Voor een kindje in 2011!
+31
mo-lola
L!ND@
Floor
Printje
joyce0606
Pien
Filoria
Live Laugh Love
studiebol
Earane
lievelien
Poisongirl
Koffieleut
Alyssa
Clapperdie
Aimee
Paper Crown
Triesje1983
bolus26
Jazzlyn
Caresses
Linnie1985
_Blush_
Happy
Creabea_28
Lindsya
Amber-
Curious
SparklingEyes
Muppetje
Lejow
35 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Muppetje schreef:Triesje1983 schreef:@ Amber: dankjewel meid. Ja ik hoop ook dat het dan binnen die 2 maanden toch nog komt, maar zo niet dan hang ik meteen aan de telefoon. Ik mag dan ook gewoon meteen de gyn bellen voor afspraak en hoef niet eerst terug naar de huisarts.
@ Muppetje: nee zeer zeker niet... Het zou zelfs nog kunnen dat als het dan niet komt die menstruatie, dat ik misschien al wel zwanger ben ;-)... Misschien binnenkort toch maar weer ff ovulatietesten gaan doen??? Whahahaha... Als er wat groeit, misschien wel een idee???
Ja, precies, je weet maar nooit
denk dat ik morgen maar één meeneem naar mijn werk whahaha... kan mij het schelen ;-) Niemand die het merkt, neem gewoon de tas mee naar de toilet, plas in kommetje met deksel die ik meeneem (en dan ook weer schoonspoel enzo) en dan doe ik de test... Doe ik meestal rond 12.00 uur namelijk...
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Ik heb een beetje een gênant probleem. Of naja, gênant is een groot woord.
Herkennen jullie dat je iets misschien nog wel net wat liever wilt als het niet mag?
Ik heb zin in naja, Uh, iets met konijnen (met dank aan Lejow móet ik nu met de laatste dingen aan konijnen denken) , maar dat mag dus niet, haha
Herkennen jullie dat je iets misschien nog wel net wat liever wilt als het niet mag?
Ik heb zin in naja, Uh, iets met konijnen (met dank aan Lejow móet ik nu met de laatste dingen aan konijnen denken) , maar dat mag dus niet, haha
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10
Triesje, gewoon doen
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Ik heb een beetje een gênant probleem. Of naja, gênant is een groot woord.
Waarom mag je niet???
Triesje1983- Prater
Muppetje schreef:Triesje, gewoon doen
Ga ik zeer zeker doen én zal dan thuis ook een foto maken goed?
Triesje1983- Prater
Triesje1983 schreef:Muppetje schreef:Ik heb een beetje een gênant probleem. Of naja, gênant is een groot woord.
Waarom mag je niet???
Omdat mijn man drie dagen droog móet staan als hij donderdag zijn potje in móet leveren
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Ik heb een beetje een gênant probleem. Of naja, gênant is een groot woord.
Hahaha
Waarom mag het niet? (zie het al) Omdat je man zijn.. ehm laten we het maar 'kwakje' noemen moet inleveren?
Ik durf geen ... meer te hebben haha! Ben veels te bang dat ik misschien zwanger ben en daardoor weer een miskraam krijg. Ik weet het slaat helemaal nergens op maar bij 2e miskraam begon ik ook te bloeden na de sex en dag later had ik de miskraam... Dus mijn man is zielig!! haha..
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Triesje1983 schreef:Muppetje schreef:Triesje, gewoon doen
Ga ik zeer zeker doen én zal dan thuis ook een foto maken goed?
Deal
Muppetje- Ratel
amber22 schreef:Muppetje schreef:Ik heb een beetje een gênant probleem. Of naja, gênant is een groot woord.
Hahaha
Waarom mag het niet? (zie het al) Omdat je man zijn.. ehm laten we het maar 'kwakje' noemen moet inleveren?
Ik durf geen ... meer te hebben haha! Ben veels te bang dat ik misschien zwanger ben en daardoor weer een miskraam krijg. Ik weet het slaat helemaal nergens op maar bij 2e miskraam begon ik ook te bloeden na de sex en dag later had ik de miskraam... Dus mijn man is zielig!! haha..
Ja, de mijne ook. Ik durf ook niet te zeggen dat ik best wel wil, raakt ie nog meer gefrustreerd
Muppetje- Ratel
@ Muppetje: ow jaaaa, das waar ook. Herkenbaar... was hier toen we bezig waren voor J.oshua ook zo... Nou ja, dan moet je jezelf maar helpen he? :p...
Ben wel benieuwd hoe je man zich voelt als hij zijn "kwakje" in een potje moet doen... Mijn man vond het vreselijk... Vooral omdat ik ook niet mocht helpen, ivm dat het dan misschien kon mislukken qua testen... Dus ik moest beneden wachten en hij was toen boven bezig en hij vond het vreselijk.
@ Amber: kan me voorstellen dat je het dan nu even niet meer durft....
Ben wel benieuwd hoe je man zich voelt als hij zijn "kwakje" in een potje moet doen... Mijn man vond het vreselijk... Vooral omdat ik ook niet mocht helpen, ivm dat het dan misschien kon mislukken qua testen... Dus ik moest beneden wachten en hij was toen boven bezig en hij vond het vreselijk.
Triesje1983- Prater
Muppetje schreef:amber22 schreef:Muppetje schreef:Ik heb een beetje een gênant probleem. Of naja, gênant is een groot woord.
Hahaha
Ja, de mijne ook. Ik durf ook niet te zeggen dat ik best wel wil, raakt ie nog meer gefrustreerd
haha inderdaad beter niets zeggen dan
Amber-- Ratel
Triesje1983 schreef:@ Muppetje: ow jaaaa, das waar ook. Herkenbaar... was hier toen we bezig waren voor J.oshua ook zo... Nou ja, dan moet je jezelf maar helpen he? :p...
en mocht ik zwanger zijn dan durf ik het de komende 12 weken niet haha..
Amber-- Ratel
Triesje1983 schreef:@ Muppetje: ow jaaaa, das waar ook. Herkenbaar... was hier toen we bezig waren voor J.oshua ook zo... Nou ja, dan moet je jezelf maar helpen he? :p...
Ik ga gewoon s morgens naar werk en wens m veel succes denk ik
Muppetje- Ratel
Amber, wel logisch hoor. En ik denk echt dat je man die angst ook wel snapt...
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Triesje1983 schreef:@ Muppetje: ow jaaaa, das waar ook. Herkenbaar... was hier toen we bezig waren voor J.oshua ook zo... Nou ja, dan moet je jezelf maar helpen he? :p...
Ik ga gewoon s morgens naar werk en wens m veel succes denk ik
Amber-- Ratel
@ Amber: ach daar heeft je man het er vast wel voor over .
@ Muppetje: hahahahahaha LOL
@ Muppetje: hahahahahaha LOL
Triesje1983- Prater
Tsja, Uhm, ik móet wat he
Muppetje- Ratel
klopt hij heeft het er zeker voor over en snapt het gelukkig wel! maarja laten we eerst deze week maar eens afwachten en anders gaan we aankomende maand weer heel hard ons best doen haha!
Amber-- Ratel
Lijkt me vervelend, Amber!! Hoop dat je die angst snel opzij kunt zetten!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Lijkt me vervelend, Amber!! Hoop dat je die angst snel opzij kunt zetten!!
Ja is zeker vervelend. Maar die angst zit er nu helaas echt in. We zullen zien als ik zwanger bent hoe de komende weken gaan maar zoals het er nu naar uitziet durf ik het echt niet....
Amber-- Ratel
Meiden ik ga naar bed, slaap lekker!
X
X
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Meiden ik ga naar bed, slaap lekker!
X
Ik ga ook! slaap lekker allemaal!
Amber-- Ratel
amber22 schreef:Lejow schreef:Lijkt me vervelend, Amber!! Hoop dat je die angst snel opzij kunt zetten!!
Ja is zeker vervelend. Maar die angst zit er nu helaas echt in. We zullen zien als ik zwanger bent hoe de komende weken gaan maar zoals het er nu naar uitziet durf ik het echt niet....
Zit er deze ronde dan wel een kans in dat je zwanger bent?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
amber22 schreef:Lejow schreef:Lijkt me vervelend, Amber!! Hoop dat je die angst snel opzij kunt zetten!!
Dat is toch niks ergs, je man zal het vast wel begrijpen.
Zodra ik deze zwangerschap een test had gedaan en hij wist dat ik zwanger was wou hij niet meer, ook bang dat het weer mis zou gaan. Ik snapte zijn gedachte wel, ik had die angst ook wel (maar toch vind ik het soms frustrerend ).
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Jazzlyn: Dus ben heel benieuwd. Fijn dat je je al weer iets beter voelt en dat de pijnstilling aan slaat!
Amber: oh lekker bijna weekend. Mijn duimen draaien nog steeds voor je hoor! Kan me heel goed voorstellen dat je ‘het’ even niet durft…
Triesje: haha bijdehandje. Maar klimt hij er niet overheen? Hm dubbel gevoel dus aan de gyn overgehouden. Balen dat je moet wachten, maar wie weet komt je menstruatie nu ineens wel. Ik hoop het in ieder geval ontzettend voor je meid!!
Muppetje: ik ga een opleiding Secretary Master doen. Ik ben directiesecretaresse en heb dat diploma ook op MBO niveau en nu kan ik in een jaar tijd mijn master halen. Oei das wel een frustrerend gevoel … Nog 2 dagen volhouden... (toch?) Oh wat grappig dat je daar gewoond hebt. Hoe lang woon je in je nieuwe huis nu?
Overigens ga ik er niet van uit dat deze maand geslaagd is. Er is hier ook niet veel van gekomen afgelopen tijd. En ik weet ook niet of mijn cyclus al weer normaal is, maar ach we wachten rustig af… (nou ja rustig…)
Nu weer een 'gezellig' dagje werk... Ben benieuwd wat me vandaag te wachten staat...
Amber: oh lekker bijna weekend. Mijn duimen draaien nog steeds voor je hoor! Kan me heel goed voorstellen dat je ‘het’ even niet durft…
Triesje: haha bijdehandje. Maar klimt hij er niet overheen? Hm dubbel gevoel dus aan de gyn overgehouden. Balen dat je moet wachten, maar wie weet komt je menstruatie nu ineens wel. Ik hoop het in ieder geval ontzettend voor je meid!!
Muppetje: ik ga een opleiding Secretary Master doen. Ik ben directiesecretaresse en heb dat diploma ook op MBO niveau en nu kan ik in een jaar tijd mijn master halen. Oei das wel een frustrerend gevoel … Nog 2 dagen volhouden... (toch?) Oh wat grappig dat je daar gewoond hebt. Hoe lang woon je in je nieuwe huis nu?
Overigens ga ik er niet van uit dat deze maand geslaagd is. Er is hier ook niet veel van gekomen afgelopen tijd. En ik weet ook niet of mijn cyclus al weer normaal is, maar ach we wachten rustig af… (nou ja rustig…)
Nu weer een 'gezellig' dagje werk... Ben benieuwd wat me vandaag te wachten staat...
Gast- Gast
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: