Goodmorning!
+4
Oasis
Prosecco
Lotus
Shisha
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Goodmorning!
Iedereen lekker geslapen? Nog plannen voor vandaag?
Ik ben net thuis van mijn nachtdienst en ik ben behoorlijk nat geregend dus ik duik zo mijn lekkere warme bed in! Ik heb voor vandaag verder nog geen plannen behalve dat ik vannacht weer moet werken.
Fijne dag allemaal!
Ik ben net thuis van mijn nachtdienst en ik ben behoorlijk nat geregend dus ik duik zo mijn lekkere warme bed in! Ik heb voor vandaag verder nog geen plannen behalve dat ik vannacht weer moet werken.
Fijne dag allemaal!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Re: Goodmorning!
Goedemorgen,
Ik heb wel lekker geslapen, maar ik had nog wel wat langer willen slapen. Ik heb weinig plannen voor vandaag. Ga straks naar mijn moeder toe en daar blijf ik tot morgenavond. Wat ik verder precies ga doen, weet ik nog niet.
Fijne dag allemaal!
Ik heb wel lekker geslapen, maar ik had nog wel wat langer willen slapen. Ik heb weinig plannen voor vandaag. Ga straks naar mijn moeder toe en daar blijf ik tot morgenavond. Wat ik verder precies ga doen, weet ik nog niet.
Fijne dag allemaal!
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Goedemorgen!
Ik moet zo even 4 uurtjes werken. Echt een rotbaantje (wil wat extra verdienen voor mn vakantie) maargoed, 4 uur is zo voorbij natuurlijk. Verder ben ik super vrolijk na mn date van gisteravond, was echt (weer) leuk
Fijne dag allemaal!
Ik moet zo even 4 uurtjes werken. Echt een rotbaantje (wil wat extra verdienen voor mn vakantie) maargoed, 4 uur is zo voorbij natuurlijk. Verder ben ik super vrolijk na mn date van gisteravond, was echt (weer) leuk
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Goedemorgen!
Gelukkig is de mega hoofdpijn van gisteren aardig weggetrokken, maar helaas heb ik nog steeds hoofdpijn. Toch ga ik zo m'n hal maar even behangen, hopelijk heb ik die vandaag af. Dan als ik nog tijd heb even langs de kapper (hebben een openingsaanbieding voor 10 euro knippen) en daarna naar de verjaardag van m'n vriendje. Ben benieuwd hoe die het geregeld heeft
Gelukkig is de mega hoofdpijn van gisteren aardig weggetrokken, maar helaas heb ik nog steeds hoofdpijn. Toch ga ik zo m'n hal maar even behangen, hopelijk heb ik die vandaag af. Dan als ik nog tijd heb even langs de kapper (hebben een openingsaanbieding voor 10 euro knippen) en daarna naar de verjaardag van m'n vriendje. Ben benieuwd hoe die het geregeld heeft
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Goedemorgen,
Ik heb goed geslapen, wel wat kort.
Vandaag huiswerk dag, met tussendoor even boodschappen doen en de stad in.
Vanavond misschien op stap, en anders vroeg naar bed.
Fijne dag allemaal!
Ik heb goed geslapen, wel wat kort.
Vandaag huiswerk dag, met tussendoor even boodschappen doen en de stad in.
Vanavond misschien op stap, en anders vroeg naar bed.
Fijne dag allemaal!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Goedemorgen!
Beetje onrustig geslapen, maar gelukkig niet meer moe.
Ik ga vanmiddag naar Breda Live, heb er nu al zin in
Fijne dag allemaal!
Fijne dag allemaal!
Gast- Gast
Veel plezier! Hoop dat het droog wordt en blijft! Erger dan vorig jaar zal het niet worden gezien het weer.Birgit schreef:Goedemorgen!
Fijne dag allemaal!
SoGood- Ratel
- Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10
Goedemorgen!
Volgens mij heb ik heel vast geslapen want ik kan nu niet zo goed wakker worden...
Ik ga zo even ontbijten, dan wat boodschappen doen, langs m'n vader en vanmiddag op verjaardag bij 'n ex-collega. Vanavond moet ik nog even stofzuigen en dweilen en verder ga ik lekker op de bank hangen.
Fijne dag iedereen!
Volgens mij heb ik heel vast geslapen want ik kan nu niet zo goed wakker worden...
Ik ga zo even ontbijten, dan wat boodschappen doen, langs m'n vader en vanmiddag op verjaardag bij 'n ex-collega. Vanavond moet ik nog even stofzuigen en dweilen en verder ga ik lekker op de bank hangen.
Fijne dag iedereen!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Sogood schreef:Veel plezier! Hoop dat het droog wordt en blijft! Erger dan vorig jaar zal het niet worden gezien het weer.Birgit schreef:Goedemorgen!
Fijne dag allemaal!
Dank je wel.
Vorig jaar was inderdaad wel extreem :-)
Ik heb poncho's klar liggen dus die kunnen we ook altijd nog aantrekken
Gast- Gast
Goedemorgen..
Echt een nadeel, hier is het klaar licht! Dus kan nu niet lekker slapen meer.
We moeten boodschappen doen, cadeautje kopen(morgen denk ik naar de vjaardag van mijn vriend zijn nichtjes)
Gaan ook weer klussen #vermoeiend
Echt een nadeel, hier is het klaar licht! Dus kan nu niet lekker slapen meer.
We moeten boodschappen doen, cadeautje kopen(morgen denk ik naar de vjaardag van mijn vriend zijn nichtjes)
Gaan ook weer klussen #vermoeiend
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Goedemorgen!
Ik zit al een halfuur te twijfelen of ik mijn was wel buiten zal ophangen haha. Het is zo'n bewolkt weer, heb geen zin in regen op mijn was. Maar buienradar zegt dat het vanaf 12u30 ongeveer droog blijft, dus ik wacht nog wel een uurtje met ophangen.
Vanmiddag heb ik afgesproken met een paar dames van hier, daar heb ik ook veel zin in.
En wat de plannen voor vanavond zijn is nog een beetje onduidelijk. Dat zien we wel weer.
Fijne dag allemaal!
Ik zit al een halfuur te twijfelen of ik mijn was wel buiten zal ophangen haha. Het is zo'n bewolkt weer, heb geen zin in regen op mijn was. Maar buienradar zegt dat het vanaf 12u30 ongeveer droog blijft, dus ik wacht nog wel een uurtje met ophangen.
Vanmiddag heb ik afgesproken met een paar dames van hier, daar heb ik ook veel zin in.
En wat de plannen voor vanavond zijn is nog een beetje onduidelijk. Dat zien we wel weer.
Fijne dag allemaal!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Ik hang het niet buiten het waait ook best hard en kijk beetje donker...dus geen risico
Jaa en ik ga Snoes weer zien leuk
Jaa en ik ga Snoes weer zien leuk
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: