Voor een kindje in 2011!
+31
mo-lola
L!ND@
Floor
Printje
joyce0606
Pien
Filoria
Live Laugh Love
studiebol
Earane
lievelien
Poisongirl
Koffieleut
Alyssa
Clapperdie
Aimee
Paper Crown
Triesje1983
bolus26
Jazzlyn
Caresses
Linnie1985
_Blush_
Happy
Creabea_28
Lindsya
Amber-
Curious
SparklingEyes
Muppetje
Lejow
35 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Lejow schreef:Crea, is jouw avatar een was tekening?
Geen idee hahaha, gewoon van internet gejat...bij google en afbeeldingen Crea ofzo geloof ik.
Vond het er wel mooi uitzien
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Registratiedatum : 18-11-10
Hoe is het hier?! Ik mag vanavond weer eens aanschuiven bij mijn ouders, dus kan ook weer even computeren.
Puggle: Heeel veel plezier morgen!!! Lekker genieten en ik ben benieuwd naar de foto's.
Amber: Kan me voorstellen dat je het alweer spannend vind worden als je je ticker zo ziet staan. Wat zegt je gevoel?
Lejow: Spannend hoor, nog steeds niet ongesteld! Jammer wel van je negatieve test, maar er kan nog van alles gebeuren... Vind jij het trouwens niet moeilijk om alles hier zo neer te zetten (prive dingen als je libido bespreken en je menstruatie enzo), omdat jij niet erg anoniem bent? Ik ben gewoon benieuwd hoor, ook omdat ik angstvallig mijn best doe om niet herkenbaar te zijn, bang om opeens aangesproken te worden door ouders op mijn werk 'goh je bent dus zwanger? Ik las het op Yes, spannende tijd was het voor je!'
Crea: Raar dat je temp hoog blijft! Zou het kunnen dat je een vroege miskraam hebt gehad? Ik weet dat dat heel vaak gebeurd zonder dat vrouwen het door hebben, omdat ze gewoon ongesteld worden, maar dat jij het nu wel merkt omdat je temperatuur hoog blijft.
TRiesje: Balen dat je je steeds zo rot voelt! Wel schattig van je zoontje zeg
Met mij gaat het verder goed! Wel opeens heel misselijk (dat heb ik natuurlijk zelf afgeroepen, door te zeuren dat ik helemaal geen klachten had...), maar verder niet meer overgegeven ofzo. Woensdag de echo, ik vind het echt heeeeeel spannend!
Puggle: Heeel veel plezier morgen!!! Lekker genieten en ik ben benieuwd naar de foto's.
Amber: Kan me voorstellen dat je het alweer spannend vind worden als je je ticker zo ziet staan. Wat zegt je gevoel?
Lejow: Spannend hoor, nog steeds niet ongesteld! Jammer wel van je negatieve test, maar er kan nog van alles gebeuren... Vind jij het trouwens niet moeilijk om alles hier zo neer te zetten (prive dingen als je libido bespreken en je menstruatie enzo), omdat jij niet erg anoniem bent? Ik ben gewoon benieuwd hoor, ook omdat ik angstvallig mijn best doe om niet herkenbaar te zijn, bang om opeens aangesproken te worden door ouders op mijn werk 'goh je bent dus zwanger? Ik las het op Yes, spannende tijd was het voor je!'
Crea: Raar dat je temp hoog blijft! Zou het kunnen dat je een vroege miskraam hebt gehad? Ik weet dat dat heel vaak gebeurd zonder dat vrouwen het door hebben, omdat ze gewoon ongesteld worden, maar dat jij het nu wel merkt omdat je temperatuur hoog blijft.
TRiesje: Balen dat je je steeds zo rot voelt! Wel schattig van je zoontje zeg
Met mij gaat het verder goed! Wel opeens heel misselijk (dat heb ik natuurlijk zelf afgeroepen, door te zeuren dat ik helemaal geen klachten had...), maar verder niet meer overgegeven ofzo. Woensdag de echo, ik vind het echt heeeeeel spannend!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Aimee schreef:Hoe is het hier?! Ik mag vanavond weer eens aanschuiven bij mijn ouders, dus kan ook weer even computeren.
Hallo Aimee,
Vervelend dat je misselijk bent aan de andere kant ook wel fijn omdat je dan weet dat er iets gaande is haha! Spannend hoor woensdag de echo, laat je weten hoe het was?
Mijn gevoel is wisselend. Heb de laatste paar dagen echt gigantisch last van mijn onderrug en weer iets last van steekjes onder in mijn buik maar had ik vorige maand ook en daarnaast duurt het ook nog wel even voor mijn nod is. Ik wacht gewoon rustig af, ik hoop echt heel erg maar we zullen het zien.
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Aimee, neuh dat interesseert me niet zoveel, alles is zo ongeveer van mijn voorhoofd af te lezen.
Eigenlijk weet iedereen in mijn omgeving wel dat we bezig zijn, ook op mijn werk, en als mensen er zo achter komen die het nog niet wezen zal het me echt een worst wezen hehe.
Ik heb geen geheimen verder, en als ik wat wil biechten doe ik dat wel onder het biecht account hahaha
Ondertussen lig ik zowat met mn neus en wallen op het toetsenbord, ik ben weer zooo moe!
Eigenlijk weet iedereen in mijn omgeving wel dat we bezig zijn, ook op mijn werk, en als mensen er zo achter komen die het nog niet wezen zal het me echt een worst wezen hehe.
Ik heb geen geheimen verder, en als ik wat wil biechten doe ik dat wel onder het biecht account hahaha
Ondertussen lig ik zowat met mn neus en wallen op het toetsenbord, ik ben weer zooo moe!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Hopen dat je misselijkheid trouwens wat afzwakt, ik heb echt een hekel aan misselijk zijn!
Crea, aha Ik heb namelijk voor ik taarten en sieraden maakte vroeger ook wastekeningen gemaakt.
Dat zijn zulke tekeningen:
Crea, aha Ik heb namelijk voor ik taarten en sieraden maakte vroeger ook wastekeningen gemaakt.
Dat zijn zulke tekeningen:
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow wat gaaf! Ziet er mooi uit zeg. Jij bent nog meer crea dan ik haha.
We hebben volgens mij trouwens hetzelfde werk als ik af en toe je berichten lees. Welke groep heb jij?
We hebben volgens mij trouwens hetzelfde werk als ik af en toe je berichten lees. Welke groep heb jij?
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Ow ja nog wat anders:
Sinds dat jullie gestopt zijn met de pil, hebben jullie nu ook meer last van puistjes en/of een vette huid?
Het lijkt wel of er iedere dag weer een puistje bij komt
Sinds dat jullie gestopt zijn met de pil, hebben jullie nu ook meer last van puistjes en/of een vette huid?
Het lijkt wel of er iedere dag weer een puistje bij komt
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Nee, niet méér, ik heb sowieso al een waardeloze huid whaha
Lejow- Lady Post-a-lot
@Linni jazeker helaas wel, vroeger had in nooit pukkels en nu een week voor mijn ongesteldheid krijg ik er 2-3 .
Verder wel hoger libido en dan met name voor en tijdens ovulatie, daarna wel weer minder.
Menstruatieklachten zijn nog minder geworden .
Gewicht itesje meer maar weet niet of dat door de pil komt.
Puggle Leuk!! morgen ben je officieel man en vrouw
Verder wel hoger libido en dan met name voor en tijdens ovulatie, daarna wel weer minder.
Menstruatieklachten zijn nog minder geworden .
Gewicht itesje meer maar weet niet of dat door de pil komt.
Puggle Leuk!! morgen ben je officieel man en vrouw
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Hello meiden,
Ik schrijf al een tijdje mee met het topic "voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat". Het is daar alleen zo rustig dat ik graag met jullie mee ga schrijven.
Even korte info over mijzelf:
April 2010 gestopt met de pil. Ik werd maar niet uit mezelf ongesteld en ben in juli doorgestuurd naar de gyn. Na het bloedonderzoek kwam naar voren dat ik PCOS heb. Daarna ben ik doorverwezen naar de fertiliteitsafdeling. Daar loop ik nu vanaf oktober 2010. Na de 3e ronde clomid was ik zwanger. Helaas bleek tijdens de echo die ik had met 6+6 weken dat er geen vruchtje aanwezig was. Ik heb toen medicatie gekregen om een miskraam op te wekken. Hierna ben ik weer begonnen met Clomid (hoogste dosering 150 mg) en zit nu in de 2e ronde. Helaas heb ik wel een lange cyclus zo'n 41 dagen. Moet dus altijd 4 weken wachten voordat ik eindelijk weer mn eisprong heb als ik ongesteld ben geworden. Maar ach ik heb tenminste een cyclus .
Zouden jullie mij ook een kleine update over jezelf willen geven?
Fijne avond!
Ik schrijf al een tijdje mee met het topic "voor de meiden bij wie het zwanger worden niet zo vlot gaat". Het is daar alleen zo rustig dat ik graag met jullie mee ga schrijven.
Even korte info over mijzelf:
April 2010 gestopt met de pil. Ik werd maar niet uit mezelf ongesteld en ben in juli doorgestuurd naar de gyn. Na het bloedonderzoek kwam naar voren dat ik PCOS heb. Daarna ben ik doorverwezen naar de fertiliteitsafdeling. Daar loop ik nu vanaf oktober 2010. Na de 3e ronde clomid was ik zwanger. Helaas bleek tijdens de echo die ik had met 6+6 weken dat er geen vruchtje aanwezig was. Ik heb toen medicatie gekregen om een miskraam op te wekken. Hierna ben ik weer begonnen met Clomid (hoogste dosering 150 mg) en zit nu in de 2e ronde. Helaas heb ik wel een lange cyclus zo'n 41 dagen. Moet dus altijd 4 weken wachten voordat ik eindelijk weer mn eisprong heb als ik ongesteld ben geworden. Maar ach ik heb tenminste een cyclus .
Zouden jullie mij ook een kleine update over jezelf willen geven?
Fijne avond!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
@ Muppetje: oooow dat klinkt als een supergezellige dag gisteren zeg!!! Wat super...He bah.. dag 100... Ik kom ook al aardig in de buurt...Dag 95 nu...Succes donderdag meid!
@ Puggle: drukdrukdruk hahaha. Nog ffies... Geniet er in iedergeval maar enorm van morgen hoor!!! Wauw, wat een mooi boeket zeg!!! En wat een mooie ringen ook zeg!!!
@ Lejow: ik duim enorm hard voor jou hoor!!! Whahaha, geweldig lief zeg!!! Nu idd hopen dat er ook daadwerkelijk een beebje inzit .
Ik ben benieuwd of je het volhoud meid.
@ Jetje: Hahaha, ja heel herkenbaar. Dan kun je inderdaad eigenlijk niet boos blijven. LOL. Maar dat hoeft dan ook niet meer, omdat de "straftijd" er dan opzit...
Heel herkenbaar meid. Ons kleine manneke is ook erg vroeg wakker nu. Zal wel door het licht komen denk ik..
@ _Blush_: dat "hou van jou", dat is niet als hij straf heeft gehad hoor, dat is vaak 's morgens als ik hem aan het aankleden ben, dat ik ineens een knuffel krijg en dat hij dan zegt: "hou van jou". Anders is het "sorry" en krijg ik dan een kus en een knuffel.
Succes met je laatste weekje pil meid!
@ Amber: ja de maanden gaan hard he?
@ topic: Ik vond het inderdaad ook al heel vreemd, was aan het lezen en wilde verder gaan kreeg ik ineens dat het niet bestond... heel apart. Nu zag ik inderdaad dat het ingekort was... dus mijn laatste reactie maar opgezocht en vandaar verder gegaan...
@ Creabea: jaaaaaa, nog maar 2 nachtjes slapen en dan kan ik eindelijk naar Beverwijk. Ik zie er echt naar uit! Balen dat je menstruatie gewoon doorgezet heeft meid!
@ Aimee: ja ach... nog een paar nachtjes slapen en dan word het weer beter, daar ben ik van overtuigd . Ja lief he? ;-)
fijn om te lezen dat het zo goed gaat met je. Spannend hoor... wil natuurlijk wel een foto zien hier he?
@ Linnie: ik heb sowieso last van puistjes, met of zonder pil hahahaha.
Hier vanmiddag een verjaardag gehad en eenmaal thuis even gegeten en daarna J.oshua zijn pufjes gegeven. Hij begint weer enorm te hoesten enzo en hij had ook weer verhoging, dus ik denk dat ik er deze week weer van op aan kan helaas....Ik hoop dat het snel weer bijtrekt voor hem in iedergeval.
Ik hoef nog maar 2 nachtjes te wachten en dan mag ik naar Beverwijk, whoehoe!!! Ik ben echt zo blij daarmee!!! Eindelijk geholpen worden...
@ Puggle: drukdrukdruk hahaha. Nog ffies... Geniet er in iedergeval maar enorm van morgen hoor!!! Wauw, wat een mooi boeket zeg!!! En wat een mooie ringen ook zeg!!!
@ Lejow: ik duim enorm hard voor jou hoor!!! Whahaha, geweldig lief zeg!!! Nu idd hopen dat er ook daadwerkelijk een beebje inzit .
Ik ben benieuwd of je het volhoud meid.
@ Jetje: Hahaha, ja heel herkenbaar. Dan kun je inderdaad eigenlijk niet boos blijven. LOL. Maar dat hoeft dan ook niet meer, omdat de "straftijd" er dan opzit...
Heel herkenbaar meid. Ons kleine manneke is ook erg vroeg wakker nu. Zal wel door het licht komen denk ik..
@ _Blush_: dat "hou van jou", dat is niet als hij straf heeft gehad hoor, dat is vaak 's morgens als ik hem aan het aankleden ben, dat ik ineens een knuffel krijg en dat hij dan zegt: "hou van jou". Anders is het "sorry" en krijg ik dan een kus en een knuffel.
Succes met je laatste weekje pil meid!
@ Amber: ja de maanden gaan hard he?
@ topic: Ik vond het inderdaad ook al heel vreemd, was aan het lezen en wilde verder gaan kreeg ik ineens dat het niet bestond... heel apart. Nu zag ik inderdaad dat het ingekort was... dus mijn laatste reactie maar opgezocht en vandaar verder gegaan...
@ Creabea: jaaaaaa, nog maar 2 nachtjes slapen en dan kan ik eindelijk naar Beverwijk. Ik zie er echt naar uit! Balen dat je menstruatie gewoon doorgezet heeft meid!
@ Aimee: ja ach... nog een paar nachtjes slapen en dan word het weer beter, daar ben ik van overtuigd . Ja lief he? ;-)
fijn om te lezen dat het zo goed gaat met je. Spannend hoor... wil natuurlijk wel een foto zien hier he?
@ Linnie: ik heb sowieso last van puistjes, met of zonder pil hahahaha.
Hier vanmiddag een verjaardag gehad en eenmaal thuis even gegeten en daarna J.oshua zijn pufjes gegeven. Hij begint weer enorm te hoesten enzo en hij had ook weer verhoging, dus ik denk dat ik er deze week weer van op aan kan helaas....Ik hoop dat het snel weer bijtrekt voor hem in iedergeval.
Ik hoef nog maar 2 nachtjes te wachten en dan mag ik naar Beverwijk, whoehoe!!! Ik ben echt zo blij daarmee!!! Eindelijk geholpen worden...
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Nou ja, hier dus ronde 1, dag 28.
Geen positieve test, geen menstruatie. Terwijl mijn cyclus in januari (toen ik 2 maanden gestopt was) 2 keer 26 dagen geweest is.
Ik voel me al een week of 2 niet lekker, misselijk, moe, dus ik heb geen idee wat me te wachten staat
Geen positieve test, geen menstruatie. Terwijl mijn cyclus in januari (toen ik 2 maanden gestopt was) 2 keer 26 dagen geweest is.
Ik voel me al een week of 2 niet lekker, misselijk, moe, dus ik heb geen idee wat me te wachten staat
Lejow- Lady Post-a-lot
Hallo Clapperdie,
Gezellig dat je mee komt schrijven. Wat vervelend dat je een miskraam hebt gehad en geen natuurlijke cyclus hebt.
Ik ben Amber 28 jaar en sinds 1 april getrouwd. Januari 2011 zijn wij voor een kindje gegaan. Ik was meteen de eerste ronde zwanger, helaas werd dit een miskraam met 7 weken. 2 rondes later was ik alweer zwanger maar ook dit werd een miskraam bij 5,5 week. Ik zit nu in de 5e ronde.
Gezellig dat je mee komt schrijven. Wat vervelend dat je een miskraam hebt gehad en geen natuurlijke cyclus hebt.
Ik ben Amber 28 jaar en sinds 1 april getrouwd. Januari 2011 zijn wij voor een kindje gegaan. Ik was meteen de eerste ronde zwanger, helaas werd dit een miskraam met 7 weken. 2 rondes later was ik alweer zwanger maar ook dit werd een miskraam bij 5,5 week. Ik zit nu in de 5e ronde.
Amber-- Ratel
@ Clapperdie: welkom hier meid. Lastig hoor steeds zo'n lange cyclus.... Ik duim voor je dat het snel raak mag zijn hoor...
Triesje1983- Prater
@ Triesje, wat gaan ze van de week in Beverwijk precies doen?
Amber-- Ratel
Lejow: Vervelend als je nog geen duidelijkheid over je cyclus hebt. Ik hoop dat er snel duidelijk voor je komt. Toen ik in het begin niet ongesteld werd heb ik zoveel getest en was ik er zooo mee bezig dat het niet leuk was.
Amber: Ik had inderdaad meegelezen met jou en ook dat je nu voor de 2e keer een miskraam hebt gehad. Best wel heftig. Kan je het een beetje handelen? Ik hoop dat het snel weer raak is voor jullie!
Amber: Ik had inderdaad meegelezen met jou en ook dat je nu voor de 2e keer een miskraam hebt gehad. Best wel heftig. Kan je het een beetje handelen? Ik hoop dat het snel weer raak is voor jullie!
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
amber22 schreef:@ Triesje, wat gaan ze van de week in Beverwijk precies doen?
Ik heb eerst een afspraak bij de verpleegkundige en daarna een afspraak bij de arts. Ik ga er vanuit dat mijn bandje wat losser gezet word. Maar ik wil sowieso dat ze alles maar even goed nakijken, of alles nog goed zit enzo...
Triesje1983- Prater
Triesje1983 schreef:amber22 schreef:@ Triesje, wat gaan ze van de week in Beverwijk precies doen?
Ik heb eerst een afspraak bij de verpleegkundige en daarna een afspraak bij de arts. Ik ga er vanuit dat mijn bandje wat losser gezet word. Maar ik wil sowieso dat ze alles maar even goed nakijken, of alles nog goed zit enzo...
Oke, lijkt me inderdaad prettiger voor je als het bandje wat losser komt te zitten. Je klachten klinken ook inderdaad alsof je maag door kleine portie al te veel geprikkeld wordt.
Ik werk zelf als diëtist maar met een maagbandje heb ik niet veel ervaring.
Amber-- Ratel
Clapperdie schreef:Lejow: Vervelend als je nog geen duidelijkheid over je cyclus hebt. Ik hoop dat er snel duidelijk voor je komt. Toen ik in het begin niet ongesteld werd heb ik zoveel getest en was ik er zooo mee bezig dat het niet leuk was.
Dankjewel
Ja het wisselt. Moet zeggen dat ik me de meeste tijd goed voel en er goed mee om kan gaan. Maar heb zo mijn momenten dat ik er weer even heel erg mee bezig ben. Vind het vooral lastig om te beseffen dat als het de 1e keer goed was gegaan ik al rond de 26 weken ongeveer zou zijn en dat doet wel pijn. Maar ja ik moet gewoon verder, blijven treuren heeft ook geen zin. Maar gelukkig lukt me dat de meeste tijd wel!
Amber-- Ratel
AMber: Natuurlijk laat ik even weten hoe het was! Desnoods zit ik weer een uur te klooien met mijn telefoon, maar jullie hebben zo met mij meegeleefd dat ik ook dat meteen wil delen Ik snap dat je gevoel wisselend is, het is inderdaad nog even tot je NOD. Maar ik kan me van de vorige keer herinneren dat je wel al een beetje het gevoel had zwanger te zijn, was benieuwd of je nu ook al zoiets had. Misschien komt dat nog naarmate je NOD dichterbij komt... Ik begrijp dat je het heel graag wil! Ga ook heeeeeeeeel hard voor je duimen!
Lejow: Goed toch, dat jij daar geen problemen mee hebt! Ik vroeg het me af omdat natuurlijk ook ouders van je werk mee kunnen lezen... Maarja, als straks blijkt dat je zwanger bent weten ze waarschijnlijk ook wel hoe dat zo is gekomen
Mooie taarten maak je trouwens! Ik heb het ook een jaartje gedaan, maar was er te perfectionistisch voor... Zat alleen maar op mezelf te mopperen als het niet wilde zoals ik in mijn hoofd had en had er daardoor ook nog weinig plezier in. Ook opdrachtjes vond ik niet zo leuk omdat ik vaak vragen kreeg 'het moet wel mooi worden he?' en 'maak je het wel lekker?'. Daar werd ik nog onzekerder van dus heb in 1x al mn spullen verkocht. Nu mis ik het soms wel, maar bedenk dan hoe ik er op het laatst tegen op zag om een taart te maken, dan ben ik meteen weer genezen
Linnie: Nee ik kreeg niet meer last van mijn huid, nu ik zwanger ben wel een beetje.
Clapperdie: Wat een verhaal zeg... Gelukkig doet de clomid wel iets voor je! Krijg je nu ook vervroegd echo's mocht je weer zwanger raken?
Over mij; ik ben Aimee, 22 jaar en mijn man is 26. Eigenlijk hoor ik niet meer echt in dit topic want ben inmiddels 8 weken zwanger, maar ik vind het hier veel te gezellig! Ik ben ronde 2 zwanger geraakt, super snel dus. Door dit topic en het topic waar jij voorheen meeschreef besef ik ook steeds meer wat een wonder dat eigenlijk is. Ten eerste om al een regelmatige cyclus te hebben, dan ook nog eens zwanger te kunnen worden, en als je kindje blijft 'plakken'. Woensdag heb ik de eerste echo, ben dus ook heel benieuwd en zenuwachtig of er een mooi kloppend hartje te zien is.
Triesje: Krijg je als je zwanger bent ook extra controle's ivm met je maagbandje? Omdat je toch minder kan eten daardoor, krijgt je kindje dan wel genoeg binnen? Of kan je wel redelijk normale porties eten?
Lejow: Goed toch, dat jij daar geen problemen mee hebt! Ik vroeg het me af omdat natuurlijk ook ouders van je werk mee kunnen lezen... Maarja, als straks blijkt dat je zwanger bent weten ze waarschijnlijk ook wel hoe dat zo is gekomen
Mooie taarten maak je trouwens! Ik heb het ook een jaartje gedaan, maar was er te perfectionistisch voor... Zat alleen maar op mezelf te mopperen als het niet wilde zoals ik in mijn hoofd had en had er daardoor ook nog weinig plezier in. Ook opdrachtjes vond ik niet zo leuk omdat ik vaak vragen kreeg 'het moet wel mooi worden he?' en 'maak je het wel lekker?'. Daar werd ik nog onzekerder van dus heb in 1x al mn spullen verkocht. Nu mis ik het soms wel, maar bedenk dan hoe ik er op het laatst tegen op zag om een taart te maken, dan ben ik meteen weer genezen
Linnie: Nee ik kreeg niet meer last van mijn huid, nu ik zwanger ben wel een beetje.
Clapperdie: Wat een verhaal zeg... Gelukkig doet de clomid wel iets voor je! Krijg je nu ook vervroegd echo's mocht je weer zwanger raken?
Over mij; ik ben Aimee, 22 jaar en mijn man is 26. Eigenlijk hoor ik niet meer echt in dit topic want ben inmiddels 8 weken zwanger, maar ik vind het hier veel te gezellig! Ik ben ronde 2 zwanger geraakt, super snel dus. Door dit topic en het topic waar jij voorheen meeschreef besef ik ook steeds meer wat een wonder dat eigenlijk is. Ten eerste om al een regelmatige cyclus te hebben, dan ook nog eens zwanger te kunnen worden, en als je kindje blijft 'plakken'. Woensdag heb ik de eerste echo, ben dus ook heel benieuwd en zenuwachtig of er een mooi kloppend hartje te zien is.
Triesje: Krijg je als je zwanger bent ook extra controle's ivm met je maagbandje? Omdat je toch minder kan eten daardoor, krijgt je kindje dan wel genoeg binnen? Of kan je wel redelijk normale porties eten?
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Clapperdie, welkom. Leuk dat je mee komt kletsen. Ik ben Muppetje, 27, getrouwd, mijn man is 31. Eind oktober laatste pil geslikt. Na de onttrekkingsbloeding heb ik drie cyclussen gehad, van 42-42 en 39 dagen. Vandaag zit ik op dag 100. Zoals je weet ben ik doorgestuurd naar het ziekenhuis, donderdag heb ik mijn eerste afspraak.
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Welkom Clapperdie!
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Aimee schreef:AMber: Natuurlijk laat ik even weten hoe het was! Desnoods zit ik weer een uur te klooien met mijn telefoon, maar jullie hebben zo met mij meegeleefd dat ik ook dat meteen wil delen Ik snap dat je gevoel wisselend is, het is inderdaad nog even tot je NOD. Maar ik kan me van de vorige keer herinneren dat je wel al een beetje het gevoel had zwanger te zijn, was benieuwd of je nu ook al zoiets had. Misschien komt dat nog naarmate je NOD dichterbij komt... Ik begrijp dat je het heel graag wil! Ga ook heeeeeeeeel hard voor je duimen!
Dankjewel lieve Aimee
Ja hoop ook dat mijn gevoel sterker wordt de komende dagen, merkte bij mijn vorige 2 zwangerschappen wel heel snel dat het er wat gaande was. En ja heel soms heb ik dat gevoel nu ook een beetje. Maar ga mezelf niet gek maken haha. We wachten gewoon rustig af en misschien dat ik het over een paar dagen wel uit durf te spreken
Hoelaat heb je woensdag de echo?
Amber-- Ratel
@ Amber: ja drinken gaat soms al haast niet. En soms is het zo dat als ik ijs heb gehad, dat het een stuk beter gaat, alsof de boel opgezet is daarbinnen zeg maar. Ik heb ooit eens bij een diëtiste gezeten die ook geen verstand had van een maagbandje, terwijl ik daar toen duidelijk om gevraagd had. Die zei gewoon doodleuk: "Je eet te weinig"... ja ik kan niet meer eten en dat is ook niet de bedoeling hahahaha... Maar dit is wel weer erg overdreven whahaha.
@ Aimee: hoe dat zit als je zwanger bent in Beverwijk weet ik niet. Toen ik nog naar België ging, moest ik gewoon bellen en werd mijn maagbandje los gezet, zodat ik "normaal" kon eten...Met de zwangerschap van J.oshua moest er rond de helft van de zwangerschap echt wat uit het bandje gehaald worden (heb toen alles eruit laten halen), omdat ik niet goed meer kon eten, doordat hij ook ruimte in begon te nemen...Daarna ging het aankomen hard en ben ik 30 kilo aangekomen tot aan de bevalling...
Ik denk ergens dat het in Beverwijk wel beter geregeld is wat dat betreft, aangezien het daar allemaal met een echo gedaan word, juist voor als een vrouw wel zwanger is...
@ Aimee: hoe dat zit als je zwanger bent in Beverwijk weet ik niet. Toen ik nog naar België ging, moest ik gewoon bellen en werd mijn maagbandje los gezet, zodat ik "normaal" kon eten...Met de zwangerschap van J.oshua moest er rond de helft van de zwangerschap echt wat uit het bandje gehaald worden (heb toen alles eruit laten halen), omdat ik niet goed meer kon eten, doordat hij ook ruimte in begon te nemen...Daarna ging het aankomen hard en ben ik 30 kilo aangekomen tot aan de bevalling...
Ik denk ergens dat het in Beverwijk wel beter geregeld is wat dat betreft, aangezien het daar allemaal met een echo gedaan word, juist voor als een vrouw wel zwanger is...
Triesje1983- Prater
Triesje1983 schreef:@ Amber: ja drinken gaat soms al haast niet. En soms is het zo dat als ik ijs heb gehad, dat het een stuk beter gaat, alsof de boel opgezet is daarbinnen zeg maar. Ik heb ooit eens bij een diëtiste gezeten die ook geen verstand had van een maagbandje, terwijl ik daar toen duidelijk om gevraagd had. Die zei gewoon doodleuk: "Je eet te weinig"... ja ik kan niet meer eten en dat is ook niet de bedoeling hahahaha... Maar dit is wel weer erg overdreven whahaha.
Dat is wel vervelend dat ze dat zei. Ik heb er dan geen ervaring mee maar dat je niet meer kunt eten en inderdaad weinig moet eten snap ik dan weer wel haha!
Amber-- Ratel
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: