Dagcafé
+18
Susan
girli
May
aniet
Carra
Jordana
Caroow
Monte
Serena
Lynn_
Leine
Lejow
Try
Tiana
Champagne
Zwoesj
Qiara
Sjaantje
22 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé
Laquisia is na die tijd niet meer online geweest, dus als je zoekt op haar laatste post moet je het kunnen vinden._Donnaa schreef:Ik zal het nog even terugzoeken.. Iemand een linkje?ProudMama schreef:Er wordt gedacht dat Leah/ Laquisia dus nep is._Donnaa schreef:Ik heb nog geen tijd gehad om het op te zoeken, maar als je het Dagcafé van eergisteren terug zoekt kan je het vast vinden..
Zelf heeft ze er geen reactie meer op gegeven.
Ben te lui om te zoeken, sorry
Gast- Gast
Zo ben aangekleed en wel.
Dus ga er nu vandoor.
Zal onze voorraadkast weer eens vullen
Dus ga er nu vandoor.
Gast- Gast
Hier is in ieder geval een link naar het begin van de fakerjacht: https://yescafe.actieforum.com/t9569p600-dagcafe
Gast- Gast
Ik hou lekker pyjama dag...Patriesje schreef:Zo ben aangekleed en wel.
Dus ga er nu vandoor.
Gast- Gast
ProudMama schreef:Jammer dat ze daarna geen reactie meer heeft gegeven...
Dat doen ze meestal niet als ze ontmaskerd zijn.
Gast- Gast
Weinig bijzonders.. Maar zij is dus Leah?Alex schreef:Hier is in ieder geval een link naar het begin van de fakerjacht: https://yescafe.actieforum.com/t9569p600-dagcafe
Gast- Gast
Ah.. Ik dacht dat een heel blok van 75 paginas vol met rellen waren
Maar het valt mee..
Ow PM Hoe is het met jou eigenlijk ?
Maar het valt mee..
Ow PM Hoe is het met jou eigenlijk ?
Moezie- Kletskop
- Aantal berichten : 2751
Punten : 2784
Registratiedatum : 02-12-10
_Donnaa schreef:Weinig bijzonders.. Maar zij is dus Leah?Alex schreef:Hier is in ieder geval een link naar het begin van de fakerjacht: https://yescafe.actieforum.com/t9569p600-dagcafe
Yep.
Gast- Gast
Leuk toch Donnaa... Gezellig mee naar opa en oma
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Het lijkt me wel leuk, maar ik vind het wel wat snel en daarbij is R. heel verlegen, dus ik weet niet hoe dat dan zal komen, haha..silly-one schreef:Leuk toch Donnaa... Gezellig mee naar opa en oma
Gast- Gast
Jah, welgeteld 3 weken haha.. Dat is nog best snel, als je het mij vraagtLuana schreef:Begin juli duurt ook nog wel even!
Gast- Gast
Tja, times fly's haha. Gewoon doen en misschien vinden ze het wel super leuk dat R. zo verlegen is en zoeken ze dat totaal niet bij jou. Jij loopt lekker op de roze wolk en je opa en oma genieten daar ook van.
silly-one- Ratel
Dat is in ieder geval een goed teken toch dat die mee mag naar je opa en oma!!
Moezie- Kletskop
Wt leuk dat hij van je opa en oma mee mag Donnaa
Goedemorgen allemaal!
Goedemorgen allemaal!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
M'n oma vraagt m`n moeder iedere week of ik al een vriendje heb.. Ze wil zo graag dat ik ook eens een leuke vent mee neem haha.. Ik heb nog 1 vrijgezel nichtje en als we dan beide zonder man op verjaardag zijn dan krijgen we een hele preek van omaloontjes-power schreef:Dat is in ieder geval een goed teken toch dat die mee mag naar je opa en oma!!
Gast- Gast
Je hebt volgens mij een super lieve oma Donnaa. Zeker als ze zo betrokken is met je leven en je een lieve vent gunt.
silly-one- Ratel
Mijn broer heeft nu bijna een jaar een vriendin en hij heeft hem nog nooit meegenomen naar grote familie feestjes. Hij heeft gewoon geen zin dat het allemaal om haar draait. Ze is verlegen en onzeker dat speelt ook wel mee, maar ik snap mijn broer ook wel. Nu moet hij alleen iedere keer uitleggen waarom ze er niet is. Tja denk toch dat het tijd wordt dat ze een keertje meegaat haha.
silly-one- Ratel
De eerste keer is het ergste, daarna ben je door de keuring heen en vond ik het nooit meer zo erg.
Gast- Gast
Ik weet nog dat ik de eerste keer mee naar de fam. van R. meeging... Ow god die mensen zijn echt zo hecht met elkaar.. Die begonnen met hele vragenlijsten... Maar ik ben wel vanaf dag 1 geaccepteerd! Toch wel een heerlijk idee
Moezie- Kletskop
Ja, ik vind het ook vreselijk, daarom.. Maar hij moet eerst m`n ouders maar eens ontmoeten, whaha..
Gast- Gast
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: