Hoe spreek ik je forumnaam uit?
+10
Jerry
Janelie
Susan
Spring
Caroow
Inge
Antibes
Phileine
Lejow
SuperGrover
14 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Hoe spreek ik je forumnaam uit?
Ooit een keer verkeerd gekeken en dat gaat het gelijk fout bij mij.Maple schreef:Haha, ik heb toch geen dubbel p in m'n naam?Francaise_ schreef:Nope! Guattari en ik spreken jou naam heel anders uit naar elkaar toen. Volgens mij zegt zijn Meepel en ik Meppel ;-)Maple schreef:Mijn forumnaam spreekt trouwens wel voor zich, denk ik.
Gast- Gast
Ik heb trouwens dat ik veel forumnamen in gedachten gewoon klakkeloos uitspreek. Maar toen ik ze laatst eens in het echt uit wilde spreken, brak ik gewoon m'n tong erover Ik weet niet meer wiens naam dat nou was eigenlijk. Vast een Engelse naam met een 'r' erin, da's echt een probleemding voor mij.
Gast- Gast
Ben ik blij dat ik 'gewoon' Sjaantje ben Of gaat daar ook wat mee mis?
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Lief. Maar dan wat langgerekter op zijn Engels: Liiiiiiief.
Kan t niet fonetisch neerzetten
Gast- Gast
Het is ook fries voor lief.._Leaf_ schreef:Lief. Maar dan wat langgerekter op zijn Engels: Liiiiiiief.
Edit: dan spreek je het uit als Lejuf..
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Sjaantje schreef:Ben ik blij dat ik 'gewoon' Sjaantje ben Of gaat daar ook wat mee mis?
Hahaha, bij jouw naam heb ik de neiging om 'm op z'n plat Amsterdams uit te spreken, Sjaantje is echt een heerlijke naam daarvoor
Gast- Gast
I'll take that as a complimentMaple schreef:Hahaha, bij jouw naam heb ik de neiging om 'm op z'n plat Amsterdams uit te spreken, Sjaantje is echt een heerlijke naam daarvoorSjaantje schreef:Ben ik blij dat ik 'gewoon' Sjaantje ben Of gaat daar ook wat mee mis?
haha maar je woont toch vlak onder Nijmegen?Sjaantje schreef:I'll take that as a complimentMaple schreef:Hahaha, bij jouw naam heb ik de neiging om 'm op z'n plat Amsterdams uit te spreken, Sjaantje is echt een heerlijke naam daarvoorSjaantje schreef:Ben ik blij dat ik 'gewoon' Sjaantje ben Of gaat daar ook wat mee mis?
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Haha, ik ben sowieso een naamverbasteraar Ik heb de gekste namen voor de kids in m'n groep... Ik heb meerdere Julians gehad en die noem ik bijvoorbeeld allemaal Juuleman. Niet dat ik de namen altijd verbaster, maar op bepaalde momenten wel, als een soort van liefkozend iets, zegmaar.Sjaantje schreef:I'll take that as a complimentMaple schreef:Hahaha, bij jouw naam heb ik de neiging om 'm op z'n plat Amsterdams uit te spreken, Sjaantje is echt een heerlijke naam daarvoorSjaantje schreef:Ben ik blij dat ik 'gewoon' Sjaantje ben Of gaat daar ook wat mee mis?
Gast- Gast
Maple schreef:Ik ook niet...Susan schreef:Ik krijg de uitspraak Maarin niet zo makkelijk uit mijn systeem.
+1
Gast- Gast
Marin, ik spreek jouw naam uit als Mèrin, wel Engels, maar niet Muhrin. Youandi, ik weet idd dat het You and I is, maar in mijn hoofd is het toch Joewandie.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Klopt, maar er zijn meer mensen die het op z'n amsterdams uitspreken Het is namelijk ook mijn IRL-bijnaamnina schreef:haha maar je woont toch vlak onder Nijmegen?
Haha, serieus? Ik vind een Amsterdams accent coolSjaantje schreef:Klopt, maar er zijn meer mensen die het op z'n amsterdams uitspreken Het is namelijk ook mijn IRL-bijnaamnina schreef:haha maar je woont toch vlak onder Nijmegen?
Gast- Gast
Als ik je ooit ergens op een meeting zie, mag je me de hele dag op z'n Amsterdams 'Sjaan' noemen Maar er zijn idd wat mensen die het op die manier uitspreken, maar dan meer 'grappig overdreven'. De meesten noemen me gewoon normaal Sjaan haha! Ik word geloof ik al een jaar of 20 zo genoemd, alleen voor mijn nichtje van nu 15 maanden wilde ik liever dat ze me met mijn eigen naam leert kennen ipv dat ze denkt dat ik écht 'tante Sjaan' heet En toen vroeg zuslief of ik het héél erg vond als ze me tóch Sjaan blijft noemen, want dat vond ze zo lief klinken bij mij...Maple schreef:Haha, serieus? Ik vind een Amsterdams accent cool
Haha, ik heb een collega die dezelfde voornaam heeft als jij, maar die kort ik standaard af naar de laatste lettergreep. 't Is maar goed dat je hier dan al Sjaan heet, want anders had je van mij toch een andere afkorting gekregen
Ik kort trouwens heel vaak namen af. Gek genoeg die van m'n man dan weer niet.
Mijn naam wordt trouwens ook altijd afgekort, er zijn maar weinig mensen die me met m'n volledige voornaam aanspreken, ik gebruik 'm voor de officiële weg, maar verder niet. 't Scheelt ook dat de afkorting van m'n voornaam ook gewoon een naam is
Mijn naam wordt trouwens ook altijd afgekort, er zijn maar weinig mensen die me met m'n volledige voornaam aanspreken, ik gebruik 'm voor de officiële weg, maar verder niet. 't Scheelt ook dat de afkorting van m'n voornaam ook gewoon een naam is
Gast- Gast
Oeps, ik spreek Marin ook verkeerd uit.
En Fauve ook.
En Antibes had ik ook mijn vraagtekens bij.
Oooops!
Ik zal het nooit meer verkeerd denken.
En Fauve ook.
En Antibes had ik ook mijn vraagtekens bij.
Oooops!
Gast- Gast
Ja nou word ik wel nieuwsgierig hoe je heet en ik heb geen puf om het 'hoe heet jij in het echt'-topic helemaal door te gaan spitten of je het daarin hebt gezetMaple schreef:Haha, ik heb een collega die dezelfde voornaam heeft als jij, maar die kort ik standaard af naar de laatste lettergreep. 't Is maar goed dat je hier dan al Sjaan heet, want anders had je van mij toch een andere afkorting gekregen
Overigens word ik ook wel met mijn laatste lettergreep aangesproken, maar dan door de kids op het kdv die de hele naam nog niet uit kunnen spreken.
Vroeger werd ik ook wel 'Chan' genoemd en als je dat uitrekt, klinkt het als 'Sjaan'... vandaar dus mijn bijnaam!
Ik heet Rosina en word altijd Roos genoemd. Voor de kindjes en ouders op m'n werk ben ik wel Rosina, daar wil ik geen afkorting gebruiken. Al word ik door de kindjes op m'n groep eigenlijk altijd Nina genoemd, en dat vind ik weer zo lief klinken of Ina of Nnnn-na. Ik heb eigenlijk maar één kindje op de groep die echt de drie volledige lettergrepen kan maken.
Gast- Gast
Wat een mooie naam heb je! Maar ook de afkorting vind ik mooi klinken, zowel hoe het meestal wordt afgekort, als hoe de kids je noemen. Ik word dus vooral Tal genoemd door de kids
Dank je!! Ik vind mijn volledige naam ook erg mooi, maar ik vind 't soms wel irritant dat mensen na 1x zeggen m'n naam alweer vergeten zijn. Roos vind ik sowieso erg mooi trouwens, heb eigenlijk oiever dat mensen me zo noemen. En Nina vind ik gewoon lief klinken
Gast- Gast
Ik ga m'n best doen het te onthouden, ik ben zo'n vergeetmuts
Ik noem jou eigenlijk automatisch Roos, maar wist niet of je dat leuk vond of niet, dat ik dat deed. Maar dan zal ik 't blijven doen. Ik vind 't ook mooi, en lief.
Gast- Gast
Haha, ja, het viel me bij jou al op dat jij me altijd Roos noemde op FB idd, zat al te denken, dat heb ik toch nooit tegen jou gezegd? Maar vooral blijven doen idd, leuk!Marin schreef:Ik noem jou eigenlijk automatisch Roos, maar wist niet of je dat leuk vond of niet, dat ik dat deed. Maar dan zal ik 't blijven doen. Ik vind 't ook mooi, en lief.
Gast- Gast
Volgens mij heb jij het wel eens onder aan een berichtje gezet, en heb ik het gekopieerd. Dat denk ik althans, want ik ben normaliter niet zo van de afkortingen.
Vroeg me trouwens nog af, was je laatst nog geslaagd bij de Sephora? En hoe vind je het?
Vroeg me trouwens nog af, was je laatst nog geslaagd bij de Sephora? En hoe vind je het?
Gast- Gast
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Hoe spreek jij forumnamen uit?
» Hoe spreek je 'jurist' uit?
» Hoe spreek je Primark uit?
» Welke talen spreek jij?
» Hoe spreek je 'jurist' uit?
» Hoe spreek je Primark uit?
» Welke talen spreek jij?