Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Voor een kindje in 2011!

+31
mo-lola
L!ND@
Floor
Printje
joyce0606
Pien
Filoria
Live Laugh Love
studiebol
Earane
lievelien
Poisongirl
Koffieleut
Alyssa
Clapperdie
Aimee
Paper Crown
Triesje1983
bolus26
Jazzlyn
Caresses
Linnie1985
_Blush_
Happy
Creabea_28
Lindsya
Amber-
Curious
SparklingEyes
Muppetje
Lejow
35 plaatsers

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Voor een kindje in 2011! - Pagina 13 Empty Re: Voor een kindje in 2011!

Bericht  Muppetje do 16 jun 2011 - 5:50

Koffieleut schreef:Muppetje: Wat vervelend dat het zo lang uitliep, ik kan me voorstellen dat je dan helemaal zenuwachtig wordt. Wel fijn dat er nu iets gaat gebeuren, maar kan me voorstellen dat je het liever anders had gezien. Hoe voel je je nu?

Goed hoor, we overleven t allemaal wel :P Wink

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Alyssa do 16 jun 2011 - 6:29

Lievelien, wij beginnen inderdaad deze maand. Ik zit nu in de 3de dag van mijn eerste ronde haha Very Happy. Ik vind het (nog) niet superspannend, waarschijnlijk zal dat wel komen als ik moet testen. Alleen weet ik dus nog steeds niet wat voor mij een normale cyclus is, dus is het ook moeilijk om te bepalen wanneer ik juist zou gaan testen als ik geen menstruatie krijg de volgende keer. Overigens ga ik er niet te hard mee bezig zijn qua wanneer mijn eisprong e.d. is (ik heb overigens toch geen flauw idee met die geweldige cyclussen van mij haha) maar gaan we gewoon seksen als we daar zin in hebben. Maar goed, dat is wel best vaak, dus wellicht seksen we dan ook wel tijdens mijn vruchtbare periode :P

Muppetje, wat jammer dat je zo lang moest wachten. Hopelijk zijn de uitslagen allemaal in orde. Weet je al wanneer je volgende afspraak zal zijn? Want nog langer wachten met je menstruatie opwekken, je zit nu al 3 maanden zonder menstruatie ofzo Sad.
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1109
Punten : 1134
Registratiedatum : 29-05-11

Bericht  Gast do 16 jun 2011 - 6:31

Earane: welkom meid, wat naar dat je PCOS hebt. Spannend maandag!

Muppetje: je hebt een PM. Wat een verhaal zeg. Spannend allemaal. Wel een fijn idee dat jullie serieus genomen worden en er wel meteen goed gekeken wordt naar alles…

Lievelien: haha ja dat is inderdaad wel weer waar. Goed excuus om te shoppen… Hoe oud is je dochtertje? Helaas kan ik je de hand schudden voor wat betreft het vroege wakker worden… Mijn zoontje is ook heel tevreden met half 6/6 uur op het moment…

Ik ga vanavond op uitzending gemist even babyboom kijken. Altijd leuk om de verhalen van andere te zien.
Fijne avond meiden!

Gast
Gast

Bericht  Amber- do 16 jun 2011 - 7:55

Hallo Meiden,

@ Muppetje, wat vervelend dat je zo lang hebt moeten wachten. Ik zie dat ze veel gaan onderzoeken, wel fijn. Hopelijk goede uitslagen, en dat je dan waarschijnlijk clomid krijgt en snel zwanger bent.

@ Lievelien, ik zie dat de link het niet meer doet, auto is er al vanaf! Het is een lichtgrijze ford focus. We moesten echt een nieuwe auto hebben hadden een auto van 1995. Maar deze is inderdaad wel uitgezocht met het zicht op gezinsuitbreiding smile

@ Alyssa, dat komt vast goed Wink

Nog maar een week en ik kan alweer testen als ik niet ongesteld word. Word weer een spannend week..
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135

Bericht  studiebol do 16 jun 2011 - 8:06

Muppetje, ik lees hier af en toe nog mee. Was ook benieuwd hoe het bij jou was gegaan. Het is fijn (denk ik) dat ze dingen gaan onderzoeken en dat je hopelijk na je volgende afspraak snel meer duidelijkheid hebt! Ik hoop dat je ongesteldheid vlot door zet en dat je dan snel zwanger mag zijn!
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Muppetje do 16 jun 2011 - 8:17

Amber en Studiebol, bedankt!

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  _Blush_ do 16 jun 2011 - 8:55

Welkom aan de nieuwelingen !!

@ Muppetje, goed dat er schot in de zaak komt ! Hopelijk kunnen ze jullie goed helpen en ben je snel zwanger.

Nog 3 pilletjes, dan volgende donderdag mijn ms en vanaf dan kan de eerste ronde van start gaan.

Ik bedacht me deze middag opeens dat ze op mijn werk niet zo gelukkig gaan zijn met een eventuele zwangerschap. Voor ik er werkte, was de 'hele' dienst zwanger (2 mensen, haha). Ik ben in september, samen met 2 anderen, begonnen als vervanging. Toen moest 1 van ons 3 weg, omdat de eerste zwangere terugkwam. Enkele maanden later gaf zij ontslag, dus bleven we met 2 over. Een week later werd mijn collega ziek, ze is nu 9 weken afwezig en sta ik er heel die tijd alleen voor. In juli komt ze terug, samen met de 2e zwangere, en zijn we vanaf dan weer met 3. Kunnen jullie volgen? Ik kan me voorstellen dat ze niet staan te springen voor nog een zwangerschap, nu we in juli eindelijk weer volledig zullen zijn...

Maar daar moet ik geen rekening mee houden, toch?
_Blush_
_Blush_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 263

Bericht  Linnie1985 do 16 jun 2011 - 9:10

Muppetje, fijn dat jullie nu geholpen worden!

Lievelien: Ze hebben me verteld dat ze mensen tekort komen en ik kon mijn CV inleveren en heb dat vannochtend gedaan. Ik heb vandaag een dagje in de winkel gestaan weer wat afwisseling na 2 dagen in het magazijn.

Ben btw iedere dag een beetje misselijk en vanmiddag met werken werd ik ineens een beetje duizelig. Maja net ongesteld geweest en daarna nog geen sex gehad. Ik weet niet of het nog van het ontpillen is (ben al iets van 6 maanden met de pil gestop)

grmbl ik wil gaan klussen, maar vriend lief zit te gamen...
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248

Bericht  Lejow do 16 jun 2011 - 18:36

Blush, nee dat is niet jouw probleem hoor! Je bent nou eenmaal een vrouw, en ze weten bij het aannemen van een vrouw dat de kans er in zit dat er kindjes gaan komen!

Balen dat je misselijk bent, Linnie!

Muppetje, jammer dat het zo uitliep, sterkte met alles wat er gaat gebeuren

Ik ben vandaag ook duizelig, blegh, maar denk dat het ook een beetje oververmoeidheid is. Ik heb zooo'n drukke week (gehad), morgen ook nog een druk dagje, dan ga ik ballonnen vouwen op het zomerfeest bij een vriendin op het werk.
En dan zondag dagje voor mezelf voor het hele feest maandag weer opnieuw begint pffff!!!
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Koffieleut do 16 jun 2011 - 20:06

Earane: Welkom hier! Wat vervelend dat je pcos hebt, ik hoop dat clomid zijn werk doet.

Muppetje: Gelukkig!!!

All: Mijn menstruatie komt eraan volgens mij, veeg steeds wat roze af, en heb wat krampen.... Dus ik denk dat we op gaan naar de volgende ronde. Ik zou, volgens mijn app Cool en mijn eigen berekening, morgen ongesteld moeten worden. Dus nog steeds netjes regelmatig!

Koffieleut
Koffieleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1116
Punten : 1158
Registratiedatum : 14-03-11

Bericht  Amber- do 16 jun 2011 - 20:16

Koffieleut schreef:Earane: Welkom hier! Wat vervelend dat je pcos hebt, ik hoop dat clomid zijn werk doet.

Muppetje: Gelukkig!!!

All: Mijn menstruatie komt eraan volgens mij, veeg steeds wat roze af, en heb wat krampen.... Dus ik denk dat we op gaan naar de volgende ronde. Ik zou, volgens mijn app Cool en mijn eigen berekening, morgen ongesteld moeten worden. Dus nog steeds netjes regelmatig!

Koffieleut jammer, op naar de volgende ronde. Wel fijn dat je cyclus nog steeds regelmatig is.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Jazzlyn vr 17 jun 2011 - 1:11

Hoi dames,

Hoe is het hier?

Even een kort berichtje maar. Ik zit nog steeds ziek op de bank. Over zon 4 uurtjes in mijn NOD. Vaak de avond van dag 12 nerd Nou ja, elke keer eigenlijk. Uiterlijk morgenochtend. Dus de Clomidjes liggen al weer klaar. Mag ik dat maandag mee beginnen!

Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Muppetje vr 17 jun 2011 - 3:43

Jammer Jazz en Koffieleut hug

Muppetje
Ratel
Ratel

Bericht  Amber- vr 17 jun 2011 - 7:28

Hallo meiden,

Het is rustig hier!! Hoe is het met iedereen?
Met mij alles goed, we hebben weekend!! Very Happy

Ben trouwens de film Mamma Mia aan het kijken, heb hem volgens mij al wel 5 keer gezien maar hij blijft leuk!!!
:-)
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Jazzlyn vr 17 jun 2011 - 7:38

Het is hier inderdaad stil!!!
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Bericht  Alyssa vr 17 jun 2011 - 7:47

Jazzlyn schreef:Het is hier inderdaad stil!!!
Ik weet niet of je eroverheen gelezen hebt, maar ik had je nog een vraag gesteld op de vorige pagina, even kijken.
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  Alyssa vr 17 jun 2011 - 7:48

Alyssa schreef:
Jazzlyn schreef:Ik ga proberen een beetje te reageren;

@alyssa; hij is 14 maandjes!

Oh, 14 maanden nog maar? Ik dacht gelezen te hebben dat je zei dat jullie al 2,5 jaar bezig zijn, maar dat kan toch niet dan?

Jazzlyn, dit had ik nog gevraagd, maar daar had je nog niet op gereageerd.
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  Jazzlyn vr 17 jun 2011 - 7:59

weg

Laatst aangepast door Jazzlyn op vr 17 jun 2011 - 10:14; in totaal 1 keer bewerkt
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 8:00

WEEEEEEKEND!!!!!!
Zo daar was ik aan toe zeg haha.

Blush: daar moet je zeker geen rekening mee houden hoor. Een werkgever is goed verzekerd voor zwangere vrouwen … Dus lekker ervoor gaan hoor meid.

Lejow: rustig aan he meid… Niet jezelf voorbij lopen.

Muppetje: wat een kleine wereld is het toch he… Hoe is het met je?

Koffieleut: he balen dat je toch ongesteld aan het worden bent. Wel heel lekker regelmatig ja, maar hopelijk toch de laatste keer nu….

Jazzlyn: he bah nog steeds ziek. Beterschap meid!

Amber: haha ja hij blijft leuk he. Toen wij onze bruiloft in Griekenland aan het plannen waren heb ik hem ook zo vaak gekeken alleen al om het sfeertje te proeven haha.

Morgen zijn we alweer een jaar getrouwd. Kleine vent is nu aan het logeren bij mijn schoonouders en wij gaan morgenochtend vroeg lekker saampjes op pad.
Net het hele huis schoongemaakt en J.espers kamer omgebouwd. Als hij terug komt van logeren gaat ie in een groot bed. Misschien is dat de gouden tip tegen de slaap problemen…

Zo nu gaat de wijn hier ook het glas in haha. Fijn weekend meiden!!

Gast
Gast

Bericht  Amber- vr 17 jun 2011 - 8:03

Jetje schreef:WEEEEEEKEND!!!!!!
Zo daar was ik aan toe zeg haha.

Blush: daar moet je zeker geen rekening mee houden hoor. Een werkgever is goed verzekerd voor zwangere vrouwen … Dus lekker ervoor gaan hoor meid.

Lejow: rustig aan he meid… Niet jezelf voorbij lopen.

Muppetje: wat een kleine wereld is het toch he… Hoe is het met je?

Koffieleut: he balen dat je toch ongesteld aan het worden bent. Wel heel lekker regelmatig ja, maar hopelijk toch de laatste keer nu….

Jazzlyn: he bah nog steeds ziek. Beterschap meid!

Amber: haha ja hij blijft leuk he. Toen wij onze bruiloft in Griekenland aan het plannen waren heb ik hem ook zo vaak gekeken alleen al om het sfeertje te proeven haha.

Morgen zijn we alweer een jaar getrouwd. Kleine vent is nu aan het logeren bij mijn schoonouders en wij gaan morgenochtend vroeg lekker saampjes op pad.
Net het hele huis schoongemaakt en J.espers kamer omgebouwd. Als hij terug komt van logeren gaat ie in een groot bed. Misschien is dat de gouden tip tegen de slaap problemen…

Zo nu gaat de wijn hier ook het glas in haha. Fijn weekend meiden!!

Zag je foto's op hyves van je bruiloft echt heel mooi! Vroeg me al af waar het was, Griekenland dus Very Happy
Je zag er trouwens echt heel mooi uit!!!
Gefeliciteerd alvast en een fijn weekend, geniet ervan!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Earane vr 17 jun 2011 - 8:04

Hey meiden, bedankt voor het welkom heten!

@ Muppetje: Vervelend dat het zo uitliep! Had ik ook de eerste keer dat ik bij de gynaecoloog kwam en ik was al zo zenuwachtig… Klinkt herkenbaar hoe het bij jou gaat, zo ging het ook bij mij een half jaar geleden. Ben benieuwd wat de uitslagen zijn.

@ lievelien: Ik had inderdaad wel het idee dat ik een nieuwe start maakte toen ik begon met Clomid, alleen de laagste dosis sloeg niet aan. De 100mg waarschijnlijk wel, maar is even afwachten wat de Clomid verder doet. Je hebt op zich best een regelmatige cyclus, al begrijp ik dat het fijner is om steeds rond de 28 dagen te zitten.

@ Blush: Ik zou daar ook geen rekening mee houden, dan zou je nooit kinderen kunnen krijgen als je rekening houdt met je werk.

@ Koffieliet: Wat balen dat je ongesteld wordt. Wel fijn dat je een regelmatige cyclus hebt!

@ Jazzlyn: Wat een heftig verhaal zeg!
Earane
Earane
Prater
Prater

Aantal berichten : 780
Punten : 813

Bericht  Alyssa vr 17 jun 2011 - 8:06

Jazzlyn, ik snap het. Zoals je het eerst schreef leek het alsof jullie al 2,5 jaar bezig waren voor een kindje. Maar jullie zijn nog geen 2,5 jaar bezig voor dit kindje dan natuurlijk.

Jetje, geniet van je wijntje(s) Very Happy

Koffieleut, wat jammer dat je ongesteld aan het worden bent Sad

Amber, wij hebben niet echt spannende plannen haha. We gaan wel hier en daar op bezoek bij vrienden, maar verder een rustig weekend denk.

Earane, ik had over jouw reactie heen gelezen denk, maar alsnog welkom hoor Very Happy
Alyssa
Alyssa
Prater
Prater

Bericht  Jazzlyn vr 17 jun 2011 - 8:07

Alyssa schreef:Jazzlyn, ik snap het. Zoals je het eerst schreef leek het alsof jullie al 2,5 jaar bezig waren voor een kindje. Maar jullie zijn nog geen 2,5 jaar bezig voor dit kindje dan natuurlijk.

Jetje, geniet van je wijntje(s) Very Happy

Koffieleut, wat jammer dat je ongesteld aan het worden bent Sad

Amber, wij hebben niet echt spannende plannen haha. We gaan wel hier en daar op bezoek bij vrienden, maar verder een rustig weekend denk.

Earane, ik had over jouw reactie heen gelezen denk, maar alsnog welkom hoor Very Happy

Nee 12 maanden angel Geestelijk dan... irl. 6/7 ongeveer.
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 17 jun 2011 - 8:14

Lief van je Amber, dank je. We zijn getrouwd op Zakynthos. Een klein niet zo toeristisch eilandje onder Corfu. Helemaal leuk romantisch en zonnig!!! Ik moet zeggen hoe jij getrouwd bent (aan de foto's te zien) hou ik ook wel van. Niet teveel poppenkast, maar gewoon lekker hoe je bent. Daarom hebben wij ook alleen maar naaste familie en beste vrienden meegenomen naar het strand...

Haha Alyssa het wordt er gewoon 1 hoor, we moeten nog aan de bak dit weekend Laughing

Gast
Gast

Bericht  Amber- vr 17 jun 2011 - 8:18

Jetje schreef:Lief van je Amber, dank je. We zijn getrouwd op Zakynthos. Een klein niet zo toeristisch eilandje onder Corfu. Helemaal leuk romantisch en zonnig!!! Ik moet zeggen hoe jij getrouwd bent (aan de foto's te zien) hou ik ook wel van. Niet teveel poppenkast, maar gewoon lekker hoe je bent. Daarom hebben wij ook alleen maar naaste familie en beste vrienden meegenomen naar het strand...

Haha Alyssa het wordt er gewoon 1 hoor, we moeten nog aan de bak dit weekend Laughing

We hebben het inderdaad klein gehouden, precies zoals je zegt zonder poppenkast, alleen met naaste familie!
Maar met die naaste familie naar bv griekenland had me ook wel echt super geleken, maar dat werd iets te duur smile
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 13 van 40 Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: