Vraag het de forumster!
+7
Lejow
Eva
Caroow
Mamsie
Lotus
VeryCherry
mzcharlotte
11 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Vraag het de forumster!
Smikkell schreef:CC, ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je verhaal en naar het verloop. Misschien een PM? ik zit momenteel behoorlijk in het zelfde schuitje maar school, stage en werk helpen niet echt mee en ik heb zo het idee dat ik het op deze manier niet nog een maand volhoud.Chocolate Cookie schreef:Tea-Leaf schreef:Misschien is t leuk als iedereen hier ( in t kort ) verteld hoe haar leven er nu voor staat? Ipv alleen bepaalde dames te vragen?
Want niet iedereen kent elkaar even goed!
Zal ik ook?
Ik zal ook even meedoen. Al heb ik me wel een klein beetje voorgesteld in het voorsteltopic. Maar het is zo dat ik nu na 4 jaar weer in de schoolbanken zit en ook werk heb. Toen ik thuis zat was ik daarvoor gewoon niet in staat. Heb fibromyalgie en heb daarnaast last van chronische vermoeidheid heb een Wajong uitkering. Ik ben dit jaar in september begonnen met revalideren voor de vermoeidheid (werd me geadviseerd). Nu ben ik net klaar ermee. En sinds dien veranderd mijn leven in een sneltreinvaart! Soms vind ik dat wel moeilijk, maar daarnaast ook zeker heel fijn. Tis allemaal ontzettend wennen natuurlijk. Gelukkig zijn de school en mijn werkplek erg soepel, zodat ik kan kijken wat ik aankan. Want dat is nog wel een beetje uitvinden. Erg fijn!
Nou dat is wel zo'n beetje mijn levensverhaal in het kort.
Je hebt n PM!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb 10 weken gerevalideerd. Lijkt heel erg lang, maar het vloog voorbij!Beauty Addict schreef:Wat goed joh, fijn om te horen! Hoe lang duurde je revalidatie?Chocolate Cookie schreef:Beauty Addict schreef:Heb je er wat aan gehad? Ik ga als het goed is binnenkort starten.Chocolate Cookie schreef: Ik ben dit jaar in september begonnen met revalideren voor de vermoeidheid (werd me geadviseerd).
Ik heb er zeker wat aan gehad! Het was af en toe echt heel moeilijk. Ik heb wel eens een keer huilend thuis gezeten dat ik niet meer wilde. Maar dan uiteindelijk wist ik weer waarvoor ik het deed. En daar ging ik weer. Maar ik ben/was nog erg onzeker wat het bij mij deels ook heeft belemmerd. Want het lukt me wel, als ik het eenmaal doe. Dus ik ga nu nog naar een psycholoog om mijn zelfbeeld en zelfvertrouwen op te krikken.
Jij alvast heel veel succes!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Smikkell schreef:Trisha, je avatarkeus laat alweer zien dat je coowl bent. En ik moet zeggen dat ik het wennen aan het forum ook heel vervelend vond, maar een poppentopic verder en ik weet al niet meer beter. En er zitten zeker handige dingen aan dit forum.
Ahw ik ben coowl Voor 't eerst in 10 jaar ben ik weer coowl (a)
En 't zal ook wel wennen zijn hoor, maar ik was sowieso al minder enthousiast op 't forum aan de gang... Ach, we'll see
Gast- Gast
Tea-Leaf schreef:Misschien is t leuk als iedereen hier ( in t kort ) verteld hoe haar leven er nu voor staat? Ipv alleen bepaalde dames te vragen?
Zal ik ook?
Ik ga ook
Ik ben Trisha, 22 jaar en ik ben chocoholic...
Flaaauw... Maar ik ben wel echt Trisha en ben wel 22 en ben ook een chocoholic...
Op 't moment woon ik bij mams, waar ik ook blijf voorlopig want 't is heel leuk, ik heb een kat, Fritsie, mijn lieve kindje. Een stomme broer die op zichzelf woont maar bij mij boodschappe bietst omdat ie niet met geld kan omgaan. Weinig vrienden, want vriendschappen vereisen onderhoud en ik ben lui. Ik werk, bij mensen thuis in de huishouding maar ook bij oma'tjes voor gezelschap en boodschappen doen en zo. En in 't voorjaar beginnen festivallen weer en dan werk ik op kantoor!
Ik hou van koken - zie je ook helemaal niet aan me *kuch*. En ik hou van Pina Colada en wandelingen in de regen. Ik hou niet van yoga en ik heb geen half brein! Ik hou van seks in de duinen, jij ook? Stuur me een berichtje en wie weet!
Gast- Gast
PM terug, bedankt voor je snelle reactie.Chocolate Cookie schreef:Smikkell schreef:CC, ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je verhaal en naar het verloop. Misschien een PM? ik zit momenteel behoorlijk in het zelfde schuitje maar school, stage en werk helpen niet echt mee en ik heb zo het idee dat ik het op deze manier niet nog een maand volhoud.Chocolate Cookie schreef:Tea-Leaf schreef:Misschien is t leuk als iedereen hier ( in t kort ) verteld hoe haar leven er nu voor staat? Ipv alleen bepaalde dames te vragen?
Zal ik ook?
Ik zal ook even meedoen. Al heb ik me wel een klein beetje voorgesteld in het voorsteltopic. Maar het is zo dat ik nu na 4 jaar weer in de schoolbanken zit en ook werk heb. Toen ik thuis zat was ik daarvoor gewoon niet in staat. Heb fibromyalgie en heb daarnaast last van chronische vermoeidheid heb een Wajong uitkering. Ik ben dit jaar in september begonnen met revalideren voor de vermoeidheid (werd me geadviseerd). Nu ben ik net klaar ermee. En sinds dien veranderd mijn leven in een sneltreinvaart! Soms vind ik dat wel moeilijk, maar daarnaast ook zeker heel fijn. Tis allemaal ontzettend wennen natuurlijk. Gelukkig zijn de school en mijn werkplek erg soepel, zodat ik kan kijken wat ik aankan. Want dat is nog wel een beetje uitvinden. Erg fijn!
Nou dat is wel zo'n beetje mijn levensverhaal in het kort.
Je hebt n PM!
Gast- Gast
Ik kan me afmelden in het date-topic!Trisha schreef:Tea-Leaf schreef:Misschien is t leuk als iedereen hier ( in t kort ) verteld hoe haar leven er nu voor staat? Ipv alleen bepaalde dames te vragen?
Zal ik ook?
Ik ga ook
Ik ben Trisha, 22 jaar en ik ben chocoholic...
Flaaauw... Maar ik ben wel echt Trisha en ben wel 22 en ben ook een chocoholic...
Op 't moment woon ik bij mams, waar ik ook blijf voorlopig want 't is heel leuk, ik heb een kat, Fritsie, mijn lieve kindje. Een stomme broer die op zichzelf woont maar bij mij boodschappe bietst omdat ie niet met geld kan omgaan. Weinig vrienden, want vriendschappen vereisen onderhoud en ik ben lui. Ik werk, bij mensen thuis in de huishouding maar ook bij oma'tjes voor gezelschap en boodschappen doen en zo. En in 't voorjaar beginnen festivallen weer en dan werk ik op kantoor!
Ik hou van koken - zie je ook helemaal niet aan me *kuch*. En ik hou van Pina Colada en wandelingen in de regen. Ik hou niet van yoga en ik heb geen half brein! Ik hou van seks in de duinen, jij ook? Stuur me een berichtje en wie weet!
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Purk schreef:Omdat ik barst van de vragen, een nieuw topic! Heb jij vragen, stel ze!!
Donnaa; Hoe gaat het met je pink?
Jaaa wel goed.. M`n spalk mag er hopelijk volgende week af..
Voor wie het nog niet wisten; vorige week had ik immers het auto ongeluk in de auto van W. en toen heb ik m`n pink gebroken, dat kwam de volgende dag aan het licht, toen ik wakker werd en m`n hand niet meer kon bewegen, haha..
Heeft W. al een nieuwe (lelijke) auto gekocht? Hahaha..
Doet je pink wel nog pijn trouwens?
Gast- Gast
Lagom schreef:
Purk, waarom zat jij onder een steen? En oh, nog wat; Ik weet nog steeds niet wat ik wil en heb ook niet meer de illussie dat ik dat te weten kom qua werk. Je zegt dat je drie dingen wilt; werken, leren en naar het buitenland. Het een sluit het ander toch niet uit? Je kunt het alleen niet tegelijk doen. Je bent nog jong! Ga naar het buitenland, kom terug in september, begin een opleiding en als je die af hebt ga je werken. Of doe een werken/ leren opleiding, dan combineer je die twee ook gelijk.
Oh en die verstandskiezen. Als ze eruit moeten, moeten ze eruit. Laat je dat niet doen heb je kans dat die kiezen tegen je andere tanden aan gaan drukken en alles uit zijn voegen drukt. Heel je gebit naar de klote, is dat wat je wilt? Tijdelijke pijn Purk, altijd bedenken dat het tijdelijke pijn is. Helpt mij ook bij dat soort dingen (heb de tip van mijn vader haha).
Geen idee waarom ik onder een steen zat. Druk leventje? Veel gewerkt en veel met vriendinnen gegaan.. En een dag heeft maar 24 uur, dus had geen tijd meer over om hier mee te kletsen of te contacten met jullie. I'm sorry! En oh je hebt helemaal gelijk hoor, dat ik alle drie die dingen kan doen. Weet alleen nog niet wat ik als eerste wil doen, maar dat komt goed!
Die verstandskiezen, brrr wordt al bang als ik er aan denk. Ik heb er al 2 uit en dat is me zó vies tegen gevallen, dat ik liever niet nogmaals wil
Gast- Gast
Donderwolkje schreef:Ik ben er sinds gistermiddag weer hoor, Purk. Jullie zorgen waren terecht trouwens... Maar nu gaat het naar omstandigheden goed met me.
Nu ga ik iets heel gevaarlijks vragen; was/ben je van plan om jezelf iets ergs aan te doen? En hoe ben je van gedachten verandert?
Gast- Gast
Storm schreef:Wat lief dat je 't vraagt.Purk schreef:
Heartbeat; het ging een tijdje geleden toch niet zo goed met je? Hoe gaat het nu?
Het gaat nu al beter, met ups en downs. Maar ik ben best een pessimist, en ik geloof niet zo dat daar ooit nog verandering in gaat komen. Ik trek me veel dingen aan en ben best snel boos of verdrietig, dat zal altijd zo blijven. Het negatieve zit in mijn karakter en ik heb me nu geaccepteerd zoals ik ben, ik heb er wel vrede mee dat ik me nooit optimaal gelukkig en tevreden zal gaan voelen.
Ik herken mezelf daar eigenlijk wel heel erg in.. Snel boos en verdrietig zijn, veel dingen al snel negatief zien etc. Dat heb ik ook..
Ik heb gehoord dat je met gedragstherapie hier redelijk vanaf kunt komen.. Misschien kun je eens kijken wat dat is?
Gast- Gast
Pfoe ja dat is idd terug het baby tijdperk in. En dan heb je ook nog 2 andere kids rondrennen.. Kan me goed voorstellen dat dat af en toe best zwaar is!Mamsie schreef:Heey Purk thxz for asking,
hier gaat het allemaal wel goed hoor. Het ritme begint nu een beetje te komen.
Ook begint S een stuk beter in zn vel te zitten dus dat maakt het ook fijner. Het is voor mij weer terug naar af he.
V is al 4 dus zolang was ik al geen baby meer gewend. Maar ik heb mijn draai wel weer gevonden en ik moet wel zeggen dat ik het erg fijn vind dat de oudste 2 op school zitten. Ik kan dus wel op mijn gemak met S bezig zijn.
Met mij gaat het ook goed alleen nog best veel last van mijn bekken, benen en rug. Maar daar krijg ik fysio voor.
xxx
Huilt S. nog zoveel? En weet je al wat de oorzaak van het huilen is?
Succes met je fysio!! Ik hoop dat jij er ook gauw weer beter aan bent!
Gast- Gast
Mama_van2 schreef:Wat leuk dat je naar M.ara haar situatie vraagt, op dit moment gaat het weer even wat minder ze heeft moeite met haar medicijnen innemen waardoor ze zich heeel erg verslikt zo erg dat ze misschien een sonde hiervoor moet krijgen. Als je alles eens wil lezen kan je op haar babysite kijken --- > http://marasenna.babysite.nl/
Het zou inderdaad leuk zijn als iedereen eens een up-date zou plaatsen hoe het nu met je gaat.
Ik ga zo alles lezen, ben echt ontzettend benieuwd!
Is er iets mis dan maar haar manier van slikken dat ze zich er zo erg in verslikt? Lijkt me eng om te zien..
Gast- Gast
Liva schreef:Purkie, nee kan nog niet zwanger zijn Dinsdag heb ik de ivf punctie en 4/5 dagen later wordt er iets terug geplaatst als er iets terug te plaatsen valt. En vanaf dan kan ik tellen.
Oh ik vind het serieus spannend.. Maar dat wist je eigenlijk al
Gast- Gast
Dus je wilt wel echt nog een HBO opleiding gaan doen en niet gaan werken? Weet je al welke opleiding? Of wat je 'later' wilt gaan doen?Smikkell schreef:Purk, ik ben bezig met afstuderen en heb wat gesprekken gehad op eventuele vervolgopleidingen en over eventueel verkorten.
Gast- Gast
Purk schreef:Donderwolkje schreef:Ik ben er sinds gistermiddag weer hoor, Purk. Jullie zorgen waren terecht trouwens... Maar nu gaat het naar omstandigheden goed met me.
Nu ga ik iets heel gevaarlijks vragen; was/ben je van plan om jezelf iets ergs aan te doen? En hoe ben je van gedachten verandert?
Ik was inderdaad van plan om mezelf iets ergs aan te doen en ik heb dat ook gedaan. Toen werd ik bang en ben ik naar het ziekenhuis gegaan. Op dit moment ben ik niet meer van plan mezelf iets ergs aan te doen. Hoe dat precies veranderd is, weet ik eigenlijk niet. Voor een deel heeft het er wel mee te maken dat ik vrijdag heel duidelijk heb gemerkt dat ik er niet alleen voor sta. Iets wat ik ergens al wel wist, maar wat nu pas weer tot me doordrong. En ik heb weer een klein beetje hoop dat ik hier wel uit ga komen op de een of andere manier.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Ik vind het heel dapper dat je dat hier op wilt schrijven, Donderwolkje. Ik weet niet zo goed wat ik er op moet zeggen, ik vind het echt heel erg voor je dat je je leven zo ziet. Ik ben heel blij dat je bang geworden bent en naar 't ziekenhuis bent geweest.
doe maar rustig aan de komende dagen en als je je verhaal verder kwijt moet, kan dat altijd hier he..
doe maar rustig aan de komende dagen en als je je verhaal verder kwijt moet, kan dat altijd hier he..
Gast- Gast
Ik sluit me helemaal aan bij jouw reactie, Marin. Ik heb vandaag al zo'n 5 keer dit scherm geopend, niet wetende wat ik moest typen, maar jij beschrijft het goed!Marin schreef:Ik vind het heel dapper dat je dat hier op wilt schrijven, Donderwolkje. Ik weet niet zo goed wat ik er op moet zeggen, ik vind het echt heel erg voor je dat je je leven zo ziet. Ik ben heel blij dat je bang geworden bent en naar 't ziekenhuis bent geweest.
Gast- Gast
Yeah baby voor de fotografie! Verjaardagscadeautje van m'n ouders. Het ticket was maar 200 euro, dus ineens heel spontaan besloten om in februari te gaan in plaats van de zomer. Scheelt me al 600 euro. En m'n ouders vonden het heel leuk om me dat te geven (gescheiden ouders, dus 100 euro p.p.) want ze maken me toch niet blijer met iets anders.
Gast- Gast
Ga je alleen Marin?
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Wat spannend zeg!
Knap hoor, dat je zomaar even alleen naar NY gaat! Hoelang ga je? (sorry, heb niet het hele topic gelezen haha)
Knap hoor, dat je zomaar even alleen naar NY gaat! Hoelang ga je? (sorry, heb niet het hele topic gelezen haha)
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Haha ik denk er niet eens echt bij na dat het alleen is. Ik vind dat alleen maar lekker, zelf bepalen wat je doet. En bovendien is het voor de fotografie het handigst. Als ik met iemand anders zou zijn, zou die misschien een kwartier op een straathoek moeten staan wachten tot ik de perfecte foto heb. Nu hoef ik me niet geremd te voelen. Ik vind dat alleen maar fijn. En het is zo normaal in zo'n stad om alleen te eten enzo, dus daar maak ik me niet echt druk om.
Ik ga 5,5 dag trouwens. Genoeg om de meeste dingen wel te zien en fotograferen, al zou ik nog wel langer willen, maar omdat het zo spontaan ineens nu al is, kan ik niet te veel geld sparen voor die tijd.
Ik ga 5,5 dag trouwens. Genoeg om de meeste dingen wel te zien en fotograferen, al zou ik nog wel langer willen, maar omdat het zo spontaan ineens nu al is, kan ik niet te veel geld sparen voor die tijd.
Gast- Gast
Ik vraag aan Eva wie zij nu eigenlijk is!
Zininzon- Ratel
- Aantal berichten : 3783
Punten : 4138
-
Laatst aangepast door Jente op wo 18 jan 2012 - 13:41; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Vraag het de forumster!
» Welke forumster(s)?
» Forumster vragenlijstje
» Ranking the forumster (part 1)
» Welke forumster wil jij een complimentje geven?
» Welke forumster(s)?
» Forumster vragenlijstje
» Ranking the forumster (part 1)
» Welke forumster wil jij een complimentje geven?
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: