Voor een kindje in 2011!
+31
mo-lola
L!ND@
Floor
Printje
joyce0606
Pien
Filoria
Live Laugh Love
studiebol
Earane
lievelien
Poisongirl
Koffieleut
Alyssa
Clapperdie
Aimee
Paper Crown
Triesje1983
bolus26
Jazzlyn
Caresses
Linnie1985
_Blush_
Happy
Creabea_28
Lindsya
Amber-
Curious
SparklingEyes
Muppetje
Lejow
35 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Oke, die ken ik nog niet! Heb wel Spirited Away, Princess Mononoke, Howl's Moving Castle, Tales From Earthsea en Ponyo on the Cliff gezien. Die zijn allemaal wat nieuwer geloof ik.
Is t een aarader?
Is t een aarader?
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Die jij noemt heb ik ook allemaal gezien, maar ik vind Totoro de allerleukste, hij is heel lief.
Gisteren een nieuwe gezien, Arriety, ook heel leuk.
Gisteren een nieuwe gezien, Arriety, ook heel leuk.
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Tof, ik ga ze kijken.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Happy Veel plezier op vakantie
Amber Balen dat je ongesteld bent
Filora, gezellig dat je mee komt kletsen
Hier niks bijzonders, ongesteldheid is voorbij en in de komende 10 dagen zal ik ergens mijn eisprong hebben.
Amber Balen dat je ongesteld bent
Filora, gezellig dat je mee komt kletsen
Hier niks bijzonders, ongesteldheid is voorbij en in de komende 10 dagen zal ik ergens mijn eisprong hebben.
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Pff ik lag al in bed maar had zon last van maagzuur en een raar gevoel ik mn buik en zin in chippies dat ik maar weer uit bed ben gegaan en chippies heb gepakt.. En ben wat gaan googlen op symptomen... Duizelig, check. Misselijk, check. Maagzuur, check. Moe, check. Hmm moet me maar niet te blij maken maar vind t wel spannend! Typ trouwens vanaf mn telefoon kon eerst nooit inloggen nu wel maar kan de paginas niet oververzichtelijk zien dus kan niet terug lezen wat iedereen gepost heeft, doe ik morgen even op de laptop
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Filoria, leuk dat je weer mee komt kletsen en spannend dat je spiraaltje eruit gaat. Goe gaat het verder? Op je werk ook nog naar je zin?
Nou ik ben in een half jaar tijd 1 keer echt ongesteld geworden. De eerste keer is op 87 dagen gekomen door opwekken. En inmiddels zat ik na die ene keer weer al op 67 dagen. Huisarts had een afspraak voor me gemaakt in het ziekenhuis maar hij zei dat het soms kan helpen als je de pil weer evwn slikt en dat de regelmaat terug kan komen. Dus probeer nu 1 of 2 strips, wie weet heb niks te verliezen toch.
Triesje, klinkt als zwaar werk zeg, wat die je eigelijk voor iets?
Amber, nog een knuffel voor jou meid
Happy, spannend hoor je klachten wie weet...
Nou helaas het word goed weer en onze vakantie is voorbij. Morgen weer werken bah ik ga nu dus ook maar lekker slapen.
Nou ik ben in een half jaar tijd 1 keer echt ongesteld geworden. De eerste keer is op 87 dagen gekomen door opwekken. En inmiddels zat ik na die ene keer weer al op 67 dagen. Huisarts had een afspraak voor me gemaakt in het ziekenhuis maar hij zei dat het soms kan helpen als je de pil weer evwn slikt en dat de regelmaat terug kan komen. Dus probeer nu 1 of 2 strips, wie weet heb niks te verliezen toch.
Triesje, klinkt als zwaar werk zeg, wat die je eigelijk voor iets?
Amber, nog een knuffel voor jou meid
Happy, spannend hoor je klachten wie weet...
Nou helaas het word goed weer en onze vakantie is voorbij. Morgen weer werken bah ik ga nu dus ook maar lekker slapen.
Gast- Gast
Goedemorgen meiden!
Hier een zeer uitgeslapen mama! Eindelijk wordt ventje weer normaal rond 7 uur wakker. Zul je zien dat ie komende nacht weer kort slaapt haha.
Filoria: leuk zo’n kletskous!! Wat worden ze ineens alweer groot he. Balen trouwens dat je zo’n vreselijk onregelmatige cyclus hebt. Met Jesper gaat het ook goed. Van dat piepende huilende baby’tje is niks meer te herkennen hoor . Het is een lekker bijdehand ventje aan het worden. Hij sliep vreselijk, maar sinds vorige week slaapt ie in een peuterbedje en of dat nou het verschil gemaakt heeft weet ik niet, maar hij slaapt wel weer goed.
Happy: verwarrend he al die symptomen…
Puggle: balen he dat het eindelijk mooi wordt en je dan weer aan het werk moet…
Ik ben nog lekker een dagje vrij met dit zonnige weer. Zo even boodschappen doen en dan lekker het badje opzetten in de achtertuin.
Hier een zeer uitgeslapen mama! Eindelijk wordt ventje weer normaal rond 7 uur wakker. Zul je zien dat ie komende nacht weer kort slaapt haha.
Filoria: leuk zo’n kletskous!! Wat worden ze ineens alweer groot he. Balen trouwens dat je zo’n vreselijk onregelmatige cyclus hebt. Met Jesper gaat het ook goed. Van dat piepende huilende baby’tje is niks meer te herkennen hoor . Het is een lekker bijdehand ventje aan het worden. Hij sliep vreselijk, maar sinds vorige week slaapt ie in een peuterbedje en of dat nou het verschil gemaakt heeft weet ik niet, maar hij slaapt wel weer goed.
Happy: verwarrend he al die symptomen…
Puggle: balen he dat het eindelijk mooi wordt en je dan weer aan het werk moet…
Ik ben nog lekker een dagje vrij met dit zonnige weer. Zo even boodschappen doen en dan lekker het badje opzetten in de achtertuin.
Gast- Gast
Amber, Eerst een dikke knuffel voor jou! Kan nu wel zeggen volgende ronde beter, Maar dat geld meer voor bijvoorbeeld mijzelf, degene die geen haast hebben. Maar na jou miskramen gun ik het juist jou! En wel zo snel mogelijk Kop op he!
Hoe was de dansvoorstelling blush? Lijkt me gaaf!
Triesje, Wat voor werk doe jij? In de zorg? Wat een tijden om te werken zeg :S Weer een beetje bijgekomen?
Filoria, Spannend! Succes!
Puggle, werkze morgen... Die eerste dag is altijd vervelend, en helemaal met dit weer. Het is gewoon nu al lekker buiten..
Iedereen een fijne dag, en geniet van het mooie weer!
Mijn koffer staat klaar en vertrek zo richting schiphol. Ik zie jullie over 2 weken.. Misschien met goed nieuws Blijf een vreemd gevoel houden. Maar ik ga nergens vanuit en hou het op vermoeidheid, Kan het altijd meevallen
Hoe was de dansvoorstelling blush? Lijkt me gaaf!
Triesje, Wat voor werk doe jij? In de zorg? Wat een tijden om te werken zeg :S Weer een beetje bijgekomen?
Filoria, Spannend! Succes!
Puggle, werkze morgen... Die eerste dag is altijd vervelend, en helemaal met dit weer. Het is gewoon nu al lekker buiten..
Iedereen een fijne dag, en geniet van het mooie weer!
Mijn koffer staat klaar en vertrek zo richting schiphol. Ik zie jullie over 2 weken.. Misschien met goed nieuws Blijf een vreemd gevoel houden. Maar ik ga nergens vanuit en hou het op vermoeidheid, Kan het altijd meevallen
Happy- Prater
- Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10
Lejow: Wat mooi!!!
Amber: Jammer dat je ongsteld bent geworden. Je lichaam pakt het wel weer netjes op zeg! Vol goede moed naar de volgende ronde dan maar...
Triesje: Wat een dagen maak jij zeg! Kan me voorstellen dat je helemaal kapot bent dan!
Filoria: Spannend hoor, dat het allemaal echt gaat beginnen nu!
Happy: Een hele fijne vakantie! Hopelijk neem je een positieve test mee terug!
Puggle: Bah, de eerste dag na de vakantie is altijd zo zwaar, en helemaal als het mooi weer wordt!
All: Had gisteren het idee dat ik mijn eisprong al voelde (op dag 10?!?!), zou wel heel vroeg zijn. Ik voel het normaal ook altijd, maar wie weet was het iets anders... Vond het heel vreemd iig! Had trouwens nog geen vruchtbaar slijm gesignaleerd...
Ik ben vandaag nog lekker vrij met dit mooie weer!! Maar ik heb veel te doen, hopelijk vind ik nog even tijd om ervan te genieten. Fijne dag iedereen!
Amber: Jammer dat je ongsteld bent geworden. Je lichaam pakt het wel weer netjes op zeg! Vol goede moed naar de volgende ronde dan maar...
Triesje: Wat een dagen maak jij zeg! Kan me voorstellen dat je helemaal kapot bent dan!
Filoria: Spannend hoor, dat het allemaal echt gaat beginnen nu!
Happy: Een hele fijne vakantie! Hopelijk neem je een positieve test mee terug!
Puggle: Bah, de eerste dag na de vakantie is altijd zo zwaar, en helemaal als het mooi weer wordt!
All: Had gisteren het idee dat ik mijn eisprong al voelde (op dag 10?!?!), zou wel heel vroeg zijn. Ik voel het normaal ook altijd, maar wie weet was het iets anders... Vond het heel vreemd iig! Had trouwens nog geen vruchtbaar slijm gesignaleerd...
Ik ben vandaag nog lekker vrij met dit mooie weer!! Maar ik heb veel te doen, hopelijk vind ik nog even tijd om ervan te genieten. Fijne dag iedereen!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Jetje, heerlijk dat je vandaag vrij bent! Veel plezier met dit mooie weer.
Happy, lekker op vakantie! Geniet ervan daar
koffieleut, zo dat zou idd een vroeg eitje zijn dan. Even afwachten maar tot je vruchtbaar slijm komt als je dat altijd hebt en kan herkennen natuurlijk. En jij ook al lekker vrij vandaag,fijne dag:)
Ik ga zo maar de hond uitlaten enzo. Om 1 uur moet ik beginnen. Fijne dag dames!
Happy, lekker op vakantie! Geniet ervan daar
koffieleut, zo dat zou idd een vroeg eitje zijn dan. Even afwachten maar tot je vruchtbaar slijm komt als je dat altijd hebt en kan herkennen natuurlijk. En jij ook al lekker vrij vandaag,fijne dag:)
Ik ga zo maar de hond uitlaten enzo. Om 1 uur moet ik beginnen. Fijne dag dames!
Gast- Gast
Dag 13 vandaag en duidelijk springende eieren... Damn damn dit doet zeer!!!!
Kan er de klok op gelijk zetten, tis elke keer dag 13 raak!
Kan er de klok op gelijk zetten, tis elke keer dag 13 raak!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Filoria, welkom terug
Happy, spannend hoor, jouw klachten! Ik ben benieuwd over 2 weken, hopelijk kom je terug met goed nieuws!
Puggle, jammer dat jullie vakantie alweer voorbij is, gaat ook altijd zo snel he
Koffieleut, vruchtbaar slijm, dat heb ik hier ook nog nooit gezien haha. Ik weet niet eens hoe ik vruchtbaar slijm zou moeten herkennen. Ik zal over een paar weken wel merken wanneer mijn eisprong ongeveer geweest is.
Lejow, heb je altijd zoveel last van je eisprong? Ik voel er echt niets van Maarreh, je zit wel in je vruchtbare periode he, dus flink je best doen he
Hier niet veel te melden. Ik zit nu op dag 14, dus als ik deze keer gezegend ben met een normale cyclus, zou ik zo nu ergens mijn eisprong moeten hebben denk ik. Al ben ik eerder een negatieve denker hierin en heb ik het idee dat ik weer (te) lang op mijn menstruatie ga moeten wachten.
Happy, spannend hoor, jouw klachten! Ik ben benieuwd over 2 weken, hopelijk kom je terug met goed nieuws!
Puggle, jammer dat jullie vakantie alweer voorbij is, gaat ook altijd zo snel he
Koffieleut, vruchtbaar slijm, dat heb ik hier ook nog nooit gezien haha. Ik weet niet eens hoe ik vruchtbaar slijm zou moeten herkennen. Ik zal over een paar weken wel merken wanneer mijn eisprong ongeveer geweest is.
Lejow, heb je altijd zoveel last van je eisprong? Ik voel er echt niets van Maarreh, je zit wel in je vruchtbare periode he, dus flink je best doen he
Hier niet veel te melden. Ik zit nu op dag 14, dus als ik deze keer gezegend ben met een normale cyclus, zou ik zo nu ergens mijn eisprong moeten hebben denk ik. Al ben ik eerder een negatieve denker hierin en heb ik het idee dat ik weer (te) lang op mijn menstruatie ga moeten wachten.
Alyssa- Prater
- Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11
Je wil nie weten hahahahaha!!
Ja heb er echt last van, kramperig gevoel in mn onderbuik bleh
Ja heb er echt last van, kramperig gevoel in mn onderbuik bleh
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Hallo Meiden,
@ Caresses, dankjewel!
@ Happy, spannend! ben benieuwd of het bij jou wat betekend. Dankjewel voor je lieve reactie Ik denk niet dat je dit nog leest, maar een hele fijne vakantie!!!
@ Puggle, was het weer wennen om na je vakantie aan het werk te gaan. En dan ook nog met dat mooie weer!
@ Jetje, heerlijk zeg dat je zoontje zo goed geslapen heeft. En lekker dat je vrij was. Fijne dag gehad?
@ Koffieleut, dankje! Zou wel vroeg zijn je eisprong, maar het kan wel!! Maak er gebruik van En ook al lekker vrij gehad!!
@ Lejow, succes met
@ Alyssa, hoop op een mooie cyclus voor jou!
@ All, pffff heb het warm haha!! Lange werkdag gehad vandaag. Moest vanmorgen om 08.15 al pfff haha een gastles geven voor 25 pubers uit de 1e klas middelbare school. Ging over tussendoortjes en frisdranken. Zag er gister zo tegen op, was de eerste keer voor me. Maar het ging goed en was nog leuk ook haha! Donderdag nog 1. Verder vanmiddag werkoverleg gehad tot 17.30 dus was me het dagje wel.
@ Caresses, dankjewel!
@ Happy, spannend! ben benieuwd of het bij jou wat betekend. Dankjewel voor je lieve reactie Ik denk niet dat je dit nog leest, maar een hele fijne vakantie!!!
@ Puggle, was het weer wennen om na je vakantie aan het werk te gaan. En dan ook nog met dat mooie weer!
@ Jetje, heerlijk zeg dat je zoontje zo goed geslapen heeft. En lekker dat je vrij was. Fijne dag gehad?
@ Koffieleut, dankje! Zou wel vroeg zijn je eisprong, maar het kan wel!! Maak er gebruik van En ook al lekker vrij gehad!!
@ Lejow, succes met
@ Alyssa, hoop op een mooie cyclus voor jou!
@ All, pffff heb het warm haha!! Lange werkdag gehad vandaag. Moest vanmorgen om 08.15 al pfff haha een gastles geven voor 25 pubers uit de 1e klas middelbare school. Ging over tussendoortjes en frisdranken. Zag er gister zo tegen op, was de eerste keer voor me. Maar het ging goed en was nog leuk ook haha! Donderdag nog 1. Verder vanmiddag werkoverleg gehad tot 17.30 dus was me het dagje wel.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Alysa, ik hoop echt voor je meis dat je een kortere cyclus hebt is zo veel fijner he!
Lejow, bizar zeg dat je dat zo goed voelt je ei, wel heel makkelijk nu kun je goed hihi.
Mijn werkdag zit er weer op, was ontzettend warm zo zonder airco pfff. Gaat morgen ook een lange dag worden in die hitte denk ik.
Hoe is het allemaal met jullie meiden??
Lejow, bizar zeg dat je dat zo goed voelt je ei, wel heel makkelijk nu kun je goed hihi.
Mijn werkdag zit er weer op, was ontzettend warm zo zonder airco pfff. Gaat morgen ook een lange dag worden in die hitte denk ik.
Hoe is het allemaal met jullie meiden??
Gast- Gast
@ Happy en Triesje, de dansvoorstelling was echt leuk !!!! 'Burn the floor' komt begin juli ook naar Amsterdam (denk ik?). Als je de kans hebt om te gaan (en je houdt van dans): zeker doen ! Het was ballroom-dansen, maar echt met zoveel energie, super om te zien... Natasha en Floris hebben het goed gedaan, maar als je die "ervaren" dansers ziet, merk je toch nog wel verschil hoor.
Wat voor werk doe je eigenlijk, Triesje?
@ Lejow, eigenlijk wel goed dat je je eisprong voelt, toch? Dan ben je zeker dat je er een hebt
@ Alyssa, ook aan het dan nu?
@ All: genoten van het lekkere weer vandaag? Op't werk was het echt veeeel te warm. Had alle ramen openstaan, maar er was gewoon geen zuchtje wind... En dan is het moeilijk je te concentreren van 9 tot 18u, pff !
Vandaag de eerste officiële dag zonder pil (zou vandaag nieuwe strip moeten beginnen). Ik blijf het toch wel spannend vinden, hoor... Ik denk soms nog: zouden we niet beter nog wachten, zouden we niet ... Maar de gedachte dat er binnen een jaar hier zo'n kleintje is, doet die twijfels toch wel verdwijnen
Wat voor werk doe je eigenlijk, Triesje?
@ Lejow, eigenlijk wel goed dat je je eisprong voelt, toch? Dan ben je zeker dat je er een hebt
@ Alyssa, ook aan het dan nu?
@ All: genoten van het lekkere weer vandaag? Op't werk was het echt veeeel te warm. Had alle ramen openstaan, maar er was gewoon geen zuchtje wind... En dan is het moeilijk je te concentreren van 9 tot 18u, pff !
Vandaag de eerste officiële dag zonder pil (zou vandaag nieuwe strip moeten beginnen). Ik blijf het toch wel spannend vinden, hoor... Ik denk soms nog: zouden we niet beter nog wachten, zouden we niet ... Maar de gedachte dat er binnen een jaar hier zo'n kleintje is, doet die twijfels toch wel verdwijnen
_Blush_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 245
Punten : 263
Bij jou dus ook al zo warm op het werk! Spannend geen nieuwe strip meer. Die twijfels heb ik ook heel erg hoor, moeten we niet wachten want met zijn 2en is het ook fijn. Het verandert alles best wel zo'n kleintje maar je krijgt er ook zoveel voor terug
Gast- Gast
@ Filoria: ow dat is wel leuk zeg, onze 2 mannetjes van dezelfde leeftijd ongeveer . En dan de volgenden van dezelfde leeftijd, dat zou nog eens leuk zijn zeg ... Nee het klopt dat ik 80 dagen overtijd ben... Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn menstruatie. Ik ben al bij de gyn geweest. Ik moet nu nog 2 maanden wachten en over 1,5 week heb ik telefonisch spreekuur met de gyn over het bloedonderzoek dat ik heb gehad... Als ik na die 2 maanden nog niet ongi ben, dan moet ik weer terugkomen...
@ Amber: in de zomermaanden heb ik een heel drukke baan whahaha. Ik ben facilitair medewerker bij Traffic Support. Een bedrijf dat verkeersregaleers levert op verschillende projecten. En dus in de zomermaanden bij een hele hoop evenementen .
Jaaaa, warm he? Ik ben echt zooooooo enorm blij dat mijn man de paneelgordijnen gisteren af heeft gekregen ...
@ Jetje: ja ik vind ze ook enorm mooi, ze staan ook mooi bij ons nu . Ze hangen en het is nu gewoon lekker koel in huis. Hiephoi .
@ Happy: oooooow meid, wat spannend allemaal zeg... Ik duim voor je hoor .
@ Puggle: in princiepe is het werk niet zo heel zwaar. Wat het zwaar maakt is dat je soms gewoon enorm drukke tijden hebt in de zomer. 's Winters is het lekker rustig...
@ Happy: nope ik zit niet in de zorg. Ik ben facilitair medewerker, zoals hierboven te lezen is bij Amber ... Een hele fijne vakantie meid (al lees je dit vast niet meer).
@ Koffieleut: deze week is het gelukkig wat rustiger en ben ik ook 2 dagen vrij, dus kan ik ff echt bijkomen en eventueel bijslapen. Voor mijn lichaam is dit echt een aanslag die ik echt wel dik een week (of misschien langer) ga voelen...
@ Lejow: ik voel nooit een eisprong. Nog nooit gevoeld en zou ook niet weten hoe dit zou moeten voelen...
Hier vandaag een normale werkdag gehad van 9 tot 15 uur. Daarna op naar de revalidatie gegaan, ivm een afspraak voor het technisch spreekuur. We gingen het gebruiken van de leenbrace bespreken en het hebben over een silversplint voor mijn linkerpols en duim. En hij is meteen maar aangemeten en dan word hij vandaag/morgen besteld! Whoehoe!!! Het heeft een hele tijd geduurd, maar nu is het dan eindelijk zover!
Morgen ook van 9 tot 15 uur werken en daarna naar huis, zoon ophalen en dan gezellie eten bij mijn ouders. En wederom optijd naar bed. Woensdag krijgt mijn zoon namelijk buisjes...
@ Amber: in de zomermaanden heb ik een heel drukke baan whahaha. Ik ben facilitair medewerker bij Traffic Support. Een bedrijf dat verkeersregaleers levert op verschillende projecten. En dus in de zomermaanden bij een hele hoop evenementen .
Jaaaa, warm he? Ik ben echt zooooooo enorm blij dat mijn man de paneelgordijnen gisteren af heeft gekregen ...
@ Jetje: ja ik vind ze ook enorm mooi, ze staan ook mooi bij ons nu . Ze hangen en het is nu gewoon lekker koel in huis. Hiephoi .
@ Happy: oooooow meid, wat spannend allemaal zeg... Ik duim voor je hoor .
@ Puggle: in princiepe is het werk niet zo heel zwaar. Wat het zwaar maakt is dat je soms gewoon enorm drukke tijden hebt in de zomer. 's Winters is het lekker rustig...
@ Happy: nope ik zit niet in de zorg. Ik ben facilitair medewerker, zoals hierboven te lezen is bij Amber ... Een hele fijne vakantie meid (al lees je dit vast niet meer).
@ Koffieleut: deze week is het gelukkig wat rustiger en ben ik ook 2 dagen vrij, dus kan ik ff echt bijkomen en eventueel bijslapen. Voor mijn lichaam is dit echt een aanslag die ik echt wel dik een week (of misschien langer) ga voelen...
@ Lejow: ik voel nooit een eisprong. Nog nooit gevoeld en zou ook niet weten hoe dit zou moeten voelen...
Hier vandaag een normale werkdag gehad van 9 tot 15 uur. Daarna op naar de revalidatie gegaan, ivm een afspraak voor het technisch spreekuur. We gingen het gebruiken van de leenbrace bespreken en het hebben over een silversplint voor mijn linkerpols en duim. En hij is meteen maar aangemeten en dan word hij vandaag/morgen besteld! Whoehoe!!! Het heeft een hele tijd geduurd, maar nu is het dan eindelijk zover!
Morgen ook van 9 tot 15 uur werken en daarna naar huis, zoon ophalen en dan gezellie eten bij mijn ouders. En wederom optijd naar bed. Woensdag krijgt mijn zoon namelijk buisjes...
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
He dames,
Hier ook alles goed hoor. Vanmorgen spontaan besloten een halve dag te werken vandaag. Mijn man werkt niet op maandag, dus vanmiddag hebben we lekker samen in de tuin gezeten en de bbq aangezet. Helemaal gezellig.
Ondertussen is het wel nog bloedheet en ben ik bang dat ik vannacht niet kan slapen. Maarja, zien we dan wel weer...
Hier ook alles goed hoor. Vanmorgen spontaan besloten een halve dag te werken vandaag. Mijn man werkt niet op maandag, dus vanmiddag hebben we lekker samen in de tuin gezeten en de bbq aangezet. Helemaal gezellig.
Ondertussen is het wel nog bloedheet en ben ik bang dat ik vannacht niet kan slapen. Maarja, zien we dan wel weer...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Hoe snel komje eigenlijk aan als je zwanger bent?
Ik ben namelijk in 3 dagen tijd 6 pond aangekomen...
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Linnie1985 schreef:Hoe snel komje eigenlijk aan als je zwanger bent?
3 kg in 3 dagen wow dat is wel veel. Dat kan niet door een zwangerschap komen hoor, zo snel gaat dat niet.
Houd je misschien vocht vast?
Amber-- Ratel
Muppetje schreef:He dames,
Had al gereageerd op facebook, maar lekker hoor!!! Ja het is inderdaad erg warm, ben der ook bang voor dat slapen lastig gaat worden vannacht!
Amber-- Ratel
@ Muppetje: lekker hoor.... Moet ff wennen aan je nieuwe avatar hahahaha... Was helemaal gewend aan die paraplu's LOL...
Hier is het opzich nog wel lekker koel in huis...
@ Linnie: normaal gesproken kom je over de hele zwangerschap 12 kilo aan. Al was dat bij mij 30 kilo...
Ik ga nu echt slapen... ff begin gemaakt aan recensie...
Hier is het opzich nog wel lekker koel in huis...
@ Linnie: normaal gesproken kom je over de hele zwangerschap 12 kilo aan. Al was dat bij mij 30 kilo...
Ik ga nu echt slapen... ff begin gemaakt aan recensie...
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
amber22 schreef:Linnie1985 schreef:Hoe snel komje eigenlijk aan als je zwanger bent?
3 kg in 3 dagen wow dat is wel veel. Dat kan niet door een zwangerschap komen hoor, zo snel gaat dat niet.
Nee dat niet ben vandaag al 6/7 keer naar de wc geweest.
op mjn werk alleen al een stuk of 5 keer
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Linnie1985 schreef:amber22 schreef:Linnie1985 schreef:Hoe snel komje eigenlijk aan als je zwanger bent?
Nee dat niet ben vandaag al 6/7 keer naar de wc geweest.
op mjn werk alleen al een stuk of 5 keer
Wel raar.. verder klachten dan?
Amber-- Ratel
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: