Dagcafé
+18
Susan
girli
May
aniet
Carra
Jordana
Caroow
Monte
Serena
Lynn_
Leine
Lejow
Try
Tiana
Champagne
Zwoesj
Qiara
Sjaantje
22 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Dagcafé
Spanningshoofdpijn zit bij mij voornamelijk door veel spanning in mijn nekspieren dat effect heeft op mijn hoofd
In ieder geval heel vervelend, had het met hemelvaart...
In ieder geval heel vervelend, had het met hemelvaart...
Gast- Gast
Ik heb ook heel veel last van spanningshoofdpijn. Nu ook weer. Bij mij zit het voornamelijk rond mijn ogen en het voelt als een strakke band om mijn hoofd. Komt idd vanuit de aanhechting van je nek. Ik zie er ook altijd heel vermoeid uit als ik hoofdpijn heb, donkere kringen enzo.
Gast- Gast
Bij mij is het nu een vol en zwaar gevoel in m'n hele hoofd zegmaar, en de pijn zit vooral rond m'n rechteroog.
Gast- Gast
Ben je gisteren nog gaan fietsen Maple? Lekker fietsen/wandelen in de buitenlucht helpt bij mij altijd wel als ik (spannings)hoofdpijn heb.
Gast- Gast
Maar is het niet ook een deel hooikoorts, Maple? Bij mij tenminste wel.. Ook doodmoe gedurende die periode.
Woeiiii ik had niet goed geteld, kreeg net een smsje van zus dat ze al was geland (doorvlucht in Indonesië), terwijl ik dacht dat ze nog de lucht moest. Scheelt dat even stress
Woeiiii ik had niet goed geteld, kreeg net een smsje van zus dat ze al was geland (doorvlucht in Indonesië), terwijl ik dacht dat ze nog de lucht moest. Scheelt dat even stress
Gast- Gast
Wie schopt mij even aan het werk? Ik heb over 2 weken een taart opdracht voor Mickey Mouse clubhouse en moet er ook 4 poppetjes bij boetseren en daar zie ik best tegen op (mickey, goofy, donald en pluto) dat ik er nu al aan wil beginnen dat ik genoeg tijd heb.. Maar ik heb zooo geen zin!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Shit zeg, wat is dit... ineens zit ik gewoon weer in tranen. Ik begin een beetje van mezelf te balen, verdorie. Iedere keer dat stomme gegrien...
Gast- Gast
Fietsen heb ik gisteren uiteindleijk niet meer gedana, vmn. Hooikoorts kan, maar daar heb ik meestal ontstoken ogen van, geen hoofdpijn.
Gast- Gast
Maple schreef:Shit zeg, wat is dit... ineens zit ik gewoon weer in tranen. Ik begin een beetje van mezelf te balen, verdorie. Iedere keer dat stomme gegrien...
Gast- Gast
En als je even rustig op bed gaat liggen Maple, helpt dat niet? Eventueel met een natte/koude doek op je hoofd? Dat verzacht het bij mij soms een beetje.
Leine- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1089
Registratiedatum : 11-06-11
Maple, ik lees de laatste tijd wel eens vaker dat het niet zo goed met je gaat. Heb je hier ook verteld wat de oorzaak daarvan is? Dat heb ik namelijk niet meegekregen. Ik vind het rot om te lezen in ieder geval en hoop dat het snel weer de goede kant op gaat. Heb je veel op de planning vandaag of kun je rustig aan doen?
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Ik denk dat ik zo gewoon ff naar buiten moet. Even fietsen of iets ofzo, en dan vandaag écht. Even alels van me af laten waaien, dat werkt altijd heel goed...
Gast- Gast
Zou de Hema vandaag open zijn? Op normale maandagen altijd vanaf 11:00u hier...
Lynn_- Kletskop
In principe is alles dicht, alleen in de grotere winkelcentra is het open geloof ik, en natuurlijk de woonboulevards
Lejow- Lady Post-a-lot
Storm, succes met opruimen!
Lynn_, ik kijk altijd op deze site: http://www.koopzondagen.net/
Stuiterbal, ik ben benieuwd!
Maple, ik zou ook even iets gaan doen om je gedachten te verzetten.
Lynn_, ik kijk altijd op deze site: http://www.koopzondagen.net/
Stuiterbal, ik ben benieuwd!
Maple, ik zou ook even iets gaan doen om je gedachten te verzetten.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Lynn, ik denk ook dat de hema dicht is..
Wat voor kleur is het geworden Stuiterbal?
Wat voor kleur is het geworden Stuiterbal?
Leine- Prater
Ik heb hier wel eens het één en ander verteld idd...Lynn_ schreef:Maple, ik lees de laatste tijd wel eens vaker dat het niet zo goed met je gaat. Heb je hier ook verteld wat de oorzaak daarvan is? Dat heb ik namelijk niet meegekregen. Ik vind het rot om te lezen in ieder geval en hoop dat het snel weer de goede kant op gaat. Heb je veel op de planning vandaag of kun je rustig aan doen?
Gast- Gast
Ik ga er straks toch even langsfietsen om te kijken of hij echt niet open is. Heb nog cadeaubonnen!
Lynn_- Kletskop
Stuiterbal schreef:Paars !!!!
Oeh spannend, ben benieuwd! Donker/licht/lila/fel?
Leine- Prater
Lynn_ schreef:Ik ga er straks toch even langsfietsen om te kijken of hij echt niet open is. Heb nog cadeaubonnen!
Anders bel je even? Dan weet je het meteen.
Cadeaubonnen zijn altijd leuk! Heb je al een idee wat je wil gaan kopen?
Leine- Prater
Ik heb mijn stagiair een vrij boos, serieus mailtje gestuurd.. Ik hoop dat hij beseft dat het nu echt eens menis is en dat hij aan het werk moet.. Ik ben benieuwd..
Lejow- Lady Post-a-lot
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Pagina 9 van 40
Permissies van dit forum: