Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+31
mo-lola
L!ND@
Floor
Printje
joyce0606
Pien
Filoria
Live Laugh Love
studiebol
Earane
lievelien
Poisongirl
Koffieleut
Alyssa
Clapperdie
Aimee
Paper Crown
Triesje1983
bolus26
Jazzlyn
Caresses
Linnie1985
_Blush_
Happy
Creabea_28
Lindsya
Amber-
Curious
SparklingEyes
Muppetje
Lejow
35 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 40 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Gast wo 6 jul 2011 - 23:27

Ah jammer!
Het is nooit leuk om een negatieve test te krijgen als je op een positieve hoopt, maar meestal genereert zoiets idd wel weer rust en kom je met beide benen op de grond!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Pien wo 6 jul 2011 - 23:29

Linnie1985 schreef:
Het is negatief, maja zoals je zei maybe te vroeg. Als de ongi niet door zet en me van de week nog zo vaag voel, ga ik er nog eens aan wagen.

Ben nu wel wat minder gestrest.
ga er nou niet gelijk van uit dat je te vroeg getest hebt, ga er van uit dat je gewoon ongesteld word en dat deze maand je cyclus iets anders is als normaal...

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Linnie1985 wo 6 jul 2011 - 23:37

Pien schreef:
Linnie1985 schreef:
Het is negatief, maja zoals je zei maybe te vroeg. Als de ongi niet door zet en me van de week nog zo vaag voel, ga ik er nog eens aan wagen.

Ben nu wel wat minder gestrest.
ga er nou niet gelijk van uit dat je te vroeg getest hebt, ga er van uit dat je gewoon ongesteld word en dat deze maand je cyclus iets anders is als normaal...

Ik weet t nog niet. Ik merk het wel aan hoe lang ik bloed verlies. En tja ben dan wel blij dat het op mijn vrije dag is en niet als ik aan het werk ben. Normaal heb ik ook heel erg kramp in mijn buik en nu heb ik gewoon nergens last van. Het is gewoon totaal onverwachts, want ik hou precies in mijn agenda bij wanneer ik ongi moet worden.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Pien wo 6 jul 2011 - 23:47

Linnie1985 schreef:
Ik weet t nog niet. Ik merk het wel aan hoe lang ik bloed verlies. En tja ben dan wel blij dat het op mijn vrije dag is en niet als ik aan het werk ben. Normaal heb ik ook heel erg kramp in mijn buik en nu heb ik gewoon nergens last van. Het is gewoon totaal onverwachts, want ik hou precies in mijn agenda bij wanneer ik ongi moet worden.

ik heb mn leven lang een hele regelmatige cyclus gehad. Gek genoeg toen wij in maart vorig jaar voor een kindje gingen had ik ineens hele andere cyclussen. Ineens uitlopers tot 33 dagen, 35 dagen, dan weer 25 dagen, 31 dagen... gek genoeg heb ik toch positief getest met 3 weken en 1 dag.

ik heb zelf trouwens nooit een innestelingsbloeding gehad, uberhaupt nooit bloed verloren tijdens de zwangerschap dus daar weet ik verder weinig van.

Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Lejow do 7 jul 2011 - 3:12

Pfffff word nerveus vanmezelf...
Wat nou als de cyclus van vorige maand een uitschieter was, en het deze maand gewoon weer 26 dagen is. Dan is dat al zondag... Ik wil TESTEN
ik wil ZWANGER ZIJN
ik wil een BAAAAABBBYYYYYYYYYYYYYYy
bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Amber- do 7 jul 2011 - 3:18

Lejow schreef:Pfffff word nerveus vanmezelf...
Wat nou als de cyclus van vorige maand een uitschieter was, en het deze maand gewoon weer 26 dagen is. Dan is dat al zondag... Ik wil TESTEN
ik wil ZWANGER ZIJN
ik wil een BAAAAABBBYYYYYYYYYYYYYYy
bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce

hahah.. Zou het ook respect vinden als je kunt wachten tot volgende zaterdag, zou het zelf niet kunnen..
Voel je iets?

Muppet hoe was het?
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Lejow do 7 jul 2011 - 3:22

Ik voel niets, helemaal niets nothing noppes naaaaaaadaa
Vorige ronde was ik echt werkelijk KOTS misselijk, kon zo over iemands schoenen heen ....

En nu voel ik noppes, maja der zijn ook zat vrouwen die niets voelen, dus misschien ben ik der wel 1

En ik ARRGHHHH
Maak mezelf gek.. De dagen gaan supersnel voorbij, en tergelijkertijd kruipt alles.. Nog 'maar' 9 daagjes wachten, dat MOET ik toch gewoon vol kunnen houden.
*denk eraan Lejow, dat je maar 1 test heb, dus voor jan lul testen is zonde, dus je kunt beter wachten tot zaterdag....*
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Amber- do 7 jul 2011 - 3:33

Lejow schreef:Ik voel niets, helemaal niets nothing noppes naaaaaaadaa
Vorige ronde was ik echt werkelijk KOTS misselijk, kon zo over iemands schoenen heen ....

En nu voel ik noppes, maja der zijn ook zat vrouwen die niets voelen, dus misschien ben ik der wel 1

En ik ARRGHHHH
Maak mezelf gek.. De dagen gaan supersnel voorbij, en tergelijkertijd kruipt alles.. Nog 'maar' 9 daagjes wachten, dat MOET ik toch gewoon vol kunnen houden.
*denk eraan Lejow, dat je maar 1 test heb, dus voor jan lul testen is zonde, dus je kunt beter wachten tot zaterdag....*

Very Happy

En inderdaad of je wel of niet wat voelt zegt niets, spannend!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Triesje1983 do 7 jul 2011 - 3:57

Hey meiden,

even ego vandaag hoor:

Vandaag een zware dag gehad. Wat ik al had verwacht gebeurde... Mijn man brak op het moment dat zijn neef de kerk weer uitgedragen werd...Wat is dat heftig om mee te maken zeg om je man te zien breken. Ook op de begraafplaatszelf, toen hij de roos op de kist gooide en we weer wegliepen, brak hij nog een keer...
De dienst was heel mooi (al ken ik totaal geen kerkliederen) en het broertje van de neef van Andres had een heel mooi filmpje gemaakt met foto's van zijn broer en een muziekje erachter. Echt heel mooi en emotioneel.
Ik heb het zelf ook niet drooggehouden. Een paar keer even moeten huilen. Ik heb nu ook hoofdpijn en zit te twijfelen of ik naar de BBQ op het werk moet gaan. Mijn man zegt dat ik gewoon moet gaan, maar ik twijfel. Ik kleed me zo in iedergeval wel om en zie het dan wel... misschien dat ik toch maar gewoon ga en dan wel zie hoe het gaat...
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Muppetje do 7 jul 2011 - 6:03

Ook hier even een ego berichtje.

De uitslagen van ons bloed waren goed, beiden geen enge ziektes onder de leden. Mijn hormoonwaardes waren goed, er was alleen wel aan te zien dat ik geen eisprong had gehad.

Mijn man is goedgekeurd, dus dat is in ieder geval fijn.

Toen kreeg ik eerst een inwendig onderzoek, die eendenbek vond ik helemaal niets, bah.
Daarna een echo, dat viel me reuze mee
ik heb PCO, er waren aan beide kanten meerdere eitjes te zien. Het was niet helemaal typisch PCO-beeld omdat er aan een kant wel een eitje gegroeid was tot een centimeter, terwijl er normaal met PCO niet een eitje groter is dan de rest. Toch schaen ze het eronder en is de behandeling ook hetzelfde.

Over twee weken heb ik weer een afspraak en dan krijg ik de uitslag van het uitstrijkje. Als dat allemaal goed is wekken ze een menstruatie op en krijg ik clomid. Ze moeten nog beslissen of ik dan tijdens de cyclus echo's krijg om te zien of het aanslaat.

Ik had het wel verwacht, maar toch, het is niet leuk om te horen. Maar we zijn er allebei wel positief onder, het komt wel goed....

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820

Bericht  Lejow do 7 jul 2011 - 6:16

Nou wel prettig dat er nu in ieder geval iets gaat gebeuren Muppetje! !Hoop dat jullie de twee weken een beetje door kunnen komen met elkaar!

En Triesje, zulke dingen blijven altijd verdrietig Sad Zeker als het zo'n jong iemand is. Ik wens jullie veel sterkte de komende tijd!

@ All, typte ik vanmiddag nog nergens last van te hebben, ben ik nu weer kots misselijk.. bah bah!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jazzlyn do 7 jul 2011 - 6:44

Triesje, veel sterkte nog! Wat een zware dag moet het geweest zijn!

Lejow, wat spannend weer!

Muppet, jij ook aan de clomid dus!

Amber, hoe is het met jou?

Voor degene die ik vergeten ben sorry..

Hier vandaag weer een echo gehad. Het eitje van 12 mm was nu verdwenen, totaal geen groei. Dus ik gaf aan, krijg ik nu medicijnen om ongi op te wekken? Maar nee, ze willen mij niet zolang laten wachten angel We kiezen nu dus voor een restart in eigen cyclus. Op dag 17 (vandaag dus), gestart met Clomid 100. Vandaag is dus eigenlijk weer dag 3 (dan begin je normaal met de clomid).. Spannend dus weer. Wel zat er nu nog meer vocht in mijn baarmoeder, wat ook aardig pijn doet.

x
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Lejow do 7 jul 2011 - 6:45

Ok, spannend dus Jazzlyn!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Muppetje do 7 jul 2011 - 6:47

Spannend Jazz
Maar is het niet beter als ze eerst een menstruatie opwekken?

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Jazzlyn do 7 jul 2011 - 6:49

Muppetje schreef:Spannend Jazz
Nou dat is de standaard procedure. Maar omdat ik totaal geen eigroei had is het niet noodzakelijk of slechter om gelijk door te gaan. Het scheelt mij bijna 4 weken wachten! (2 weken pillen slikken, tot 2 weken erna dat je pas ongesteld wordt). Mijn baarmoederslijmvlies was van goede kwaliteit en door de situatie besluiten ze dan wel eens buiten de standaarden om.
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Muppetje do 7 jul 2011 - 6:53

Jazzlyn schreef:
Muppetje schreef:Spannend Jazz
Nou dat is de standaard procedure. Maar omdat ik totaal geen eigroei had is het niet noodzakelijk of slechter om gelijk door te gaan. Het scheelt mij bijna 4 weken wachten! (2 weken pillen slikken, tot 2 weken erna dat je pas ongesteld wordt). Mijn baarmoederslijmvlies was van goede kwaliteit en door de situatie besluiten ze dan wel eens buiten de standaarden om.

Oh, ok, naja, das wel fijn dan.

T is allemaal nog n beetje nieuw voor mij... Wink

-------

https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=10947

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: