Dagcafé
+18
Susan
girli
May
aniet
Carra
Jordana
Caroow
Monte
Serena
Lynn_
Leine
Lejow
Try
Tiana
Champagne
Zwoesj
Qiara
Sjaantje
22 plaatsers
Pagina 33 van 40
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Re: Dagcafé
Lol, ik zie anders nog best wat vrolijke dingen voorbij komen.Smikkell schreef:Storm schreef:Ik voel me nog steeds kut, depressief, dik, lelijk en baldadig.
Ik vind vandaag ook maar kut en al helemaal geen zin in morgen.
Dit wordt echt een ´ben je nog niet depresief, dan word je het wel in dit cafe-topic´
Gast- Gast
Storm schreef:Is dat even een teleurstelling, ik dacht dat het een cafetaria was
Gast- Gast
Alex schreef:Storm schreef:Is dat even een teleurstelling, ik dacht dat het een cafetaria was
Dat denkt Reva ook
Bij die van Ree kwam ik ook vaak, om spullen te bestellen voor de winkel
Gast- Gast
Dat is waar. Maar ook erg veel mensen die het zwaar hebben. Ik word niet altijd meer vrolijk van de afleiding in dit topic iig.Storm schreef:Lol, ik zie anders nog best wat vrolijke dingen voorbij komen.Smikkell schreef:Storm schreef:Ik voel me nog steeds kut, depressief, dik, lelijk en baldadig.
Ik vind vandaag ook maar kut en al helemaal geen zin in morgen.
Dit wordt echt een ´ben je nog niet depresief, dan word je het wel in dit cafe-topic´
Gast- Gast
Smikkell schreef:Ik weet hoe we Reva kunnen ´genezen´Alex schreef:Reva schreef:Ik heb een hekel aan paars
Dan wil je bij mij thuis nooit naar het toilet
Lex, wat een leuk nieuws!
Surinaams voer geven bij Lex thuis
Gast- Gast
Of we maken bij haar thuis de toiletpot paarsAlex schreef:We laten Reva gewoon bij mij logeren Of bedoel je dat niet?
Leuk nieuws, he? Ik vind het zo leuk dat ik ze een kaartje ga sturen!
Gast- Gast
Wat rot om te lezen dat het met sommige meiden niet zo goed gaat ..
Een voordeel aan iets kwijt zijn is dat ik meteen een grote schoonmaak houd, want als ik dan toch alles moet verplaatsen, kan ik het net zo goed netjes terug zetten ! Helaas nog niks gevonden!
Een voordeel aan iets kwijt zijn is dat ik meteen een grote schoonmaak houd, want als ik dan toch alles moet verplaatsen, kan ik het net zo goed netjes terug zetten ! Helaas nog niks gevonden!
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Registratiedatum : 18-11-10
Vast wel iemand, maar ik niet!Stuiterbal schreef:is er gewoon niemand die voor mij wil komen strijken ???? nah....
Gast- Gast
Ik wil wel komen strijken, als jij mijn nagelvijl kunt vinden ...
Tiana- Ratel
Smikkell schreef:Vast wel iemand, maar ik niet!Stuiterbal schreef:is er gewoon niemand die voor mij wil komen strijken ???? nah....
Ik had gedacht dat juist jij mij wel kwam helpen....
Gast- Gast
Stylegirl schreef:Ik wil wel komen strijken, als jij mijn nagelvijl kunt vinden ...
Uhhhmmm wacht ik zet even mijn radars aan op mijn hoofd......
Ik gok dat hij in het glazen nagelvijl kastje ligt... daar had je nog niet gekeken he !
Hoe laat ben je er?
Gast- Gast
Wie zwijgt, stemt toe?Reva schreef:Alex schreef:Wie wil mij helpen mijn huis verkoopbaar te maken?
Gast- Gast
Nee helaas , daar ligt hij niet. Ik zou willen dat ik zo'n kastje had ...
Kan de was niet automatisch droog en opgevouwen uit de wasmachine komen? Als ik het uit zou kunnen vinden, zou ik op tv komen bij het beste idee van Nederland.. Ik heb er ook altijd zo'n hekel aan, dus ik strijk ook bijna niks .. Alleen als het écht niet anders kan..
Slaap lekker Storm!
Kan de was niet automatisch droog en opgevouwen uit de wasmachine komen? Als ik het uit zou kunnen vinden, zou ik op tv komen bij het beste idee van Nederland.. Ik heb er ook altijd zo'n hekel aan, dus ik strijk ook bijna niks .. Alleen als het écht niet anders kan..
Slaap lekker Storm!
Tiana- Ratel
Slaap lekker storm..
Stylegirl: Hij ligt ook niet in het wasmachine of er achter?
Stylegirl: Hij ligt ook niet in het wasmachine of er achter?
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Nee, die vijl moet echt in mijn slaapkamer liggen, neem hem nooit ergens anders mee naartoe en ook niet naar beneden! Want mijn nagellak en dergelijke staat ook in mijn kamer..
Tiana- Ratel
Waarom wil je het verkopen Alex?
Mijn film is afgelopen en nu wil ik een ticket boeken . Ik heb ook zo geen zin in werk morgen. Heb wel mijn bureau een opknapbeurt gegeven. Lees: Van een kleuterbureau (stickers en troep overal) heb ik hem zakelijk gemaakt, heel netjes. Ben benieuwd wat mijn collega ervan zegt morgen.
Mijn film is afgelopen en nu wil ik een ticket boeken . Ik heb ook zo geen zin in werk morgen. Heb wel mijn bureau een opknapbeurt gegeven. Lees: Van een kleuterbureau (stickers en troep overal) heb ik hem zakelijk gemaakt, heel netjes. Ben benieuwd wat mijn collega ervan zegt morgen.
Gast- Gast
Stylegirl schreef:Nee, die vijl moet echt in mijn slaapkamer liggen, neem hem nooit ergens anders mee naartoe en ook niet naar beneden! Want mijn nagellak en dergelijke staat ook in mijn kamer..
Onder bed/achter bed/achterkastje/achter het nachtkastje/ in het nachtkastje/ op de grond waar je hem meestal neerleg of erachter gevallen..
Yeaahhhh Ben een ratel geworden!
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Zusje schreef:Waarom wil je het verkopen Alex?
Omdat wij (=man en ik) hier niet gelukkig zijn. Het voelt niet als ons huis en dat zou toch wel moeten na 3 jaar. Daarbij wil mijn man dichterbij werk wonen, dus gaan we kijken of we het huis kunnen verkopen.
Gast- Gast
Pagina 33 van 40 • 1 ... 18 ... 32, 33, 34 ... 36 ... 40
Pagina 33 van 40
Permissies van dit forum: