Hoe spreek ik je forumnaam uit?
+10
Jerry
Janelie
Susan
Spring
Caroow
Inge
Antibes
Phileine
Lejow
SuperGrover
14 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Hoe spreek ik je forumnaam uit?
Ja, ik heb het gevonden, nog niet zo heel vaak gebruikt, maar ik vind het heerlijk spul!!
Ik kreeg trouwens korting, 't kostte me 'maar' 28 euro ipv 37 ofzo.
Ik kreeg trouwens korting, 't kostte me 'maar' 28 euro ipv 37 ofzo.
Gast- Gast
Oh dat scheelt echt aanzienlijk. Ik gebruik het ook niet dagelijks, alleen op speciale gelegenheden (zoals m'n date vandaag haha). En ik gebruik dan echt heel klein beetje, want zo veel heb je ook niet nodig. Maar love it!
Gast- Gast
Antibes schreef:Het is een Frans kustplaatsje, dus ja: Antíeb
Ik heb daar een paar maanden gewoond, dus ik sprak het zo uit inderdaad. Vanwaar je naamkeuze?
Gast- Gast
Marin schreef:Oh dat scheelt echt aanzienlijk. Ik gebruik het ook niet dagelijks, alleen op speciale gelegenheden (zoals m'n date vandaag haha). En ik gebruik dan echt heel klein beetje, want zo veel heb je ook niet nodig. Maar love it!
Ik ben heel benieuwd waar dit over gaat!
Geluk- Fluisteraar
- Aantal berichten : 135
Punten : 174
Registratiedatum : 27-01-11
Geluk schreef:Marin schreef:Oh dat scheelt echt aanzienlijk. Ik gebruik het ook niet dagelijks, alleen op speciale gelegenheden (zoals m'n date vandaag haha). En ik gebruik dan echt heel klein beetje, want zo veel heb je ook niet nodig. Maar love it!
Ik ben heel benieuwd waar dit over gaat!
Super goede primer van Benefit. Die smelt op je huid
Gast- Gast
Primer? Heeft dat niet te maken met het repliceren van DNA?
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Euh wat? Het is gewoon een laagje wat je op doet voordat je je make up op doet, en het verkleint je porien
Gast- Gast
Haha Dit is de primer die ik ken, dus ik was al verbaasd:
Een primer is een klein stukje DNA of RNA dat gebruikt wordt als startpunt van de PCR (polymerase chain reaction). Er zijn steeds twee primers nodig, één voor de 5'-streng en één voor de 3'-streng. Deze worden de forward en de reverse primer genoemd.
De beste primer voor een PCR is een korte streng, waarvan de sequentie alleen overeenkomt met het stuk DNA voor het DNA fragment (vaak een gen/exon)en na het DNA fragment dat men wil dupliceren. Is dit namelijk niet het geval, dan zal de primer op meerdere plaatsen binden aan het DNA en dus stukken gaan dupliceren die niet gewenst zijn.
Vanaf de primer wordt het DNA richting 5' gekopieerd.
RNA-primers spelen een belangrijke rol bij de replicatie van DNA, ze vormen hier de startpunten van de Okazaki-fragmenten in de lagging strand.
Een primer is een klein stukje DNA of RNA dat gebruikt wordt als startpunt van de PCR (polymerase chain reaction). Er zijn steeds twee primers nodig, één voor de 5'-streng en één voor de 3'-streng. Deze worden de forward en de reverse primer genoemd.
De beste primer voor een PCR is een korte streng, waarvan de sequentie alleen overeenkomt met het stuk DNA voor het DNA fragment (vaak een gen/exon)en na het DNA fragment dat men wil dupliceren. Is dit namelijk niet het geval, dan zal de primer op meerdere plaatsen binden aan het DNA en dus stukken gaan dupliceren die niet gewenst zijn.
Vanaf de primer wordt het DNA richting 5' gekopieerd.
RNA-primers spelen een belangrijke rol bij de replicatie van DNA, ze vormen hier de startpunten van de Okazaki-fragmenten in de lagging strand.
SuperGrover- Ratel
Neem aan dat het gewoon wat anders is, primer betekent gewoon 'datgene wat als eerste komt'
Gast- Gast
Ja ik denk inderdaad niet dat je stukjes RNA of DNA op je gezicht smeert
SuperGrover- Ratel
Haha je gebruikt ook primer voor het schilderen en primer voor het stucen enz.
Gast- Gast
Ja dat wist ik wel, dat gebruikte onze biologielerares nog in de uitleg van de RNA-primers bij de Okazaki-fragmenten
SuperGrover- Ratel
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe spreek jij forumnamen uit?
» Hoe spreek je 'jurist' uit?
» Hoe spreek je Primark uit?
» Welke talen spreek jij?