Voor een kindje in 2011!
+31
mo-lola
L!ND@
Floor
Printje
joyce0606
Pien
Filoria
Live Laugh Love
studiebol
Earane
lievelien
Poisongirl
Koffieleut
Alyssa
Clapperdie
Aimee
Paper Crown
Triesje1983
bolus26
Jazzlyn
Caresses
Linnie1985
_Blush_
Happy
Creabea_28
Lindsya
Amber-
Curious
SparklingEyes
Muppetje
Lejow
35 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Hallo Meiden,
@ Lejow, wat lief van je vriend!!
@ Muppetje en Puggle, Zoals Lejow ook al zegt beetje bizarre mijlpaal. Dag 100 en 60 alweer.
@ Puggle, leuk morgen trouwen!!! Geniet ervan.. de dag gaat zo snel voorbij!! Ben benieuwd naar de foto's!
@ Lejow, wat lief van je vriend!!
@ Muppetje en Puggle, Zoals Lejow ook al zegt beetje bizarre mijlpaal. Dag 100 en 60 alweer.
@ Puggle, leuk morgen trouwen!!! Geniet ervan.. de dag gaat zo snel voorbij!! Ben benieuwd naar de foto's!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10
Oh wat is er veel geschreven de afgelopen tijd.
Ga eerst maar proberen te reageren:
SparklingEyes: gefeliciteerd meid!
Creabea: bah ik kan me zo voorstellen dat je er zo dubbel in staat. Het is zo definitief he als je de huisarts belt. Balen dat je ook weer ongesteld geworden bent zeg.
Happy: jammer dat je ongesteld geworden bent. Ik was echt net zwanger in Egypte (de week ervoor positief getest), laten we hopen dat dat voor jou ook geldt!
Blush: spannend hoor meid
Linnie: ik doe niet aan temperaturen. De vorige keer toen ik zwanger wilde worden heb ik het 1 keer geprobeerd, maar ik vond het niks.
Lejow: he bah balen meid.
Parels: is het nog gelukt met bakken?
Triesje: lief is dat he als ze dan doorhebben dat het niet mocht. Dan kan je ook niet boos blijven…
Muppetje: gezellig zo’n high tea!
J.esper is hier al een tijdje zo slecht aan het slapen, met als hoogtepunt dat ie al bijna een week tussen 5 uur en half 6 wakker is gaaaaaaap…
Straks ga ik bloed geven. Kreeg een oproep dat ze bloed tekort hadden dus dan maar een keertje extra doneren. Daarna lekker bij mijn schoonouders eten. En vanavond maar vroeg naar bed, want als dit zich nog even doorzet kan ik wel wat extra nachtrust gebruiken…
Ga eerst maar proberen te reageren:
SparklingEyes: gefeliciteerd meid!
Creabea: bah ik kan me zo voorstellen dat je er zo dubbel in staat. Het is zo definitief he als je de huisarts belt. Balen dat je ook weer ongesteld geworden bent zeg.
Happy: jammer dat je ongesteld geworden bent. Ik was echt net zwanger in Egypte (de week ervoor positief getest), laten we hopen dat dat voor jou ook geldt!
Blush: spannend hoor meid
Linnie: ik doe niet aan temperaturen. De vorige keer toen ik zwanger wilde worden heb ik het 1 keer geprobeerd, maar ik vond het niks.
Lejow: he bah balen meid.
Parels: is het nog gelukt met bakken?
Triesje: lief is dat he als ze dan doorhebben dat het niet mocht. Dan kan je ook niet boos blijven…
Muppetje: gezellig zo’n high tea!
J.esper is hier al een tijdje zo slecht aan het slapen, met als hoogtepunt dat ie al bijna een week tussen 5 uur en half 6 wakker is gaaaaaaap…
Straks ga ik bloed geven. Kreeg een oproep dat ze bloed tekort hadden dus dan maar een keertje extra doneren. Daarna lekker bij mijn schoonouders eten. En vanavond maar vroeg naar bed, want als dit zich nog even doorzet kan ik wel wat extra nachtrust gebruiken…
Gast- Gast
Vind dat echt knap dat je bloed kunt doneren, pfff ik word al duizelig als ik er aan denk :S
Balen dat hij zo vroeg wakker is steeds, is voor je eigen nachtrust ook niet veel beter hehe
Balen dat hij zo vroeg wakker is steeds, is voor je eigen nachtrust ook niet veel beter hehe
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Dag 28, bijna 2 uur... still nothing going on...
En ik wil gewoon echt niet eerder testen dan zaterdag...
Arghhh
En ik wil gewoon echt niet eerder testen dan zaterdag...
Arghhh
Lejow- Lady Post-a-lot
@ Lejow, ga je het echt zo lang kunnen uithouden tot zaterdag? Ik zou het niet kunnen, haha !! Maar ik snap je angst voor lange cyclussen. Zoals ik hier merk, is dat jammer genoeg ook een mogelijkheid, en daar sta je niet meteen bij stil eens je beslist om voor een kindje te gaan...
@ Puggle, alvast een mooie dag gewenst morgen !!
@Triesje, hij kan zich er al wel mooi uitpraten met zijn "hou van je" . Leuk toch, dat opvoeden
Hier nog een weekje tot ik officieel stop met de pil. Ik ben echt aan het aftellen ("mijn laatste maandagse pilletje", haha). Ik ben wel benieuwd wat het stoppen met de pil met m'n lichaam zal doen. Merkten jullie verschil in gewicht, libido, pijnlijkere ms, ... ? Dit zal bij iedereen wel anders zijn (mijn vriend onthoudt vooral "verhoogd libido", haha).
@Triesje, hij kan zich er al wel mooi uitpraten met zijn "hou van je" . Leuk toch, dat opvoeden
Hier nog een weekje tot ik officieel stop met de pil. Ik ben echt aan het aftellen ("mijn laatste maandagse pilletje", haha). Ik ben wel benieuwd wat het stoppen met de pil met m'n lichaam zal doen. Merkten jullie verschil in gewicht, libido, pijnlijkere ms, ... ? Dit zal bij iedereen wel anders zijn (mijn vriend onthoudt vooral "verhoogd libido", haha).
_Blush_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 245
Punten : 263
_Blush_ schreef:@ Lejow, ga je het echt zo lang kunnen uithouden tot zaterdag? Ik zou het niet kunnen, haha !! Maar ik snap je angst voor lange cyclussen. Zoals ik hier merk, is dat jammer genoeg ook een mogelijkheid, en daar sta je niet meteen bij stil eens je beslist om voor een kindje te gaan...
Spannend hoor Blush!
Ik merkte wel verschil, met name heel sterk in mijn libido haha. Gewicht bleef hetzelfde en menstruatiepijn ook geen verschil.
Amber-- Ratel
Libido ging omhoog, vooral de gedachten er achter dat we voor een kindje gaan wind me onwijs op
Ik val wel af, maar of dat door het stoppen komt weet ik niet. Ik snack en snaai ook gewoon een hele hoop minder.
Met mijn menstruatie heb ik goddank ook niet meer last. Dat was wel spannend, want ik ben ooit aan de pil gegaan omdat ik zo ongeveer dood ging van de pijn elke maand (week van te voren niet lekker, volle week FLINK ongesteld met alle pijnlijke dingen erbij, week om bij te komen, en dan begon alles weer van voren af aan), dus daar was ik erg bang voor.
Gelukkig heb ik nu alleen nog maar wat buikpijn en dat is met pijnstillers prima te houden!
Ik zeg heel hard dat ik het volhou tot zaterdag, maar ondertussen word ik nu alweer gek...
Ik val wel af, maar of dat door het stoppen komt weet ik niet. Ik snack en snaai ook gewoon een hele hoop minder.
Met mijn menstruatie heb ik goddank ook niet meer last. Dat was wel spannend, want ik ben ooit aan de pil gegaan omdat ik zo ongeveer dood ging van de pijn elke maand (week van te voren niet lekker, volle week FLINK ongesteld met alle pijnlijke dingen erbij, week om bij te komen, en dan begon alles weer van voren af aan), dus daar was ik erg bang voor.
Gelukkig heb ik nu alleen nog maar wat buikpijn en dat is met pijnstillers prima te houden!
Ik zeg heel hard dat ik het volhou tot zaterdag, maar ondertussen word ik nu alweer gek...
Lejow- Lady Post-a-lot
foto weg.
Laatst aangepast door Puggle op ma 20 jun 2011 - 6:55; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb trouwens niet echt het idee dat ik me anders voel door de pil. Misschien mijn libido een beetje maar het is niet echt een groot verschil. Sow en nu ga ik snel verder met de voorbereidingen
Gast- Gast
Hè, heb ik nu een deja vu?
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
mooi Puggle!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Puggle erg mooie bloemen!!
@ Muppetje, vertel wat voor deja vu heb je?
@ Muppetje, vertel wat voor deja vu heb je?
Amber-- Ratel
Ik had de bloemen van Puggle stiekem al gezien...
Ik ga even lekker in bad, spreek jullie later.
X
X
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Muppetje schreef:Ik had de bloemen van Puggle stiekem al gezien...
X
Oh oke haha!
Lekker in bad! veel plezier!
Amber-- Ratel
Pff er staat weer in mijn ticker nog 11 dagen tot testen.. elke maand zodra die omschakeling komt van zoveel dagen tot ovulatie naar over zoveel dagen kun je testen krijg ik altijd een zenuwachtig gevoel. De maanden gaan zo snel en zo spannend nu weer!!
Amber-- Ratel
Zijn er nu een aantal pagina's weg ? Dit topic is nog maar 8 pagina's lang. Voorheen zaten we aan 72 ?? Mij best, hoor, veel overzichtelijker zo. Maar nu is wel onze tabel weg...
@ Puggle: heeel mooi !!!
@ Puggle: heeel mooi !!!
_Blush_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 245
Punten : 263
Ja, de topic is ingekort, doen ze met alle topics die lang worden, alleen is niet altijd even handig... want je kunt niet altijd teruglezen!
Lejow- Lady Post-a-lot
Dankje meiden vind hem zelf ook mooi
Muppetje, badder ze lekker hoor!
Amber, ja logisch dat je dan zenuwachtig bent. Hoop het zi voor je!
Blush, ja ze korten het topic in dan omdat het lang word. Niet altijd even handig!
Lejow, ben je nog lekker aan het sruiteren of valt het mee? Ben erg benieuwd bij je.
En nu ga ik weer even verder
Muppetje, badder ze lekker hoor!
Amber, ja logisch dat je dan zenuwachtig bent. Hoop het zi voor je!
Blush, ja ze korten het topic in dan omdat het lang word. Niet altijd even handig!
Lejow, ben je nog lekker aan het sruiteren of valt het mee? Ben erg benieuwd bij je.
En nu ga ik weer even verder
Gast- Gast
foto weg.
Laatst aangepast door Puggle op ma 20 jun 2011 - 6:56; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
ProudMama schreef:Spannend meid, alvast een hele fijne dag, geniet ervan!Puggle schreef:Jaa morgen is het zover, jeeeeej
Komen er foto's op het forum? Dan moet ik dit topic echt gaan volgen
Bedankt ja ik zal er wel 1 plaatsen.
Gast- Gast
Puggle schreef:Nou nog eentje om het af te leren onze ringen.
Ook erg mooi!!!!
Amber-- Ratel
Vind eigenlijk maar raar dat steeds de helft van onze berichten verdwijnen. Ik kan nog in het oude deel. Als ik in mijn menubalk yes.... in type krijg ik ook nog de oudere delen te zien. Maar ik kan er helaas niets meer mee, omdat dat deel gesloten is kun je de berichten niet meer aanpassen. Anders had ik kunnen proberen om daar onze tabel weer uit te halen.
Amber-- Ratel
Ja ik vind het ook niet heel handig!
Lejow- Lady Post-a-lot
Even heel snel een berichtje:
Spannend hoor Lejow, ik duim voor je..
Puggle: heel veel plezier morgen. Probeer er echt van te genieten, want de dag is voorbij voordat je het weet. Hoop dat het mooi weer wordt morgen. Je ringen en boeket zijn in ieder geval prachtig dus het wordt vast een topdag. Heel veel plezier!
Triesje: nog maar heel even, dan kan je eindelijk naar de arts voor je maagbandje, hoop dat hij je kan helpen.
Amber: ik ken het gevoel, vooral die laatste dagen voordat je mag testen, kruipt de tijd...
Hier nog steeds een hoge temperatuur, echt zo raar. Hoop dat ie morgen wat zakt, want vind het erg vreemd. Ongi heeft trouwens wel gewoon doorgezet zoals verwacht.
Fijne avond meiden
liefs
Spannend hoor Lejow, ik duim voor je..
Puggle: heel veel plezier morgen. Probeer er echt van te genieten, want de dag is voorbij voordat je het weet. Hoop dat het mooi weer wordt morgen. Je ringen en boeket zijn in ieder geval prachtig dus het wordt vast een topdag. Heel veel plezier!
Triesje: nog maar heel even, dan kan je eindelijk naar de arts voor je maagbandje, hoop dat hij je kan helpen.
Amber: ik ken het gevoel, vooral die laatste dagen voordat je mag testen, kruipt de tijd...
Hier nog steeds een hoge temperatuur, echt zo raar. Hoop dat ie morgen wat zakt, want vind het erg vreemd. Ongi heeft trouwens wel gewoon doorgezet zoals verwacht.
Fijne avond meiden
liefs
Laatst aangepast door Creabea_28 op ma 13 jun 2011 - 5:41; in totaal 1 keer bewerkt
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Crea, is jouw avatar een was tekening?
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 5 van 40
Permissies van dit forum: