Dagcafé
+18
Susan
girli
May
aniet
Carra
Jordana
Caroow
Monte
Serena
Lynn_
Leine
Lejow
Try
Tiana
Champagne
Zwoesj
Qiara
Sjaantje
22 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Dagcafé
*Jaloers* mijn eten is bijna klaar (opgewarmd prakkie), maar dit recept blijkt niet zo'n succes te zijn om op te warmenReva schreef:Van Ree, van Ree, van Ree, van Ree, van Reeheeeeeeee.
Gast- Gast
Jaloers op Reva die op zijn minst de mogelijkheid heeft om naar Van Ree te gaan.Alex schreef:Jaloers op Reva die naar van Ree gaat?
Gast- Gast
jaloers op Reva die zin heeft in van Ree, maar niemand heeft die het voor haar gaat halen? Dat vind ik niet om jaloers op te zijn!
Gast- Gast
Smikkell schreef:jaloers op Reva die zin heeft in van Ree, maar niemand heeft die het voor haar gaat halen? Dat vind ik niet om jaloers op te zijn!
+1
Gast- Gast
Smikkell schreef:Balen!Luana schreef:De vis was niet zo lekker.
+1! Wat was het voor vis?
Qiara- Ratel
- Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Luana schreef:De vis was niet zo lekker.
Wat voor vis had je? (en waar weg? )
Wij moeten nog eten, helemaal niet in de gaten dat het al zo laat was
Gast- Gast
Mijn frietjes waren heerlijk!!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Ten misnte één dankbaar persoon hier!Jordana schreef:Mijn frietjes waren heerlijk!!
Gast- Gast
Patriesje schreef:Luana schreef:De vis was niet zo lekker.
Wat voor vis had je? (en waar weg? )
Wij moeten nog eten, helemaal niet in de gaten dat het al zo laat was
Het was de visovenschotel van de C1000. Met tomaat en mozzarella. Het klonk wel heel lekker maar er zaten ook allemaal graatjes in. Bluh.Volgende keer neem ik de vis mee die ik altijd heb. Die is wel lekker!
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ten misnte één dankbaar persoon hier!Jordana schreef:Mijn frietjes waren heerlijk!!
Is het zo erg Smikkell dat hier niemand meer dankbaar is?
Jordana- Ratel
Al die arme kindjes in Afrika zouden graag frietjes, iets minder lekker eten of visschotels met graatjes willen hebben hoor! Of patat van Van Ree, ook als ze daar een paar kilometer voor moeten lopenJordana schreef:Smikkell schreef:Ten misnte één dankbaar persoon hier!Jordana schreef:Mijn frietjes waren heerlijk!!
Is het zo erg Smikkell dat hier niemand meer dankbaar is?
Gast- Gast
Luana schreef:
Het was de visovenschotel van de C1000. Met tomaat en mozzarella. Het klonk wel heel lekker maar er zaten ook allemaal graatjes in. Bluh.Volgende keer neem ik de vis mee die ik altijd heb. Die is wel lekker!
Oe nee daar ben ik ook niet zo gek op, die kant en klaar visschotels. en graatjes hou ik ook niet van, hoef ik gelijk niet meer!
Nu ben ik te verwend met verse vis
Wat voor vis heb je anders?
In H. hebben ze 1x in de 2 weken verse vismarkt!
Zo de frituur staat aan
Gast- Gast
Ach ik zou mezelf pas verwend vinden als ik het vieze/minder lekkere eten had weggegooid en iets anders had gepakt/gehaald.
Gast- Gast
Heeft iemand wel eens die oefeningen op de wii-fit gedaan, die stretch oefeningen zeg maar? Jeetje wat intensief
Heb nu ook mijn training voor vandaag gedaan Ook heb ik gehoepeld, gejogd en steps gedaan. Zo maar eens douchen denk ik.
Heb nu ook mijn training voor vandaag gedaan Ook heb ik gehoepeld, gejogd en steps gedaan. Zo maar eens douchen denk ik.
Gast- Gast
Patriesje schreef:Luana schreef:
Oe nee daar ben ik ook niet zo gek op, die kant en klaar visschotels. en graatjes hou ik ook niet van, hoef ik gelijk niet meer!
Nu ben ik te verwend met verse vis
Wat voor vis heb je anders?
In H. hebben ze 1x in de 2 weken verse vismarkt!
Zo de frituur staat aan
Normaal heb ik altijd reuzevissticks. Zo noem ik ze in ieder geval. Krokant laagje, ook met mozzarella. Hmmm! Wij hebben eigenlijk nooit verse vis.. Beetje duur.
Gast- Gast
TD: Bedoel je die joga oefeningen? Die zijn ook echt pittig..
Bedenk me net dat ik allang niet meer op de wii-fit gestaan heb
Jordana- Ratel
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Pagina 26 van 40
Permissies van dit forum: