Voor een kindje in 2011!
+31
mo-lola
L!ND@
Floor
Printje
joyce0606
Pien
Filoria
Live Laugh Love
studiebol
Earane
lievelien
Poisongirl
Koffieleut
Alyssa
Clapperdie
Aimee
Paper Crown
Triesje1983
bolus26
Jazzlyn
Caresses
Linnie1985
_Blush_
Happy
Creabea_28
Lindsya
Amber-
Curious
SparklingEyes
Muppetje
Lejow
35 plaatsers
Pagina 30 van 40
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Muppetje schreef:Amber, hebbie m inmiddels? Bevalt ie?
Ja we hebben hem!! Hij is mooi en bevalt helemaal super
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
amber22 schreef:Muppetje schreef:Amber, hebbie m inmiddels? Bevalt ie?
Fijn!
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Amber, hebbie m inmiddels? Bevalt ie?
Fijn!
Hoe is het met jou?
Amber-- Ratel
Prima hoor!
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Prima hoor!
We hebben alweer bijna weekend.. Nog maar 1 dagje werken. De week ging weer erg snel!!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:Prima hoor!
We hebben alweer bijna weekend.. Nog maar 1 dagje werken. De week ging weer erg snel!!
Absoluut....
Ik heb vandaag trouwens mn kleren binnen gekregen, jeej
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Prima hoor!
Absoluut....
Ik heb vandaag trouwens mn kleren binnen gekregen, jeej
Leuk, en allemaal zo leuk als je dacht? staan ze ergens in een ander topic?
Amber-- Ratel
Ja, ja, en ja
Zal ff de pagina opzoeken
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Ja, ja, en ja
Amber-- Ratel
Laatst gekocht topic, pagina 27. Alleen het bovenste jurkje is de kler anders van, die heb ik in het paars.
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Laatst gekocht topic, pagina 27. Alleen het bovenste jurkje is de kler anders van, die heb ik in het paars.
super leuk!!!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:Laatst gekocht topic, pagina 27. Alleen het bovenste jurkje is de kler anders van, die heb ik in het paars.
super leuk!!!
Dank udank u, het staat ook superleuk
Voor manlief had ik een trui, n tshirt en n bloesje gekocht, ook allemaal geslaagd
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Laatst gekocht topic, pagina 27. Alleen het bovenste jurkje is de kler anders van, die heb ik in het paars.
super leuk!!!
Dank udank u, het staat ook superleuk
Voor manlief had ik een trui, n tshirt en n bloesje gekocht, ook allemaal geslaagd
weer goed geslaagd dus!
Ik heb genoeg geld uit gegeven vandaag, de auto hahaha!
Amber-- Ratel
Ja, jij wint.
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Ja, jij wint.
haha
Amber-- Ratel
Nog 1 dag werken.. dan vakantie
En dan worden jullie vast gek van me, want dan zal ik flink veel posten op t forum hahaha
En dan worden jullie vast gek van me, want dan zal ik flink veel posten op t forum hahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Nog 1 dag werken.. dan vakantie
grrrrrrrrrrrr ik ben jaloers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ga je trouwens nog op vakantie?
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Lejow schreef:Nog 1 dag werken.. dan vakantie
Ja, ik ook. Maar geniet ervan Lejow
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:amber22 schreef:Lejow schreef:Nog 1 dag werken.. dan vakantie
Ja, ik ook. Maar geniet ervan Lejow
Nopie, laatste beetje sparen voor de auto, we zijn er bijna, nog een week of 4 en dan kunnen we hem halen!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Ooh vakantie, ik wil ooooook... Maar ik heb in augustus 3 weken . Gelukkig zijn er op't werk wel 'vakantie-uren'. Telkens van 9 tot 16u in plaats van 9 tot 18u.
Weet je, 't is ook niet echt het schuldgevoel waar ik door twijfel, maar in januari zal ik 35u/week werken en er is eigenlijk geen kans dat ik na een eventuele bevalling minder uren kan gaan doen. Ik zou het ideaal vinden om 30u te werken, maar (voorlopig?) zit dat er dus niet in... Daar kan ik me dus echt al druk om maken en ik ben nog niet eens zwanger !! 35u/week werken in combinatie met een kindje lijkt me niet zo simpel... Maar dat zijn zorgen voor later zeker?
Weet je, 't is ook niet echt het schuldgevoel waar ik door twijfel, maar in januari zal ik 35u/week werken en er is eigenlijk geen kans dat ik na een eventuele bevalling minder uren kan gaan doen. Ik zou het ideaal vinden om 30u te werken, maar (voorlopig?) zit dat er dus niet in... Daar kan ik me dus echt al druk om maken en ik ben nog niet eens zwanger !! 35u/week werken in combinatie met een kindje lijkt me niet zo simpel... Maar dat zijn zorgen voor later zeker?
_Blush_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 245
Punten : 263
Lekker hoor lejow, eindelijk vakantie! Ben je 6 weken vrij?
Blush: ik zou me als ik jou was nog niet te druk maken om je werk hoor. Voor alles is een oplossing, dus ook wel voor jouw aantal te werken uren. Ik vond het ook lastig om te vertellen op mijn werk omdat ik net verhoging van mijn uren had gehad, maar mijn leidinggevende deed echt helemaal niet moeilijk en was zelfs erg enthousiast!
Muppetje, amber, puggle en anderen: hoe gaat het met jullie?
Ik blijf af en toe toch nog met jullie meekletsen hoor, al vind ik niet echt meer aansluiting... ik durf gewoon nog niet in een zwangerentopic mee te schrijven tot ik die 12 weken grens heb bereikt. Woensdag hebben we weer een echo en ik ben echt heeeeeeeeel zenuwachtig! Aan de ene kant heb ik het gevoel dat het allemaal wel goed gaat: ik wil ook het liefst al van alles kopen aan de andere kant ben ik bang dat er woensdag geen kloppend hartje meer te zien is. Ik zit mezelf dus lekker gek te maken...
Blush: ik zou me als ik jou was nog niet te druk maken om je werk hoor. Voor alles is een oplossing, dus ook wel voor jouw aantal te werken uren. Ik vond het ook lastig om te vertellen op mijn werk omdat ik net verhoging van mijn uren had gehad, maar mijn leidinggevende deed echt helemaal niet moeilijk en was zelfs erg enthousiast!
Muppetje, amber, puggle en anderen: hoe gaat het met jullie?
Ik blijf af en toe toch nog met jullie meekletsen hoor, al vind ik niet echt meer aansluiting... ik durf gewoon nog niet in een zwangerentopic mee te schrijven tot ik die 12 weken grens heb bereikt. Woensdag hebben we weer een echo en ik ben echt heeeeeeeeel zenuwachtig! Aan de ene kant heb ik het gevoel dat het allemaal wel goed gaat: ik wil ook het liefst al van alles kopen aan de andere kant ben ik bang dat er woensdag geen kloppend hartje meer te zien is. Ik zit mezelf dus lekker gek te maken...
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Dat lijkt me inderdaad lastig Aimee.. Ik denk dat ik ook continu in onzekerheid zou zitten..
Kreeg vandeweek het bericht dat het kindje van een kennis van mij met 21 weken zwangerschap geboren is. Het bleek een extreme vorm van dwerggroei te hebben.. Het kindje heeft nog 3 uur mogen leven en is toen gestorven. De bevalling is heel heftig en zwaar geweest.
Bah van dit soort verhalen word je toch nie vrolijk...
Ik heb inderdaad 6 weken vakantie nu!! Ben der zo aan toe pffff. Eigenlijk is het 5,5 week, want de laatste week is het alweer inrichten van de klas, en terugkom vergadering enz!
Kreeg vandeweek het bericht dat het kindje van een kennis van mij met 21 weken zwangerschap geboren is. Het bleek een extreme vorm van dwerggroei te hebben.. Het kindje heeft nog 3 uur mogen leven en is toen gestorven. De bevalling is heel heftig en zwaar geweest.
Bah van dit soort verhalen word je toch nie vrolijk...
Ik heb inderdaad 6 weken vakantie nu!! Ben der zo aan toe pffff. Eigenlijk is het 5,5 week, want de laatste week is het alweer inrichten van de klas, en terugkom vergadering enz!
Lejow- Lady Post-a-lot
Hallo Meiden!!
@ Lejow, leuk hoor bijna de nieuwe auto. Gewoon thuis kun je ook lekker vakantie vieren!
Wat een heftig verhaal zeg.. word je inderdaad niet vrolijk van.
@ Blush, wel fijn die vakantie uren op je werk! En inderdaad probeer je over je werk niet zo druk te maken. Tegen de tijd dat het zover is gewoon goed nadenken wat je wil en kijken op je werk wat de mogelijkheden zijn.
@ Aimee, gezellig dat je weer wat van je laat horen. Je mag nog steeds gewoon hier meeschrijven hoor. Spannend woensdag weer een echo, duim voor je dat alles goed is!
Met mij alles goed! niets bijzonder te vertellen eigenlijk. Moet nog even wachten en over een week ongeveer denk ik weer mijn eisprong
@ Lejow, leuk hoor bijna de nieuwe auto. Gewoon thuis kun je ook lekker vakantie vieren!
Wat een heftig verhaal zeg.. word je inderdaad niet vrolijk van.
@ Blush, wel fijn die vakantie uren op je werk! En inderdaad probeer je over je werk niet zo druk te maken. Tegen de tijd dat het zover is gewoon goed nadenken wat je wil en kijken op je werk wat de mogelijkheden zijn.
@ Aimee, gezellig dat je weer wat van je laat horen. Je mag nog steeds gewoon hier meeschrijven hoor. Spannend woensdag weer een echo, duim voor je dat alles goed is!
Met mij alles goed! niets bijzonder te vertellen eigenlijk. Moet nog even wachten en over een week ongeveer denk ik weer mijn eisprong
Amber-- Ratel
Ha meisjes!
Sorry voor het weinige reageren de afgelopen week, maar ik had gewoon vrij weinig te vertellen! Was ook de hele week zenuwachtig voor vandaag, de 20-weken echo, dus heb veel geslapen enzovoorts zodat de tijd lekker snel ging haha
@ Aimee ; je kan gewoon mee blijven schrijven joh, je bent iig niet de enige zwangere! Hoe zou het bijv. met Poisongirl zijn? En Chocolate, helemaal uit het begin, zou die niet zo langzamerhand moeten bevallen ofzo?
@ Blush ; overal valt wel een mouw aan te passen, joh! Het is eerst nog maar de vraag of en na hoelang je zwanger mag raken, en daarna kan je verder kijken! Elke werkgever houdt toch een beetje rekening met een zwangerschap als ze (jonge) vrouwen aannemen!
@ Lejow ; ik ben stinkend jaloers op je! Vakantie én een gloednieuwe Seat Ibiza, lekker zeg!
Ik moet nu nog 6 weken tot mn vakantie half augustus, dan 2 weken vrij, en dan nog 6 weken tot mn verlof, lekker zeg!
@ all ;
vandaag dus de 20-weken echo gehad, omdat mijn neefje is overleden extra gecheckt op (hart)afwijkingen, en alles zag er prima uit! Alleen is het een klein eigenwijsje, we hebben geen 'mooie' foto's .. kon mij weinig schelen, we krijgen namelijk wat ik stiekem het allerliefste wou, een MEID! Ik was net zo blij met een jongen geweest, maar in mijn hart voelde ik me toch een meisjesmama, en dat ben ik nu (bijna)! Fijn zeg!
We kunnen nu lekker gaan shoppen, zo gaan we morgen een roze kroonluchter uitzoeken voor in de babykamer! En volgende week met mijn schoonmoeder naar de markt voor stof voor de gordijnen en het kussen voor de grote stoel op de babykamer! Leuk zeg!
Sorry voor het weinige reageren de afgelopen week, maar ik had gewoon vrij weinig te vertellen! Was ook de hele week zenuwachtig voor vandaag, de 20-weken echo, dus heb veel geslapen enzovoorts zodat de tijd lekker snel ging haha
@ Aimee ; je kan gewoon mee blijven schrijven joh, je bent iig niet de enige zwangere! Hoe zou het bijv. met Poisongirl zijn? En Chocolate, helemaal uit het begin, zou die niet zo langzamerhand moeten bevallen ofzo?
@ Blush ; overal valt wel een mouw aan te passen, joh! Het is eerst nog maar de vraag of en na hoelang je zwanger mag raken, en daarna kan je verder kijken! Elke werkgever houdt toch een beetje rekening met een zwangerschap als ze (jonge) vrouwen aannemen!
@ Lejow ; ik ben stinkend jaloers op je! Vakantie én een gloednieuwe Seat Ibiza, lekker zeg!
Ik moet nu nog 6 weken tot mn vakantie half augustus, dan 2 weken vrij, en dan nog 6 weken tot mn verlof, lekker zeg!
@ all ;
vandaag dus de 20-weken echo gehad, omdat mijn neefje is overleden extra gecheckt op (hart)afwijkingen, en alles zag er prima uit! Alleen is het een klein eigenwijsje, we hebben geen 'mooie' foto's .. kon mij weinig schelen, we krijgen namelijk wat ik stiekem het allerliefste wou, een MEID! Ik was net zo blij met een jongen geweest, maar in mijn hart voelde ik me toch een meisjesmama, en dat ben ik nu (bijna)! Fijn zeg!
We kunnen nu lekker gaan shoppen, zo gaan we morgen een roze kroonluchter uitzoeken voor in de babykamer! En volgende week met mijn schoonmoeder naar de markt voor stof voor de gordijnen en het kussen voor de grote stoel op de babykamer! Leuk zeg!
Gast- Gast
Ik ben jaloers op jou hahaha
je bent zwanger!!!
je bent zwanger!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 30 van 40 • 1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 30 van 40
Permissies van dit forum: