacht begin te praten.

Zoals afgelopen werkoverleg, waarin ik lieflijk vroeg of er een persoonsuitdraai kon komen. Dat vroeg ik met zo'n zachte, lieflijke stem, dat een collega van mij zei:"Zie haar dan, daar gaat ze! Als ze iets wil, dan komt opeens dat lieflijke, zachte, vriendelijke stemmetje opzetten. Trappen we niet in, Isa". He, bagger! :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn? - Pagina 2 Empty Re: Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn?

Bericht  Zwoesj ma 13 dec 2010 - 9:35

Isa schreef:
Try schreef:Dus probeer jij dingen voor mekaar te krijgen door extra lief te lachen bijvoorbeeld? Laat jij sommige dingen expres aan mannen over onder het mom van; dat is een mannending/jij bent groot en sterk (omdat je zelf misschien te lui bent)? Of profiteer jij misschien op andere manieren van je vrouw-zijn?

Hahaha! Nou ik probeer het wel, maar ik krijg het niet voor elkaar omdat ik extra lief lach of als een verleidelijke freule hen aankijk. Dat hele vrouw-zijn heeft mij nooit ergens bij geholpen. Maar misschien komt dat ook wel gewoon omdat ik een enorme Piranha ben en ze mij al doorhebben op het moment dat ik zacht begin te praten.

Zoals afgelopen werkoverleg, waarin ik lieflijk vroeg of er een persoonsuitdraai kon komen. Dat vroeg ik met zo'n zachte, lieflijke stem, dat een collega van mij zei:"Zie haar dan, daar gaat ze! Als ze iets wil, dan komt opeens dat lieflijke, zachte, vriendelijke stemmetje opzetten. Trappen we niet in, Isa". He, bagger! :P

Haha voor jou geen geknipper met grote ogen en een lieve glimlach :P Volgens mij krijg jij het meeste gedaan door gewoon jezelf te zijn, zoals je jezelf noemt, een Piranha. Mensen kunnen zoiets ook juist heel erg waarderen en daarom harder voor je gaan lopen smile
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn? - Pagina 2 Empty Re: Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn?

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 9:41

Zwoesj schreef:
Haha voor jou geen geknipper met grote ogen en een lieve glimlach :P Volgens mij krijg jij het meeste gedaan door gewoon jezelf te zijn, zoals je jezelf noemt, een Piranha. Mensen kunnen zoiets ook juist heel erg waarderen en daarom harder voor je gaan lopen smile

Ik krijg inderdaad het meeste gedaan als ik gewoon mezelf ben. Mensen vinden mij ook het leukst als ik mezelf ben. Piranha heb ik als bijnaam van een collega gekregen, niet als scheldwoord, maar puur omdat hij het heerlijk vindt hoe ik mijn tanden in een huid zet en niet meer loslaat tot ik mijn zin krijg. En of dat nu altijd zo goed is? Ik probeer te matigen. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn? - Pagina 2 Empty Re: Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn?

Bericht  Roze Roos ma 13 dec 2010 - 11:25

Soms wel:D... Vooral als het gaat om banden plakken etc of klusjes zoals iets waar ik te klein voor ben.. Maar ook wel in de kroeg als ik geen zin heb om lang te wachten(A)
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn? - Pagina 2 Empty Re: Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn?

Bericht  Marsy28 di 14 dec 2010 - 3:13

Ik ben het boek "the art of seduction" aan het lezen en eigenlijk zijn we ons allemaal wel bewust van het verleiden. Met onze stem, of non verbaal. Het is interessant hoe vaak wij vrouwen dit gebruiken. En ja, ik ook Wink
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn? - Pagina 2 Empty Re: Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn?

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 4:45

Soms wel, door even lief te lachen of mijn liefste gezicht op te zetten. Zo blokkeerde mijn pas net in de bus, dat hoorde hij, dus ik zei gelijk, ow, ik heb verder alleen 50 euro, wat echt zo was, lachte die lief terug zegt die "ga maar lekker zitten, kan gebeuren". En dit soort situaties heb ik wel vaker gehad, dat ik voor mocht of ze me lieten oversteken oid. Ik doe het ook wel eens voor mijn vriend, als we iets moeten ruilen ofzo Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn? - Pagina 2 Empty Re: Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn?

Bericht  Gast di 14 dec 2010 - 4:53

Vaak geprobeerd maar het mislukt vaak helaas hahahaha, ik ben er niet echt een ster in :P

Ik reis best vaak met vliegtuig en heb bijna standaard teveel kilo in m'n bagage. Ik probeer dan wel altijd in te checken bij een man, meestal mag ik dan wel doorlopen zonder extra bijbetalen.


Laatst aangepast door Yasmin op di 14 dec 2010 - 5:01; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn? - Pagina 2 Empty Re: Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn?

Bericht  Catootje di 14 dec 2010 - 4:55

Nee, ik kan daar echt helemaal niks van. Mocht ik het wel kunnen dan zou ik het wel doen denk ik Laughing
Catootje
Catootje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 105
Punten : 113
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn? - Pagina 2 Empty Re: Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn?

Bericht  Arcade di 14 dec 2010 - 21:02

Nee, ik voel me daar niet prettig bij. Ik wil onafhankelijk zijn. Ik ben tegen vrouwen net zo aardig als tegen mannen.

Arcade
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 101
Punten : 132
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn? - Pagina 2 Empty Re: Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn?

Bericht  Jeanette di 14 dec 2010 - 21:40

Youandi schreef:Ik heb wel een speciale bambi-blik, die ik zo nu en dan even opzet, ja angel


Hahaha jaa herkenbaar! :P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn? - Pagina 2 Empty Re: Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn?

Bericht  Try di 14 dec 2010 - 23:25

Arcade schreef:Nee, ik voel me daar niet prettig bij. Ik wil onafhankelijk zijn. Ik ben tegen vrouwen net zo aardig als tegen mannen.
Een lachje naar de buschauffeur die je vervolgens gratis laat reizen zoals Minella's voorbeeld, of een lachje naar de incheckmedewerker van een airport maakt je toch niet minder onafhankelijk?
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn? - Pagina 2 Empty Re: Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn?

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 4:31

Try (wo dec 15 2010, 11:25) schreef:
Arcade schreef:Nee, ik voel me daar niet prettig bij. Ik wil onafhankelijk zijn. Ik ben tegen vrouwen net zo aardig als tegen mannen.
Een lachje naar de buschauffeur die je vervolgens gratis laat reizen zoals Minella's voorbeeld, of een lachje naar de incheckmedewerker van een airport maakt je toch niet minder onafhankelijk?
Ik zou me daar niet goed bij voelen. Ik vind het juist ook erg storend als de buschauffeur wel stopt voor een leuk meisje wat komt rennen en een beetje lacht en niet voor twee jongens die echt veel moeite doen om de bus te halen. Ik zou ook niet willen dat hij voor mij stopt alleen maar omdat ik een vrouw ben.

Vrouwen 'klagen' dat ze niet het zelfde kunnen berijken als mannen. Ander salaris en op een andere manier worden beoordeeld. Terwijl ze vinden dat man en vrouw gelijkwaardig zouden moeten zijn. Maar wanneer het ze uitkomt zijn ze opeens minder sterk en stoer en spelen ze lief en onschuldig. lekker dubbel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn? - Pagina 2 Empty Re: Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn?

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 8:42

Tja, als je ergens een voordeeltje uit kan halen .... waarom niet? smile
Mannen zouden het ook doen als het zou werken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn? - Pagina 2 Empty Re: Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum