Voor een kindje in 2011!
+31
mo-lola
L!ND@
Floor
Printje
joyce0606
Pien
Filoria
Live Laugh Love
studiebol
Earane
lievelien
Poisongirl
Koffieleut
Alyssa
Clapperdie
Aimee
Paper Crown
Triesje1983
bolus26
Jazzlyn
Caresses
Linnie1985
_Blush_
Happy
Creabea_28
Lindsya
Amber-
Curious
SparklingEyes
Muppetje
Lejow
35 plaatsers
Pagina 2 van 40
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Re: Voor een kindje in 2011!
Muppetje schreef:Happy, jammer zeg, maar wel nette cyclus
Crea, groot gelijk dat je nog moet gebeld hebt, niets doen dat niet goed voelt. Ik ging ook alleen naar de ha voor een kuurtje, maar dat schrijven ze niet uit, de huisarts god dit beter. Ik hen er nu vrede mee.
Dank je wel voor dit stukje, dit sterkt me echt wel in mijn gevoel. Stom dat ze niet een kuurtje uitschrijven, dat was toch 'makkelijker' geweest voor je eigen gevoel denk ik.
Maar ik vind het heel sterk dat je er nu vrede mee hebt. Het gaat vast snel goed komen meid!
Creabea_28- Prater
- Aantal berichten : 585
Punten : 616
Registratiedatum : 18-11-10
Creabea_28 schreef:Muppetje schreef:Happy, jammer zeg, maar wel nette cyclus
Crea, groot gelijk dat je nog moet gebeld hebt, niets doen dat niet goed voelt. Ik ging ook alleen naar de ha voor een kuurtje, maar dat schrijven ze niet uit, de huisarts god dit beter. Ik hen er nu vrede mee.
Dank je wel voor dit stukje, dit sterkt me echt wel in mijn gevoel. Stom dat ze niet een kuurtje uitschrijven, dat was toch 'makkelijker' geweest voor je eigen gevoel denk ik.
Maar ik vind het heel sterk dat je er nu vrede mee hebt. Het gaat vast snel goed komen meid!
Ach jawel, natuurlijk wel. Ja, aan de ene kant is het jammer dat ik geen kuurtje kreeg. Maar aan de andere lang, het neemt het probleem natuurlijk ook niet weg.
Ze vroeg toen ze me doorverwees wel of ik dat wel wilde. Toen ik vroeg of ik een andere optie had zei ze wachten. Een kuurtje was echt geen optie, en ik wil nu toch wel verder. Duw ik ga het gewoon wel zien. In eerste instantie wil ik gewoon weten wat er is, kan ik altijd nog kijken of ik behandeling wil
Muppetje- Ratel
- Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Meisjes ik doe even alles via mijn telefoon vandaag ; ik ben al de hele dag zwak ziek en doodversleten, lig dus al een hele dag in bed! Mijn vriend is gisteravond wezen stappen en heel laat thuis dus die was ook niet te genieten vandaag!
Iig creabea het klinkt veelbelovend hoor!!! Mijn duimen draaien iig overuren!
Gast- Gast
Parels schreef:Meisjes ik doe even alles via mijn telefoon vandaag ; ik ben al de hele dag zwak ziek en doodversleten, lig dus al een hele dag in bed! Mijn vriend is gisteravond wezen stappen en heel laat thuis dus die was ook niet te genieten vandaag!
Wat vervelend dat je niet lekker bent. Doe rustig aan!
Amber-- Ratel
- Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Parels schreef:Meisjes ik doe even alles via mijn telefoon vandaag ; ik ben al de hele dag zwak ziek en doodversleten, lig dus al een hele dag in bed! Mijn vriend is gisteravond wezen stappen en heel laat thuis dus die was ook niet te genieten vandaag!
Dank je wel voor het duimen, lief! Hoop dat je je snel beter voelt. Rust lekker uit en laat je lekker verwennen door je mannetje.
Creabea_28- Prater
Beterschap Parels!
Muppetje- Ratel
Beterschap parels!
Amber je hebt je ei als het goed is weer, veel succes ik duim voor je
Gast- Gast
Puggle schreef:Beterschap parels!
Ja spannend pfff.. haha! Heb het gevoel dat ik hem al heb gehad. Maar wel duidelijk in 1 van deze dagen gehad.
We hebben in ieder geval goed ons best gedaan
Amber-- Ratel
Se: Gefeliciteerd!!!
Parels: Beterschap!
Ik ben weer van mn menstruatie af, deze maand is mn opoe maar 6 dagen geweest (normaal 7,8 en een keer 9 dagen).
Dus kunnen we weer gaan klussen.
Doet trouwens iedereen hier aan temperauren of niet? Ik doe dat namelijk niet.
Ik ben weer van mn menstruatie af, deze maand is mn opoe maar 6 dagen geweest (normaal 7,8 en een keer 9 dagen).
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Linnie1985 schreef:Se: Gefeliciteerd!!!
Fijn dat je mijn menstruatie er weer op zit. Ik temperatuur niet. Maar heb een regelmatige cyclus dus weet ongeveer wanneer mijn eisprong is.
Amber-- Ratel
Ik doe ook niet aan temperaturen hoor!
Nou ik ga nu lekker slapen, ben benieuwd morgen ochtend wat zich aankondigt... 1. Menstruatie, 2. Negatief, 3. Positief... Kans van 1 op 33 dus voor alle hehehe
Nou ik ga nu lekker slapen, ben benieuwd morgen ochtend wat zich aankondigt... 1. Menstruatie, 2. Negatief, 3. Positief... Kans van 1 op 33 dus voor alle hehehe
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Ik doe ook niet aan temperaturen hoor!
Slaap lekker!! Ik ben benieuwd!
Amber-- Ratel
Lejow schreef:Ik doe ook niet aan temperaturen hoor!
Weltruste!
Ben ook benieuwd
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Ik ga vanaf morgenochtend beginnen met temperaturen. De internist zei dat ik dat beter alvast kon gaan doen omdat ze ze dat de gynecoloog dat ook gaat zeggen. Dus doen we dat maar
Gast- Gast
Ik wil er ook wel mee beginnen, wilde ik volgende ronde doen. Maar ik betwijfel me of het zin heeft op dan dag 98...,
Muppetje- Ratel
Muppetje schreef:Ik wil er ook wel mee beginnen, wilde ik volgende ronde doen. Maar ik betwijfel me of het zin heeft op dan dag 98...,
Dat denk ik ook. Volgens mij komt er nu zoiezo geen ei meer, maar dan kan ik in ieder geval zeggen in het ziekenhuis dat ik het al effe doe.
Gast- Gast
Puggle schreef:Muppetje schreef:Ik wil er ook wel mee beginnen, wilde ik volgende ronde doen. Maar ik betwijfel me of het zin heeft op dan dag 98...,
Dat denk ik ook. Volgens mij komt er nu zoiezo geen ei meer, maar dan kan ik in ieder geval zeggen in het ziekenhuis dat ik het al effe doe.
Als ik nu begin hebben ze daar donderdag vast nog niets aan, haha
Muppetje- Ratel
SparklingEyes Gefeliciteerd! Superfijn toch dat het nu zo snel raak is.
Jazzlin Ik heb mijn eerste vraagje al: ik temperatuur altijd op een vaste tijd maar soms wordt ik een uur of half uur voor de wekker gaat al wakker. (Ik blijf dan wel in bed liggen en wacht met tempen tot het tijd is). Nou heb ik vanochtend eerst getest (20 minuten vroeger dan de vaste tijd en ik was al een half uurtje wakker). Daarna blijven liggen en op de vaste tijd weer getemd. En er zit 0.3 temperatuurverschil in. Welke moet ik tellen die van de vaste tijd of de eerste?
Lejow Spannend (haha zelfs ik vind het echt een beetje spannend voor jou . Wel meteen laten weten he .
Jazzlin Ik heb mijn eerste vraagje al: ik temperatuur altijd op een vaste tijd maar soms wordt ik een uur of half uur voor de wekker gaat al wakker. (Ik blijf dan wel in bed liggen en wacht met tempen tot het tijd is). Nou heb ik vanochtend eerst getest (20 minuten vroeger dan de vaste tijd en ik was al een half uurtje wakker). Daarna blijven liggen en op de vaste tijd weer getemd. En er zit 0.3 temperatuurverschil in. Welke moet ik tellen die van de vaste tijd of de eerste?
Lejow Spannend (haha zelfs ik vind het echt een beetje spannend voor jou . Wel meteen laten weten he .
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Muppetje schreef:Puggle schreef:Muppetje schreef:Ik wil er ook wel mee beginnen, wilde ik volgende ronde doen. Maar ik betwijfel me of het zin heeft op dan dag 98...,
Als ik nu begin hebben ze daar donderdag vast nog niets aan, haha
Nee haha dat is waar, misschien even wachten tot donderdag dan maar.
Gast- Gast
Caresses schreef:SparklingEyes Gefeliciteerd! Superfijn toch dat het nu zo snel raak is.
Je vraagt het dan wel niet aan mij, maar ik geef toch even antwoord. Volgens het boekje dat ik van het ziekenhuis heb maakt dat niet uit. Gewoon als je wakker wordt, je hoeft er geen wekker voor te zetten.
Lejow, ben benieuwd
Muppetje- Ratel
Blegh Negatief...
En ook nog niet ongesteld
Stom lichaam!! Ik heb nog nooit zo met smart gewacht op mijn ongesteldheid, ga er niet meer vanuit dat ik nog een positieve test krijg, en ben als de dood dat ik ook naar een cyclus ga van 40 / 50 / 100 + dagen :S
Stom lichaam!! Ik heb nog nooit zo met smart gewacht op mijn ongesteldheid, ga er niet meer vanuit dat ik nog een positieve test krijg, en ben als de dood dat ik ook naar een cyclus ga van 40 / 50 / 100 + dagen :S
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Blegh Negatief...
Balen. Maar je zit nu op 27 dagen ofzo? Dat wil helemaal niks zeggen voor je cyclus joh die kan gerust gewoon mooi zijn je hebt nog even. Komt wel goed!
Gast- Gast
Jammer lejow! Ik kan me voorstellen dat je baalt nu. Ik zou nog een paar dagen afwachten of je ongi misschien wat later is. Heb ik ook weleens gehad en toen kwam het gewoon een paar dagen later. Zeker als je pas gestopt bent met de pil kan je cyclus weleens wisselen. Hoop natuurlijk voor je dat je te vroeg hebt getest, maar ik zou er niet vanuit gaan, dan kan het altijd meevallen.
Nou bij mij is mijn ongi weer netjes op tijd...balen, maar had eerlijk gezegd niet anders verwacht. Het rare is wel dat mijn temperatuur nog niet gezakt is. Had in bed getempt 37.0 en toen daarna naar de wc en ongi. Misschien dus toch een beetje grieperig, voel me ook nog steeds niet echt helemaal lekker. Het was nu nog rozig maar ik ga ervanuit dat het in de loop van de dag wel zal doorzetten. Helaas weer een ronde verder.
Liefs crea
Nou bij mij is mijn ongi weer netjes op tijd...balen, maar had eerlijk gezegd niet anders verwacht. Het rare is wel dat mijn temperatuur nog niet gezakt is. Had in bed getempt 37.0 en toen daarna naar de wc en ongi. Misschien dus toch een beetje grieperig, voel me ook nog steeds niet echt helemaal lekker. Het was nu nog rozig maar ik ga ervanuit dat het in de loop van de dag wel zal doorzetten. Helaas weer een ronde verder.
Liefs crea
Creabea_28- Prater
Pagina 2 van 40 • 1, 2, 3 ... 21 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Voor een kindje in 2011!
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
» medicatie voor je kindje, iemand tips voor toediening??
» Voor een kindje in 2013!
» voor een kindje 2012
» voor een kindje 2012
Pagina 2 van 40
Permissies van dit forum: