Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn?

+15
Roze Roos
Zwoesj
SarahKey
minoessepoes
Blond
SleepingBeauty
Eris
VeryCherry
SuperGrover
Rovine
Serena
Ugly Betty
SoGood
Pussycat
Try
19 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn? Empty Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn?

Bericht  Try ma 13 dec 2010 - 0:27

Dus probeer jij dingen voor mekaar te krijgen door extra lief te lachen bijvoorbeeld? Laat jij sommige dingen expres aan mannen over onder het mom van; dat is een mannending/jij bent groot en sterk (omdat je zelf misschien te lui bent)? Of profiteer jij misschien op andere manieren van je vrouw-zijn?
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn? Empty Re: Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn?

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 0:40

Ik ben daar niet opzettelijk mee bezig. Soms zal het best eens voorkomen. Ik vind het ook wel leuk om een man af en toe 'zijn dingetje' te laten doen. Hij mag best mijn band plakken (al kan ik het ook best zelf, maar zo leuk is dat niet, dus laat hem het maar doen), en ik gun het hem ook wel om te laten zien dat hij de sterkste is (omdat hij de asperge-pot openkrijgt Very Happy) etc.

Ik zie dat alleen niet zo negatief, alsof ik mijn vrouw-zijn zou misbruiken, moet eigenlijk wel lachen om die uitspraak! Je hoeft niet altijd alles te doen en dit te laten zien, toch? Als een man graag iets voor mij wilt doen, dan laat ik hem lekker zijn rol spelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn? Empty Re: Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn?

Bericht  Pussycat ma 13 dec 2010 - 0:46

Nee niet opzettelijk als in :
Mezelf heel sexy kleden en verleidelijk gedragen.
Maar inderdaad als het toeval zo is dat er een man mij wil helpen bij iets of voor wil laten gaan bij de kassa etc... dan wijs ik dat niet af.
Haha dit herrinnert mij aan een bijbaantje dat ik had in de zomervakantie. Ik liet per ongeluk een glas vallen en een jongen zei gelijk ooh ik ruim het wel op! En een andere jongen zei het ook kwamen ze allebei aanzetten met een stoffer en blik :P

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn? Empty Re: Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn?

Bericht  SoGood ma 13 dec 2010 - 0:57

Als het bijvoorbeeld heel druk is aan de bar is het makkelijker om bij een barman te gaan staan en even heel lief te lachen... Werkt trouwens ook prima in een drukke rij bij de supermarkt. Het werkt ook prima als ik te voet over wil steken op een drukke weg. Daarvoor heb ik dan weer wel een andere blik.

Embarassed Embarassed Embarassed
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn? Empty Re: Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn?

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 0:58

Ja, zo vaak... Ik manipuleer sowieso vaak mensen, heeft niets te maken met mijn sekse.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn? Empty Re: Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn?

Bericht  Ugly Betty ma 13 dec 2010 - 1:07

Trisha schreef:Ja, zo vaak... Ik manipuleer sowieso vaak mensen, heeft niets te maken met mijn sekse.

In welke situaties doe je dat?

Ik doe dat eigenlijk nooit bewust, maar inderdaad een band plakken mag mijn man doen, dat is gewoon zijn taak haha!
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn? Empty Re: Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn?

Bericht  Serena ma 13 dec 2010 - 1:09

niet echt opzettelijk. Meestal willen mannen het zelf doen, gaatjes boren/zagen/bandplakken. En dan ga ik echt niet zeggen: Dat kan ik ook hoor. Terwijl ik het eigenlijk makkelijk zelf kan. Wel zal ik denk ik onbewust zo'n lachje op mn gezicht toveren als ik iets gedaan wil hebben bij een man. Maar dat gaat dus vaak onbewust, of dat ik later bedenk dat ik dat deed..
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn? Empty Re: Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn?

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 1:27

Ik heb wel een speciale bambi-blik, die ik zo nu en dan even opzet, ja angel


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn? Empty Re: Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn?

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 1:32

Youandi schreef:Ik heb wel een speciale bambi-blik, die ik zo nu en dan even opzet, ja angel


Muhaha! + 1 En op mijn werk wist ik wel wie ik moest aanspreken om iets gedaan te krijgen Embarassed Maar dat vind ik niet echt misbruik ervan maken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn? Empty Re: Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn?

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 1:33

Ja, dat doe ik wel, maar ik doe wel eerst altijd net of ik het zelf wil doen.
Voorbeelden:
- Ik bel mijn vriend op: "Schatje, heb jij nog spullen waar ik mijn band mee kan plakken? Hij is lek Sad?" "Kom maar hier, dan doe ik het wel meteen even." "Ik wil het ook wel zelf doen hoor..." "Nee, doe ik wel even!" "Oke, tot zo Very Happy."
- Op mijn werk moeten altijd lintjes om de parasols. Dat kan ik prima zelf, maar ik ben er wel net te klein voor en moet dan dus op stoelen gaan klimmen. Als ik met een mannelijke collega werk, ga ik even twee tellen heel onhandig doen en dan komt hij het al even oplossen angel.
- In computerwinkels en dergelijke doe ik altijd net of ik niets weet, omdat ze dan heel erg bereid zijn om je te helpen. Heb me vaak al wel ingelezen, zodat ik zeker weet dat niemand me oplicht, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn? Empty Re: Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn?

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 1:57

Oh ja hoor, als het zo uitkomt wil ik best even extra lief lachen oid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn? Empty Re: Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn?

Bericht  Rovine ma 13 dec 2010 - 2:35

Niet sexueel, dat zeker niet.

Maar ik werk wel in een mannenbranche, bij bijna elke vergadering of meeting ben ik de enige vrouw. Heb wel een paar vrouwelijke collega's, maar die zitten in andere teams. Ik merk wel dat dit erg handig is. Ik hoef minder moeite te doen om me te profileren omdat ze me toch wel onthouden. Heb het gevoel dat het wel iets is wat in mijn voordeel werkt. Ook vinden bedrijven het vaak wel handig enkele vrouwen in de groep te hebben, zo slaat de balans wat beter uit, minder dat machocultuurtje.
En zware dingen tillen laat ik natuurlijk graaaag aan de mannen over!
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn? Empty Re: Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn?

Bericht  SuperGrover ma 13 dec 2010 - 2:55

Ja hoor. Ik fiets regelmatig zonder licht, omdat ik mijn lampjes weer eens vergeten ben. Meerdere keren aangehouden, maar nog nooit een bekeuring ontvangen. Net als ten onrechte met 40% korting reizen (instappen om half 9, terwijl het pas vanaf 9 uur geld). Dan ben ik het domme, onwetende meisje. Cool
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn? Empty Re: Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn?

Bericht  VeryCherry ma 13 dec 2010 - 3:03

Oh zo vaak, grote Bambi-ogen opzetten en een beetje verbaasd knipperen en je krijgt alles gedaan. Heb het ook wel is gehad met mijn fiets. Ik kreeg het slot niet open, ik keek even om me heen en daar kwam al een vent aan lopen. Uiteraard kreeg hij mijn slot open en ik kon het niet laten om te zeggen; "Jeej, wat ben jíj sterk zeg!" Overigens had ik best zelf willen hannesen aan mijn slot hoor, maar dit ging sneller Wink
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn? Empty Re: Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn?

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 3:22

Ik ook wel.
Met klusjes in huis, als ik er te lui voor ben. Zeg ik altijd dat het geen vrouwenwerk is. Of een wasmand die propvol zit met was. Die is dan 'te zwaar' :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn? Empty Re: Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn?

Bericht  Eris ma 13 dec 2010 - 4:13

Dat gaat bij mij vaak onbewust. Een bepaalde blik van mij zorgt dat mannen snel dingen willen doen voor me. En ja, dan sla ik dat meestal ook niet af.

Eris
Prater
Prater

Aantal berichten : 1286
Punten : 1351
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn? Empty Re: Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn?

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 4:15

Ja dat doe ik wel eens. Ik krijg soms meer dingen gedaan dan mijn vriend in dezelfde situatie, omdat ik een vrouw ben. Ik lach dan extra lief en flirt een beetje, qua oogcontact (verder niet.) Maar ik laat nooit mannen dingen doen omdat zij groot en sterk zijn, die dingen doe ik gewoon zelf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn? Empty Re: Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn?

Bericht  SleepingBeauty ma 13 dec 2010 - 4:28

Gekje schreef:Ik ook wel.
Met klusjes in huis, als ik er te lui voor ben. Zeg ik altijd dat het geen vrouwenwerk is. Of een wasmand die propvol zit met was. Die is dan 'te zwaar' :P

Ja idd...zo doe ik het ook vaak Wink
Heerlijk toch!
Ach ik doe ook genoeg voor hem wat volgens hem vrouwenwerk is :P
SleepingBeauty
SleepingBeauty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1855
Punten : 2407
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn? Empty Re: Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn?

Bericht  Blond ma 13 dec 2010 - 4:50

Ja hoor, een beetje flirten met mannen om iets voor elkaar te krijgen, of een extra drankje te ronselen.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn? Empty Re: Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn?

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 4:55

nee, dat doe ik niet. Zeker niet om iets gedaan te krijgen of voor een extra drankje. Daarnaast wil ik alles graag zelf kunnen en niet afhankelijk zijn. Zware dingen tillen of iets ophangen doe ik dus ook graag zelf.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn? Empty Re: Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn?

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 4:56

Ik moet bekennen dat ik het soms wel wil, maar nooit zo goed weet hoe ik het aan moet pakken! En als ik dan een keertje een halfslachtige poging doe wordt 'ie óf niet begrepen, of er wordt niet op gereageed. Resultaat is dat ik me met een rooie kop sta te schamen Embarassed Embarassed Dus ik doe er maar helemaal niet meer aan, haha. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn? Empty Re: Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn?

Bericht  minoessepoes ma 13 dec 2010 - 4:57

Een van de eerste zinnen die ik kon uitspreken was, kan het zelf! En zo denk ik er dus ook in veel gevallen nog steeds over, mijn band plakken doe ik dus zelf en dat soort dingen heb ik ook zo voor elkaar, als er iets geboord moet worden dan doe ik dat ook. Maar mijn vriend sopt de wc ook uit en doet de boodschappen en zet zelf een knoop aan als zijn blouse kapot is, ik geloof ook echt niet in vrouwendingen en mannendingen.

Maar in andere gevallen gebruik ik het wel, inderdaad het bekende leuke lachje. Een beetje zoals Jen het ook beschrijft. Maar misbruik maak ik er niet van!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn? Empty Re: Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn?

Bericht  Gast ma 13 dec 2010 - 5:55

Ik denk dat er een dunne lijn is tussen manipuleren, flirten en 'je vrouwelijkheid gebruiken', iedereen flirt, om anderen een goed gevoel te geven, om iets gedaan te krijgen, om beter voor de dag te komen. Flirten kan seksueel geladen zijn maar 't kan ook al heel simpel zijn, dat je lacht naar de groenteboer, die daardoor net even een appeltje extra, gratis in de zak gooit.... Ik denk niet dat vrouwen door hebben hoeváák ze gebruik maken van hun vrouwellijkheid, ik denk ook niet dat 't zo gezien wordt eigenlijk.

Ik manipuleer een heleboel mensen, vooral mannen, maar dan maak ik niet zozeer gebruik van mijn vrouwelijkheid, maar meer van de manier waarop veel mannen denken. Zo heb ik vrienden die er slecht tegen kunnen als ze niet 'nodig' zijn, dus doe ik zelf 't meeste werk en doe dan alsof 't niet lukt; uiteindelijk hoef ik 't zware tilwerk bijv niet te doen en de jongens voelen zich weer haantjes omdat ze me geholpen hebben....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn? Empty Re: Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn?

Bericht  SarahKey ma 13 dec 2010 - 6:22

Nee dat doe ik helemaal niet.

Wel het feit dat ik nu zwanger ben en soms echt even moet rusten angel
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn? Empty Re: Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn?

Bericht  Try ma 13 dec 2010 - 8:37

Jen_ schreef:Ja dat doe ik wel eens. Ik krijg soms meer dingen gedaan dan mijn vriend in dezelfde situatie, omdat ik een vrouw ben. Ik lach dan extra lief en flirt een beetje, qua oogcontact (verder niet.) Maar ik laat nooit mannen dingen doen omdat zij groot en sterk zijn, die dingen doe ik gewoon zelf.
Ik denk dat jij het beste verwoord wat ik ook doe smile Dingen in elkaar zetten enzo dat doe ik wel het liefste zelf (vind ik leuk) maar zoals met een vak wat ik nu volg heb ik met behulp van een studentassistent door wat 'onschuldig geflirt' een 10 gehaald.. (A)
Try
Try
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2117
Punten : 2294
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn? Empty Re: Maak jij gebruik (misbruik?) van het vrouw-zijn?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum