Voor een kindje in 2011!
+31
mo-lola
L!ND@
Floor
Printje
joyce0606
Pien
Filoria
Live Laugh Love
studiebol
Earane
lievelien
Poisongirl
Koffieleut
Alyssa
Clapperdie
Aimee
Paper Crown
Triesje1983
bolus26
Jazzlyn
Caresses
Linnie1985
_Blush_
Happy
Creabea_28
Lindsya
Amber-
Curious
SparklingEyes
Muppetje
Lejow
35 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Even een heel snel berichtje van mij:
Puggle wat zagen jullie er onwijs mooi uit! Echt mooie foto's.
En Amber ik ben zoooooo hard voor jou aan het duimen! Hopelijk mag het baten...
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Aimee schreef:Even een heel snel berichtje van mij:
Dankje
Hoe is het met jou?
Gast- Gast
Alyssa: Wij zijn nu begonnen aan ronde 7. Maar er zijn wat rondes geweest waarbij de kans erg klein was omdat het niet echt mogelijk was om rond mijn vruchtbare dagen te vrijen. Mijn man heeft een hele drukke periode gehad op het werk waarin hij 6 dagen per week werkte, zo'n 80 uur per week. Hij begint dan 's ochtends om een uur of 5, en is dan 's avonds na 9 uur weer thuis. Dus dan is het eten, en op bed want om 4 uur gaat de wekker weer. Het laatste waar hij dan nog puf voor heeft is... ...
We hebben er ook van te voren rekening mee gehouden dat de kans klein zou zijn dat ik heel snel zwanger zou zijn (ik bedoel daarmee: dat we niet meteen in de stress zouden schieten als het niet zo snel lukt als bij sommige anderen).
Oja, Triesje: Succes vandaag!!!
We hebben er ook van te voren rekening mee gehouden dat de kans klein zou zijn dat ik heel snel zwanger zou zijn (ik bedoel daarmee: dat we niet meteen in de stress zouden schieten als het niet zo snel lukt als bij sommige anderen).
Oja, Triesje: Succes vandaag!!!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Alyssa en Aimee dankjewel meiden!!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Heb je nog niet de neiging gehad stiekem te testen Amberr?
Ik zit nu bij de tandarts, vast mn verdoving gehad, voel je je altijd heel charmant haha
Ik zit nu bij de tandarts, vast mn verdoving gehad, voel je je altijd heel charmant haha
Gast- Gast
Parels schreef:Heb je nog niet de neiging gehad stiekem te testen Amberr?
Nee eigenlijk helemaal niet haha.. Komt misschien ook wel door de miskramen wil niet voor nod licht positief testen en dan gewoon op Nod ongesteld worden, wat dan een hele vroege miskraam kan zijn. Dat weet ik het liever niet haha. Dus ga niet eerder dan vrijdag testen. Vind best knap van mezelf want heb ongeveer 5 testen in huis liggen haha!
Succes bij de tandarts!
Amber-- Ratel
Spannend amber, nog een paar dagen hoop het zo voor je
Triesje, succes vandaag!
Parels, sterkte bij de tandarts. Wat moest er gebeuren?
Triesje, succes vandaag!
Parels, sterkte bij de tandarts. Wat moest er gebeuren?
Gast- Gast
@Puggle, wat zijn jullie mooi! Het geluk straalt er van af! nog gefeliciteerd!
@amber, kan me voorstellen dat je nu niet durft te testen, vind het wel heel knap. ik test nog liever 5 dagen te vroeg dan later, hih.
@ triesje, succes
@ parels, pffff de tandarts, ik heb er zo'n hekel aan!
@koffieleut, kan me voorstellen dat je je dan nog niet zp druk maakt als het niet zo snel lukt als bij anderen. Gaat je man als jullie kinderen hebben straks minder werken of niet? zo'n drukke baan lijkt me wel behoorlijk zwaar zeg!
@ all, misschien al gelezen in mn topic bij persoonlijk. Onze kinderwens wordt denk ik wat op de langere termijn geschoven. Ik slik AD, heb afgebouwd voor een evt. zwangerschap en dat gaat nu helemaal de verkeerde kant op.
Ik hoop me snel weer beter te voelen, en me dan weer goed op een kindje te kunnen richten.
@amber, kan me voorstellen dat je nu niet durft te testen, vind het wel heel knap. ik test nog liever 5 dagen te vroeg dan later, hih.
@ triesje, succes
@ parels, pffff de tandarts, ik heb er zo'n hekel aan!
@koffieleut, kan me voorstellen dat je je dan nog niet zp druk maakt als het niet zo snel lukt als bij anderen. Gaat je man als jullie kinderen hebben straks minder werken of niet? zo'n drukke baan lijkt me wel behoorlijk zwaar zeg!
@ all, misschien al gelezen in mn topic bij persoonlijk. Onze kinderwens wordt denk ik wat op de langere termijn geschoven. Ik slik AD, heb afgebouwd voor een evt. zwangerschap en dat gaat nu helemaal de verkeerde kant op.
Ik hoop me snel weer beter te voelen, en me dan weer goed op een kindje te kunnen richten.
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Curious: De periode dat mijn man zoveel werkt duurt normaal een week of 6 (dit jaar was het 10 weken, maar dat is echt een uitzondering), daarna wordt het weer een stuk rustiger. Hoewel de werkdagen wel lang blijven. Als wij een kindje zouden hebben wil hij 4 dagen in de week werken, en wel die periode van 6 weken volledig meewerken omdat dit wel een hele zware, maar ook een hele leuke tijd is op zijn werk.
Ik heb net je topic gelezen bij persoonlijk. Wat een lastige keuze zeg! Ik reageer in dat topic ook nog even!
Ik heb net je topic gelezen bij persoonlijk. Wat een lastige keuze zeg! Ik reageer in dat topic ook nog even!
Koffieleut- Prater
- Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11
Meiden jullie schrijven echt zooo veel en zooo snel! Kan het echt niet meer bijhouden zeg
Heb even een vraagje misschien dat jullie het herkennen.
Ik heb sinds 2 dagen een doffepijn onder in mn buik ter hoogte van mn eierstokken. Nu heb ik dit eerdere keren niet gehad. Lijkt net of ik een blauwe plek oid heb.
Als ik uitga van mn cyclus van 41/42 dagen dan heb ik volgende week vrijdag pas mn eisprong. Heb wel al ovulatietesten gedaan maar deze waren nog heel licht. Kan het iets anders zijn? Herkennen jullie deze pijn?
Anders wil ik morgen even de poli bellen om toch een echo te vragen om te kijken hoe mn folikels groeien maar wil ook niet om de haverklap daar aankomen
Heb even een vraagje misschien dat jullie het herkennen.
Ik heb sinds 2 dagen een doffepijn onder in mn buik ter hoogte van mn eierstokken. Nu heb ik dit eerdere keren niet gehad. Lijkt net of ik een blauwe plek oid heb.
Als ik uitga van mn cyclus van 41/42 dagen dan heb ik volgende week vrijdag pas mn eisprong. Heb wel al ovulatietesten gedaan maar deze waren nog heel licht. Kan het iets anders zijn? Herkennen jullie deze pijn?
Anders wil ik morgen even de poli bellen om toch een echo te vragen om te kijken hoe mn folikels groeien maar wil ook niet om de haverklap daar aankomen
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Sorry dat ik zoveel afwezig ben. Hier gaat het echt niet goed. Ik ben altijd vrij heftig ongesteld geweest, maar dit slaat alles! Gister heb ik overleefd met zon 15 pillen ibuprofen. En nog lag ik vanmorgen te rillen van de pijn. Na een half uur in bad te hebben gezeten kon ik helaas nog steeds niet bewegen (en toen had ik al 3 pillen op). De gynaecoloog gebeld en die heeft wat zwaardere pijnstilling voorgeschreven Jaa nog sterker Dus ik hoop vanavond weer een hele piet te zijn.
Tot vanavond dames!!
Tot vanavond dames!!
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Ben ik weer!
Moest een gaatje laten vullen en daaraan aansluitend langs de mondhygieniste!
Normaal als ik een verdoving heb voel ik echt niks (ben zelfs een keer in slaap gevallen terwijl ze in mijn mond aan het boren waren) maar nu zat hij alsnog keihard tegen mijn zenuw aan, toen kreeg ik nog een dosis en nu ben ik 'overdosed' volgens de tandarts!
Wel vervelend dat ik sommige dingen zo goed ruik, de tandarts zn handschoentjes stonken verschrikkelijk en was het enige waar ik aan kon denken haha
Heb er wel heel erg lang gezeten, was er half 10 en half 12 weer weg de Skyradio zomer 101 is bezig, ik kwam binnen bij nummer 97 en ging weg bij nummer 72 ..
Heb de laatste dagen trouwens ook dat ik kapot gestoken wordt door muggen, hele nachten ben ik mezelf aan het insmeren
Jazlynn ; wat vervelend dat je je zo voelt! 15 ibuprofen is echt niet goed voor je, caramba! wat ik wel eens heb gehad van de dokter voor erge spier- of menstruatiepijn is 2 paracetamol 500 mg en 2 ibuprofen 500 mg tegelijk .. het is een flinke opdonder, maar het helpt bij mij zeker! En daarna lekker gaan slapen!
Clapperdie ; ik heb geen idee wat die pijn kan zijn, soms heb je ver van tevoren 'eierpijn' zeg maar, houd het met ovulatietesten anders even in de gaten en bel zonodig (voor je eigen gevoel) naar de dokter, daar zijn ze voor!
Moest een gaatje laten vullen en daaraan aansluitend langs de mondhygieniste!
Normaal als ik een verdoving heb voel ik echt niks (ben zelfs een keer in slaap gevallen terwijl ze in mijn mond aan het boren waren) maar nu zat hij alsnog keihard tegen mijn zenuw aan, toen kreeg ik nog een dosis en nu ben ik 'overdosed' volgens de tandarts!
Wel vervelend dat ik sommige dingen zo goed ruik, de tandarts zn handschoentjes stonken verschrikkelijk en was het enige waar ik aan kon denken haha
Heb er wel heel erg lang gezeten, was er half 10 en half 12 weer weg de Skyradio zomer 101 is bezig, ik kwam binnen bij nummer 97 en ging weg bij nummer 72 ..
Heb de laatste dagen trouwens ook dat ik kapot gestoken wordt door muggen, hele nachten ben ik mezelf aan het insmeren
Jazlynn ; wat vervelend dat je je zo voelt! 15 ibuprofen is echt niet goed voor je, caramba! wat ik wel eens heb gehad van de dokter voor erge spier- of menstruatiepijn is 2 paracetamol 500 mg en 2 ibuprofen 500 mg tegelijk .. het is een flinke opdonder, maar het helpt bij mij zeker! En daarna lekker gaan slapen!
Clapperdie ; ik heb geen idee wat die pijn kan zijn, soms heb je ver van tevoren 'eierpijn' zeg maar, houd het met ovulatietesten anders even in de gaten en bel zonodig (voor je eigen gevoel) naar de dokter, daar zijn ze voor!
Gast- Gast
Jazzlyn schreef:Sorry dat ik zoveel afwezig ben. Hier gaat het echt niet goed. Ik ben altijd vrij heftig ongesteld geweest, maar dit slaat alles! Gister heb ik overleefd met zon 15 pillen ibuprofen. En nog lag ik vanmorgen te rillen van de pijn. Na een half uur in bad te hebben gezeten kon ik helaas nog steeds niet bewegen (en toen had ik al 3 pillen op). De gynaecoloog gebeld en die heeft wat zwaardere pijnstilling voorgeschreven Jaa nog sterker Dus ik hoop vanavond weer een hele piet te zijn.
Tot vanavond dames!!
Jeetje dat is heftig, veel buikpijn? Even over die ibuprofen. niet meer 15 stuks slikken dat is echt teveel!!!! je mag er maximaal 6-8 van 400 mg hebben!
hopelijk werkt de andere medicatie beter!
Wat Parels zegt het combineren met paracetamol mag wel!
@ Parels, pff wat een behandeling haha, je hebt het in iedergeval weer gehad!!
@ Clapperdie, heb ook geen idee.. misschien toch een aankomende eisprong!
@ Curious, meid wat balen als je nu je kinderwens op de langere termijn moet schuiven. Maar je gezondheid gaat natuurlijk wel voor.
@ all, zo nog 1 client en dan mag ik weer lekker naar huis!!
Amber-- Ratel
Haha ik zal niet hardop zeggen dat ik strijken best wel leuk vind eigenlijk…….
Even uit mijn hoofd:
Puggle: goed geslaagd dus in Antwerpen…
Creabea: heel veel succes donderdag!
LLL: helaas heb ik geen berkeningstips voor je. Ik moet eerst maar eens zien of het bij mij weer een beetje fatsoenlijk is. Lastig is dat he.
Triesje: Ik ga er ook wel van uit dat als meneer het eenmaal door heeft, we heen en weer zullen moeten lopen, maar vooralsnog gaat het best goed. Wat voor bedhekje heb je dan? Ik heb wel zo’n lang balkje aan zijn zijkant tegen het uitvallen. Hoe was het bij de gyn?
Alyssa: spannend meid, voor het ‘eggie’ de eerste ronde (goh waarom doet mij dat ineens aan mevrouw Stemband van de Cactus show denken…)
Curious: dikke knuffel voor jou meid.
Jazzlyn: jeetje meid wat heftig. Slaan die zwaardere pijnstillers wel aan?
Parels: oooh krijg helemaal de rillingen van jouw tandartsverhaal haha ben niet zo van de tandarts en verdovingsverhalen hihi.
Vandaag echt een K dag op werk gehad. Ben blij dat het erop zit. Ik mag wel waarschijnlijk een hele leuke jaaropleiding doen. Een jaar lang 1 keer per maand een dag naar school dus dat moet zelfs met alle plannen in het vooruitzicht te doen zijn en dan heb ik mijn Master.
Even uit mijn hoofd:
Puggle: goed geslaagd dus in Antwerpen…
Creabea: heel veel succes donderdag!
LLL: helaas heb ik geen berkeningstips voor je. Ik moet eerst maar eens zien of het bij mij weer een beetje fatsoenlijk is. Lastig is dat he.
Triesje: Ik ga er ook wel van uit dat als meneer het eenmaal door heeft, we heen en weer zullen moeten lopen, maar vooralsnog gaat het best goed. Wat voor bedhekje heb je dan? Ik heb wel zo’n lang balkje aan zijn zijkant tegen het uitvallen. Hoe was het bij de gyn?
Alyssa: spannend meid, voor het ‘eggie’ de eerste ronde (goh waarom doet mij dat ineens aan mevrouw Stemband van de Cactus show denken…)
Curious: dikke knuffel voor jou meid.
Jazzlyn: jeetje meid wat heftig. Slaan die zwaardere pijnstillers wel aan?
Parels: oooh krijg helemaal de rillingen van jouw tandartsverhaal haha ben niet zo van de tandarts en verdovingsverhalen hihi.
Vandaag echt een K dag op werk gehad. Ben blij dat het erop zit. Ik mag wel waarschijnlijk een hele leuke jaaropleiding doen. Een jaar lang 1 keer per maand een dag naar school dus dat moet zelfs met alle plannen in het vooruitzicht te doen zijn en dan heb ik mijn Master.
Gast- Gast
Jazzlyn schreef:Sorry dat ik zoveel afwezig ben. Hier gaat het echt niet goed. Ik ben altijd vrij heftig ongesteld geweest, maar dit slaat alles! Gister heb ik overleefd met zon 15 pillen ibuprofen. En nog lag ik vanmorgen te rillen van de pijn. Na een half uur in bad te hebben gezeten kon ik helaas nog steeds niet bewegen (en toen had ik al 3 pillen op). De gynaecoloog gebeld en die heeft wat zwaardere pijnstilling voorgeschreven Jaa nog sterker Dus ik hoop vanavond weer een hele piet te zijn.
Tot vanavond dames!!
15????
Dan zul je het nu wel aan je hart hebben.
Nooit gehoord van sportatleten die het loodje leggen omdat ze zoveel van die rommel slikken?
Gast- Gast
Tot vanavond dames!!
Zou dit niet tevaak doen 15.... je weet toch wel dat daar zeker een uur of 6 steeds tussen moet zitten. Rare arts die je daarna nog meer zou geven...
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Jazz, doe je een beetje voorzichtig met jezelf?
Parels, je hebt inderdaad lang bij de tandarts gezeten zeg.
Triesje, hoe is het gegaan?
Jetje, klinkt leuk een cursus, wat ga je voor iets doen? Ons vorige huis was tegenover jou werk.
Curious, wat een keuze zeg
Puggle, nog wat leuks gedaan vandaag??
Aimee, hoe gaat t met jou??
Clapperdie, weet niet wat de pijn kan zijn, maar hou het even in de gaten. Enne, het geeft toch niet als je niet alles onthoudt, ik ben nu ook vast mensen vergeten...
Parels, je hebt inderdaad lang bij de tandarts gezeten zeg.
Triesje, hoe is het gegaan?
Jetje, klinkt leuk een cursus, wat ga je voor iets doen? Ons vorige huis was tegenover jou werk.
Curious, wat een keuze zeg
Puggle, nog wat leuks gedaan vandaag??
Aimee, hoe gaat t met jou??
Clapperdie, weet niet wat de pijn kan zijn, maar hou het even in de gaten. Enne, het geeft toch niet als je niet alles onthoudt, ik ben nu ook vast mensen vergeten...
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Printje schreef:Jazzlyn schreef:Sorry dat ik zoveel afwezig ben. Hier gaat het echt niet goed. Ik ben altijd vrij heftig ongesteld geweest, maar dit slaat alles! Gister heb ik overleefd met zon 15 pillen ibuprofen. En nog lag ik vanmorgen te rillen van de pijn. Na een half uur in bad te hebben gezeten kon ik helaas nog steeds niet bewegen (en toen had ik al 3 pillen op). De gynaecoloog gebeld en die heeft wat zwaardere pijnstilling voorgeschreven Jaa nog sterker Dus ik hoop vanavond weer een hele piet te zijn.
Tot vanavond dames!!
Zou dit niet tevaak doen 15.... je weet toch wel dat daar zeker een uur of 6 steeds tussen moet zitten. Rare arts die je daarna nog meer zou geven...
Krijg nu 600 mg. Mocht ik eerder 2 per keer (1200 mg) 3x daags.
Mocht ze niet gelijk innemen hoor, moest idd minimaal 4 uur tussen zitten. Wel 15 verdeelt over 24 uur, niet dat het dan goed is. Echter wist ik me echt geen raad. Gelukkig gaat het nu wel de nieuwe pillen een stuk beter, ook minder van nodig. Vandaag heb ik ook een stuk minder gebruikt, omdat inderdaad teveel niet goed is.
Jazzlyn- Prater
Even uit mijn hoofd:
@amber; wat spannend hoor! Hopelijk is het weer raak
@ parels: Jeetje jij hebt lang gezeten!! Ik ben doodsbang voor de tandarts
@Triesje; Hoe is het gegaan?
@ Claperdieclap; Die pijn is hier herkenbaar, dat is echt groeipijn van je ei. De ene maand heb ik het heel erg, de andere maand niet!
@Curious, net je andere topic gelezen. Veel sterkte met de moeilijke beslissing!
@ Jetjes, wat leuk een opleiding/cursus. Vooral als dat ook nog eens goed gaat met de toekomst!!
@ All, hier gaat het wat beter. Nieuwe pillen werken veel beter. Moet mij nog wel erg rustig houden, maarja vooruit. Heel mijn buik is dik en hard:( Vroeger had ik het ook erg, daarom toen al speciale medicatie. Nu weer opnieuw dus. Echt geen pretje, vroeger bleef ik dan thuis van school. Tja, verklaar maar aan je werkgever. Dat gaat helaas niet op. Vooral niet met een ziek ventje, daar moet je ook voor zorgen! Nouja morgen weer aan de Clomid!
Normaal slik ik niet zoveel pijnstilling hoor (zelden) best braaf dus normaal
@amber; wat spannend hoor! Hopelijk is het weer raak
@ parels: Jeetje jij hebt lang gezeten!! Ik ben doodsbang voor de tandarts
@Triesje; Hoe is het gegaan?
@ Claperdieclap; Die pijn is hier herkenbaar, dat is echt groeipijn van je ei. De ene maand heb ik het heel erg, de andere maand niet!
@Curious, net je andere topic gelezen. Veel sterkte met de moeilijke beslissing!
@ Jetjes, wat leuk een opleiding/cursus. Vooral als dat ook nog eens goed gaat met de toekomst!!
@ All, hier gaat het wat beter. Nieuwe pillen werken veel beter. Moet mij nog wel erg rustig houden, maarja vooruit. Heel mijn buik is dik en hard:( Vroeger had ik het ook erg, daarom toen al speciale medicatie. Nu weer opnieuw dus. Echt geen pretje, vroeger bleef ik dan thuis van school. Tja, verklaar maar aan je werkgever. Dat gaat helaas niet op. Vooral niet met een ziek ventje, daar moet je ook voor zorgen! Nouja morgen weer aan de Clomid!
Normaal slik ik niet zoveel pijnstilling hoor (zelden) best braaf dus normaal
Jazzlyn- Prater
Hallo Meiden,
@ Jazzlyn, fijn dat het weer beter gaat. Maar echt niet meer doen die 15 pillen!
@ Muppet, hoe is het met jou?
@ all, verder niet veel nieuws, ben lekker aan het wachten haha!
vanavond onze verzekeringagent of verzekeringman of hoe je dat ook noemt op bezoek gehad. Alle verzekeringen weer doorgesproken.
Nog 2 daagjes werken en dan weer weekend, ben er aan toe. Ben erg moe!
@ Jazzlyn, fijn dat het weer beter gaat. Maar echt niet meer doen die 15 pillen!
@ Muppet, hoe is het met jou?
@ all, verder niet veel nieuws, ben lekker aan het wachten haha!
vanavond onze verzekeringagent of verzekeringman of hoe je dat ook noemt op bezoek gehad. Alle verzekeringen weer doorgesproken.
Nog 2 daagjes werken en dan weer weekend, ben er aan toe. Ben erg moe!
Amber-- Ratel
@ Lejow: whahaha, nee van jou kan ik me dat wel voorstellen dat je het geen knutselen noemt hahaha... Dat heb ik niet echt natuurlijk... Ben wel benieuwd naar je taart hoor...
@ Alyssa: nope.... nog geen enkele verandering... Veel plezier in deze eerste ronde . Dankjewel meid.
@ Puggle: dankjewel meid.
@ Koffieleut: dankjewel meid!!!
@ Amber: kan me heel erg goed voorstellen dat je dan niet eerder dan vrijdag wilt testen... Wel spannend hoor...
Ik nog 3 dagen werken en dan weekend... nou ja weekend... moet waarschijnlijk zaterdag ook nog :s... dan is het weer een big one...Maar volgende week ben ik 2 daagjes vrij. Volgende week woensdag krijgt mijn zoon namelijk buisjes en vrijdags ben ik vrij omdat een van de leidsters van het kdv gaat trouwen en wij mochten komen kijken .
@ Curious: dankjewel meid. Ow meid, dat is wel balen zeg, dat jullie het op een lange baanmoeten schuiven. Maar het is wel belangrijk om goed aan jezelf te denken nu.
@ Clapperdie: ik kan je helaas niet helpen met deze vraag. Ik voel namelijk nooit een eisprong (voor zover ik weet)...
@ Jazzlyn: oow jeetje meid!!! 15 pillen ibuprofen? Daar schrik ik van joh. Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen hoor, dit is echt niet leuk. Ow lees al dat je 600 mg hebt gekregen. Fijn dat dat wel werkt .
Over gyn ga ik dadelijk vertellen .
@ Parels: jeetje mina, dat is nogal een tandartsbezoek geweest zeg. Pffffff.
@ Jetje: hahaha die van ons was zo slim... we hadden eerst 1 bedhekje, zodat hij er neit uit kon. Hij ontdekte dat hij via de andere kant (aan de muurkant) ook het bed uitkon, door gewoonweg het bed aan de kant te duwen... dus uiteindelijk voor die kant ook maar een bedhekje gehaald hahaha. Nu kan hij er niet meer uit en slaapt hij weer lekker .
Wij hebben zo eentje: http://link.marktplaats.nl/458319654 en zo eentje: http://link.marktplaats.nl/459731757 (konden toen geen andere houten erbij vinden helaas :s )
Over de gyn ga ik dadelijk vertellen .
Goed bezig meid... Je master behalen .
@ Muppetje: ga ik zometeen over vertellen .
Nou hier moet ik dus nog 2 maanden afwachten of mijn menstruatie gaat komen of niet...
Als ik over 2 maanden niet ongi ben, moet ik me weer melden bij de gynaecoloog. Ik moet nog even bloedprikken deze week (denk dat ik dat vrijdag maar doe) en dan over 2 weken word ik teruggebeld tijdens telefonisch spreekuur en krijg ik hier de uitslag van.
Er was een groeiende follikel te zien zei de gyn, nadat ze EINDELIJK mijn eileiders/eierstokken hadden gevonden. Hahaha, ze hadden zich namelijk verstopt.
Zoals het er nu naar uitziet, komt het nog door de prikpil. Dat is dan ook de reden dat ik nog 2 maanden moet wachten op mijn menstruatie. ... Ik baal ervan, maargoed, het is ff niet anders...
@ Alyssa: nope.... nog geen enkele verandering... Veel plezier in deze eerste ronde . Dankjewel meid.
@ Amber: kan me heel erg goed voorstellen dat je dan niet eerder dan vrijdag wilt testen... Wel spannend hoor...
Ik nog 3 dagen werken en dan weekend... nou ja weekend... moet waarschijnlijk zaterdag ook nog :s... dan is het weer een big one...Maar volgende week ben ik 2 daagjes vrij. Volgende week woensdag krijgt mijn zoon namelijk buisjes en vrijdags ben ik vrij omdat een van de leidsters van het kdv gaat trouwen en wij mochten komen kijken .
@ Curious: dankjewel meid. Ow meid, dat is wel balen zeg, dat jullie het op een lange baanmoeten schuiven. Maar het is wel belangrijk om goed aan jezelf te denken nu.
@ Clapperdie: ik kan je helaas niet helpen met deze vraag. Ik voel namelijk nooit een eisprong (voor zover ik weet)...
@ Jazzlyn: oow jeetje meid!!! 15 pillen ibuprofen? Daar schrik ik van joh. Ik hoop dat je je snel beter gaat voelen hoor, dit is echt niet leuk. Ow lees al dat je 600 mg hebt gekregen. Fijn dat dat wel werkt .
@ Jetje: hahaha die van ons was zo slim... we hadden eerst 1 bedhekje, zodat hij er neit uit kon. Hij ontdekte dat hij via de andere kant (aan de muurkant) ook het bed uitkon, door gewoonweg het bed aan de kant te duwen... dus uiteindelijk voor die kant ook maar een bedhekje gehaald hahaha. Nu kan hij er niet meer uit en slaapt hij weer lekker .
Wij hebben zo eentje: http://link.marktplaats.nl/458319654 en zo eentje: http://link.marktplaats.nl/459731757 (konden toen geen andere houten erbij vinden helaas :s )
Nou hier moet ik dus nog 2 maanden afwachten of mijn menstruatie gaat komen of niet...
Als ik over 2 maanden niet ongi ben, moet ik me weer melden bij de gynaecoloog. Ik moet nog even bloedprikken deze week (denk dat ik dat vrijdag maar doe) en dan over 2 weken word ik teruggebeld tijdens telefonisch spreekuur en krijg ik hier de uitslag van.
Er was een groeiende follikel te zien zei de gyn, nadat ze EINDELIJK mijn eileiders/eierstokken hadden gevonden. Hahaha, ze hadden zich namelijk verstopt.
Zoals het er nu naar uitziet, komt het nog door de prikpil. Dat is dan ook de reden dat ik nog 2 maanden moet wachten op mijn menstruatie. ... Ik baal ervan, maargoed, het is ff niet anders...
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Triesje1983 schreef:@ Lejow: whahaha, nee van jou kan ik me dat wel voorstellen dat je het geen knutselen noemt hahaha... Dat heb ik niet echt natuurlijk... Ben wel benieuwd naar je taart hoor...
Hopelijk komt binnen die 2 maanden je menstruatie, wel fijn dat ze anders daarna verder gaan kijken!
Amber-- Ratel
Jammer Triesje. Maarja, als er iets aan het groeien is wil je dat natuurlijk ook niet afbreken...
Muppetje- Ratel
@ Amber: dankjewel meid. Ja ik hoop ook dat het dan binnen die 2 maanden toch nog komt, maar zo niet dan hang ik meteen aan de telefoon. Ik mag dan ook gewoon meteen de gyn bellen voor afspraak en hoef niet eerst terug naar de huisarts.
@ Muppetje: nee zeer zeker niet... Het zou zelfs nog kunnen dat als het dan niet komt die menstruatie, dat ik misschien al wel zwanger ben ;-)... Misschien binnenkort toch maar weer ff ovulatietesten gaan doen??? Whahahaha... Als er wat groeit, misschien wel een idee???
@ Muppetje: nee zeer zeker niet... Het zou zelfs nog kunnen dat als het dan niet komt die menstruatie, dat ik misschien al wel zwanger ben ;-)... Misschien binnenkort toch maar weer ff ovulatietesten gaan doen??? Whahahaha... Als er wat groeit, misschien wel een idee???
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Triesje1983 schreef:@ Amber: dankjewel meid. Ja ik hoop ook dat het dan binnen die 2 maanden toch nog komt, maar zo niet dan hang ik meteen aan de telefoon. Ik mag dan ook gewoon meteen de gyn bellen voor afspraak en hoef niet eerst terug naar de huisarts.
Ja, precies, je weet maar nooit
Muppetje- Ratel
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: