Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+31
mo-lola
L!ND@
Floor
Printje
joyce0606
Pien
Filoria
Live Laugh Love
studiebol
Earane
lievelien
Poisongirl
Koffieleut
Alyssa
Clapperdie
Aimee
Paper Crown
Triesje1983
bolus26
Jazzlyn
Caresses
Linnie1985
_Blush_
Happy
Creabea_28
Lindsya
Amber-
Curious
SparklingEyes
Muppetje
Lejow
35 plaatsers

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 12 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Muppetje wo 15 jun 2011 - 9:12

Om 11.30

Bedankt allemaal, jullie zijn lief!

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Amber- wo 15 jun 2011 - 9:17

Muppetje schreef:Om 11.30

hug
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  Muppetje wo 15 jun 2011 - 9:18

amber22 schreef:
Muppetje schreef:Om 11.30

hug

Very Happy hug

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Triesje1983 wo 15 jun 2011 - 9:41

Hey meiden,

na deze zeer lange dag heb ik weinig puf om overal op te reageren. Hoop dat jullie me dat niet kwalijk nemen. Ik zal wel even een uitgebreid verslag geven over hoe het vandaag gegaan is en dan reageer ik vanaf morgen weer mee hoor.

Ik zag dat Lejow ongi was geworden. Op naar de volgende ronde meid. hug

@ Muppetje: voor jou veel succes morgen.

Nou hier vanmorgen dus al heeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuul vroeg in de auto whahaha. Om 6.35 uur zat ik in de auto opweg naar Beverwijk. Vrijwel geen files gehad en was er dus ook al om 8.25 uur. Maar toen kon ik het niet vinden, dus even gebeld... Nou ja even? Pas bereikbaar vanaf 8.30 uur en om 8.35 uur werd er pas opgenomen.... Heel vreemd. Maargoed. Uiteindelijk wel gevonden en toen mocht ik ook al meteen mee (was eerst bezig zoon te verschonen en toen kwam er een verpleegkundige die vroeg of ik de afspraak van 9 uur was). Dat vond ik dan wel weer erg netjes. Dus om 9.15 uur was ik bij hem al klaar whahaha.Bij de verpleegkundige hebben we besproken waarom ik daar was en hoelang ik mijn maagbandje al heb. Hij vertelde mij dat het hoesten midden in de nacht, als er weer wat omhoog kwam gevaarlijk kon zijn. Dit omdat dit dan in de luchtpijp komt en ik daar longonsteking van kon krijgen. Hij vond het ook wel erg makkelijk van de chirurg dat hij gewoon zomaar zei: "je hebt een luie slokdarm", terwijl het ook kan zijn dat het maagbandje of te hoog of te laag geplaatst is. Want dit geeft dezelfde klachten. Hij wil dus dat ik slikfoto's laat maken. Ik krijg een brief thuis en daarmee moet ik naar de huisarts voor een verwijzing naar de radiologie voor de slikfoto's. Deze foto's moet ik op DVD laten brangen deze dan opsturen. Ik wil nog even bellen of ik deze niet gewoon mee kan nemen. Maar komt goed. Daarna moet ik 2 dagen (na het opsturen) bellen om te vragen of het binnen is gekomen en dan ook meteen een verlengde afspraak maken, zodat we alle tijd hebben om de foto's te bespreken. Ik krijg ze dan ook uitgebreid te zien en alles word me dan uitgelegd wat er te zien is. Erg prettig kan ik zeggen.
Na deze beslissing moest ik op de weegschaal staan en heeft hij mijn buikomvang gemeten. Daarna mocht ik op de bank liggen en werd er een echo op de plaats gezet waar het poortje van mijn maagbandje zit. Er werd bekeken of hij goed zit en daarna deed hij de naald erin en heeft hij gekeken hoeveel CC erin zat. Er zat 6 CC in en dat was wel veel zei hij. Hij heeft er 2 CC uitgehaald, om mijn maag rust te gunnen. Ik moest dan ook de rest van de dag vloeibaar eten en morgenochtend ook nog. Hierna mag ik het weer langzaam op gaan bouwen. Daarna even wachten tot ik bij de diëtiste terecht kon en daar ook een hoop dingen besproken.
Bij de Ik heb ook een boekje meegekregen over hoe ik weer op kan gaan bouwen naar vast voedsel.
Verder heb ik nog wat meegekregen over multivitamines. Want die moet ik ook weer gaan slikken. Dit omdat ik natuurlijk veel minder eet dan iemand anders. Zij hebben zelf ook vitaminepillen en voor 10 euro heb je dan voor 3 maanden pillen. Ik kon ook kijken bij de kruidvat eigen merk en etos eigen merk, als bepaalde dingen er maar in zitten zei ze. Dus dat ga ik even uitzoeken. Maar ergens denk ik dat ik beter af ben met de multi vitamines van hen, omdat deze speciaal zijn afgesteld op mensen met een maagbandje of een andere operatie...

Zo dat was een heel verhaal, maar ik kan weer eten én drinken!!! Heel belangrijk. Ben ook erg blij hiermee, want dat betekent dat ik weer genoeg vocht binnen ga krijgen.
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Bericht  Curious wo 15 jun 2011 - 9:48

Triesje, Ben benieuwd hoe het afloopt met die slikfoto's. Vind het echt super knap dat je zo'n maagbandje hebt en er zo open over spreekt.
Overigens, ik gebruik altijd de multivit van de kruidvat en ben er heel tevreden over (heb dan wel geen maagbandje). Volgens mij zijn deze ook eens als beste uit de test gekomen bij consumentenbond ofzo.
Maar de multivit kosten daar een euro of 9 voor 90 (dus 3 maanden), qua kosten zijn die andere dus helemaal niet echt duurder.. Dus als je dat speciaal is voor mensen met een maagbandje, zou ik dat dnek ik wel doen.
iig succes met het eten en drinken van vast voedsel!

Muppetje, heel veel succes morgen!! Ik hoop dat ze er iets uit komt waarmee je (snel) weer verder kunt!

Puggle, fijn dat jullie dag zo mooi was, geniet van je vakantie!

Lejow; toch ongesteld dus, ik leefde met je mee. Maar iig een hele mooie cyclus nu! op naar ronde 2!

@ de rest, wat wordt hier toch veel geschreven, kan echt niet op iedereen reageren en alles onthouden geloof ik. Heb respect voor iedereenn die dat wel kan, hihi!
Hier gaat alles goed, korte ongesteldheid gehad deze maand (2 dagen maar). Meestal heb ik het wel kort, maar normaal is het nog wel ietsje de dagen erna. Nu helemaal niet. Relax wel dus! Heb wel altijd flink pijn in (nee niet mijn rug of buik) mijn benen in die 2 dagen.

Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Bericht  Lejow wo 15 jun 2011 - 9:49

Succes Muppetje!!!!!

Triesje, ben nu te moe om t helemaal te lezen, maar hoop dat ze wat hebben kunnen doen. Zal wanneer ik tijd heb even bijlezen!

Vanavond scoonmaakavond gehad op mijn werk, morgen schoolreis, ik ben gebroken pffff!!
Slaap lekker dus haha
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Jazzlyn wo 15 jun 2011 - 10:04

Ik ga proberen een beetje te reageren;

Lejow: balen dat je ongesteld bent geworden, maar inderdaad een mooie cyclus!!

@ triesje; wat vervelend van je maagbandje. Hopelijk kun je snel terecht voor de slikfoto!
@muppetje succes bij de arts morgen!

En toen wist ik het niet meer angel

@ amber, mooie auto hoor!
@ jetje; dank je wel. Vind ik zelf natuurlijk ook, maarja angel Hij had het erg naar zijn zin in zijn reuze zandbak!
@alyssa; hij is 14 maandjes!

@ all, ik heb nu amber, parels en jetje op hyves! De rest kan mij gewoon pmen met adres. Gezellig hoor!

Vergeef het me, ik moet er nog een beetje inkomen!

Verder hier weer een ziek ventje. Is die vrijdag geopereerd, omdat hij dan minder ziek zou moeten zijn is het weer bingo. Even aankijken anders KNO arts maar bellen. Verder ga ik echt ongesteld worden, ik ben er zo bang voor dat het weer niks is. Dus daar ga je niet vrolijker van worden dus! Plus ik ben ziek.. Ja je gelooft het niet. Keelpijn, verkouden, stijve nek Suspect No I love you

Zo slapen en morgen eventjes werken.
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  bolus26 wo 15 jun 2011 - 10:07

succes morgen muppetje
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Muppetje wo 15 jun 2011 - 10:08

Bedankt allemaal lieve meiden!

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow wo 15 jun 2011 - 17:50

Wat een verhaal Triesje, wel fijn dat ze je zo serieus nemen en er waarschijnlijk nog snel ook!
Sterkte ermee in ieder geval

Muppetje, nogmaals sterkte vandaag!

Curious, wij zitten dan ongeveer in de zelfde periode dat we 'moeten' albino albino of niet?

Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Creabea_28 wo 15 jun 2011 - 18:17

Muppetje: succes vandaag en hopelijk valt het allemaal mee.
Creabea_28
Creabea_28
Prater
Prater

Aantal berichten : 585
Punten : 616

Bericht  Koffieleut wo 15 jun 2011 - 18:31

Muppetje: Succes vandaag!!!

Triesje: Fijn dat ze zo hun best voor je doen! En super dat je weer kunt eten en drinken, ik denk dat je je dan ook snel weer wat fitter gaat voelen.

Ik reageer morgen wat uitgebreider hoor, moet zo weg!
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  Gast wo 15 jun 2011 - 19:30

Muppet: heel veel succes meid!!!

Alyssa: balen dat je zo onregelmatig bent. Maar hopelijk trekt dat gauw weer bij en nog mooier word je gewoon helemaal niet meer ongesteld…..

Triesje wat een verhaal. Maar ik lees er wel in dat je nu in goede handen bent volgens mij.

Jazzlyn: haha is maar goed ook dat je het zelf ook vindt! Lekker ventje is het hoor. Beterschap met de ziekenboeg.

Hier een verzopen katje op werk. Jeetje wat een buien. En GRRRRRRRR mijn mooie nieuwe leren tas kan ik in de prullenbak gooien. De regenjas van mijn man gaf af en dat zit nu mooi op mijn nieuwe tas. Nog meer reden om de regen te haten haha.

Gast
Gast

Bericht  Happy wo 15 jun 2011 - 19:54

Succes Muppet! hug

Happy
Prater
Prater

Aantal berichten : 1027
Punten : 1085
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Caresses wo 15 jun 2011 - 20:26

Jetje, wat zonde van je tas. Misschien een idee om hem zwart te verven?

Muppetje succes

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Muppetje wo 15 jun 2011 - 20:47

Bedankt allemaal meiden!!

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Earane do 16 jun 2011 - 0:40

Hey meiden,

Ik schrijf ook mee in het topic van meiden die niet vlot zwanger worden, maar daar is het zodanig rustig dat ik ook graag hier mee zou willen schrijven! Hoop dat ik het bij kan houden, want het is hier een stuk drukker (het is ook nooit goed Wink).

Even kort: Ik ben in maart 2010 gestopt met de pil, maar na 8 maanden contact opgenomen met de huisarts omdat ik heel weinig ongesteld werd en mijn cyclus steeds langer werd. Bij mij is PCOS geconstateerd en ik ben begonnen met het slikken van Clomid. Vandaag zit ik op dag 9 van de 3e ronde met Clomid en heb een echo gehad vanochtend. Er zijn eiblaasjes te zien, maar moet maandag weer terugkomen en dan zijn ze hopelijk gegroeid.

Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813

Bericht  Amber- do 16 jun 2011 - 0:48

Earane schreef:Hey meiden,

Ik schrijf ook mee in het topic van meiden die niet vlot zwanger worden, maar daar is het zodanig rustig dat ik ook graag hier mee zou willen schrijven! Hoop dat ik het bij kan houden, want het is hier een stuk drukker (het is ook nooit goed Wink).

Even kort: Ik ben in maart 2010 gestopt met de pil, maar na 8 maanden contact opgenomen met de huisarts omdat ik heel weinig ongesteld werd en mijn cyclus steeds langer werd. Bij mij is PCOS geconstateerd en ik ben begonnen met het slikken van Clomid. Vandaag zit ik op dag 9 van de 3e ronde met Clomid en heb een echo gehad vanochtend. Er zijn eiblaasjes te zien, maar moet maandag weer terugkomen en dan zijn ze hopelijk gegroeid.

Hallo Earane,
Tuurlijk mag je meeschrijven, gezellig! Het is hier inderdaad erg druk, kijk maar waar je wel en niet op kunt reageren.
Vervelend dat je een lange cyclus hebt. Hopelijk slaat de Clomid aan.

@ Muppetje, Hoe was het?
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Alyssa do 16 jun 2011 - 3:54

Jazzlyn schreef:Ik ga proberen een beetje te reageren;

@alyssa; hij is 14 maandjes!

Oh, 14 maanden nog maar? Ik dacht gelezen te hebben dat je zei dat jullie al 2,5 jaar bezig zijn, maar dat kan toch niet dan?
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Alyssa do 16 jun 2011 - 3:54

Muppetje lieverd, hoe is het gegaan?
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Amber- do 16 jun 2011 - 5:02

Alyssa schreef:Muppetje lieverd, hoe is het gegaan?

Ik ben ook erg benieuwd!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Muppetje do 16 jun 2011 - 5:07

Ha meiden

Het ging op zich wel goed. Het liep een uur uit, vreselijk vond ik dat.

Toen we uiteindelijk aan de beurt waren hebben ze vooral een hoop gevraagd.
Er is bij ons allebei bloed afgenomen. Mijn man moet volgende week een potje inleveren.
Dan kunnen we volgende week bellen voor een nieuwe afspraak voor mij. Ik krijg dan een echo en inwendig onderzoek, en de zaad en bloed uitslagen worden dan besproken.

Pas dan zullen ze mijn menstruatie opwekken. Waarschijnlijk zal ik daarna Clomid krijgen,.maar dat ligt even aan de uitslagen.

Ik typ vanaf mn telefoon, dus laat het hier even bij, maar jullie zijn allemaal heel lief.

X

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  lievelien do 16 jun 2011 - 5:39

.

Laatst aangepast door lievelien op di 9 aug 2011 - 8:27; in totaal 1 keer bewerkt
lievelien
lievelien
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 5
Punten : 5
Registratiedatum : 15-06-11

Bericht  Koffieleut do 16 jun 2011 - 5:47

Muppetje: Wat vervelend dat het zo lang uitliep, ik kan me voorstellen dat je dan helemaal zenuwachtig wordt. Wel fijn dat er nu iets gaat gebeuren, maar kan me voorstellen dat je het liever anders had gezien. Hoe voel je je nu?
Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  Muppetje do 16 jun 2011 - 5:48

lievelien schreef:zo, wat wordt hier veel geschreven, ik weet niet of ik het bij kan houden hoor :shock: ! In ieder geval bedankt voor het welkom heten!

Dat had ik nog niet gedaan geloof ik, dus bij deze alsnog...

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 12 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: