Nog drie dagen...
+4
Monte
Gympie
Burn
Sjaantje
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Sjaantje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Nog drie dagen...
Het komt goed!
Knuffel!
Knuffel!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Veel sterkte, Sjaan.
Gympie- Kletskop
- Aantal berichten : 2131
Punten : 2367
Registratiedatum : 23-04-12
Ik hoop dat het snel achter de rug is en je je geen zorgen meer hoeft te maken. Succes!
Monte- Ratel
- Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Dankjewel meiden!
Het is soms gewoon lastig om dingen los te laten en er maar op te vertrouwen dat alles goed zal komen. Ik ben gewend de touwtjes in handen te hebben en te houden en dat gaat nu gewoonweg even niet.
Het is soms gewoon lastig om dingen los te laten en er maar op te vertrouwen dat alles goed zal komen. Ik ben gewend de touwtjes in handen te hebben en te houden en dat gaat nu gewoonweg even niet.
Veel sterkte, ik kom je opzoeken!
Curious- Kletskop
- Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11
Pfff, gauw beter worden hoor!
Wel gek, want dan moet je dus naar het ziekenhuis en dan gaan ze je eigenlijk weer een beetje ziek maken om je dan uiteindelijk weer beter te maken...raaaar!
Dikke knuffel!
En ik kom je óók opzoeken, we moeten nog maar even een datum prikken!
Wel gek, want dan moet je dus naar het ziekenhuis en dan gaan ze je eigenlijk weer een beetje ziek maken om je dan uiteindelijk weer beter te maken...raaaar!
Dikke knuffel!
En ik kom je óók opzoeken, we moeten nog maar even een datum prikken!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Haha hebben jullie in de gaten dat ik best veel forum-bezoek krijg in het ziekenhuis??
Spannend zeg!
Toen ik een paar maanden geleden aan mijn schouder werd geopereerd kreeg ik dat een krappe week van te voren te horen, aan de ene kant vond ik dat fijn omdat ik me dan minder druk kon maken, maar eigenlijk kreeg ik nu veel meer het paniekerige gevoel dat ik er niet klaar voor zou zijn ofzo! Achteraf gezien viel dat allemaal 100% mee!
Alvast heel veel succes en sterkte met je herstel!
Toen ik een paar maanden geleden aan mijn schouder werd geopereerd kreeg ik dat een krappe week van te voren te horen, aan de ene kant vond ik dat fijn omdat ik me dan minder druk kon maken, maar eigenlijk kreeg ik nu veel meer het paniekerige gevoel dat ik er niet klaar voor zou zijn ofzo! Achteraf gezien viel dat allemaal 100% mee!
Gast- Gast
Leuk toch!Sjaantje schreef:Haha hebben jullie in de gaten dat ik best veel forum-bezoek krijg in het ziekenhuis??
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
**
Laatst aangepast door Sjaantje op zo 1 sep 2013 - 2:42; in totaal 1 keer bewerkt
Het is ook niet niks, dus dat je een beetje paniek hebt is niet vreemd..
Probeer je zoveel mogelijk te ontspannen en je moet het idd maar over je heen laten komen.. Makkelijk gezegd van mij maar goed je snapt het wel
Heel veel sterkte, succes en snelle genezing toegewenst!
Probeer je zoveel mogelijk te ontspannen en je moet het idd maar over je heen laten komen.. Makkelijk gezegd van mij maar goed je snapt het wel
Heel veel sterkte, succes en snelle genezing toegewenst!
Kylie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 102
Punten : 155
Registratiedatum : 30-12-10
Wat een spannende periode. Weet je al voor hoelang je in het ziekenhuis moet blijven?
Misschien kan je tegen die tijd een adres opgeven? Kunnen we leuke kaartjes sturen!
Misschien kan je tegen die tijd een adres opgeven? Kunnen we leuke kaartjes sturen!
Gast- Gast
_Jackie schreef:Spannend zeg!
Ja dat had ik met mijn heupoperatie, het kon maart-april worden was gezegd (mijn chirurg moest eerst zelf onder het mes en daarvan herstellen) en toen werd ik ineens gebeld dat ik op 1 februari (over toen minder dan een week) geopereerd zou worden. Dikke paniek, maar in vergelijking met mijn vorige heupoperatie waarbij ik het al ruim 1,5 maand van te voren wist was het eigenlijk veel relaxter!
@Sjaan, fijn dat het door kan gaan, weer een zorg minder!!
Pompoen- Lady Post-a-lot
тыквашка schreef:_Jackie schreef:Spannend zeg!
Ja dat had ik met mijn heupoperatie, het kon maart-april worden was gezegd (mijn chirurg moest eerst zelf onder het mes en daarvan herstellen) en toen werd ik ineens gebeld dat ik op 1 februari (over toen minder dan een week) geopereerd zou worden. Dikke paniek, maar in vergelijking met mijn vorige heupoperatie waarbij ik het al ruim 1,5 maand van te voren wist was het eigenlijk veel relaxter!
Ik vond het zo onwerkelijk!
De ene week vertelde de fysio dat hij zou proberen mij op de spoedlijst te krijgen, maar aangezien dat eind Juni was en de orthopeed bijna op vakantie zou gaan, kon ik me niet voorstellen dat ik al zo snel geholpen zou worden. Was er wel érg blij mee!
Gast- Gast
Megara schreef:Wat een spannende periode. Weet je al voor hoelang je in het ziekenhuis moet blijven?
Jaaaah! Vind ik leuk!!
Weten jullie dat ik vorig jaar zo'n 50 kaartjes heb gehad in 9 weken ziekenhuis en dat daarvan ongeveer de helft van forumsters was? Echt ongelooflijk, ik vond het zó lief van jullie! Niks is zo leuk als post wanneer je in het ziekenhuis ligt
Morgen weet ik precies waar ik kom te liggen en dan zal ik in de openingspost mijn adres zetten!
_Jackie schreef:тыквашка schreef:_Jackie schreef:Spannend zeg!
Ik vond het zo onwerkelijk!
De ene week vertelde de fysio dat hij zou proberen mij op de spoedlijst te krijgen, maar aangezien dat eind Juni was en de orthopeed bijna op vakantie zou gaan, kon ik me niet voorstellen dat ik al zo snel geholpen zou worden. Was er wel érg blij mee!
Ja ik stond ook op de spoedlijst, maar ja er zouden dus naar verwachting wel wat maanden overheen gaan omdat mijn chirurg er tussenuit was. Maar ze hebben toen een aantal extra operatiedata ingepland en ik was gewoon de eerste!! Hij ging opereren op 1 februari en op 1 februari mocht ik als eerste onder het mes!
Pompoen- Lady Post-a-lot
Je hebt altijd van die bofkonten...
Sjaantje schreef:Je hebt altijd van die bofkonten...
Nou mijn kont boft momenteel niet zo hoor, mijn kont doet zeer . Zielg he! Oh nee wacht sorry, laat ik nou niet jouw topic gaan vervuilen...
Jij bent ook een bofkont hoor, wees maar gerust! Jij mag gewoon naar de winkel om ouwe onderdelen te ruilen voor nieuw. Die van mij nemen ze niet, garantie tot aan de voordeur zeiden ze .
Pompoen- Lady Post-a-lot
De kunst is om je bonnetje goed te bewaren
Oh wacht, ik heb nooit een bonnetje gehad...
Oh wacht, ik heb nooit een bonnetje gehad...
Blijkbaar is de SMK zoiets als de Ikea, daar ruilen ze bouwpakketjes ook zonder bon .
Pompoen- Lady Post-a-lot
тыквашка schreef:Blijkbaar is de SMK zoiets als de Ikea, daar ruilen ze bouwpakketjes ook zonder bon .
Heel heel heel veel sterkte lieve Sjaan!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Soortgelijke onderwerpen
» Drie Dwaze Dagen
» nu op tlc man met drie vrouwen
» Drie kinderen
» Hoeveel cc bij drie mnd, nu mar op 4 flessen??
» Hoera, Sven is drie!!
» nu op tlc man met drie vrouwen
» Drie kinderen
» Hoeveel cc bij drie mnd, nu mar op 4 flessen??
» Hoera, Sven is drie!!
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: