Voor een kindje in 2011!
+31
mo-lola
L!ND@
Floor
Printje
joyce0606
Pien
Filoria
Live Laugh Love
studiebol
Earane
lievelien
Poisongirl
Koffieleut
Alyssa
Clapperdie
Aimee
Paper Crown
Triesje1983
bolus26
Jazzlyn
Caresses
Linnie1985
_Blush_
Happy
Creabea_28
Lindsya
Amber-
Curious
SparklingEyes
Muppetje
Lejow
35 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
De meningen zijn erover verdeeld. Dit ene zegt dat de wakker wordt tijd wel uitmaakt en je dus een wekker moet zetten. De ander zegt van niet! Ikzelf doe het niet, maar ik ben ook bijna altijd op dezelfde tijd wakker. Een uur meer of minder maakt per definitie niets uit (wel als je dan tot 8 uur slaapt en dan tot 2 uur!). Het is wel belangrijk dat je het direct na het wakker worden doet (dus geen half uur wachten!). Zodra je wakker wordt gaat je lichaam je lichaamsfuncties gebruiken en stijgt de temperatuur snel!Caresses schreef:SparklingEyes Gefeliciteerd! :
Jazzlin Ik heb mijn eerste vraagje al: ik temperatuur altijd op een vaste tijd maar soms wordt ik een uur of half uur voor de wekker gaat al wakker. (Ik blijf dan wel in bed liggen en wacht met tempen tot het tijd is). Nou heb ik vanochtend eerst getest (20 minuten vroeger dan de vaste tijd en ik was al een half uurtje wakker). Daarna blijven liggen en op de vaste tijd weer getemd. En er zit 0.3 temperatuurverschil in. Welke moet ik tellen die van de vaste tijd of de eerste?
.
Het is ook geen ramp als je om 4 uur even naar het toilet moet. Dat gebeurd hier zoveel (plus een kind dat vaak snachts nog getroost wil worden ). Je doet het gewoon dan de eerste volgende keer dat je wakker wordt.
Schrik er niet van als je temperatuur heel onstabiel is, dat komt bij veel mensen voor. Bij mij door de Clomid is dat niet meer.
Mocht je nog iets willen weten, hoor ik het wel..
Owja hier een linkje kan je bij mij spieken
http://www.fertilityfriend.com/home/33ba5d
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Ja en ik weet ook wel dat de kans mini is dat het in de eerste ronde raak is, maar stiekem hoopte ik er zo op...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Jammer Lejow en Crea.
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
jammer meiden!
bolus26- Ratel
- Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10
Jeetje meiden, wat hebben jullie weer veel gekletst zeg. Ik zal zo goed en zo kwaad als het gaat even reageren. Sorry alvast als ik mensen vergeten ben...
@ Creabea: dankjewel meid, voor je begrip... Nog een paar nachtjes slapen en dan kan ik eindelijk naar Beverwijk . En bedankt voor je dikke knuffel .
Goed dat je naar je gevoel luistert meid. Je kan altijd nog naar de HA gaan.
Balen meid, dat je weer ongi bent geworden. Ik duim dat je heel snel een positieve test in je handen hebt hoor...
@ Lejow: WAUW, wat mooi zeg. Ow bah, balen meid van de negatieve test. Hoelang ben je nu overtijd? Kan ook zijn dat je laat HCG aanmaakt... Maar kan me heel goed voorstellen dat je ervan baalt...
@ _Blush_ : hahaha en al zou ze wat denken ;-)
@ Amber: spannend meid!
@ Linnie: ik nog niet... maarja ik ben dan ook nog niet weer ongi geweest. Zodra ik ongi ben, ga ik temperaturen en ook met ovu-testen aan de slag...
@ Muppetje: dat denk ik ook niet idd, dat ze daar donderdag dan al wat aan hebben...
Hier gisteren de Stokke kinderwagen opgehaald in Amsterdam via marktplaats. Omdat ik i.v.m. bekken een hoge wagen nodig heb hebben we destijds toen J.oshua niet meer in de wagen zat, maar in de buggy onze kinderwagen verkocht. Nu we ons vakantiegeld binnen hadden, hebben we maar meteen deze opgehaald. Hij gaat voor nu lekker op zolder en straks als ik zwanger ben ga ik lekker alles wassen (alles zag er nog supergoed uit!!!), zodat alles weer leker fris is voor de volgende. .
Ik vind het geen mooie wagen, maargoed, voor mijn lichaam is dat gewoon beter hahahaha. Heb wel de mooie kleur aqua. Heb gezegd: Als ik dan toch zo'n wagen moet, dan wil ik wel DIE kleur hahahaha.
Omdat we toch in Amsterdam waren, zijn we daar maar naar de Ikea gegaan en daar besloot mijn man ineens dat hij de gordijnen die we hadden uitgezocht toch niet zo leuk vond... Dus hebben we hele mooie panelen gezien. Hij gaat morgen de boel opmeten weer en dan weten we ook hoeveel panelen we nodig hebben. En niet onbelangrijk is dat de panelen ook ingekort kunnen worden, dus dat is ook erg fijn .
Voor de rest gisteren eerst in het begin en de hele middag een rotdag gehad qua eten/drinken. Maar sinds het avondeten gaat het weer iets beter. Heb inmiddels nu 1,5 liter drinken op, dus daar was ik wel blij mee .
De vader van de buurvrouw heeft mijn man even geholpen met de wasmachine naar zolder brengen en deze is mijn man nu aan het aansluiten enzo. Dus morgen kan ik met de nieuwe machine wassen, whoehoe.
Voor de rest morgen weinig doen hahaha. Even een beetje huishouden doen en verders niets. Morgen hebben we een verjaardag...
@ Creabea: dankjewel meid, voor je begrip... Nog een paar nachtjes slapen en dan kan ik eindelijk naar Beverwijk . En bedankt voor je dikke knuffel .
Goed dat je naar je gevoel luistert meid. Je kan altijd nog naar de HA gaan.
Balen meid, dat je weer ongi bent geworden. Ik duim dat je heel snel een positieve test in je handen hebt hoor...
@ Lejow: WAUW, wat mooi zeg. Ow bah, balen meid van de negatieve test. Hoelang ben je nu overtijd? Kan ook zijn dat je laat HCG aanmaakt... Maar kan me heel goed voorstellen dat je ervan baalt...
@ _Blush_ : hahaha en al zou ze wat denken ;-)
@ Amber: spannend meid!
@ Linnie: ik nog niet... maarja ik ben dan ook nog niet weer ongi geweest. Zodra ik ongi ben, ga ik temperaturen en ook met ovu-testen aan de slag...
@ Muppetje: dat denk ik ook niet idd, dat ze daar donderdag dan al wat aan hebben...
Hier gisteren de Stokke kinderwagen opgehaald in Amsterdam via marktplaats. Omdat ik i.v.m. bekken een hoge wagen nodig heb hebben we destijds toen J.oshua niet meer in de wagen zat, maar in de buggy onze kinderwagen verkocht. Nu we ons vakantiegeld binnen hadden, hebben we maar meteen deze opgehaald. Hij gaat voor nu lekker op zolder en straks als ik zwanger ben ga ik lekker alles wassen (alles zag er nog supergoed uit!!!), zodat alles weer leker fris is voor de volgende. .
Ik vind het geen mooie wagen, maargoed, voor mijn lichaam is dat gewoon beter hahahaha. Heb wel de mooie kleur aqua. Heb gezegd: Als ik dan toch zo'n wagen moet, dan wil ik wel DIE kleur hahahaha.
Omdat we toch in Amsterdam waren, zijn we daar maar naar de Ikea gegaan en daar besloot mijn man ineens dat hij de gordijnen die we hadden uitgezocht toch niet zo leuk vond... Dus hebben we hele mooie panelen gezien. Hij gaat morgen de boel opmeten weer en dan weten we ook hoeveel panelen we nodig hebben. En niet onbelangrijk is dat de panelen ook ingekort kunnen worden, dus dat is ook erg fijn .
Voor de rest gisteren eerst in het begin en de hele middag een rotdag gehad qua eten/drinken. Maar sinds het avondeten gaat het weer iets beter. Heb inmiddels nu 1,5 liter drinken op, dus daar was ik wel blij mee .
De vader van de buurvrouw heeft mijn man even geholpen met de wasmachine naar zolder brengen en deze is mijn man nu aan het aansluiten enzo. Dus morgen kan ik met de nieuwe machine wassen, whoehoe.
Voor de rest morgen weinig doen hahaha. Even een beetje huishouden doen en verders niets. Morgen hebben we een verjaardag...
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Muppetje en Jazzlyn bedankt voor jullie antwoord, heel fijn dat jullie dat weten
Jammer crea, gelukkig had je er niet op gerekend, dan voelt het toch iets minder rot (tenminste dat heb ik wel).
Jammer crea, gelukkig had je er niet op gerekend, dan voelt het toch iets minder rot (tenminste dat heb ik wel).
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Wij hebben ook panelen, is echt super leuk Triesje! En makkelijk in elkaar te zetten, ik kon het zelfs hahaha
Nou in principe heb ik geen idee hoe lang ik overtijd ben, ik ben uitgegaan van mijn cyclussen in januari en februari en die waren 26 dagen. Daarna voor 3 maanden terug aan de pil. Als ik dat bekijk, zit ik nu op dag 27 en dus 1 dag overtijd. Ik heb wel mijn eisprong gevoeld rond dag 12 / 13 dus ergens moet het wel komen een dezer dagen denk ik...
Maar sprak SE en die zei ook dat ze bij de eerste pas na een week overtijd positief testte, en aangezien we meer dingen hetzelfde hebben (naam, beroep enz), is dit wellicht bij mij ook zo hahaha
Nou in principe heb ik geen idee hoe lang ik overtijd ben, ik ben uitgegaan van mijn cyclussen in januari en februari en die waren 26 dagen. Daarna voor 3 maanden terug aan de pil. Als ik dat bekijk, zit ik nu op dag 27 en dus 1 dag overtijd. Ik heb wel mijn eisprong gevoeld rond dag 12 / 13 dus ergens moet het wel komen een dezer dagen denk ik...
Maar sprak SE en die zei ook dat ze bij de eerste pas na een week overtijd positief testte, en aangezien we meer dingen hetzelfde hebben (naam, beroep enz), is dit wellicht bij mij ook zo hahaha
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow, jammer! Had wel gehoopt dat het raak zou zijn voor jullie! De nieuwe auto kreeg even voorrang, dat vond ik heel knap van je, dat je het geduld wist op te brengen!
Niet sippen hoor, nergens voor nodig! Komt goed!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Hallo Meiden,
@ Lejow, Balen nu afwcahten wat er gebeurd. Het kan best dat je cyclus een paar dagen langer is en je alsnog positief test of ongesteld wordt. Ik testte bij mijn 2 zwangerschappen pas bij 3-4 dagen overtijd positief.
@ Crea, he bah, had een beetje hoop voor jou dat het misschien toch raak was.
Ik heb wel eens gelezen op internet hoe dat temperaturen werkt, volgens mij komt het ook voor dat je temperatuur pas tijdens de menstruatie zakt.
@ Triesje, je hebt een drukke dag gehad gister. Ik hoop voor je dat je je binnenkort wat beter voelt en het eten en drinken beter gaat.
@ Lejow, Balen nu afwcahten wat er gebeurd. Het kan best dat je cyclus een paar dagen langer is en je alsnog positief test of ongesteld wordt. Ik testte bij mijn 2 zwangerschappen pas bij 3-4 dagen overtijd positief.
@ Crea, he bah, had een beetje hoop voor jou dat het misschien toch raak was.
Ik heb wel eens gelezen op internet hoe dat temperaturen werkt, volgens mij komt het ook voor dat je temperatuur pas tijdens de menstruatie zakt.
@ Triesje, je hebt een drukke dag gehad gister. Ik hoop voor je dat je je binnenkort wat beter voelt en het eten en drinken beter gaat.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
2CKC2 schreef:Lejow, jammer! Had wel gehoopt dat het raak zou zijn voor jullie! De nieuwe auto kreeg even voorrang, dat vond ik heel knap van je, dat je het geduld wist op te brengen!
Dat is lief van je meis, dank je!!
Ik ben overigens weer misselijk
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:2CKC2 schreef:Lejow, jammer! Had wel gehoopt dat het raak zou zijn voor jullie! De nieuwe auto kreeg even voorrang, dat vond ik heel knap van je, dat je het geduld wist op te brengen!
Dat is lief van je meis, dank je!!
Ik ben overigens weer misselijk
Kruumel, die testte na 3 dagen positief staat me nog bij, en mijn vriendin pas na een week. Dus wie weet!
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ja een vriendin van mij ook hehe, dus we houden de moed erin
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik las ook echt 'niet slippen' 2ckc2 haha, vond het al zo mooi gematcht met dat verhaal over de auto
Lejow ; wel jammer, maar als je je eisprong op dag 12 of 13 hebt gehad, dan kan het zijn dat het eitje pas later ingenesteld is, dus zolang je nog niet ongesteld bent kan alles nog. Ik had ook altijd zo'n menstruatie hoor, ik voelde het niet eens aankomen, ik keek naar beneden en hoppa ongesteld!
Iedereen een hele fijne dag vandaag iig, ik doe helemaal niks en mijn vriend gaat naar Dancetour in Breda even kijken. Wel jammer het is mooi weer, en ik had graag meegewild maar ik voel mezelf gewoon nog niet echt topfit, en aangezien er van de week ook gewoon weer volop gewerkt moet worden .. Morgen gaan we wel even lekker eten bij de Beren en daarna naar The Hangover, dus dat is wel leuk
Vanmiddag sla ik denk ik ook maar even aan het bakken, maar dan wel puur om het lekker zelf op te eten, want zo'n creatie als Lejow lukt me toch nooit (al zou ik ooit wel een soort workshop bij je doen Lejow!)
Lejow ; wel jammer, maar als je je eisprong op dag 12 of 13 hebt gehad, dan kan het zijn dat het eitje pas later ingenesteld is, dus zolang je nog niet ongesteld bent kan alles nog. Ik had ook altijd zo'n menstruatie hoor, ik voelde het niet eens aankomen, ik keek naar beneden en hoppa ongesteld!
Iedereen een hele fijne dag vandaag iig, ik doe helemaal niks en mijn vriend gaat naar Dancetour in Breda even kijken. Wel jammer het is mooi weer, en ik had graag meegewild maar ik voel mezelf gewoon nog niet echt topfit, en aangezien er van de week ook gewoon weer volop gewerkt moet worden .. Morgen gaan we wel even lekker eten bij de Beren en daarna naar The Hangover, dus dat is wel leuk
Vanmiddag sla ik denk ik ook maar even aan het bakken, maar dan wel puur om het lekker zelf op te eten, want zo'n creatie als Lejow lukt me toch nooit (al zou ik ooit wel een soort workshop bij je doen Lejow!)
Gast- Gast
Kom maar hoor Parels, gezellig!!!
Ja en in principe zou ik dan nu op 3 weken en 5 dagen na de eventuele bevruchting zitten, dus we kijken gewoon aan.
Ik heb nog 1 test nu in huis en ik denk dat ik me voorneem om pas weer te testen als ik volgend weekend nog nie ongesteld ben...
Dan nog iets, ik ga vrijdag uit eten met collega's, we gaan wokken. Ik ben erg gek op biefstuk.. maar is het met de kans op een zwangerschap misschien beter om dat nu te laten staan? (ook al wordt het in een wok wel door gebakken)
Ja en in principe zou ik dan nu op 3 weken en 5 dagen na de eventuele bevruchting zitten, dus we kijken gewoon aan.
Ik heb nog 1 test nu in huis en ik denk dat ik me voorneem om pas weer te testen als ik volgend weekend nog nie ongesteld ben...
Dan nog iets, ik ga vrijdag uit eten met collega's, we gaan wokken. Ik ben erg gek op biefstuk.. maar is het met de kans op een zwangerschap misschien beter om dat nu te laten staan? (ook al wordt het in een wok wel door gebakken)
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Kom maar hoor Parels, gezellig!!!
Zodra het doorbakken is en het vlees dus niet meer rood van binnen kun je het gewoon eten.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
amber22 schreef:Lejow schreef:Kom maar hoor Parels, gezellig!!!
Zodra het doorbakken is en het vlees dus niet meer rood van binnen kun je het gewoon eten.
Dát, maar als je dan nog niet zeker weet of je wel of niet zwanger bent, de eerste 6 weken krijgt het foetus nog niks binnen van wat jij binnenkrijgt zeg maar.
Ik eet in principe ook alle vlees hoor, als het maar doorbakken is, maar let ik daar niet op dan heb ik wel een vriend die zich daar erg mee bezig houdt nu!
Lejow ; mogen we het dan wel opeten na al dat gebak? Of mag ik op zn minst de beslagkom leeglikken?
Heerlijk!
Gast- Gast
Beslagkom leeglikken beuhhhh dat vind ik zo vies he hahaha
en hoe bedoel je, mogen we het opeten?
Ado taartje is bijna klaar, ff snel wat eten, dan nog de naam er op Aad(o) haha en een parelrandje met goâhn-geâhl (de ado kleuren natuurlijk)
en hoe bedoel je, mogen we het opeten?
Ado taartje is bijna klaar, ff snel wat eten, dan nog de naam er op Aad(o) haha en een parelrandje met goâhn-geâhl (de ado kleuren natuurlijk)
Lejow- Lady Post-a-lot
hahahaha wat ordinair die Ado taart ; maar leuk verzonnen ; ik hou ervan!
Mag ik mn baksels dan ook opeten?
Ik vind ernaar kijken mooi, maar opeten vast nog leuker
Ik ga straks ook even cakejes bakken, maar dat doe ik voornamelijk voor de beslagkom hahaha
Mag ik mn baksels dan ook opeten?
Ik vind ernaar kijken mooi, maar opeten vast nog leuker
Ik ga straks ook even cakejes bakken, maar dat doe ik voornamelijk voor de beslagkom hahaha
Gast- Gast
Tuurlijk mag je het opeten, jij komt het maken, dus is het ook voor jou
Aad(o) is klaar
Aad(o) is klaar
Lejow- Lady Post-a-lot
Die is écht erg leuk geworden, Lejow!
Doe je er ook echt iets mee?
Verkoop je het, taarten op bestelling etc?
Gast- Gast
Parels schreef:Die is écht erg leuk geworden, Lejow!
Jup!! Deze is ook op bestelling Voor de schoonvader van mijn collega!
Lejow- Lady Post-a-lot
ivax schreef:@parels...geen beslag met rauwe eieren eten he
Goede tip!
Nu was dit heel lui, alleen maar water gebruiken .. dan kan het toch wel, of niet?
In ieder geval ben ik dan nu al te laat, maar zal dr rekening mee houden, wist het echt niet!
Gast- Gast
Hey meiden,
@ Lejow: ja idd, ze zijn erg gaaf. Niet te dun, dus het zal de zon ook wel tegenhouden. Is een beetje dronkerbruin en een creme kleur. We nemen ze allebei. We hebben 11 panelen nodig, dus nemen dan om en om een kleur mee. En dan 1 kleur creme meer ... Ik heb ze op de site willen zoeken, maar weet de naam van de panelen niet meer hahaha.
Nou dan duim ik enorm hard dat het bij jou ook zo is, net als bij jou naamgenoot hahahaha.
Ik vind het knap als je het red tot volgend weekend hihihihihi.Wat een mooie taart weer!
@ Amber: ja echt een drukke dag hoor. Ik was ook echt zo enorm gesloopt, dat ik op een gegeven moment echt ff in slaap viel in de auto... Jaaaaaa woensdag (nog een paar nachtjes slapen haha), dan mag ik naar Beverwijk, whoehoe...
@ Parels: beterschap meid! Veel plezier morgen alvast . Ja dat lukt mij ook niet hoor hahaha... Al zou ik dat idd ook best willen leren... Wilde muffins bakken vandaag, maar heb geen boter in huis, dus word lastig hahaha.
Hier vandaag druk geweest met de was en de benedenverdieping ook schoongemaakt. J.oshua was vandaag best vervelend, dus die heeft regelmatig in zijn stoel met het gezicht naar de muur gezeten... En als het dan klaar is, dan zegt hij: Mag niet......(wat hij deed) en vervolgens: Sorry". En dan smelt je ook meteen weer weg hoor hahahaha. J.oshua lag dan ook vroeg op bed.
We hadden zin in softijs (zo'n sunday achtig iets), maar de snackbarren waren gewoon dicht!!!! Morgen nog maar een poging doen whahaha. Ik had me erop verheugd whahaha, dus nu morgen maar LOL...
@ Lejow: ja idd, ze zijn erg gaaf. Niet te dun, dus het zal de zon ook wel tegenhouden. Is een beetje dronkerbruin en een creme kleur. We nemen ze allebei. We hebben 11 panelen nodig, dus nemen dan om en om een kleur mee. En dan 1 kleur creme meer ... Ik heb ze op de site willen zoeken, maar weet de naam van de panelen niet meer hahaha.
Nou dan duim ik enorm hard dat het bij jou ook zo is, net als bij jou naamgenoot hahahaha.
Ik vind het knap als je het red tot volgend weekend hihihihihi.Wat een mooie taart weer!
@ Amber: ja echt een drukke dag hoor. Ik was ook echt zo enorm gesloopt, dat ik op een gegeven moment echt ff in slaap viel in de auto... Jaaaaaa woensdag (nog een paar nachtjes slapen haha), dan mag ik naar Beverwijk, whoehoe...
@ Parels: beterschap meid! Veel plezier morgen alvast . Ja dat lukt mij ook niet hoor hahaha... Al zou ik dat idd ook best willen leren... Wilde muffins bakken vandaag, maar heb geen boter in huis, dus word lastig hahaha.
Hier vandaag druk geweest met de was en de benedenverdieping ook schoongemaakt. J.oshua was vandaag best vervelend, dus die heeft regelmatig in zijn stoel met het gezicht naar de muur gezeten... En als het dan klaar is, dan zegt hij: Mag niet......(wat hij deed) en vervolgens: Sorry". En dan smelt je ook meteen weer weg hoor hahahaha. J.oshua lag dan ook vroeg op bed.
We hadden zin in softijs (zo'n sunday achtig iets), maar de snackbarren waren gewoon dicht!!!! Morgen nog maar een poging doen whahaha. Ik had me erop verheugd whahaha, dus nu morgen maar LOL...
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: