Voor een kindje in 2011!
+31
mo-lola
L!ND@
Floor
Printje
joyce0606
Pien
Filoria
Live Laugh Love
studiebol
Earane
lievelien
Poisongirl
Koffieleut
Alyssa
Clapperdie
Aimee
Paper Crown
Triesje1983
bolus26
Jazzlyn
Caresses
Linnie1985
_Blush_
Happy
Creabea_28
Lindsya
Amber-
Curious
SparklingEyes
Muppetje
Lejow
35 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
amber22 schreef:Jetje schreef:Lief van je Amber, dank je. We zijn getrouwd op Zakynthos. Een klein niet zo toeristisch eilandje onder Corfu. Helemaal leuk romantisch en zonnig!!! Ik moet zeggen hoe jij getrouwd bent (aan de foto's te zien) hou ik ook wel van. Niet teveel poppenkast, maar gewoon lekker hoe je bent. Daarom hebben wij ook alleen maar naaste familie en beste vrienden meegenomen naar het strand...
Haha Alyssa het wordt er gewoon 1 hoor, we moeten nog aan de bak dit weekend
We hebben het inderdaad klein gehouden, precies zoals je zegt zonder poppenkast, alleen met naaste familie!
Maar met die naaste familie naar bv griekenland had me ook wel echt super geleken, maar dat werd iets te duur
Haha wij hebben alleen de dag van de bruiloft voor ze geregeld en een hotelaanrader gedaan. De vakantie die ze eraan vastgeplakt hebben hebben ze zelf betaald. Iedereen was welkom en wie niet kwam (zoals mijn zus die kon echt niet) nam ik het ook echt niet kwalijk, je vraagt nogal wat van de mensen. Dus als we met zijn drietjes er hadden gestaan had ik nog de dag van mijn leven gehad...
Gast- Gast
Jetje schreef:amber22 schreef:Jetje schreef:Lief van je Amber, dank je. We zijn getrouwd op Zakynthos. Een klein niet zo toeristisch eilandje onder Corfu. Helemaal leuk romantisch en zonnig!!! Ik moet zeggen hoe jij getrouwd bent (aan de foto's te zien) hou ik ook wel van. Niet teveel poppenkast, maar gewoon lekker hoe je bent. Daarom hebben wij ook alleen maar naaste familie en beste vrienden meegenomen naar het strand...
Haha Alyssa het wordt er gewoon 1 hoor, we moeten nog aan de bak dit weekend
We hebben het inderdaad klein gehouden, precies zoals je zegt zonder poppenkast, alleen met naaste familie!
Maar met die naaste familie naar bv griekenland had me ook wel echt super geleken, maar dat werd iets te duur
Haha wij hebben alleen de dag van de bruiloft voor ze geregeld en een hotelaanrader gedaan. De vakantie die ze eraan vastgeplakt hebben hebben ze zelf betaald. Iedereen was welkom en wie niet kwam (zoals mijn zus die kon echt niet) nam ik het ook echt niet kwalijk, je vraagt nogal wat van de mensen. Dus als we met zijn drietjes er hadden gestaan had ik nog de dag van mijn leven gehad...
Klinkt wel echt leuk hoor!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Jetje, ja, zeker kleine wereld. We kunnen wel een keer een minimeeting houden bij de supermarkt
Alles gaat hier goed hoor. Gefeliciteerd met je trouwdag alvast.
Jazz, heftig verhaal zeg.
Alles gaat hier goed hoor. Gefeliciteerd met je trouwdag alvast.
Jazz, heftig verhaal zeg.
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Jetje je trouwfotos zijn inderdaad gaaf trouwens! Wij hebben t aangepakt zoals Amber, alleen naaste familie, maar wel met jurk, die moest en zou ik gewoon hebben..
Muppetje- Ratel
Goede morgen allemaal
Alles goed met iedereen? Ik ben er vroeg bij vandaag. Wilde gaan sporten, maar ben uiteindelijk maar thuis gebleven, had echt geen zijn om door het vieze weer te fietsen...
Jullie nog leuke plannen? Wij krijgen vanavond mijn zwager en schoonzus op bezoek en morgen moeten we bij mijn schoonvader langs (ja, moeten, ik hou niet van van die verlichte dagen, al vind ik de beste man een schat)
Misschien loop ik zo nog even naar de winkels, er is een buurtfeest vandaag. Wie weet kom ik Jetje nog tegen oh nee, die zal wel wat leuks aan het doen zijn voor haar trouwdag...
Fijne dag allemaal dames!
Alles goed met iedereen? Ik ben er vroeg bij vandaag. Wilde gaan sporten, maar ben uiteindelijk maar thuis gebleven, had echt geen zijn om door het vieze weer te fietsen...
Jullie nog leuke plannen? Wij krijgen vanavond mijn zwager en schoonzus op bezoek en morgen moeten we bij mijn schoonvader langs (ja, moeten, ik hou niet van van die verlichte dagen, al vind ik de beste man een schat)
Misschien loop ik zo nog even naar de winkels, er is een buurtfeest vandaag. Wie weet kom ik Jetje nog tegen oh nee, die zal wel wat leuks aan het doen zijn voor haar trouwdag...
Fijne dag allemaal dames!
Muppetje- Ratel
Goedemorgen!!
Ik ben enorm ongesteld compleet met rug- en hoofdpijn.... Straks een paracetamol en dan kan ik er weer tegenaan. Ik moet vanmiddag werken (werk in een winkel) maar ik ga er niet vanuit dat het druk wordt met dit (herfstachtige) weer, ik sta een dagje in een ander filiaal dan waar ik normaal sta, vind ik altijd wel leuk.
Morgen wordt denk ik een lui dagje niks doen, heerlijk!
Fijn weekend meiden!
Ik ben enorm ongesteld compleet met rug- en hoofdpijn.... Straks een paracetamol en dan kan ik er weer tegenaan. Ik moet vanmiddag werken (werk in een winkel) maar ik ga er niet vanuit dat het druk wordt met dit (herfstachtige) weer, ik sta een dagje in een ander filiaal dan waar ik normaal sta, vind ik altijd wel leuk.
Morgen wordt denk ik een lui dagje niks doen, heerlijk!
Fijn weekend meiden!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Vervelend Koffieleut, die lekker rustig aan!
Muppetje- Ratel
Hoi meiden,
ik heb een tijd niet meegetypt, geen internet in ons nieuwe huis. NU wel weer, dus weer wat vaker op het forum.
Hoe gaat het met jullie??
Muppetje, ohh spannend.. goed dat ja naar de HA geweest bent.
Ik ben inmiddels ognesteld (na 58 dagen, hopenlijk gaat het nu wat sneller )
ik heb een tijd niet meegetypt, geen internet in ons nieuwe huis. NU wel weer, dus weer wat vaker op het forum.
Hoe gaat het met jullie??
Muppetje, ohh spannend.. goed dat ja naar de HA geweest bent.
Ik ben inmiddels ognesteld (na 58 dagen, hopenlijk gaat het nu wat sneller )
Live Laugh Love- Fluisteraar
- Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10
Welcome back LLL
Lijkt me best irritant, geen internet, haha
Lijkt me best irritant, geen internet, haha
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Vervelend Koffieleut, die lekker rustig aan!
Dank je, zal ik doen.
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
.
Laatst aangepast door lievelien op di 9 aug 2011 - 8:27; in totaal 1 keer bewerkt
lievelien- Zwijger
- Aantal berichten : 5
Punten : 5
Registratiedatum : 15-06-11
@ Lievelien en de rest, ik ga me er inderdaad niet 'schuldig' om voelen als ik zwanger ben.. Wie weet duurt het ook nog wel een tijdje ! Ik stap ook net in een nieuw project op't werk. Maar ach, als ik zwanger ben, ben ik toch nog een maand of 8 aan het werk (als alles goed gaat).
Verder hier een rustig dagje... Zo meteen even naar de winkel en vanavond uit eten voor mijn verjaardag (die maandag eigenlijk is).
En dan morgen ... eindelijk ... de laatste pil . Dan kan het zenuwachtige afwachten, het proberen voelen van signalen in mijn lichaam enzovoort, eindelijk beginnen
Verder hier een rustig dagje... Zo meteen even naar de winkel en vanavond uit eten voor mijn verjaardag (die maandag eigenlijk is).
En dan morgen ... eindelijk ... de laatste pil . Dan kan het zenuwachtige afwachten, het proberen voelen van signalen in mijn lichaam enzovoort, eindelijk beginnen
_Blush_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 245
Punten : 263
Hier weer even een kort berichtje, even laten weten dat ik er nog ben.
Ik ben echt een beetje over mijn grens heen gegaan geloof ik en echt TE moe.. Het is een te drukke week geweest, vol met leuke dingen, maar zo vlak voor mijn vakantie is de grens nu wel bereikt...
Ik ga nu ook heerlijk op de bank liggen en een filmpje kijken en verder doe ik niet veel meer eigenlijk!
Dag 4 alweer van de nieuwe cyclus.
Ik ben echt een beetje over mijn grens heen gegaan geloof ik en echt TE moe.. Het is een te drukke week geweest, vol met leuke dingen, maar zo vlak voor mijn vakantie is de grens nu wel bereikt...
Ik ga nu ook heerlijk op de bank liggen en een filmpje kijken en verder doe ik niet veel meer eigenlijk!
Dag 4 alweer van de nieuwe cyclus.
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Hallo meiden,
Hier alles goed! Tot nu toe is het hier nog droog geweest, benieuwd of we nog regen krijgen.\
@ Muppetje, kan me voorstellen dat je geen zin had om te sporten. Ik ben vanochtend even met mijn zus de stad in geweest. Winkelen en boodschappen doen. We houden vanavond samen onze verjaardag voor de vriendengroep. Ik was drie weken geleden jarig en mijn zus morgen. We hebben dezelfde vriendengroep dus erg handig om het dan samen te vieren.
Morgen naar mijn schoonvader en verder rustig aan doen.
@ Koffieleut, wat vervelend dat je zo heftig ongesteld bent. Werkze!
@ LLL, leuk dat je er weer bent. Hoe bevalt het in jullie huis? Fijn dat je toch ongesteld bent geworden, hopelijk is de volgende ronde weer wat korter.
@ Lievelien, onze oude auto is een driedeurs en krijgen nu een vijfdeurs, echt veel handiger!!
@ Blush, leuk uiteten! Voor als ik het maandag vergeet, alvast gefeliciteerd!! En morgen de laatste pil... Spannend!!!!
@ Lejow, doe rustig aan. Hopelijk voel je je na wat rust weer beter.
Hier alles goed! Tot nu toe is het hier nog droog geweest, benieuwd of we nog regen krijgen.\
@ Muppetje, kan me voorstellen dat je geen zin had om te sporten. Ik ben vanochtend even met mijn zus de stad in geweest. Winkelen en boodschappen doen. We houden vanavond samen onze verjaardag voor de vriendengroep. Ik was drie weken geleden jarig en mijn zus morgen. We hebben dezelfde vriendengroep dus erg handig om het dan samen te vieren.
Morgen naar mijn schoonvader en verder rustig aan doen.
@ Koffieleut, wat vervelend dat je zo heftig ongesteld bent. Werkze!
@ LLL, leuk dat je er weer bent. Hoe bevalt het in jullie huis? Fijn dat je toch ongesteld bent geworden, hopelijk is de volgende ronde weer wat korter.
@ Lievelien, onze oude auto is een driedeurs en krijgen nu een vijfdeurs, echt veel handiger!!
@ Blush, leuk uiteten! Voor als ik het maandag vergeet, alvast gefeliciteerd!! En morgen de laatste pil... Spannend!!!!
@ Lejow, doe rustig aan. Hopelijk voel je je na wat rust weer beter.
Amber-- Ratel
Hi Ladys! Vanavond krijgen jullie een uitgebreide reactie
Druk druk druk hier.. Kleine lekker op bed nu!
Ik ben nog steeds niet ongesteld Moet binnen 3 uur komen,anders wordt Clomid etc weer later. Raar nog nooit gehad dit!
Ik ben nog steeds niet ongesteld Moet binnen 3 uur komen,anders wordt Clomid etc weer later. Raar nog nooit gehad dit!
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Jazzlyn schreef:Hi Ladys! Vanavond krijgen jullie een uitgebreide reactie
Doe eens gek..... Doe eens een test. In de categorie 'je weet maar nooit'...
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Jazzlyn schreef:Hi Ladys! Vanavond krijgen jullie een uitgebreide reactie
Het kan gewoon niet zo zijn.. Omdat:
Mijn eitje verkeerd zat, en er dus van de 20 % kans maar zeg eens 10% overblijft..
Ik alleen zere borsten heb (wel nieuw trouwens) en zeer gevoelige buik met steekjes/krampjes (ik lieg, ik heb net nog gespuugd door vele maagzuur, maar dat komt wel eens meer voor)
Mijn temperatuur al 2 dagen 36,9 is i.p.v. 37/37,1 (nog wel boven coverline)
Verder tja.. Dat was het
Durf er niet van uit te gaan.. Heb al 2 jaar een LF van 12. Stipt 12, die avond begint het. Nu dag 13, bijna 3 uur en niks
I know, ben beetje gek.. Ik heb echt geen testdrang voor het eerst sinds dit jaar :affraid:
Jazzlyn- Prater
Jazzlyn schreef:Muppetje schreef:Jazzlyn schreef:Hi Ladys! Vanavond krijgen jullie een uitgebreide reactie
Het kan gewoon niet zo zijn.. Omdat:
Mijn eitje verkeerd zat, en er dus van de 20 % kans maar zeg eens 10% overblijft..
Ik alleen zere borsten heb (wel nieuw trouwens) en zeer gevoelige buik met steekjes/krampjes (ik lieg, ik heb net nog gespuugd door vele maagzuur, maar dat komt wel eens meer voor)
Mijn temperatuur al 2 dagen 36,9 is i.p.v. 37/37,1 (nog wel boven coverline)
Verder tja.. Dat was het
Durf er niet van uit te gaan.. Heb al 2 jaar een LF van 12. Stipt 12, die avond begint het. Nu dag 13, bijna 3 uur en niks
I know, ben beetje gek.. Ik heb echt geen testdrang voor het eerst sinds dit jaar :affraid:
Maar 10% is een kans. En je klachten klinken wel goed!! Zou gewoon een testje doen!
Amber-- Ratel
Eens met Amber.
En daarbij, het kan alleen maar meevallen als je bijna zeker weet van niet...
En daarbij, het kan alleen maar meevallen als je bijna zeker weet van niet...
Muppetje- Ratel
Live Laugh Love Fijn dat je eindelijk ongesteld bent geworden, hopelijk in het vervolg sneller (of zwanger:).
Koffieleut, we zitten echt hetzelfde haha, ook ik ben gister ongesteld geworden. Vervelend trouwens dat je zo heftig ongesteld bent.
Jazzlyn, ik ben het met Amber en Muppetje eens maar aan de andere kant, als je geen behoefte hebt om te testen dan zou ik nog lekker even wachten.
All, ik ben gister onverwachts ongesteld geworden, niet omdat ik dacht zwanger te zijn, maar omdat ik gister 9 dagen geleden mijn eisprong had (volgens ovutest en tempen). Dus maar een lutale fase van 9 dagen gehad , hopelijk is dit eenmalig en zal hij volgende keer langer zijn (aangezien ik gelezen had dat een te korte fase een zwangerschap belemmerd).. Igg wel fijn dat ik niet in spanning hoef te wachten tot mijn ongesteldheid kwam .
Koffieleut, we zitten echt hetzelfde haha, ook ik ben gister ongesteld geworden. Vervelend trouwens dat je zo heftig ongesteld bent.
Jazzlyn, ik ben het met Amber en Muppetje eens maar aan de andere kant, als je geen behoefte hebt om te testen dan zou ik nog lekker even wachten.
All, ik ben gister onverwachts ongesteld geworden, niet omdat ik dacht zwanger te zijn, maar omdat ik gister 9 dagen geleden mijn eisprong had (volgens ovutest en tempen). Dus maar een lutale fase van 9 dagen gehad , hopelijk is dit eenmalig en zal hij volgende keer langer zijn (aangezien ik gelezen had dat een te korte fase een zwangerschap belemmerd).. Igg wel fijn dat ik niet in spanning hoef te wachten tot mijn ongesteldheid kwam .
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Even snel.. 10% was maar een gok. De meningen zijn erover verdeeld. De ene gyn zegt kans is nihil, andere zegt er is een kans MITS je goede eileider het eitje ´aantrekt´. Je eitje moet dus een langere weg afleggen.
Maarja overtijd is overtijd..
Maarja overtijd is overtijd..
Jazzlyn- Prater
Jammer Caress. Volgens mij hoeft het niet uit te maken, 9 dagen, maar het is niet lang inderdaad...
Muppetje- Ratel
Vind het ook fijn dat ik ongesteld ben geworden, zat er aardig over in. Het is wel apart dat mijn cyclussen langer worden.. ik ben een beetje bang voor PCOS. Heb gelezen dat je cyclussen dan langer worden. Maar goed... de ovu test zijn in huis gehaald, dan gaan we eens kijken of ik een eisprong kan vinden!
Nieuwe ronde, nieuwe kansen!! Eens goed ons nieuwe bed uitproberen
Live Laugh Love- Fluisteraar
- Aantal berichten : 340
Punten : 504
Registratiedatum : 20-11-10
Live Laugh Love schreef:Vind het ook fijn dat ik ongesteld ben geworden, zat er aardig over in. Het is wel apart dat mijn cyclussen langer worden.. ik ben een beetje bang voor PCOS. Heb gelezen dat je cyclussen dan langer worden. Maar goed... de ovu test zijn in huis gehaald, dan gaan we eens kijken of ik een eisprong kan vinden!
Spannend, ik hoop voor je dat t lukt met de testen.
Jazz, inderdaad, overtijd is overtijd. Maar ik snap dat je denkt dat t niets is, zal inderdaad ook wel niet.
Muppetje- Ratel
@ caress jammer van je korte LF! Wil niet altijd wat zeggen hoor:) Toch houden ze 10 aan als minimale, maar je kan ook 1 keer een slechte maand hebben! Veel succes in de volgende ronde!
@ Muppetje; nou ja het is niet niks, dat weet ik zelf ook wel! Maar toch ben je bang voor een teleurstelling. Ik vind ongesteld worden minder erg, dan een omo witte test . En laatste gesprek met gyn toen zei hij, ja ik heb het nagevraagd en je kan wel zwanger worden via rechts, maar minder % kans. Nouja, 1 procent is genoeg he Ik wil even afwachten tot morgen, kijken of mijn temp zakt (dan is het over)of gelijk blijft. Dan zal ik wel testen denk ik zo . Wanneer moet jij nu eigenlijk weer terug naar de gynaecoloog?
@ Muppetje; nou ja het is niet niks, dat weet ik zelf ook wel! Maar toch ben je bang voor een teleurstelling. Ik vind ongesteld worden minder erg, dan een omo witte test . En laatste gesprek met gyn toen zei hij, ja ik heb het nagevraagd en je kan wel zwanger worden via rechts, maar minder % kans. Nouja, 1 procent is genoeg he Ik wil even afwachten tot morgen, kijken of mijn temp zakt (dan is het over)of gelijk blijft. Dan zal ik wel testen denk ik zo . Wanneer moet jij nu eigenlijk weer terug naar de gynaecoloog?
Jazzlyn- Prater
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 14 van 40
Permissies van dit forum: