Voor een kindje in 2011!
+31
mo-lola
L!ND@
Floor
Printje
joyce0606
Pien
Filoria
Live Laugh Love
studiebol
Earane
lievelien
Poisongirl
Koffieleut
Alyssa
Clapperdie
Aimee
Paper Crown
Triesje1983
bolus26
Jazzlyn
Caresses
Linnie1985
_Blush_
Happy
Creabea_28
Lindsya
Amber-
Curious
SparklingEyes
Muppetje
Lejow
35 plaatsers
Pagina 17 van 40
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Puggle schreef:Bedankt voor de complimentjes hoor
Amber, spannend meis! Ik duim hard voor je. Heb je ergens last van?
Wat leuk een nieuwe auto, zijn erge leuke auto's vind ik. Een echte gezinsauto
we hebben nu nog een week vrij en in augustus dan nog.
Koffieleut, jij was ongesteld geworden las ik. Jammer maar wel weer mooi regelmatig zeg!
Wij hebben net te horen gekregen dat we weer oom en tante worden
Dankje! Wil aan de ene kant niet te veel bezig zijn met kwaaltjes maar ja voel wel weer het een en ander. Heb pijnlijke borsten en flink pijnlijke tepels en krampjes in mijn buik. Heel soms een vlaag van misselijkheid. Maar vertrouw mijn lichaam niet echt meer haha. Moet het eerst maar eens zien.
Ja het is inderdaad een echte gezinsauto, we zijn er ook erg blij mee!!
Lekker hoor nog een weekje vrij, geniet ervan!
En wat leuk dat jullie weer oom en tante worden!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Ja kan me voorstellen dat het lastig is als je van alles voelt. Maar goed het zou wel kunen natuurlijk, op zich ben je goed vruchtbaar aangezien je vlot zwanger werd! Ik duim voor je.
Ja we zijn wel blij met het nieuws het is met een 2de iui poging gelukt. Over de eerste kleine hebben ze 4 jaar gedaan en nu een jaartje dus heel fijn nieuws!
Ja we zijn wel blij met het nieuws het is met een 2de iui poging gelukt. Over de eerste kleine hebben ze 4 jaar gedaan en nu een jaartje dus heel fijn nieuws!
Gast- Gast
Puggle schreef:Ja kan me voorstellen dat het lastig is als je van alles voelt. Maar goed het zou wel kunen natuurlijk, op zich ben je goed vruchtbaar aangezien je vlot zwanger werd! Ik duim voor je.
Dankjewel Puggle
Ja klopt, ben steeds snel zwanger geworden dus ja de kans zou best groot kunnen zijn dat ik nu weer zwanger ben haha!
Wat fijn voor ze dat het op die manier weer gelukt is!!!
Amber-- Ratel
Parels, mooie wagen, snap dat je blij bent.
Puggle, gefeliciteerd!
Amber, ik snap dat het spannend is, even n voor jou!
Puggle, gefeliciteerd!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppetje schreef:Parels, mooie wagen, snap dat je blij bent.
Puggle, gefeliciteerd!
Muppet je bent lief!!!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:Parels, mooie wagen, snap dat je blij bent.
Puggle, gefeliciteerd!
Muppet je bent lief!!!
Puggle en ik willen binnenkort een datum prikken, doe je ook mee?
Muppetje- Ratel
@ Puggle, inderdaad erg mooie foto's ! Jammer dat de reis tegenviel.
@ Amber, spannend, ik duim mee !!
@ All, hier vandaag eindelijk de laatste pil geslikt, morgen begin ik met de foliumzuurpillen . Verder een rustig dagje gehad vandaag... Maar zo meteen moet ik toch echt wel eens aan de berg strijk beginnen die hier ligt. Dat stel ik echt altijd zo uit, een vreselijk klusje vind ik dat !!
Oh ja, heb ook net besloten dat ik vanaf woensdag "op dieet" ga (of toch gezonder eten in ieder geval). Sinds het samenwonen hebben we ons een beetje laten gaan: steeds lekkere dingen in huis gehaald, veel te weinig groentes, enz. Het zou mooi zijn moest ik er 7 kilo afkrijgen (tenzij ik eerder zwanger zou zijn natuurlijk), dan zit ik weer op 70 kg bij 1.75m.
@ All, hier vandaag eindelijk de laatste pil geslikt, morgen begin ik met de foliumzuurpillen . Verder een rustig dagje gehad vandaag... Maar zo meteen moet ik toch echt wel eens aan de berg strijk beginnen die hier ligt. Dat stel ik echt altijd zo uit, een vreselijk klusje vind ik dat !!
Oh ja, heb ook net besloten dat ik vanaf woensdag "op dieet" ga (of toch gezonder eten in ieder geval). Sinds het samenwonen hebben we ons een beetje laten gaan: steeds lekkere dingen in huis gehaald, veel te weinig groentes, enz. Het zou mooi zijn moest ik er 7 kilo afkrijgen (tenzij ik eerder zwanger zou zijn natuurlijk), dan zit ik weer op 70 kg bij 1.75m.
_Blush_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 245
Punten : 263
Blush wat fijn!
Enne, strijken m gatver, succes. Ik heb er ook echt n hekel aan...
Enne, strijken m gatver, succes. Ik heb er ook echt n hekel aan...
Muppetje- Ratel
_Blush_ schreef:@ Puggle, inderdaad erg mooie foto's ! Jammer dat de reis tegenviel.
Dankjewel Blush!!
Spannend voor jou begint het nu ook echt!! Goed dat je gezond gaat eten, pas wel op met veel afvallen. Op het moment dat je zwanger bent is het niet goed veel af te vallen. Maar tot die tijd kan het prima, maar zou geen streng dieet gaan volgen.
Amber-- Ratel
@ Muppet, ook zo'n hekel aan strijken? Mijn moeder zegt altijd "dat doe je toch gewoon voor de tv", maar ik ben er nog niet zo goed in dat ik dat al kan combineren . Ik probeer ook zoveel mogelijk op te hangen zodat ik het niet hoef te strijken, mijn vriend ergert zich dood aan de kapstokken in onze bergplaats
@ Amber, ik ga inderdaad geen crash-dieet volgen ofzo, gewoon gezondere tussendoortjes en vooral minder eten (1 portie spaghetti bijvoorbeeld, 2 boterhammen en een stuk fruit in plaats van 3 boterhammen, ...). We zullen zien wat het geeft. Ik heb ook een fitness-abo dat ik vaker wil gaan gebruiken.
EN ik heb voor m'n verjaardag een fitness-spel gevraagd voor op de X-box Kinect (vergelijkbaar met de Wii), benieuwd of ik dat ook krijg natuurlijk...
@ Amber, ik ga inderdaad geen crash-dieet volgen ofzo, gewoon gezondere tussendoortjes en vooral minder eten (1 portie spaghetti bijvoorbeeld, 2 boterhammen en een stuk fruit in plaats van 3 boterhammen, ...). We zullen zien wat het geeft. Ik heb ook een fitness-abo dat ik vaker wil gaan gebruiken.
EN ik heb voor m'n verjaardag een fitness-spel gevraagd voor op de X-box Kinect (vergelijkbaar met de Wii), benieuwd of ik dat ook krijg natuurlijk...
_Blush_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 245
Punten : 263
Blush, ja, een pesthekel, zacht uitgedrukt...
Kinect is leuk hè! Wij hebben bijna alle spelletjes, maar onze xbox is omgebouwd....
Kinect is leuk hè! Wij hebben bijna alle spelletjes, maar onze xbox is omgebouwd....
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Parels, mooie wagen, snap dat je blij bent.
Puggle, gefeliciteerd!
Muppet je bent lief!!!
Deze post heb ik net gemist.. Maar ja zeker ik doe mee!!!!!!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Parels, mooie wagen, snap dat je blij bent.
Puggle, gefeliciteerd!
Muppet je bent lief!!!
Deze post heb ik net gemist.. Maar ja zeker ik doe mee!!!!!!
Jeeej, gezellig!
Muppetje- Ratel
Blush, spannend dat je je laatste pil hebt geslikt, nu gaat het beginnen voor jullie
Gast- Gast
We zijn weer thuis van een heerlijk weekendje Groningen. Echt lekker om eventjes met zijn tweetjes te zijn.
Morgen reageer ik weer even op iedereen. Zojuist J.esper in een peuterbed gelegd, ben benieuwd hoe het vannacht gaat.
Fijne avond meiden! En Puggle: wauw wat zag je er mooi uit meid. Balen van de reis
Morgen reageer ik weer even op iedereen. Zojuist J.esper in een peuterbed gelegd, ben benieuwd hoe het vannacht gaat.
Fijne avond meiden! En Puggle: wauw wat zag je er mooi uit meid. Balen van de reis
Gast- Gast
Dank voor de complimentjes!
Amber ; spannend hoor! Ik vind het wel weer es tijd worden dat er hier weer een zwangere bij komt (maakt me natuurlijk geen fluit uit wie he, dat begrijp je)!
Blush ; ik haat het ook hoor, maar idd voor de tv is een stuk fijner! Alleen moet ik je zeggen dat ik heel vaak te lui ben om de strijkplank te pakken en dan ligt er alsnog een hele berg na een tijdje!
Jetje ; gaaf zeg dattie in een groot bed ligt, wat wordt ie groot dan he! Hoop dat het goed gaat en ie wat beter slaapt nu!
Wij gaan nog even een filmpje kijken en dan slapen, morgen gaat om 6 uur het wekkertje weer!
Amber ; spannend hoor! Ik vind het wel weer es tijd worden dat er hier weer een zwangere bij komt (maakt me natuurlijk geen fluit uit wie he, dat begrijp je)!
Blush ; ik haat het ook hoor, maar idd voor de tv is een stuk fijner! Alleen moet ik je zeggen dat ik heel vaak te lui ben om de strijkplank te pakken en dan ligt er alsnog een hele berg na een tijdje!
Jetje ; gaaf zeg dattie in een groot bed ligt, wat wordt ie groot dan he! Hoop dat het goed gaat en ie wat beter slaapt nu!
Wij gaan nog even een filmpje kijken en dan slapen, morgen gaat om 6 uur het wekkertje weer!
Gast- Gast
Hoooi Lady´s,
Ik kom snel weer uitgebreid reageren hoor. Maar ons lieve ventje is weer erg ziek met hoge koorts (40/40+ graden). Morgen gelijk het ziekenhuis weer bellen Hij is pas geopereerd, juist omdat hij zoveel ziek is. Nu heeft hij weer erg veel pijn.
Maar ik ben super trots op hem. Vandaag is hij 14 maanden oud en gisteren ging hij ineens losstaan (deed hij al vaker perongeluk, maar dit keer was het opzettelijk). Zomaar heel even. Vandaag ging hij steeds een halve meter van de tafel afstaan, liet dan de tafel los En toen waren daar de eerste 3 losse stapjes. Echt mama´s kanjer!!!!
Nu zal het lopen wel snel komen!
En ik ben een half uur geleden ongesteld geworden!! Op naar het volgende eitje
Ik kom snel weer uitgebreid reageren hoor. Maar ons lieve ventje is weer erg ziek met hoge koorts (40/40+ graden). Morgen gelijk het ziekenhuis weer bellen Hij is pas geopereerd, juist omdat hij zoveel ziek is. Nu heeft hij weer erg veel pijn.
Maar ik ben super trots op hem. Vandaag is hij 14 maanden oud en gisteren ging hij ineens losstaan (deed hij al vaker perongeluk, maar dit keer was het opzettelijk). Zomaar heel even. Vandaag ging hij steeds een halve meter van de tafel afstaan, liet dan de tafel los En toen waren daar de eerste 3 losse stapjes. Echt mama´s kanjer!!!!
Nu zal het lopen wel snel komen!
En ik ben een half uur geleden ongesteld geworden!! Op naar het volgende eitje
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Jeetje Jazz, sterkte
Muppetje- Ratel
Amber: oh spannende week voor jou meid…
Parels: oh dat is zeker een mooi kado zeg!
Puggle: leuk zeg dat jullie weer oom en tante worden! Zou wel leuk zijn als jullie dan samen zwanger zijn…….
Jazzlyn: oh balen meid dat ie weer zo ziek is. Sterkte meid
Helaas was het vanmorgen weer kwart over 5, maar hij is niet zijn bed uitgekomen dus ik was stiekem wel apetrots op hem. Hopen dat het vandaag net al te slecht weer wordt, kunnen we lekker naar buiten…
Fijne dag meiden!
Parels: oh dat is zeker een mooi kado zeg!
Puggle: leuk zeg dat jullie weer oom en tante worden! Zou wel leuk zijn als jullie dan samen zwanger zijn…….
Jazzlyn: oh balen meid dat ie weer zo ziek is. Sterkte meid
Helaas was het vanmorgen weer kwart over 5, maar hij is niet zijn bed uitgekomen dus ik was stiekem wel apetrots op hem. Hopen dat het vandaag net al te slecht weer wordt, kunnen we lekker naar buiten…
Fijne dag meiden!
Gast- Gast
Jazzlyn: Wat naar dat je zoontje zo ziek is, sterkte! Wel super dat hij zijn eerste stapjes gezet heeft, kan me voorstellen dat je super trots bent!
Amber: Wordt idd weer spannend voor je! Ik hoop voor je dat het raak is, en dat alles dan ook helemaal goed mag gaan!!!
Puggle: Wat leuk dat je weer tante wordt! En wat fijn dat het dan zoveel sneller gegaan is dan de vorige keer!
Amber: Wordt idd weer spannend voor je! Ik hoop voor je dat het raak is, en dat alles dan ook helemaal goed mag gaan!!!
Puggle: Wat leuk dat je weer tante wordt! En wat fijn dat het dan zoveel sneller gegaan is dan de vorige keer!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
zaterdagavond alweer bloed verloren. Vk gebeld, kon vanmorgen langskomen, gelukkig was weer alles goed Weer een opluchting. Waarschijnlijk vaatjes van de baarmoedermond of een laagliggende placenta. Zeverwacht nu geen miskraam meer, maar evengoed bellen als ik weer bloed verlies (na vandaag, want door inwendige echo weer wat meer gaan bloeden..) Sorry dat ik alleen ff update over mezelf geef, zitten nog steeds midden in de verhuizing e wonen nu even bij mijn schoonouders, super lieve mensen, maar ben heel blij als ik weer een eigen plekje heb met mijn man!
Poisongirl- Kletskop
- Aantal berichten : 1642
Punten : 1809
Ja vind het zelf ook erg leuk om weer tante te worden! Spannend hoor.
Jetje, wat knal van je zoontje zeg dat hij mooi in zjjn bedje is gebleven
Poisongirl, vervelend weer zeg maar wel fijn dat alles goed is!
Zo wij vertrekken nu lekker naar antwerpen om te winkelen tot vanavond!
Jetje, wat knal van je zoontje zeg dat hij mooi in zjjn bedje is gebleven
Poisongirl, vervelend weer zeg maar wel fijn dat alles goed is!
Zo wij vertrekken nu lekker naar antwerpen om te winkelen tot vanavond!
Gast- Gast
amber: weer bijna testen! spannend zeg!! ik zie dat je na je miskraam een cyclus van 31 heb gehad, super netjes zeg! echt heel fijn dat je lichaam het weer allemaal netjes oppakt!
ik ga heeeel hard voor je duimen!!
poisongirl: wat vervelend zeg dat je weer bloed bent verloren, maar toch erg fijn dat er niets aan de hand is met de beeb!! hele gerustelling! wanneer heb je je termijnecho, over 2 weekjes zoiets?
poisongirl: wat vervelend zeg dat je weer bloed bent verloren, maar toch erg fijn dat er niets aan de hand is met de beeb!! hele gerustelling! wanneer heb je je termijnecho, over 2 weekjes zoiets?
joyce0606- Kletskop
- Aantal berichten : 2710
Punten : 2902
joyce0606 schreef:amber: weer bijna testen! spannend zeg!! ik zie dat je na je miskraam een cyclus van 31 heb gehad, super netjes zeg! echt heel fijn dat je lichaam het weer allemaal netjes oppakt!
Dankjewel, wat lief van je!!!! Ja ben ook echt blij hoe mijn lichaam het oppakt. Nu hopen op een een mooie positieve test eind van de week
Amber-- Ratel
Pagina 17 van 40 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 28 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 17 van 40
Permissies van dit forum: