Vraag het de forumster!
+18
Burn
Snoes
_Lacey_
Caresses
Angela_1986
Charles
SarahKey
Bazinga
Char1
Parisienne
Bliss
Lot
Alex
Feline
Tiana
Kamperseboekenwurm
Blair
Roza
22 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Vraag het de forumster!
Gooi hier al je vragen eruit!
Ik wil graag weten wie Carmen is, hoe het met RYW gaat, hoe het op het werk van Pippa gaat, hoe het met Babydoll is, hoe Indigo haar nieuwe werk bevalt en uhmm.. Zometeen volgt vast nog meer
Ik wil graag weten wie Carmen is, hoe het met RYW gaat, hoe het op het werk van Pippa gaat, hoe het met Babydoll is, hoe Indigo haar nieuwe werk bevalt en uhmm.. Zometeen volgt vast nog meer
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Re: Vraag het de forumster!
Gaat prima, al heb ik er nog wel een beetje de balen in hoe het gaat. Ik mis uitdaging en vind het vervelend wéér een nieuw leidingteam in te moeten werken, maar ik doe mijn best.
Gast- Gast
Pippa schreef:Gaat prima, al heb ik er nog wel een beetje de balen in hoe het gaat. Ik mis uitdaging en vind het vervelend wéér een nieuw leidingteam in te moeten werken, maar ik doe mijn best.
Ik zou daar ook behoorlijk van balen. Ik begrijp ook echt niet waarom jij leidinggevenden in moet werken, maar zelf deze functie niet krijgt. Dat klopt toch niet?
Roza- Kletskop
- Aantal berichten : 2133
Punten : 2532
Registratiedatum : 22-01-11
Dat komt doordat de functie fulltime is, en ik maar parttime kan werken. En in dit hotel is dat sowieso niet mogelijk. Wellicht over een tijd in een ander hotel, ik sta op de lijst om door te groeien, als er iets nieuws bij komt..
Gast- Gast
Met Babydoll gaat het goed, druk, maar goed. Ben sinds gister weer een beetje gaan meelezen maar zie zóóóveel nieuwe namen (of naamsveranderingen), kom er geen wijs uit.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10
Ben benieuwd hoe het met Mamavan2 gaat (moeder van S.enna en M.ara), ben benieuwd hoe het met Mara en haar ontwikkeling gaat, met haar grote zus S.enna en met haar zelf natuurlijk. Lees regelmatig haar blog.
Kamperseboekenwurm- Prater
- Aantal berichten : 533
Punten : 779
Ik ben benieuwd hoe het met Stofzuiger gaat.
Tiana- Ratel
- Aantal berichten : 3135
Punten : 3238
Waar is Travelgirly? Die moet toch inmiddels bevallen zijn
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Feline schreef:Waar is Travelgirly? Die moet toch inmiddels bevallen zijn
Zij is 20 januari bevallen van een dochter. Ik heb haar gisteren volgens mij ook nog zien reageren.
Alex- Ratel
- Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11
Zij is inderdaad in januari bevallen van een dochter. Alles gaat goed met haar!Feline schreef:Waar is Travelgirly? Die moet toch inmiddels bevallen zijn
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Wat ik me afvraag, er was toch ooit een forumster die een datetopic opende en zij kreeg uiteindelijk wat met haar buurman. Is deze forumster er nog? Dat was toch iets met roos/rosa? En heeft zij nog een relatie met buurman?
Lot- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12
Roze Roos was dat toch? Volgens mij komt ze hier niet meer.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben benieuwd hoe het zit bij Pippa en haar vriend met betrekking tot het wel of niet naar New York gaan.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Misschien staat het wel in een zwangerschapstopic of heb ik het gemist. Maar ik ben benieuwd hoe het met bloempjuh oid is die zwanger is van een drieling.
Char1- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 464
Oh ik zal hier ook even voor RYW reageren; die voelt zich te goed voor dit forum.
Nee grapje 't Gaat goed met RYW Werkend en blij met d'r vent en kids en leventje Ze heeft alleen minder belangstelling voor 't forum. Ze leest nog wel 's mee, maar daar blijft 't voorlopig bij.
Nee grapje 't Gaat goed met RYW Werkend en blij met d'r vent en kids en leventje Ze heeft alleen minder belangstelling voor 't forum. Ze leest nog wel 's mee, maar daar blijft 't voorlopig bij.
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
Charles, wanneer komt er een nieuwe blog?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Haar blog is wel een beetje dood zo met maar 1 blog ergens in januari.Burn schreef:Charles, wanneer komt er een nieuwe blog?
Maar ik vond het wel een erg leuke!SarahKey schreef:Haar blog is wel een beetje dood zo met maar 1 blog ergens in januari.Burn schreef:Charles, wanneer komt er een nieuwe blog?
Gast- Gast
Burn schreef:Charles, wanneer komt er een nieuwe blog?
Ik ben ermee bezig, een heleboel posts zelfs, maar mijn ontslag houdt me momenteel even bezig!
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
'Lennox schreef:Maar ik vond het wel een erg leuke!SarahKey schreef:Haar blog is wel een beetje dood zo met maar 1 blog ergens in januari.Burn schreef:Charles, wanneer komt er een nieuwe blog?
Ik ook hoor, daar niet van
Logisch Charles dat je hoofd er nu even niet naar staat.
Lot schreef:Wat ik me afvraag, er was toch ooit een forumster die een datetopic opende en zij kreeg uiteindelijk wat met haar buurman. Is deze forumster er nog? Dat was toch iets met roos/rosa? En heeft zij nog een relatie met buurman?
Dat is idd Roze Roos en zij komt hier, voor zover ik weet, niet meer. Ze woont ondertussen met de buurman samen!
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Lot schreef:
Dat is idd Roze Roos en zij komt hier, voor zover ik weet, niet meer. Ze woont ondertussen met de buurman samen!
Aah wat leuk zeg .
Caresses- Kletskop
- Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10
Caresses schreef:Lot schreef:
Aah wat leuk zeg .
Ja hè? Dat is alweer ruim twee jaar geleden, dat ze koekjes bij hem door de brievenbus heeft gedaan. Dat was destijds de reden dat ze het topic opende; of ze zelfgebakken koekjes bij hem in de brievenbus moest doen of niet. Waar koekjes al niet toe kunnen leiden
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Ja die topic kan ik me nog goed herinneren!
Wat leuk dat het uiteindelijk zo is gelopen.
Wat leuk dat het uiteindelijk zo is gelopen.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Vraag het de forumster!
» Forumster vragenlijstje
» Welke forumster(s)?
» Ranking the forumster (part 1)
» Wat is je eerste herinnering aan de forumster boven je?
» Forumster vragenlijstje
» Welke forumster(s)?
» Ranking the forumster (part 1)
» Wat is je eerste herinnering aan de forumster boven je?
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: