Voor een kindje in 2011!
+31
mo-lola
L!ND@
Floor
Printje
joyce0606
Pien
Filoria
Live Laugh Love
studiebol
Earane
lievelien
Poisongirl
Koffieleut
Alyssa
Clapperdie
Aimee
Paper Crown
Triesje1983
bolus26
Jazzlyn
Caresses
Linnie1985
_Blush_
Happy
Creabea_28
Lindsya
Amber-
Curious
SparklingEyes
Muppetje
Lejow
35 plaatsers
Pagina 32 van 40
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Parels: nog wat leuks gevonden voor je meisje?
Aimee: goed dat je er toch van geniet meid. En die horrorverhalen vond ik ook altijd vreselijk, maar gek genoeg ging ik ze toch lezen…
Puggle: we hadden een kersenhouten vloer, maar helaas dikke waterschade gehad. Nu hebben we een grijs eiken vloer uitgezocht. Oh ik kan me je frustratie zo voorstellen meid. Bah als je nou maar gewoon ongesteld zou worden. Bah ook nog koopzondag.
Muppetje: nog wat gekocht? En hoe was Mary Poppins?
Lejow: ooh spannend weer meid.
Amber: hoe was tropical night?
Blush: oh jij moet ook weer aan de bak!
Wat leuk trouwens al die creatieve bakkers hier. Ik ben daar echt niet goed in...
Hier ook vrij weinig nieuws. Nog steeds niet ongesteld… Vanmiddag op ziekenbezoek bij een goede vriend die geopereerd is en verder aan de bak in het huis.
Aimee: goed dat je er toch van geniet meid. En die horrorverhalen vond ik ook altijd vreselijk, maar gek genoeg ging ik ze toch lezen…
Puggle: we hadden een kersenhouten vloer, maar helaas dikke waterschade gehad. Nu hebben we een grijs eiken vloer uitgezocht. Oh ik kan me je frustratie zo voorstellen meid. Bah als je nou maar gewoon ongesteld zou worden. Bah ook nog koopzondag.
Muppetje: nog wat gekocht? En hoe was Mary Poppins?
Lejow: ooh spannend weer meid.
Amber: hoe was tropical night?
Blush: oh jij moet ook weer aan de bak!
Wat leuk trouwens al die creatieve bakkers hier. Ik ben daar echt niet goed in...
Hier ook vrij weinig nieuws. Nog steeds niet ongesteld… Vanmiddag op ziekenbezoek bij een goede vriend die geopereerd is en verder aan de bak in het huis.
Gast- Gast
Op welke dag zit je Jetje?
Haha Blush, ik vind je omschrijving over hoe ze eruit zien iet wat cryptisch... En ach, smaak is ook niet geheel onbelangrijk!
Hier komt FoolishSam zo de woezel en pip taart halen, daarna moet de kattenbak gedaan en er moet even gestofzuig worden. En als het dan lekker weer is, wil ik lekker een stukje gaan fietsen met mijn vriend. Hij heeft vorige week de fiets die hier nog in de schuur stond even voor me opgeknapt, dus nu kan ik ook weer heerlijk fietsen!
Haha Blush, ik vind je omschrijving over hoe ze eruit zien iet wat cryptisch... En ach, smaak is ook niet geheel onbelangrijk!
Hier komt FoolishSam zo de woezel en pip taart halen, daarna moet de kattenbak gedaan en er moet even gestofzuig worden. En als het dan lekker weer is, wil ik lekker een stukje gaan fietsen met mijn vriend. Hij heeft vorige week de fiets die hier nog in de schuur stond even voor me opgeknapt, dus nu kan ik ook weer heerlijk fietsen!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Goede morgen allemaal!
Mary Poppins was erg leuk, we hebben een super gezellige dag gehad.
Jetje, ik heb dit jurkje en drie shirtjes waar ik geen plaatjes van kan vinden gekocht.
Verder weet ik het even niet dames, ik zal later even op iedereen reageren.
Mary Poppins was erg leuk, we hebben een super gezellige dag gehad.
Jetje, ik heb dit jurkje en drie shirtjes waar ik geen plaatjes van kan vinden gekocht.
Verder weet ik het even niet dames, ik zal later even op iedereen reageren.
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Lejow: ik zit op dag 37 nu. Druk dagje voor de boeg dus..
Muppet: leuk dat jurkje!! Klinkt als een geslaagd dagje!
Zo hier is de vloer in de woonkamer eruit. Nu nog even de laatste restjes beton wegvegen en we zijn klaar voor de nieuwe vloer
Muppet: leuk dat jurkje!! Klinkt als een geslaagd dagje!
Zo hier is de vloer in de woonkamer eruit. Nu nog even de laatste restjes beton wegvegen en we zijn klaar voor de nieuwe vloer
Gast- Gast
wooww, wat een leuk jurkje!!!!
Hmm, dag 37, dan mag het inderdaad nu wel eens komen :S
Hmm, dag 37, dan mag het inderdaad nu wel eens komen :S
Lejow- Lady Post-a-lot
Dank Jetje en Lejow. Ik ben er zelf ook echt héél blij mee
Muppetje- Ratel
Inderdaad leuk jurkje Muppetje, al is het niet helemaal mijn stijl, ik vind het wel leuk!
Jetje ; heb niks kunnen vinden nog, omdat er nog allemaal zomer(sale) in de winkels hangt en onze kleine meid pas in de winter komt, dan vind ik het zonde om nu al veel te kopen, volgend jaar hangt er ook vast genoeg mooi zomerspul voor dr!
Puggle ; werkse dan maar he! Hoop echt dat na deze strip je cyclus op gang komt, ik vind het heel knap dat je de kracht uberhaupt hebt gevonden om weer aan de pil te gaan terwijl een compleet tegenovergestelde wens aanwezig is.
Lejow ; je hebt het er maar druk mee met je taarten! Is het ook echt een 'bijbaantje' zeg maar? Het is neem ik aan toch geen charity?
Hier hangt eindelijk de kapstok op, en jeminee dat ruimt lekker op zeg! Eerst hingen alle jassen door het hele huis heen en vooral over de stoelen in de woonkamer .. ook hebben we een lamp voor in de woonkamer, simpele spotjes, en zijn we nog even de Prenatal ingelopen. We moeten nog een voetenzak voor de Easywalker, en ze hadden van alle kinderwagenmerken voetenzakken behalve van Easywalker haha, zo jammer!
We wilden gisteren eigenlijk eerst met mn vriends auto weggaan, maar die startte ineens niet meer! Hij deed echt helemaal niks .. en toen die vanochtend weer eens testte, deed ie het ineens wel! Zo raar, maar gelukkig maar! Nu is hij eerst wat gamen bij vrienden, en daarna gaan ze naar de KFC en Transformers 3(d) .. Heerlijk relaxt dagje voor mij dus!
Gisteren heb ik ook alles onder elkaar gezet wat we nog moeten halen, voorlopig is alleen de box besteld, de babykamer en de kinderwagen (die staat al bij mn ouders). Dat zijn dus minimaal 2 a4tjes geworden haha. Ook heb ik 2 modelkaartjes aangevraagd voor geboortekaartjes. Ik weet niet wat een normale tijd is om dat te bestellen, aan te schaffen e.d. maar het geeft mij iets meer rust als ik overzicht heb!
Jetje ; heb niks kunnen vinden nog, omdat er nog allemaal zomer(sale) in de winkels hangt en onze kleine meid pas in de winter komt, dan vind ik het zonde om nu al veel te kopen, volgend jaar hangt er ook vast genoeg mooi zomerspul voor dr!
Puggle ; werkse dan maar he! Hoop echt dat na deze strip je cyclus op gang komt, ik vind het heel knap dat je de kracht uberhaupt hebt gevonden om weer aan de pil te gaan terwijl een compleet tegenovergestelde wens aanwezig is.
Lejow ; je hebt het er maar druk mee met je taarten! Is het ook echt een 'bijbaantje' zeg maar? Het is neem ik aan toch geen charity?
Hier hangt eindelijk de kapstok op, en jeminee dat ruimt lekker op zeg! Eerst hingen alle jassen door het hele huis heen en vooral over de stoelen in de woonkamer .. ook hebben we een lamp voor in de woonkamer, simpele spotjes, en zijn we nog even de Prenatal ingelopen. We moeten nog een voetenzak voor de Easywalker, en ze hadden van alle kinderwagenmerken voetenzakken behalve van Easywalker haha, zo jammer!
We wilden gisteren eigenlijk eerst met mn vriends auto weggaan, maar die startte ineens niet meer! Hij deed echt helemaal niks .. en toen die vanochtend weer eens testte, deed ie het ineens wel! Zo raar, maar gelukkig maar! Nu is hij eerst wat gamen bij vrienden, en daarna gaan ze naar de KFC en Transformers 3(d) .. Heerlijk relaxt dagje voor mij dus!
Gisteren heb ik ook alles onder elkaar gezet wat we nog moeten halen, voorlopig is alleen de box besteld, de babykamer en de kinderwagen (die staat al bij mn ouders). Dat zijn dus minimaal 2 a4tjes geworden haha. Ook heb ik 2 modelkaartjes aangevraagd voor geboortekaartjes. Ik weet niet wat een normale tijd is om dat te bestellen, aan te schaffen e.d. maar het geeft mij iets meer rust als ik overzicht heb!
Gast- Gast
Het is een uit de hand gelopen hobby Parels hehehe
Lejow- Lady Post-a-lot
Parels, ja ik hoop ook dat het helpt, nog 8 pillen gelukkig. Ik zat er ook tegen op hoor maar ik dacht nu gebeurt er ook niks dus wat verlies ik maar ik baal er wel van!
Wat leuk dat je zo lekker al bezig bent met spullen voor je meisje! Lejker shoppen enzo. Heb je al een idee hoe de kinderkamer gaat worden?
Jetje, zonde zeg van je vloer! Wel leuk een nieuwe weer eens iets anders. Persoonlijk vind ik dat grijs ook erg mooi! Hopen dat je snel ongesteld gaat worden.
Lejow, waar blijft de foto van de woezel taart?
Muppet, heel leuk jurkje hoor! Die past vast nog wel in je kast
Nou koopzondag gelukkig ook voorbij. Nu morgen en dinsdag nog en dan lekker een dagje vrij. Vanavond geen plannen lekker thuis voor de buis.
Wat leuk dat je zo lekker al bezig bent met spullen voor je meisje! Lejker shoppen enzo. Heb je al een idee hoe de kinderkamer gaat worden?
Jetje, zonde zeg van je vloer! Wel leuk een nieuwe weer eens iets anders. Persoonlijk vind ik dat grijs ook erg mooi! Hopen dat je snel ongesteld gaat worden.
Lejow, waar blijft de foto van de woezel taart?
Muppet, heel leuk jurkje hoor! Die past vast nog wel in je kast
Nou koopzondag gelukkig ook voorbij. Nu morgen en dinsdag nog en dan lekker een dagje vrij. Vanavond geen plannen lekker thuis voor de buis.
Gast- Gast
Puggle, gelukkig hangt ie er al tussen, meen te betwijfelen of het anders nog had gepast....
Muppetje- Ratel
Hij staat in taartentopic, hier dan nog een keer
Nog 13 dagen tot testen pfoeeee!
Nog 13 dagen tot testen pfoeeee!
Lejow- Lady Post-a-lot
Wow, mooi Lejow
Muppetje- Ratel
Puggle ; ik ben erg van het roze, paars & zilver, wil dan ook die kleuren verwerken in het kamertje en de accesoires. Weet niet helemaal zeker of we paars ook gaan verwerken, maar iig roze verf met zilverdeeltjes erin en waarschijnlijk zilveren sterren op de muren. We hebben een wit kamertje, en ik heb een grote zilveren schommelstoel die niet schommelt haha! Ook hebben we een zilveren kinderwagen een zilveren box. Klinkt als een overdaad aan zilver, maar veel accesoires in ons huis hebben die kleur en we hebben veel witte en donkergrijze muren.
Gast- Gast
Ik heb ook al zoooo'n gaaf idee voor hoe ik de babykamer wil
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik ook, maarja, eerst maar eens n baby maken....Lejow schreef:Ik heb ook al zoooo'n gaaf idee voor hoe ik de babykamer wil
Muppetje- Ratel
Aan jouw taarten te zien ben je rete-creatief Lejow, dus dat komt vast wel goed, ben benieuwd!
Gast- Gast
Wow lejow, wat kun jij dat goed zeg! heel mooi, wil er zo in happen jammie!
Klinkt als een leuke kamer parels, ik hou ook wel van zilver accenten al heb ik zelf niet veel daarvan! Klinkt heerlijk hoor al dat inrichten en kopen. Hoop dat ik en een hoop andere hier natuurlijk ook snel kan gaan doen
Klinkt als een leuke kamer parels, ik hou ook wel van zilver accenten al heb ik zelf niet veel daarvan! Klinkt heerlijk hoor al dat inrichten en kopen. Hoop dat ik en een hoop andere hier natuurlijk ook snel kan gaan doen
Gast- Gast
Muppetje schreef:Ik ook, maarja, eerst maar eens n baby maken....Lejow schreef:Ik heb ook al zoooo'n gaaf idee voor hoe ik de babykamer wil
Ja whahaha
Dank jullie wel
Lejow- Lady Post-a-lot
Hallo Meiden,
Wat een drukte hier haha!
@ Blush, succes met
Ik kom ook zo langzamer hand weer in de fase haha.. Als ik mij korte cyclus van voor de miskramen reken heb ik over ongeveer 6 dagen mijn eisprong en anders over ongeveer 9. Maar in ieder geval ergens in de komende 1,5 week.
@ Jetje, de tropical night was gezellig Hoe gaat het met de vloer?
@ Lejow, wat een mooie taart, echt super!!
@ Muppetje, fijn dat je een leuke dag hebt gehad! En leuk jurkje!!
@ Parels, klinkt erg leuk hoe jullie de babykamer willen maken..
@ Puggle, gelukkig zit de koopzondag er weer op voor je.
@ All, hier een leuke dag gehad. Zijn een dagje naar Amsterdam geweest!!
Wat een drukte hier haha!
@ Blush, succes met
Ik kom ook zo langzamer hand weer in de fase haha.. Als ik mij korte cyclus van voor de miskramen reken heb ik over ongeveer 6 dagen mijn eisprong en anders over ongeveer 9. Maar in ieder geval ergens in de komende 1,5 week.
@ Jetje, de tropical night was gezellig Hoe gaat het met de vloer?
@ Lejow, wat een mooie taart, echt super!!
@ Muppetje, fijn dat je een leuke dag hebt gehad! En leuk jurkje!!
@ Parels, klinkt erg leuk hoe jullie de babykamer willen maken..
@ Puggle, gelukkig zit de koopzondag er weer op voor je.
@ All, hier een leuke dag gehad. Zijn een dagje naar Amsterdam geweest!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Hey meiden,
hele weekend niet thuis geweest en net zo ongeveer half uur tot een uur geleden te horen gekregen dat de neef van mijn man 2 dagen voor zijn 35e verjaardag en na 6 jaar vechten tegen kanker, vanmiddag is overleden.
Dus van mijn kant deze keer even geen reacties. Sorry meiden.
Liefs
hele weekend niet thuis geweest en net zo ongeveer half uur tot een uur geleden te horen gekregen dat de neef van mijn man 2 dagen voor zijn 35e verjaardag en na 6 jaar vechten tegen kanker, vanmiddag is overleden.
Dus van mijn kant deze keer even geen reacties. Sorry meiden.
Liefs
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Triesje ; geconcoleerd en alle respect voor het niet reageren! Wat is het toch een vervelende ziekte he, bah!
Amberr ; wat gezellig! Wat hebben jullie in Amsterdam gedaan?
Lejow ; ik durf er juist niet in te bijten, zet het liever op mn kastje om ernaar te kijken haha, te mooi om op te eten!
Puggle ; ik hoop ook echt dat het jullie allemaal gegund is hier! Voel me af en toe een beetje hypocriet om hier leuk alles te melden omtrent mijn zwangerschap en vooral nu mijn zwangerschap vordert en jullie hier allemaal nog met lege handen staan ..
Laatst aangepast door Parels op zo 3 jul 2011 - 6:51; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Muppetje, wat een leuk jurkje inderdaad!
En Lejow: wauw wat een mooie kleurrijke taart
Hier trouwens hetzelfde met de babykamer... Wij hebben in ons nieuwe huis een kamer over. Echt over. We hebben al een rommelkamer, een waskamer, een studeerkamer etc. Dus die extra kamer is nu leeg. Er staat alleen een commode
Heb zo'n zin om er iets leuks van te maken, met een kleurtje op de muur en een mooie lamp aan het plafond, schilderijtjes ophangen. Maarja, dan moet er wel een baby komen inderdaad.
En Lejow: wauw wat een mooie kleurrijke taart
Hier trouwens hetzelfde met de babykamer... Wij hebben in ons nieuwe huis een kamer over. Echt over. We hebben al een rommelkamer, een waskamer, een studeerkamer etc. Dus die extra kamer is nu leeg. Er staat alleen een commode
Heb zo'n zin om er iets leuks van te maken, met een kleurtje op de muur en een mooie lamp aan het plafond, schilderijtjes ophangen. Maarja, dan moet er wel een baby komen inderdaad.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Ben je gek, het is juist leuk om te lezen hoe je het ervaart allemaal! En net zoals jij ons een zwangerschap gunt, gunnen wij het jou ook (toch meiden?)Parels schreef:Voel me af en toe een beetje hypocriet om hier leuk alles te melden omtrent mijn zwangerschap en vooral nu mijn zwangerschap vordert en jullie hier allemaal nog met lege handen staan ..
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Pagina 32 van 40 • 1 ... 17 ... 31, 32, 33 ... 36 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 32 van 40
Permissies van dit forum: