Voor een kindje in 2011!
+31
mo-lola
L!ND@
Floor
Printje
joyce0606
Pien
Filoria
Live Laugh Love
studiebol
Earane
lievelien
Poisongirl
Koffieleut
Alyssa
Clapperdie
Aimee
Paper Crown
Triesje1983
bolus26
Jazzlyn
Caresses
Linnie1985
_Blush_
Happy
Creabea_28
Lindsya
Amber-
Curious
SparklingEyes
Muppetje
Lejow
35 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
_Blush_ schreef:Puggle schreef:We hadden toch maar besloten om niet naar rotterdan te gaan ivm slechte weer in de regen lopen. Wij wonen 20 min van belgie dus we zijn naar wijnegem geweest. Daar zit het grootste overdekte centre van belgie. In 3 kwartier zijn we daar
Daar woon ik op 5 minuten vandaan !! Ik vind het altijd zo grappig als mensen echt een dag-uitstap doen naar het shoppingcenter, terwijl ik na mijn werk soms nog snel voor een uurtje ga winkelen daar (is elke dag tot 20u open). Ik ken dan ook wel het hele grondplan bijna uit mijn hoofd
Jammer Amber !! Hopelijk zet het inderdaad niet door...
Ik ben net thuis van een feestje en heb wat teveel Redbull gedronken, ben helemaal nog niet moe...
wist niet dat je in belgie woont. Ja wij komen er ook regelmatig en begin de weg al een beetje te kennen, haha. Maar vind het altijd super gezellig daar! En de opningstijden zijn ideaal ja, gister lieoen nde e er om half 7 nog op het gemak maar om de hoek wonen klinkt wel verleidelijk zeg zou niet goed zijn voor mij, al wen je daar natuurlijk ook weer aan
Gast- Gast
Jetje, leuk ikea lekker geshopt dus. Ik ook idd jammer dat er nog geen regelmaat is. Waar zit je nu in je cyclus?
Oh ik zie het al aan je ticker. Nou dag 30 is nog netjes toch.
Amber, en meid? Hoop niet dat het heeft doorgezet
Oh ik zie het al aan je ticker. Nou dag 30 is nog netjes toch.
Amber, en meid? Hoop niet dat het heeft doorgezet
Laatst aangepast door Puggle op za 25 jun 2011 - 22:02; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ziet er echt leuk uit dat winkelcentrum, kan je er met openbaar vervoer ook komen??
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Muppetje schreef:Ziet er echt leuk uit dat winkelcentrum, kan je er met openbaar vervoer ook komen??
Ik denk dat dat een lastige is hoor. Zou je met de trein naar antwerpen moeten gaan en daar een tram of bus pakken naar wijnegem denk ik. Dan ben je wel even verder denk.
Gast- Gast
Helaas ben ongesteld geworden en niet zo'n beetje ook
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Balen Amber Succes voor de volgende ronde!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Puggle: ja heel netjes! Voel me ook nog niet overtijd hoor, ga uit van in ieder geval 35 dagen. Alleen normaal voelde ik van alles aankomen en nu niet, ach we zien wel.
Amber: Oh balen meid toch doorgezet hopen dat dit de laatste keer is voor de komende maanden!
Amber: Oh balen meid toch doorgezet hopen dat dit de laatste keer is voor de komende maanden!
Gast- Gast
Hè wat balen Amber. Dikke knuf van mij
Muppetje- Ratel
Puggle schreef:Muppetje schreef:Ziet er echt leuk uit dat winkelcentrum, kan je er met openbaar vervoer ook komen??
Ik denk dat dat een lastige is hoor. Zou je met de trein naar antwerpen moeten gaan en daar een tram of bus pakken naar wijnegem denk ik. Dan ben je wel even verder denk.
Tsja, uhm, ik heb geen rijbewijs en geen auto, schiet niet op dus. Met de trein naar Antwerpen is 1.53 uur
Muppetje- Ratel
Wat jammer amber! het is wel weer mooi op dag 31 dat is dan wel positief. We gaan er gewoo van uit dat dit de laatste keer was
Gast- Gast
Inderdaad, een mooi cyclus op dag 31!
Het werkt in ieder geval wel allemaal!
Het werkt in ieder geval wel allemaal!
Lejow- Lady Post-a-lot
Parels, ik ben benieuwd hoor
Puggle, leuk dat je naar wijnegem bent geweest! Ik ga er vrijdag shoppen met mijn zus, dan begint de sale, jeej!
Lejow, mooie taart weer hoor!
Happy, alvast een hele fijne reis toegewenst in Egypte!
Blush, ook zo laat thuis gisteren? Ik was rond 4u thuis ongeveer haha, ik had alleen niet teveel redbull gedronken maar wat anders
Jetje, kan nog alle kanten op bij jou he. Had je vroeger altijd cyclussen van 35 dagen (omdat je zo'n ticker hebt aangemaakt)?
Amber, wat balen dat het heeft doorgezet meid
Hier ook niet veel nieuws. Gisteren wezen shoppen in E.indhoven en naar een feestje geweest. Vandaag wordt het schijnbaar mooi weer, dus ik hoop lekker in onze tuin te kunnen zitten.
Puggle, leuk dat je naar wijnegem bent geweest! Ik ga er vrijdag shoppen met mijn zus, dan begint de sale, jeej!
Lejow, mooie taart weer hoor!
Happy, alvast een hele fijne reis toegewenst in Egypte!
Blush, ook zo laat thuis gisteren? Ik was rond 4u thuis ongeveer haha, ik had alleen niet teveel redbull gedronken maar wat anders
Jetje, kan nog alle kanten op bij jou he. Had je vroeger altijd cyclussen van 35 dagen (omdat je zo'n ticker hebt aangemaakt)?
Amber, wat balen dat het heeft doorgezet meid
Hier ook niet veel nieuws. Gisteren wezen shoppen in E.indhoven en naar een feestje geweest. Vandaag wordt het schijnbaar mooi weer, dus ik hoop lekker in onze tuin te kunnen zitten.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Muppetje schreef:Puggle schreef:Muppetje schreef:Ziet er echt leuk uit dat winkelcentrum, kan je er met openbaar vervoer ook komen??
Tsja, uhm, ik heb geen rijbewijs en geen auto, schiet niet op dus. Met de trein naar Antwerpen is 1.53 uur
Inderdaad met de trein naar Antwerpen-Centraal en dan de bus, dat is nog ongeveer 25 minuutjes, maar die stopt vlak voor de deur van het winkelcentrum. Dus meer dan 2 uur onderweg is best lang, maar ook wel de moeite hoor.
@ Amber, wat jammer !! Hopelijk is de volgende ronde wel prijs ! Het wordt tijd dat er in juli weer eens wat mensen zwanger worden ! (of ongesteld voor degene met een lange cyclus)
Ik ben om 3u gaan slapen, en heb dan nog even gelezen in bed . Ik had geen alcohol gedronken, was BOB
Vanmiddag ga ik naar 'Burn the floor', een dansvoorstelling waar ook Floris en Natascha van SYTYCD aan meedoen. Ben benieuwd !!
_Blush_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 245
Punten : 263
Meiden dankjewel allemaal
Jullie reacties doen me altijd goed!
Ben gister en vanochtend even flink verdrietig geweest maar treuren heeft geen zin. Besef wel dat ik echt heel blij mag zij mij de regelmatige cyclus die ik heb.. en ook ronde 6 is nog helemaal niet gek. Het is gewoon het feit dat ik al ruim over de helft was geweest met mijn zwangerschap.
Maar ja moet mezelf weer bij elkaar pakken en positief de volgende ronde ingaan. Wat Blush ook zegt.. het is echt wel een keer weer tijd hier voor een zwangere of iemand die in een lange cyclus ongesteld word!
Jullie reacties doen me altijd goed!
Ben gister en vanochtend even flink verdrietig geweest maar treuren heeft geen zin. Besef wel dat ik echt heel blij mag zij mij de regelmatige cyclus die ik heb.. en ook ronde 6 is nog helemaal niet gek. Het is gewoon het feit dat ik al ruim over de helft was geweest met mijn zwangerschap.
Maar ja moet mezelf weer bij elkaar pakken en positief de volgende ronde ingaan. Wat Blush ook zegt.. het is echt wel een keer weer tijd hier voor een zwangere of iemand die in een lange cyclus ongesteld word!
Amber-- Ratel
Ahh nee Amber, wat ontzettend jammer!
Ik had zo'n goede hoop voor je... Ik snap dat je verdrietig bent, en dat recht heb je ook gewoon! Ik vind nog dat je sterk bent, want ik was waarschijnlijk vandaag mijn bed niet uitgekomen. Ik vind je iig een kanjer en ik hoop zooooo voor je dat je snel wel een positieve test in handen mag hebben. DIkke knuffel
Ik had zo'n goede hoop voor je... Ik snap dat je verdrietig bent, en dat recht heb je ook gewoon! Ik vind nog dat je sterk bent, want ik was waarschijnlijk vandaag mijn bed niet uitgekomen. Ik vind je iig een kanjer en ik hoop zooooo voor je dat je snel wel een positieve test in handen mag hebben. DIkke knuffel
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Aimee schreef:Ahh nee Amber, wat ontzettend jammer!
lief van je!!
Amber-- Ratel
@ Lejow: WAUW!!!! Wat een mooie taart zeg!!! Goed gedaan!
@ Amber: aaaaaaah meid, wat balen zeg....heeft het doorgezet inmiddels? Ik lees het al, dat is balen zeg meid... Succes in de volgende ronde *knuffel geeft* Ik snap heel goed dat je je verdrietig voelde/voelt en dat is ook helemaal niet raar. Ik hoop dan ook snel op een positieve test voor jou hoor...
@ Happy: jeetje jij ook al zoveel gewerkt dus pffffff. Heftig hoor...Ff spannend voro jou dus qua misselijkheid...
@ Jetje: ooooow Ikea is leeeeeeeuuuuuuuk!!!!! Klinkt als een gezellige dag meid die je hebt gehad.
@_Blush_: hoe was het?
Hier gisteren dus gewerkt van 6.15 uur tot 12.30 uur en toen 's avonds nog een keer van 23.00 uur tot 02.00 uur... Ik ben nu dan ook lichtelijk gesloopt. Mijn man heeft me vanmorgen gelukkig wel laten liggen, dus daar ben ik wel blij mee.
Vandaag doe ik dan ook alleen maar de was en de flyers voor mijn Hyves-winkel uitsnijden en daar blijft het bij voor vandaag.
Verder schiet het nu aardig op met de gordijnpanelen. Achter hangen ze nu allemaal, er moeten alleen nog remmetjes op ofzoiets en nu is mijn man bezig voor de voorkant...
@ Amber: aaaaaaah meid, wat balen zeg....heeft het doorgezet inmiddels? Ik lees het al, dat is balen zeg meid... Succes in de volgende ronde *knuffel geeft* Ik snap heel goed dat je je verdrietig voelde/voelt en dat is ook helemaal niet raar. Ik hoop dan ook snel op een positieve test voor jou hoor...
@ Happy: jeetje jij ook al zoveel gewerkt dus pffffff. Heftig hoor...Ff spannend voro jou dus qua misselijkheid...
@ Jetje: ooooow Ikea is leeeeeeeuuuuuuuk!!!!! Klinkt als een gezellige dag meid die je hebt gehad.
@_Blush_: hoe was het?
Hier gisteren dus gewerkt van 6.15 uur tot 12.30 uur en toen 's avonds nog een keer van 23.00 uur tot 02.00 uur... Ik ben nu dan ook lichtelijk gesloopt. Mijn man heeft me vanmorgen gelukkig wel laten liggen, dus daar ben ik wel blij mee.
Vandaag doe ik dan ook alleen maar de was en de flyers voor mijn Hyves-winkel uitsnijden en daar blijft het bij voor vandaag.
Verder schiet het nu aardig op met de gordijnpanelen. Achter hangen ze nu allemaal, er moeten alleen nog remmetjes op ofzoiets en nu is mijn man bezig voor de voorkant...
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Jaaaa eindelijk is het zover, morgen gaat mn spiraaltje eruit Dus als jullie het goed vinden kom ik weer een beetje meekijken en -kletsen hier.
Puggle, ik lees iets in je onderschrift over dat je terug aan de pil gaat? Watskeburt?
Amber: net een nieuwe ronde begonnen zie ik. Ik gun het jou zo dat je snel zwanger wordt! Ik blijf gewoon duimen hoor!
Jetje: superleuk dat jullie ook voor een tweede gaan. Nog aan het ontpillen zo te lezen? In welke ronde zit je nu? Eerste nog?
Muppetje: jij nog nieuws? Wat een sombere avatar heb je plotseling. Ik vond je vorige leuker hoor!
Triesje: onze mannetjes zijn ongeveer even oud zie ik. Misschien hebben wij straks wel twee kindjes van dezelfde leeftijd dan Maar hoezo zegt je ticker dat je 80 dagen over tijd bent? Is dat wat er gebeurt als je 'm niet ververst ofzo?
Puggle, ik lees iets in je onderschrift over dat je terug aan de pil gaat? Watskeburt?
Amber: net een nieuwe ronde begonnen zie ik. Ik gun het jou zo dat je snel zwanger wordt! Ik blijf gewoon duimen hoor!
Jetje: superleuk dat jullie ook voor een tweede gaan. Nog aan het ontpillen zo te lezen? In welke ronde zit je nu? Eerste nog?
Muppetje: jij nog nieuws? Wat een sombere avatar heb je plotseling. Ik vond je vorige leuker hoor!
Triesje: onze mannetjes zijn ongeveer even oud zie ik. Misschien hebben wij straks wel twee kindjes van dezelfde leeftijd dan Maar hoezo zegt je ticker dat je 80 dagen over tijd bent? Is dat wat er gebeurt als je 'm niet ververst ofzo?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
hallo,
@ Triesje, dankjewel! Je hebt echt een drukke baan of niet? wordt al moe als ik het elke keer zo van je lees haha. Wat voor werk doe je?
@ Filoria, inderdaad weer een nieuwe ronde helaas, lieve reactie dankjewel!
Wat spannend dat het nu voor jou ook weer gaat beginnen, tuurlijk mag je weer meeschrijven.
@ Triesje, dankjewel! Je hebt echt een drukke baan of niet? wordt al moe als ik het elke keer zo van je lees haha. Wat voor werk doe je?
@ Filoria, inderdaad weer een nieuwe ronde helaas, lieve reactie dankjewel!
Wat spannend dat het nu voor jou ook weer gaat beginnen, tuurlijk mag je weer meeschrijven.
Amber-- Ratel
Amber: kan me goed voorstellen dat je zo vreselijk baalt en echt even de pest in had.
Filoria: oh leuk dat jullie er ook voor gaan!! Hoe is het met je ventje? Tsja we zien het wel. Bij Jeppie duurde het best een tijd voor ik überhaupt ongesteld werd en nu werd ik vrij snel ongesteld (binnen 2 maanden). Nu even afwachten of het ook netjes regelmatig is…
Triesje: ook druk bezig met van alles dus. Mooi die gordijnpanelen. Ik hou daar wel van!
Zo nu ga ik lekker in de tuin van het avondzonnetje genieten. Echt een heerlijke dag gehad vandaag met zijn drietjes. Morgen lekker een dagje vrij met dat superwarme weer!
Filoria: oh leuk dat jullie er ook voor gaan!! Hoe is het met je ventje? Tsja we zien het wel. Bij Jeppie duurde het best een tijd voor ik überhaupt ongesteld werd en nu werd ik vrij snel ongesteld (binnen 2 maanden). Nu even afwachten of het ook netjes regelmatig is…
Triesje: ook druk bezig met van alles dus. Mooi die gordijnpanelen. Ik hou daar wel van!
Zo nu ga ik lekker in de tuin van het avondzonnetje genieten. Echt een heerlijke dag gehad vandaag met zijn drietjes. Morgen lekker een dagje vrij met dat superwarme weer!
Gast- Gast
Filoria, welkom terug! Welke avatar wil je terug? (Ben het zelf ook niet eens met deze) dus zeggen jullie t maar
Muppetje- Ratel
Jetje: Jaa lekker he, dat weertje? Ik krijg net een telefoontje van een vriendin, die had zin om op mijn balkon te komen hangen. Prima
Met Tomas alles goed, die kletst lekker veel de laatste tijd. En met J? Nog gefeliciteerd met zijn verjaardag!
Muppetje: Je had er toch een met zo'n muisje? Die vond ik wel grappig.
Met Tomas alles goed, die kletst lekker veel de laatste tijd. En met J? Nog gefeliciteerd met zijn verjaardag!
Muppetje: Je had er toch een met zo'n muisje? Die vond ik wel grappig.
Filoria- Ratel
Wat leuk Filoria, en welkom
Hier is het eigenlijk rustig, er op los en dan maar weer wachten hehe
Hier is het eigenlijk rustig, er op los en dan maar weer wachten hehe
Lejow- Lady Post-a-lot
Goed bezig Lejow.
En Muppetje: is dat iets uit een film van studio Ghibli, je huidige avatar?
En Muppetje: is dat iets uit een film van studio Ghibli, je huidige avatar?
Filoria- Ratel
Ja klopt Filoria, uit Totoro.
Muppetje- Ratel
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 25 van 40
Permissies van dit forum: