Voor een kindje in 2011!
+31
mo-lola
L!ND@
Floor
Printje
joyce0606
Pien
Filoria
Live Laugh Love
studiebol
Earane
lievelien
Poisongirl
Koffieleut
Alyssa
Clapperdie
Aimee
Paper Crown
Triesje1983
bolus26
Jazzlyn
Caresses
Linnie1985
_Blush_
Happy
Creabea_28
Lindsya
Amber-
Curious
SparklingEyes
Muppetje
Lejow
35 plaatsers
Pagina 21 van 40
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Floor schreef:amber22 schreef:Lejow schreef:Lijkt me vervelend, Amber!! Hoop dat je die angst snel opzij kunt zetten!!
Ja is zeker vervelend. Maar die angst zit er nu helaas echt in. We zullen zien als ik zwanger bent hoe de komende weken gaan maar zoals het er nu naar uitziet durf ik het echt niet....
Dat is toch niks ergs, je man zal het vast wel begrijpen.
Zodra ik deze zwangerschap een test had gedaan en hij wist dat ik zwanger was wou hij niet meer, ook bang dat het weer mis zou gaan. Ik snapte zijn gedachte wel, ik had die angst ook wel (maar toch vind ik het soms frustrerend ).
Ja hij begrijpt het gelukkig. haha wel grappig dat het bij jullie juist jou man is die niet meer wou.
@ lejow, ja het zou kunnen. Heb een duidelijk eisprong gehad en rondom de eisprong goed ons best gedaan, haha. Aangezien ik de vorige keren ook snel zwanger was is de kans natuurlijk aanwezig. Maar we zullen het vrijdag zien.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Amber: Ik kan me voorstellen dat je even niet meer durft. En dat, mocht je zwanger zijn, je de eerste 12 weken niet durft. Ook ik duim nog steeds voor je, ik gun het je zó! Gelukkig begrijpt je man het gewoon.
Muppetje: Nog even geduld hebben dus......
Jazzlyn: Het is al meerderen keren gezegd, maar echt niet meer doen hoor, zoveel ibuprofen nemen. Is echt zoooo slecht voor je! Gelukkig heplt deze medicatie beter!
Triesje: Irritant dat je nu nog gewoon 2 maanden moet afwachten..... Aan de andere kant, wie weet ben je echt wel zwanger.... Dat zou super zijn natuurlijk, ik duim ook voor jou!
Jetje: 1x kan genoeg zijn! Dus wie weet!
Muppetje: Nog even geduld hebben dus......
Jazzlyn: Het is al meerderen keren gezegd, maar echt niet meer doen hoor, zoveel ibuprofen nemen. Is echt zoooo slecht voor je! Gelukkig heplt deze medicatie beter!
Triesje: Irritant dat je nu nog gewoon 2 maanden moet afwachten..... Aan de andere kant, wie weet ben je echt wel zwanger.... Dat zou super zijn natuurlijk, ik duim ook voor jou!
Jetje: 1x kan genoeg zijn! Dus wie weet!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Jazzlyn Wow, 15 ibiprofen, ik hoop dat je je vandaag beter voelt. Rot zeg dat je zoveel last hebt van je menstruatie.
Jetje dat klinkt wel lekker zo weinig naar school en dan toch je master halen O ja en je mag best hier komen strijken hoor als je daar blij van wordt haha zijn we allebei blij.
Triesje1983 Maar goed dat je zo snel naar de arts bens gegaan toen jullie voor een 2e besloten te gaan, want dat is wel vervelend zeg dat je nu nog 2 maanden moet wachten voor je menstruatie. Knap van je dat je zoveel geduld hebt (maar ja je kan er natuurlijk ook niks aan doen verder).
Muppetje ja dat ken ik haha irritant, gewoon eventjes beginnen en op tijd weer stoppen Alleen moet hij dat natuurlijk wel aankunnen hahaha
Amber22 J dan snap ik wel dat je liever even geen sex hebt. Maar ja je hebt altijd je mond nog
Jetje dat klinkt wel lekker zo weinig naar school en dan toch je master halen O ja en je mag best hier komen strijken hoor als je daar blij van wordt haha zijn we allebei blij.
Triesje1983 Maar goed dat je zo snel naar de arts bens gegaan toen jullie voor een 2e besloten te gaan, want dat is wel vervelend zeg dat je nu nog 2 maanden moet wachten voor je menstruatie. Knap van je dat je zoveel geduld hebt (maar ja je kan er natuurlijk ook niks aan doen verder).
Muppetje ja dat ken ik haha irritant, gewoon eventjes beginnen en op tijd weer stoppen Alleen moet hij dat natuurlijk wel aankunnen hahaha
Amber22 J dan snap ik wel dat je liever even geen sex hebt. Maar ja je hebt altijd je mond nog
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Triesje, jammer dat je nog even moet afwachten, maar misschien komt het dan nog wel vanzelf zou mooi zijn!
Muppetje, klinkt lastig ja maar nog even en dan mag het weer gewoon, des te blijer is het moment dan
Amber, begrijpelijk hoor dat je het nu eng vind dat is best normaal denk ik hoor, en fijn dat je man het begrijpt. Nog 2 dagen spannend!
Jazzlyn, wow volgens mij zijn zoveel pijnstillers levensgevaarlijk voor je hart! Dat ik dus echt nooit meer doen he. Hopelijk gaat het wel wat beter nu.
Jetje, wat leuk dat je die opleiding kan gaan doen! En idd 1 keer kan genoeg zijn!
Hier weinig nieuws. Ben erg verkouden dus das wel een beetje jammer in mijn vakantie! Zo gaan we even naar breda gezellig kijken daar
Muppetje, klinkt lastig ja maar nog even en dan mag het weer gewoon, des te blijer is het moment dan
Amber, begrijpelijk hoor dat je het nu eng vind dat is best normaal denk ik hoor, en fijn dat je man het begrijpt. Nog 2 dagen spannend!
Jazzlyn, wow volgens mij zijn zoveel pijnstillers levensgevaarlijk voor je hart! Dat ik dus echt nooit meer doen he. Hopelijk gaat het wel wat beter nu.
Jetje, wat leuk dat je die opleiding kan gaan doen! En idd 1 keer kan genoeg zijn!
Hier weinig nieuws. Ben erg verkouden dus das wel een beetje jammer in mijn vakantie! Zo gaan we even naar breda gezellig kijken daar
Gast- Gast
Hallo Meiden,
De werkdag zit er weer op gelukkig. Hele dag hoofdpijn gehad, dus was het ook goed zat.
@ Jetje, die opleiding klinkt erg interessant, leuk dat je hem gaat volgen!
@ Koffieleut, dankjewel! Lief van je!
@ Caresses, haha inderdaad en mijn handen
@ Puggle, balen dat je verkouden bent! Hoe was het in Breda? Hoe bevalt je vakantie?
De werkdag zit er weer op gelukkig. Hele dag hoofdpijn gehad, dus was het ook goed zat.
@ Jetje, die opleiding klinkt erg interessant, leuk dat je hem gaat volgen!
@ Koffieleut, dankjewel! Lief van je!
@ Caresses, haha inderdaad en mijn handen
@ Puggle, balen dat je verkouden bent! Hoe was het in Breda? Hoe bevalt je vakantie?
Amber-- Ratel
Koffieleut: ja daar heb je ook wel weer gelijk in... We shall see...
Caresses: haha zo leuk vind ik strijken dan toch ook weer niet...
Puggle: en hoe was Breda?
Amber: balen van die hoofdpijn. Hoe is het met je? Al wat klachten?
Vandaag de pasfoto van Jeppie opgehaald op het kdv. Echt zo schattig. Hij kijkt wel heel serieus, maar dat vind ik dan ook wel weer stoer.
Nu even lekker niksen. Van het weekend heb ik weer een scrapdate gepland met een vriendin. Ik loop zo achter met zijn album, heb er al weer helemaal zin in!
Vandaag de pasfoto van Jeppie opgehaald op het kdv. Echt zo schattig. Hij kijkt wel heel serieus, maar dat vind ik dan ook wel weer stoer.
Nu even lekker niksen. Van het weekend heb ik weer een scrapdate gepland met een vriendin. Ik loop zo achter met zijn album, heb er al weer helemaal zin in!
Gast- Gast
Jetje schreef:Koffieleut: ja daar heb je ook wel weer gelijk in... We shall see...
Ja heb wel wat klachten, maar ja voel zo vaak wat haha. Licht gevoelige borsten, af en toe zeurderig gevoel in mijn buik en moe. We zullen het zien vrijdag als ik dan nog niet ongesteld ben.
Amber-- Ratel
jetje, leuk dat je ventje zo lief op de foto stond! en leuk dat je aan scrappen doet, mijn schoonzus is daar ook heel fanatiek in.
amber, he bah balen dat je zo'n hoofdpijn hebt gehad! spannend hoor je klachten. nog even
ja breda was gezellig hoor. hebben lekker wat gewinkeld en wat gegeten. heb vitaminepillen en medicijnen voor de verkoudheid ingeslagen hopelijk ben ik er op tijd bij voordat het griep word. ik nies me eigen echt een ongeluk
amber, he bah balen dat je zo'n hoofdpijn hebt gehad! spannend hoor je klachten. nog even
ja breda was gezellig hoor. hebben lekker wat gewinkeld en wat gegeten. heb vitaminepillen en medicijnen voor de verkoudheid ingeslagen hopelijk ben ik er op tijd bij voordat het griep word. ik nies me eigen echt een ongeluk
Gast- Gast
Wow, 2 dagen niet hier geweest en er zijn gewoon 4 pagina's reacties bij... Heb niet alles gelezen, maar heb onthouden dat het voor Amber nog steeds spannend is !! En Triesje, lastig dat je nog moet wachten ...
Hier moet ik duidelijk ongesteld worden morgen, ben een beetje 'grumpy' volgens mijn vriend. Hij staat met de nacht deze week, dus zit in mijn eentje met de laptop op schoot naar "Two weeks notice" te kijken... Ik wou in mijn gezonde bui een mango eten als snack. Die lag al een week te rijpen, maar blijkbaar heb ik m overrijp laten worden. Mango weg dus, meloen geprobeerd, maar die smaakte echt nergens naar... Niks om humeurig over te zijn, maar ik ben het wel
Verder slik ik braaf elke dag mijn foliumzuur en wacht geduldig af tot wij kunnen gaan
Hier moet ik duidelijk ongesteld worden morgen, ben een beetje 'grumpy' volgens mijn vriend. Hij staat met de nacht deze week, dus zit in mijn eentje met de laptop op schoot naar "Two weeks notice" te kijken... Ik wou in mijn gezonde bui een mango eten als snack. Die lag al een week te rijpen, maar blijkbaar heb ik m overrijp laten worden. Mango weg dus, meloen geprobeerd, maar die smaakte echt nergens naar... Niks om humeurig over te zijn, maar ik ben het wel
Verder slik ik braaf elke dag mijn foliumzuur en wacht geduldig af tot wij kunnen gaan
_Blush_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 245
Punten : 263
@ Koffieleut: ik ben niet zwanger hoor. Mijn baarmoeder was helemaal leeg ;-)...
@ Caresses: haha, nou dat geduld heb ik eigenlijk niet hoor... maarja, moet nu wel he? Ja, ik heb echt geen zin om weer 2,5 jaar bezig te zijn, dus als ik over 2 maanden nog niet ongi ben, dan hang ik meteen weer aan de lijn en als ik dan wel pillen krijg om het op gang te brengen en ik word dan wel ongi en het duurt een 6 maanden voor ik zwanger ben, trek ik weer aan de bel. Ik ga niet weer een jaar afwachten...
@ Puggle: dat hoop ik dan maar dat het snel komt... Beterschap meid.
@ Amber: wat vervelend van je hoofdpijn zeg! Jij ook beterschap.
@ Jetje: wat leuk, pasfoto's dat heb ik helemaal niet van onze kleine man...
@ _Blush_: ja zeker lastig, maar zit niets anders op helaas...
Balen dat je morgen ongesteld gaat worden hoor...
Hier ben ik gesloopt. Vandaag eerst m'n normale werkdag gehad en daarna 's avonds nog van 18.00 uur en 20.00 uur... Maar het is niet voor niets geweest. Heb de hele was weg kunnen wassen op het werk. Morgenochtend de laatste ophangen en dan ben ik alweer klaar .
@ Caresses: haha, nou dat geduld heb ik eigenlijk niet hoor... maarja, moet nu wel he? Ja, ik heb echt geen zin om weer 2,5 jaar bezig te zijn, dus als ik over 2 maanden nog niet ongi ben, dan hang ik meteen weer aan de lijn en als ik dan wel pillen krijg om het op gang te brengen en ik word dan wel ongi en het duurt een 6 maanden voor ik zwanger ben, trek ik weer aan de bel. Ik ga niet weer een jaar afwachten...
@ Puggle: dat hoop ik dan maar dat het snel komt... Beterschap meid.
@ Amber: wat vervelend van je hoofdpijn zeg! Jij ook beterschap.
@ Jetje: wat leuk, pasfoto's dat heb ik helemaal niet van onze kleine man...
@ _Blush_: ja zeker lastig, maar zit niets anders op helaas...
Balen dat je morgen ongesteld gaat worden hoor...
Hier ben ik gesloopt. Vandaag eerst m'n normale werkdag gehad en daarna 's avonds nog van 18.00 uur en 20.00 uur... Maar het is niet voor niets geweest. Heb de hele was weg kunnen wassen op het werk. Morgenochtend de laatste ophangen en dan ben ik alweer klaar .
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Hallo Meiden,
Hoe is het met iedereen?
Hier goed, gelukkig geen hoofdpijn meer!
Nog tot 17.00 werken vandaag en dan lekker weekend.
Ben nog niet ongesteld, dus we houden het nog even spannend!
Hoe is het met iedereen?
Hier goed, gelukkig geen hoofdpijn meer!
Nog tot 17.00 werken vandaag en dan lekker weekend.
Ben nog niet ongesteld, dus we houden het nog even spannend!
Amber-- Ratel
Wat spannend Amber! Ooh ik hoop het zo voor je! Ook al zullen de eerste 12 weken sowieso een onzekere hel voor je zijn, maar drie keer is scheepsrecht en ik ga ervanuit dat een volgend kindje gewoon lekker minimaal 40 weken in je buik blijft zitten
Bij ons begint het eindelijk op te schieten! De woonkamer is zo goed als af, onze slaapkamer is bijna af (alleen het bed moet nog komen, woensdag!) en de keuken komt over 3 weekjes. Dan kunnen we weer een beetje relaxen... Vanaf volgende week hebben we ook weer internet in het huis dus hoef ik niet meer bij mn ouders te zitten, of op mn telefoon! Qua zwangerschap gaat het allemaal goed; ben wel veel misselijk en eet daardoor veel te weinig, maar ik hoef gelukkig niet over te geven en ga ervanuit dat ik wel eventjes voort kan op mn reserves en dat ik over een paar weken weer gewoon kan eten Ik heb er steeds wat meer vertrouwen in dat het goed gaat, vooral nadat we een op de echo een kloppend hartje zagen.
Bij ons begint het eindelijk op te schieten! De woonkamer is zo goed als af, onze slaapkamer is bijna af (alleen het bed moet nog komen, woensdag!) en de keuken komt over 3 weekjes. Dan kunnen we weer een beetje relaxen... Vanaf volgende week hebben we ook weer internet in het huis dus hoef ik niet meer bij mn ouders te zitten, of op mn telefoon! Qua zwangerschap gaat het allemaal goed; ben wel veel misselijk en eet daardoor veel te weinig, maar ik hoef gelukkig niet over te geven en ga ervanuit dat ik wel eventjes voort kan op mn reserves en dat ik over een paar weken weer gewoon kan eten Ik heb er steeds wat meer vertrouwen in dat het goed gaat, vooral nadat we een op de echo een kloppend hartje zagen.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Aimee schreef:Wat spannend Amber! Ooh ik hoop het zo voor je! Ook al zullen de eerste 12 weken sowieso een onzekere hel voor je zijn, maar drie keer is scheepsrecht en ik ga ervanuit dat een volgend kindje gewoon lekker minimaal 40 weken in je buik blijft zitten
Lief van je Aimee, ja denk niet dat ze echt leuk zijn de eerste 12 weken maar we zullen het zien. Laten we eerst maar eens positief testen haha!
Leuk om te lezen dat het opschiet met het huis!! En je bent al bijna 10 weken Lekker van je zwangerschap genieten meid!!
Amber-- Ratel
Morgen is het zover amber duim voor je hoor!
Ik lig al heel de dag met een dekentje op de bank in de hoop dat ik me morgen weer goed voel en nig lekker van mijn vakantie kan genieten! Ik ben weer terug aan de pil voor even. Volgens de ha hrlpt dit soms om je cyclus weer regelmatig te krijgen. Dit wil ik toch eerst proberen aangezien ik nog niet nssr de gynecoloog wil en we ook geen haast hebben.
Bij ons is er nu dus wat vertraging.
Ik lig al heel de dag met een dekentje op de bank in de hoop dat ik me morgen weer goed voel en nig lekker van mijn vakantie kan genieten! Ik ben weer terug aan de pil voor even. Volgens de ha hrlpt dit soms om je cyclus weer regelmatig te krijgen. Dit wil ik toch eerst proberen aangezien ik nog niet nssr de gynecoloog wil en we ook geen haast hebben.
Bij ons is er nu dus wat vertraging.
Gast- Gast
Amber, mn duimen draaien nog steeds overuren.
Ik heb een nieuwe afspraak bij de poli voor 11 juli, ben benieuwd wat de uitslagen zijn.
Jetje, we wonen nu iets meer dan een jaar in ons nieuwe huis.
Verder weet ik het even niet dames, sorry.
Ik heb een nieuwe afspraak bij de poli voor 11 juli, ben benieuwd wat de uitslagen zijn.
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppetje schreef:Amber, mn duimen draaien nog steeds overuren.
Fijn dat is al lekker snel! Hoe was het met je man gegaan?
Gast- Gast
Die hoefde t alleen maar in te leveren vanmorgen. We krijgen alle uitslagen op 11/07
Muppetje- Ratel
Ga ik wel van uit ja!
Muppetje- Ratel
Hallo Meiden,
Puggle en Muppet hebben jullie al zere duimen? Jullie zijn lief, dankjewel!!
@ Puggle, vervelend dat je precies in je vakantie ziek bent. Spannend dat je nu weer tijdelijk aan de pil bent. Hoelang ga je hem slikken? 1 strip? Ik hoop dat het werkt.
@ Muppet, spannend 11 juli, ben benieuwd wat de uitslag is.
Ik heb net een uur op de bank liggen slapen, ben zo moe!
Puggle en Muppet hebben jullie al zere duimen? Jullie zijn lief, dankjewel!!
@ Puggle, vervelend dat je precies in je vakantie ziek bent. Spannend dat je nu weer tijdelijk aan de pil bent. Hoelang ga je hem slikken? 1 strip? Ik hoop dat het werkt.
@ Muppet, spannend 11 juli, ben benieuwd wat de uitslag is.
Ik heb net een uur op de bank liggen slapen, ben zo moe!
Amber-- Ratel
Ja ik baal er zelf ook van dat ik me zo voel!
Ik ga 2 strips slikken. Het is lastig te zeggen hoeveel er nodig zijn om te kunnen helpen. We zullen zien wat er gebeurt!
Ja mijn duimen draaien overuren hoor
Ik ga 2 strips slikken. Het is lastig te zeggen hoeveel er nodig zijn om te kunnen helpen. We zullen zien wat er gebeurt!
Gast- Gast
Puggle schreef:Ja ik baal er zelf ook van dat ik me zo voel!
Laat ze nog maar even draaien. Ben ook benieuwd of ik positief test of niet. Vorige 2 zwangerschappen testte ik pas met 2-3 dagen overtijd positief dus dat kan ook, of ik wordt vannacht ongesteld, pff spannend haha!!
Zou mooi zijn als het werkt en je cyclus beter wordt, lijkt me wel raar om opeens weer de pil te gaan slikken.
Amber-- Ratel
Spannend hoor amber, hou je ons wel zsm op de hoogte?
Hahha
Puggle, ik hoop dat het gaat helpen!!
Hier vind ik het moeilijk. In januari 2 keer een cyclus van 26 dagen gehad, nu een van 29, wanneer zou dan ongeveer mn eisprong zijn... Wanneer is de beste tijd om ... Ben ik niet te vroeg? Of te laat of?
Zal ik dan toch maar ovulatie testen halen, of is dat onzin?
Hahha
Puggle, ik hoop dat het gaat helpen!!
Hier vind ik het moeilijk. In januari 2 keer een cyclus van 26 dagen gehad, nu een van 29, wanneer zou dan ongeveer mn eisprong zijn... Wanneer is de beste tijd om ... Ben ik niet te vroeg? Of te laat of?
Zal ik dan toch maar ovulatie testen halen, of is dat onzin?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Zou ik nog niet aan beginnen Lejow, doe het gewoon lekker als je zin hebt....
Muppetje- Ratel
Ja daarom, krijg je weer dak me daar gek mee maak..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Pagina 21 van 40 • 1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 21 van 40
Permissies van dit forum: