Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vraag het de forumster!

+7
Lejow
Eva
Caroow
Mamsie
Lotus
VeryCherry
mzcharlotte
11 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Vraag het de forumster! Empty Vraag het de forumster!

Bericht  Gast vr 19 nov 2010 - 9:15

Omdat ik barst van de vragen, een nieuw topic! Heb jij vragen, stel ze!!

Sterremaan; Ik las dat je vorige week erg depri was, hoe gaat het nu met je?
Heartbeat; het ging een tijdje geleden toch niet zo goed met je? Hoe gaat het nu?
Lagom; Heb je al een baan, of wat doe je nu?
Smikkell; Hoe gaat het met je opleiding? In welk jaar zit je nu?
Liva; Hoe gaat het met je IVF behandelingen? Kun je nú al zwanger zijn? Ik heb geen idee hoe dat werkt namelijk :$
Donderwolkje; Waar ben je? Iedereen maakt zich zorgen! Of heeft iemand al iets gehoord?
Martine (als die al hier zit); Hoe gaat het met Mara?
Donnaa; Hoe gaat het met je pink?
Terkina; Ben je nu aan het afstuderen? Hoe gaat het daarmee? Wanneer hoop je klaar te zijn met school?
Mamsie & Doedell; Hoe gaat het met je drie kids? Vind je het niet heel erg zwaar, drie kinderen?
Marin; Hoe gaat het met je baan? Nog steeds zo zwaar en ben je ook nog zo moe?

Ik had meer, maar die ben ik vergeten.. De rest volgt dus later!

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Vraag het de forumster! Empty Re: Vraag het de forumster!

Bericht  Gast vr 19 nov 2010 - 9:21

Ik ben wel benieuwd hoe het gaat met de katjes van Marin en Minella.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 19 nov 2010 - 9:23

Purk, ik ben benieuwd hoe het met jou gaat. Wat houdt jou allemaal bezig momenteel?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 19 nov 2010 - 9:29

Sushi schreef:Purk, ik ben benieuwd hoe het met jou gaat. Wat houdt jou allemaal bezig momenteel?

Oh het gaat wel goed met mij. Ik weet alleen nog altijd niet wat ik wil helaas.. Hoorde net dat ik oud klasgenootje van mij voor 6 maanden naar Engeland gaat als au-pair en ja.. toen kwam er even een jankbui. Ik wil dat ook, maar toch ook weer niet. Iedereen om mij heen lijkt te weten wat ze willen, waarom ik niet? Maar verder gaat het goed! Heb lieve vriendinnetjes om me heen en doe een hoop leuke dingen:D

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 19 nov 2010 - 9:31

Purk schreef:
Sushi schreef:Purk, ik ben benieuwd hoe het met jou gaat. Wat houdt jou allemaal bezig momenteel?

Oh het gaat wel goed met mij. Ik weet alleen nog altijd niet wat ik wil helaas.. Hoorde net dat ik oud klasgenootje van mij voor 6 maanden naar Engeland gaat als au-pair en ja.. toen kwam er even een jankbui. Ik wil dat ook, maar toch ook weer niet. Iedereen om mij heen lijkt te weten wat ze willen, waarom ik niet? Maar verder gaat het goed! Heb lieve vriendinnetjes om me heen en doe een hoop leuke dingen:D
Ik weet zeker dat jij vanzelf zal weten wat je echt wil en je daarop kan storten! Dat moet gewoon goedkomen! Fijn dat je lieve vriendinnen hebt en leuke dingen doet, dat is altijd belangrijk natuurlijk!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 19 nov 2010 - 9:37

Sushi schreef:
Purk schreef:

Ik weet zeker dat jij vanzelf zal weten wat je echt wil en je daarop kan storten! Dat moet gewoon goedkomen! Fijn dat je lieve vriendinnen hebt en leuke dingen doet, dat is altijd belangrijk natuurlijk!

Ik hoop dat het goedkomt! Het duurt me alleen allemaal te lang Embarassed
Hoe gaat het met jou trouwens?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 19 nov 2010 - 9:40

Purk schreef:Lagom; Heb je al een baan, of wat doe je nu?

Ik ben vooral in huis bezig met klusjes en dingen die ik heel lang heb laten liggen Very Happy. Ik heb nog geen baan maar ben ook nog niet heel erg op zoek geweest. Heb 1 heel leuke baan gevonden en daarop gereageerd maar nog niets vernomen. Afwachten dus maar! En jij? Waarom ben jij zo onbereikbaar? Waar hang je uit! scratch

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 19 nov 2010 - 9:44

Lagom schreef:
Purk schreef:Lagom; Heb je al een baan, of wat doe je nu?

Ik ben vooral in huis bezig met klusjes en dingen die ik heel lang heb laten liggen Very Happy. Ik heb nog geen baan maar ben ook nog niet heel erg op zoek geweest. Heb 1 heel leuke baan gevonden en daarop gereageerd maar nog niets vernomen. Afwachten dus maar! En jij? Waarom ben jij zo onbereikbaar? Waar hang je uit! scratch

Dus je hebt even een lange vakantie? Very Happy Heb je ook af en toe nodig Wink Ik hoop dat je iets hoort van die leuke baan hoort!

Ja uh, ik heb zo'n drie maanden onder een steen geleefd ben ik bang en ben in die tijd ook niet erg sociaal geweest.. But i'm back! Dus ben weer bereikbaar.. Hahaha..

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 19 nov 2010 - 9:45

Purk schreef:
Ik hoop dat het goedkomt! Het duurt me alleen allemaal te lang Embarassed
Hoe gaat het met jou trouwens?
Tuurlijk komt het goed Purk! Geef het wat tijd en dan zal je vanzelf verbetering merken.
Met mij gaat alles heel goed. Mijn relatie is uit sinds 4,5 maand en ik heb er nog geen traan om gelaten. Ik voel me veel vrijer en relaxeder sinds het uit is. Tuurlijk, om sommige momenten mis ik hem wel eens, maar ik voel me er niet verdrietig over. Ik denk ook eigenlijk dat ik dan niet eens zozeer hém mis, maar meer het hebben van een relatie.
Op mijn werk gaat het verder heel goed, ik heb het ontzettend naar mijn zin en heb hele leuke, lieve, grappige collega's.
Ik heb momenteel wel pijn want gisteren is er een verstandskies bij me verwijderd. Dat is dus even wat minder Sad

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte vr 19 nov 2010 - 10:53

Purk schreef:Ik wil dat ook, maar toch ook weer niet. Iedereen om mij heen lijkt te weten wat ze willen, waarom ik niet?

Het klinkt veel eenvoudiger dan dat het is, maar ik heb het ook gedaan: soms moet je gewoon doen! Als je te lang en hard nadenkt en rekening houdt met je omgeving, dan maak je het jezelf alleen maar ingewikkelder. Succes ermee! I love you
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 19 nov 2010 - 11:41

zegmaar_ schreef:
Purk schreef:Ik wil dat ook, maar toch ook weer niet. Iedereen om mij heen lijkt te weten wat ze willen, waarom ik niet?

Het klinkt veel eenvoudiger dan dat het is, maar ik heb het ook gedaan: soms moet je gewoon doen! Als je te lang en hard nadenkt en rekening houdt met je omgeving, dan maak je het jezelf alleen maar ingewikkelder. Succes ermee! I love you

Daar heb je gelijk in.. Maar ik weet niet wát ik moet doen. Ik heb drie opties; werken, studeren of naar het buitenland. Iedere optie heeft zo z'n voordelen en nadelen om het wel of niet te doen en dat maakt het lastig. Ik heb al 10 miljoen lijstjes gemaakt met voor en nadelen en ik kom er maar niet uit. Ik geloof ook echt wel dat ik ooit, wanneer dat dan ook is, ik de goede keuze maak. Maar ik maak die keuze liever vandaag dan morgen, maar dat gaat helaas niet. Daar moet ik mij ook maar bij neerleggen, maar dat kost veel moeite. Komt goed!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 19 nov 2010 - 11:42

Beterschap Sushi! Ik durf niet eens mijn verstandskiezen eruit te laten halen. Heb er al 2 uit en die andere 2 moeten ook, maar ik weiger! Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 19 nov 2010 - 13:49

Purk schreef:Omdat ik barst van de vragen, een nieuw topic! Heb jij vragen, stel ze!!
Donnaa; Hoe gaat het met je pink?

Jaaa wel goed.. M`n spalk mag er hopelijk volgende week af..
Voor wie het nog niet wisten; vorige week had ik immers het auto ongeluk in de auto van W. en toen heb ik m`n pink gebroken, dat kwam de volgende dag aan het licht, toen ik wakker werd en m`n hand niet meer kon bewegen, haha.. Suspect

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 19 nov 2010 - 20:39

Jeetje Donna, dat lijkt me ook niks haha! Dacht je niet dat je arm gewoon sliep? Hoe wist je dat je pink gebroken was? Gelukkig valt de schade nog mee dan... Hoe zit het nu met jou en je vriend? Zijn jullie nou een stel of niet?

Purk, waarom zat jij onder een steen? En oh, nog wat; Ik weet nog steeds niet wat ik wil en heb ook niet meer de illussie dat ik dat te weten kom qua werk. Je zegt dat je drie dingen wilt; werken, leren en naar het buitenland. Het een sluit het ander toch niet uit? Je kunt het alleen niet tegelijk doen. Je bent nog jong! Ga naar het buitenland, kom terug in september, begin een opleiding en als je die af hebt ga je werken. Of doe een werken/ leren opleiding, dan combineer je die twee ook gelijk.

Oh en die verstandskiezen. Als ze eruit moeten, moeten ze eruit. Laat je dat niet doen heb je kans dat die kiezen tegen je andere tanden aan gaan drukken en alles uit zijn voegen drukt. Heel je gebit naar de klote, is dat wat je wilt? Tijdelijke pijn Purk, altijd bedenken dat het tijdelijke pijn is. Helpt mij ook bij dat soort dingen (heb de tip van mijn vader haha).

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte vr 19 nov 2010 - 20:47

Lagom schreef:Purk, waarom zat jij onder een steen? En oh, nog wat; Ik weet nog steeds niet wat ik wil en heb ook niet meer de illussie dat ik dat te weten kom qua werk. Je zegt dat je drie dingen wilt; werken, leren en naar het buitenland. Het een sluit het ander toch niet uit? Je kunt het alleen niet tegelijk doen. Je bent nog jong! Ga naar het buitenland, kom terug in september, begin een opleiding en als je die af hebt ga je werken. Of doe een werken/ leren opleiding, dan combineer je die twee ook gelijk.

Eensch. Werkend in het buitenland leer je ook een heleboel hoor Very Happy Maar ik begrijp wel hoe je redeneert Purk.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  VeryCherry vr 19 nov 2010 - 22:22

Ik weet zo gauw haar forumnaam niet meer en ik weet ook niet of ze over is naar dit forum *dat meisje die de baby van haar beste vriendin niet mocht zien en niks meer van zich liet horen* Zou graag willen weten hoe dat is afgelopen
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 3:55

Megara schreef:Ik ben wel benieuwd hoe het gaat met de katjes van Marin en Minella.

+1.

Gast
Gast

Bericht  Lotus za 20 nov 2010 - 4:21

Ik ben er sinds gistermiddag weer hoor, Purk. Jullie zorgen waren terecht trouwens... Maar nu gaat het naar omstandigheden goed met me.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 6:23

Lagom schreef:Jeetje Donna, dat lijkt me ook niks haha! Dacht je niet dat je arm gewoon sliep? Hoe wist je dat je pink gebroken was? Gelukkig valt de schade nog mee dan... Hoe zit het nu met jou en je vriend? Zijn jullie nou een stel of niet?
Nee, het voelde niet als slapen, haha. Toen ben ik maar even naar de huisarts geweest en er zitten 2 scheurtjes in m`n pink dus even wat stevigheid eromheen zodat het weer toe groeit
Ik weet niet goed hoe het tussen ons zit.. We kunnen niet met elkaar en niet zonder elkaar, denk ik..

Gast
Gast

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 6:26

Purk schreef:
Heartbeat; het ging een tijdje geleden toch niet zo goed met je? Hoe gaat het nu?
Wat lief dat je 't vraagt.

Het gaat nu al beter, met ups en downs. Maar ik ben best een pessimist, en ik geloof niet zo dat daar ooit nog verandering in gaat komen. Ik trek me veel dingen aan en ben best snel boos of verdrietig, dat zal altijd zo blijven. Het negatieve zit in mijn karakter en ik heb me nu geaccepteerd zoals ik ben, ik heb er wel vrede mee dat ik me nooit optimaal gelukkig en tevreden zal gaan voelen.

Gast
Gast

Bericht  Mamsie za 20 nov 2010 - 6:56

Heey Purk thxz for asking,
hier gaat het allemaal wel goed hoor. Het ritme begint nu een beetje te komen.
Ook begint S een stuk beter in zn vel te zitten dus dat maakt het ook fijner. Het is voor mij weer terug naar af he.
V is al 4 dus zolang was ik al geen baby meer gewend. Maar ik heb mijn draai wel weer gevonden en ik moet wel zeggen dat ik het erg fijn vind dat de oudste 2 op school zitten. Ik kan dus wel op mijn gemak met S bezig zijn.
Met mij gaat het ook goed alleen nog best veel last van mijn bekken, benen en rug. Maar daar krijg ik fysio voor.

xxx
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 8:51

Misschien is t leuk als iedereen hier ( in t kort ) verteld hoe haar leven er nu voor staat? Ipv alleen bepaalde dames te vragen? Embarassed

Want niet iedereen kent elkaar even goed!

Zal ik ook? angel

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte za 20 nov 2010 - 9:02

Jij eerst Tea (nou ja, of niet helemaal). Maar ik ben wel nieuwsgierig hoe het met je gaat. Na je laatste eigen topic op het andere forum, zie ik nu weer een lichtpuntje in je onderschrift? Ik hoop dat ik dat zo mag zeggen, ik duim nog steeds (ook al reageerde ik op het andere forum bijna niet op je verhaal).
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 9:36

Ik zou wel willen weten hoe het verhaal van Phnaidra verder is gegaan. We hebben volgens mij niets meer van haar gehoord sinds de meeting die ze gemist heeft.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 20 nov 2010 - 9:37

Wat leuk dat je naar M.ara haar situatie vraagt, op dit moment gaat het weer even wat minder ze heeft moeite met haar medicijnen innemen waardoor ze zich heeel erg verslikt zo erg dat ze misschien een sonde hiervoor moet krijgen. Als je alles eens wil lezen kan je op haar babysite kijken --- > http://marasenna.babysite.nl/

Het zou inderdaad leuk zijn als iedereen eens een up-date zou plaatsen hoe het nu met je gaat.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: