Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+31
mo-lola
L!ND@
Floor
Printje
joyce0606
Pien
Filoria
Live Laugh Love
studiebol
Earane
lievelien
Poisongirl
Koffieleut
Alyssa
Clapperdie
Aimee
Paper Crown
Triesje1983
bolus26
Jazzlyn
Caresses
Linnie1985
_Blush_
Happy
Creabea_28
Lindsya
Amber-
Curious
SparklingEyes
Muppetje
Lejow
35 plaatsers

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 31 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Amber- vr 1 jul 2011 - 8:08

Parels schreef:Ha meisjes!

Sorry voor het weinige reageren de afgelopen week, maar ik had gewoon vrij weinig te vertellen! Was ook de hele week zenuwachtig voor vandaag, de 20-weken echo, dus heb veel geslapen enzovoorts zodat de tijd lekker snel ging haha

@ Aimee ; je kan gewoon mee blijven schrijven joh, je bent iig niet de enige zwangere! Hoe zou het bijv. met Poisongirl zijn? En Chocolate, helemaal uit het begin, zou die niet zo langzamerhand moeten bevallen ofzo?

@ Blush ; overal valt wel een mouw aan te passen, joh! Het is eerst nog maar de vraag of en na hoelang je zwanger mag raken, en daarna kan je verder kijken! Elke werkgever houdt toch een beetje rekening met een zwangerschap als ze (jonge) vrouwen aannemen!

@ Lejow ; ik ben stinkend jaloers op je! Vakantie én een gloednieuwe Seat Ibiza, lekker zeg!
Ik moet nu nog 6 weken tot mn vakantie half augustus, dan 2 weken vrij, en dan nog 6 weken tot mn verlof, lekker zeg!

@ all ;
vandaag dus de 20-weken echo gehad, omdat mijn neefje is overleden extra gecheckt op (hart)afwijkingen, en alles zag er prima uit! Alleen is het een klein eigenwijsje, we hebben geen 'mooie' foto's .. kon mij weinig schelen, we krijgen namelijk wat ik stiekem het allerliefste wou, een MEID! Ik was net zo blij met een jongen geweest, maar in mijn hart voelde ik me toch een meisjesmama, en dat ben ik nu (bijna)! Fijn zeg!

We kunnen nu lekker gaan shoppen, zo gaan we morgen een roze kroonluchter uitzoeken voor in de babykamer! En volgende week met mijn schoonmoeder naar de markt voor stof voor de gordijnen en het kussen voor de grote stoel op de babykamer! Leuk zeg!

Hier ook nogmaals gefeliciteerd en wat leuk dat je een meisje krijgt. Las het al op facebook!
Ben ook erg benieuwd hoe het met PG is en chocolate. Chocolate is sinds begin maart niet meer online geweest. Jammer ben benieuwd hoe het met er is. Ze zou nu ongeveer 32 weken zijn.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 8:11

Muppet: jij ook wakker geworden van die klappen vannacht?

Aimee: oh meid ik kan me die onzekerheden nog zo goed voor me halen. Maar probeer wel echt te genieten he. Het komt echt wel goed.

Lejow: Jeetje wat een heftig verhaal meid!!

Parels: joehoe gefeliciteerd meid!! Een meisje, wat leuk!! En wat super ook dat alles goed was!

Komend weekend gaan we de wand nog een keer latexen beneden. Maandag wordt de nieuwe vloer gelegd dus we moeten dit weekend alle meubels verkassen naar buiten...

Gast
Gast

Bericht  Lejow vr 1 jul 2011 - 8:59

Oh en zie nu pas dat je een meisje krijgt Puggle, wat leuk! Fijn ook dat alles goed is
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Linnie1985 vr 1 jul 2011 - 9:15

Ey parels, ik las het op hyves. Gefeliciteerd!!!
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 9:30

Parels bedoel je denk ik Lejow Wink
Dankjewel meiden!

Dacht ik ga even gericht babyshoppen, maar dat is nog best moeilijk!
Vriendlief is het vieren met zn broer en wat vrienden, en ik vier het vanachter de laptop met de pinpas in de aanslag haha

Tot nu toe heb ik alleen de babyfoon uit het krantje van de Trekpleister gekocht, die was afgeprijsd met zo'n 40 euro!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 9:32

Heeft er btw iemand van hier mij toegevoegd op facebook behalve linniej, amberr en muppetje?
Ik ben toegevoegd en weet alleen niet wie het is!

Gast
Gast

Bericht  Aimee vr 1 jul 2011 - 9:40

Wat leuk parels, een meisje! En wat fijn dat de rest van de 20 echo ook helemaal goed was! Zit je goed op je roze wolk? Wink ik kan niet wachten om echt gericht te gaan shoppen! Ik ga ook echt lekker cliche voor roze en blauw denk ik, haha.

Jetje, fijn om te lezen dat die zorgen ook wel een beetje normaal zijn. Over het algemeen geniet ik ook nog wel hoor, alleen dan ga ik op zwangerschapspagina het miskraam gedeelte lezen over 12 weken echo's zonder kloppende hartjes en dan raak ik in de stress. Stom ook dat ik het lees natuurlijk, maarja... ben jij nog steeds niet ongesteld?

Lejow, 5 en een halve week vrij is denk ik ook wel een lekker vooruitzicht toch? Al is het maar dat je ongeveer 40 dagen lekker kan uitslapen!

Amber, snel gaat het dan weer he, nu al je vruchtbare dagen... zet hem op, haha Wink

Muppetje: bijna naar de poli... zie je er tegenop?
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Amber- vr 1 jul 2011 - 9:46

Aimee schreef:Wat leuk parels, een meisje! En wat fijn dat de rest van de 20 echo ook helemaal goed was! Zit je goed op je roze wolk? Wink ik kan niet wachten om echt gericht te gaan shoppen! Ik ga ook echt lekker cliche voor roze en blauw denk ik, haha.

Jetje, fijn om te lezen dat die zorgen ook wel een beetje normaal zijn. Over het algemeen geniet ik ook nog wel hoor, alleen dan ga ik op zwangerschapspagina het miskraam gedeelte lezen over 12 weken echo's zonder kloppende hartjes en dan raak ik in de stress. Stom ook dat ik het lees natuurlijk, maarja... ben jij nog steeds niet ongesteld?

Lejow, 5 en een halve week vrij is denk ik ook wel een lekker vooruitzicht toch? Al is het maar dat je ongeveer 40 dagen lekker kan uitslapen!

Amber, snel gaat het dan weer he, nu al je vruchtbare dagen... zet hem op, haha Wink

Muppetje: bijna naar de poli... zie je er tegenop?

Nog een week (kan iets eerder of later zijn weet namelijk niet welke cyclus ik aan moet houden. Heb nu 2 keer 31 dagen gehad. Maar voor mijn miskramen was het vaak 27-29 dagen) en dan zijn mijn vruchtbare dagen. Spannend. We gaan er gewoon weer voor!! Maar gaat wel snel hoor de tijd pfff. Over 3 weken ongeveer of iets later zit ik alweer op mijn NOD.

Meid niet teveel op die site lezen. Ik lees ook veel op zwangerschapspagina maar daar wordt je niet altijd even vrolijk van haha!
Ik ga voor je duimen!! hug
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 10:19

hey meiden. ik heb wat drukke dagen gehad dus heb niet gereageerd. heb alles even door gelezen en zal proberen even goed te reageren hoor smile

lejow. heerlijk meid lekker vakantie! en bijne je nieuwe auto leuk kun je lekker cruisen samen :-)

blush, daar moet je je eigen echt nog niet druk om maken hoor. je wilt toch graag een kindje dat lijkt me nu het belangrijkst. daarna kun je toch gewoon kijken hoe of wat. daar gaat toch nog een tijd overheen joh. maar ik begrijp je wel hoor meid!

aimee, leuk dat je ook weer reageerd. jammer dat je je druk maakt op zich begrijpelijk het is ook spannend natuurlijk weer zo'n echo. ik kan je alleen veel succes wensen en maak je niet te druk hoor!

parels, fijn dat de echo goed was! en wat leuk een meisje Very Happy lekker shoppen en genieten dat je een meid krijgt!

jetje, leuk een nieuwe vloer! wat voor iets word het?

amber, de dagen gaan idd snel, weer bijna albino tijd! fijn toch dat de tijd zo snel gaat. hoe is het verder met je?

mupppetje,hoe gaat het met jou?

hier weinig nieuwa. ik moet nog 11 pillen slikken en dan is mijn strip weer op. gelukkig maar want ik heb er nu al spijt van dat ik ermee begonnen ben, tenzij het helpt natuurlijk we zullen zien! ik ben nu al 7 maanden gestopt met de pil en dus ik keer echt ongesteld geweest. ik begin aan mezelf te merken dat ik het een beetje beu begin te worden pffff Cry ik had het er ook met de dokter over gehad dat ik het heus niet erg vind om er bijv 1,5 over te doen en hij zei ook dat dat ook gewoon is mits je gewoon gemiddel menstrueerdt en dat doe ik dus niet... ik probeer natuurlijk gewoon positief te blijven maar ja...

verder heb ik het druk op mijn werk. het is weer koopzondag dus dat houd in dat ik van gister tot aan dinsdag alle dagen moet werken, bah bah bah Neutral

zo ik heb effe genoeg geklaagd nu Laughing

Gast
Gast

Bericht  Muppetje vr 1 jul 2011 - 10:28

Ha meiden,

Hier alles goed hoor. Ben net terug van een personeelsfeestje/borrel/bbq. Het was van de vestiging waar ik normaal altijd zit, maar nu al een paar maanden niet, dus was superleuk om iedereen weer eens te zien. Morgen ga ik lekker met n vriendinnetje winkelen en naar Mary Poppins, ook helemaal zin in.

jetje, ja, ik ben inderdaad wakker gewonden van het weer vannacht, daarna kon ik ook niet meer slapen, dus dat was wat minder...

Aimee, nee, ik zie er niet tegenop, ik ben wel benieuwd naar de uitslagen en het vervolg. Nu heb ik ook niets, dus het wordt alleen maar beter. Zit nu al rond de 120 dagen...

Parels, ook hier gefeliciteerd.

Puggle, bah, koopzondag, succes meis

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Gast vr 1 jul 2011 - 10:34

klinkt als een leuk dagje morgen! veel plezier smile

Gast
Gast

Bericht  Muppetje vr 1 jul 2011 - 10:35

Puggle schreef:klinkt als een leuk dagje morgen! veel plezier smile

Dankje, komt vast helemaal goed!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Lejow vr 1 jul 2011 - 20:38

Oeh leuk Muppetje, Mary Poppins is echt heel gaaf!!

Puggle, kan begrijpen dat je van de hele situatie baalt Sad Ik hoop echt dat die pilstrippen gaan werken!!!!

Hier nu nog weer een week of 2 wachten tot ik kan en wil gaan testen. Ik hoop me deze keer echt te kunnen beheersen hahahaha en ik hoop natuurlijk dat mijn menstruatie uitblijft.
Het vooruitzicht van 40 dagen uitslapen is natuurlijk heerlijk Very Happy Very Happy
Vandaag druk dagje, moet een woezel en pip taartje maken, met een meptaartje erbij en 10 cupcakes, dus weer genoeg te doen.
Sowieso een drukke week, want voor donderdag staan er 100 cupcakes op de planning, voor zaterdag 2 taartjes en voor zondag 2 taartjes.. Dus uitrusten ho maar haha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Alyssa za 2 jul 2011 - 0:23

Even snel een kort ego-berichtje van mij want ik heb nog steeds geen internet thuis.
Ben nu bij mijn ouders even snel mails aan het lezen.

Parels, ik lees dat je een meisje krijgt, wat leuk!

Lejow, zullen we op dezelfde dag testen als we nog niet ongesteld zijn? 16 juli ofzo? Very Happy

Verder weinig nieuws hier, inmiddels alweer 1 dag verder dan Lejow (sorry, ik ben de tel kwijt haha Very Happy) dus de vruchtbare periode is, als het goed is, voorbij. Maar goed, misschien dat mijn vruchtbare periode wel veel later is omdat ik ook later mijn menstruatie krijg etc, maar maakt niet uit, we albino rustig verder Wink
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Lejow za 2 jul 2011 - 0:32

Oeh ja ja, dat zou wel cool zijn Very Happy Very Happy
Vind ik een goede deal!
Nog 2 weken dan!! Very Happy Very Happy
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Amber- za 2 jul 2011 - 5:49

Hallo Meiden,

@ Puggle, balen dat je weer zoveel moet werken.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je er van baalt hoe je cyclus loopt. hug Wat ga je doen na deze strip weer stoppen? Ik hoop echt voor je dat het dan wat normale wordt.
Met mij gaat het verder goed!

@ Muppetje, Leuk naar Mary poppins. Is een super leuke musical smile

@ Lejow, geniet van je vakantie. Je hebt in iedergeval genoeg te doen Wink

Met mij dus alles goed. Vandaag het hele huis gepoetst haha.. Vanavond naar de Tropical Night. Beetje jammer dat het weer niet tropisch is maar ach wordt vast gezellig!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  _Blush_ za 2 jul 2011 - 7:46

Wat leuk dat je een meisje krijgt Parels !! Ik wil stiekem een jongetje, hoewel het eigenlijk niet uitmaakt natuurlijk smile

Hier is de albino -tijd aangebroken smile. Heb via babyplaza ofzo eens mijn 'vruchtbare periode' berekend (uitgaande van 28 tot 30-dagen cyclus, wat dus nog af te wachten valt). Ik zou mijn eisprong 6 of 8 juli moeten hebben, mijn vruchtbare periode is volgens de site tussen 2 en 12 juli (beetje ruim genomen). Dus dan zullen we onze best maar eens doen hè smile

Vanavond beetje saaie avond... Er komen 2 vrienden van mijn vriend gamen, maar al mijn vriendinnen gaan ofwel niks doen of hebben al andere plannen... Normaal had ik een feestje, maar mijn beste vriendin heeft sinds 2 weken een nieuwe vriend en nu zit ze meer bij zijn vrienden, dus het feestje is afgezegd, bah... (hoewel ik haar de liefde wel gun, hoor smile).
Morgen is mijn zusje jarig, dus ga zo meteen eens een poging doen om cupcakes te maken Very Happy
_Blush_
_Blush_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 263

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 7:47

Ja ik stop na deze strip weer. Heb er geen zin in om hem nog langer te slikken! We zullen zien.

Veel plezier vanavond klinkt gezellig in ieder geval smile

Gast
Gast

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 7:49

Leuk blush, cupcakes maken Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 2 jul 2011 - 9:02

Leuk Blush, wat heb je gemaakt?
Ik heb ook een druk dagje gemaakt, Woezel en Pip taart, mepper en cupcakes achter de rug!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 9:06

Foto foto :P ik ben echt een woezel en pip fan!

Gast
Gast

Bericht  Lejow za 2 jul 2011 - 9:16

Plaats ik morgen, de taart is voor Foolish Sam, en wil niet dat ze hem nu al ziet smile
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 2 jul 2011 - 10:59

Lejow schreef:Plaats ik morgen, de taart is voor Foolish Sam, en wil niet dat ze hem nu al ziet smile

Oke ik ben benieuwd!

Gast
Gast

Bericht  _Blush_ za 2 jul 2011 - 11:11

De smaak van mijn cupcakes is in elk geval goed, maar het uitzicht is niet echt mooi, haha. Ik dacht dat het ook wel zou gaan in zo'n bakvorm voor 6 cakejes, zonder papieren vormpjes (die vond ik niet in de winkel). Het is gelukt, maar de vormen voor het deeg waren nogal groot waardoor de cupcakes redelijk plat zijn gebleven (het deeg is niet zo erg gerezen). Heb ook gewoon glazuur uit een pakje genomen. Als ik meer tijd heb, ga ik wat experimenteren met toppings smile. Ik neem ze mee naar mijn zusje morgen, misschien kan ik daar wel even een foto nemen. Maar stel je er niet teveel van voor, het komt nog niet in de buurt van wat ik hier op't forum al heb gezien smile
_Blush_
_Blush_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  _Blush_ za 2 jul 2011 - 11:12

Lejow schreef:Leuk Blush, wat heb je gemaakt?
Ik heb ook een druk dagje gemaakt, Woezel en Pip taart, mepper en cupcakes achter de rug!

Ik heb niks speciaals gemaakt, hoor. Heb een basisreceptje van de koekjesfee geprobeerd. De smaak zit in elk geval goed, nu kan ik beginnen werken aan 'het uitzicht' :-)
_Blush_
_Blush_
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: